Ja idd, sowieso een apart gesprek, ging eigenlijk nergens naar toe. Maar goed, altijd leuk om Carice te zien.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:32 schreef balhoofd het volgende:
Rutger Hauer kwam een beetje vreemd over vond ik.
Ze heeft toch gewoon een spierziektequote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:39 schreef Zipportal het volgende:
Die niet lachende Idols pop (Jerney Kaagman ). Toen het gesprek klaar was, gingen ze handen schudden. Het arm uitreiken, zo langzaam als stront in een oude trechter. Er zit ook totaal niks bij die vrouw.![]()
Opbokken.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:39 schreef Zipportal het volgende:
Die niet lachende Idols pop (Jerney Kaagman ). Toen het gesprek klaar was, gingen ze handen schudden. Het arm uitreiken, zo langzaam als stront in een oude trechter. Er zit ook totaal niks bij die vrouw.![]()
Opbokken.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:17 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mafkees.
Vond het wel een leuke uitzending, Carice. Ik heb alleen een pishekel aan dat tafelwijf, die denkt dat ze kan tippen aan Carice.
Dan zou ze eerst moeten beginnen met eten, het liefst wat speklapjes en zulks.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:17 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik heb alleen een pishekel aan dat tafelwijf, die denkt dat ze kan tippen aan Carice.
Nee, ik noem Halina graatmager. Carice ziet er fantastisch uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:42 schreef Rots het volgende:
Heet ze Halina joh, serieus als ik dat mens zie gaan mijn oren automatisch dicht. Wat een kutwijf zeg. Matthijs is wel echt serieus de beste presentator die er is.![]()
En noem je Carice nou dik Speccie?
Waarschijnlijk dacht hij dat hij iets aardigs moest zeggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Waarom probeert Matthijs Jerney weer het podium op te praten, dat wordt toch een complete afgang?
Dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:01 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ze heeft toch gewoon een spierziekte
Jerney Kaagman zingt als een kraai ik zou haar graag af horen gaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Waarom probeert Matthijs Jerney weer het podium op te praten, dat wordt toch een complete afgang?
Mooiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:46 schreef Ofyles2 het volgende:
En morgen zit onzer Nico er voor het laatst.![]()
Weekend vind ik wel een leuk nummer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jerney Kaagman zingt als een kraai ik zou haar graag af horen gaan
Zeker. Maar in de studio kun je veel doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weekend vind ik wel een leuk nummer.
Haha, huilen met de pet opquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:09 schreef Rots het volgende:
Dat bekende nummer was wel lekker, is dat nou weekend? Even tuben.![]()
Nico mag oprotten van mij, alleen vorige keer waren ze leuk, meestal echt huilen met de pet op.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Nu vind ik het niet leuk meer. Dat beeld zit op m'n netvlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |