'U bezuinigt ook op de zetels hè ?'quote:
9 van de 10 keer zijn ze leuk vind ik.quote:
Zekerquote:
iddquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:54 schreef Reddiablo het volgende:
De Jakhalzen zijn meestal wel cool - vandaag ook
Ook over het integratiebeleid heeft hij gelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:53 schreef Specularium het volgende:
Prem had natuurlijk gelijk over de wietteelt.
Ja inderdaad. Leek nergens op. Opeens was het afgelopenquote:
Idd, en je zag Matthijs ook echt zo kijken van huh moet ik nu klappenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:08 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Leek nergens op. Opeens was het afgelopen
Fuck Anna Paquin.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef Reddiablo het volgende:
True Blood - met Anna Paquin - mmmmmm
Giovanca, was in de nacht van vrijdag op zaterdag ook bij Giel. Zingen dat ze kan, oeiquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:16 schreef DurumDoner het volgende:
Hoe heet die onwijze chick die nu aan tafel zit?
Rassist!quote:
jij bent er ook een zo te zienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:18 schreef tong80 het volgende:
Mooi item over Marvin Gay met echte liefhebbers en kenners.
Grapjasquote:
Eerst had ik daar moeie mee. Maar ik begin hem steeds meer te waarderen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
Prem moet altijd het laatste woord hebben.
quote:
quote:
Maar het gesprek werd niet goed geleid door Mattijs. Die EDS zal te veel te schreeuwen zonder argumenten, die had ie korter moeten houden en meer inhoudelijke argumenten moeten laten zeggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:12 schreef Suuz_ het volgende:
Dat fragment van die vader/muziek leraar en ernst daniel smit van gister mag ook best in de OP. Wat een televisie zeg haha.
Technisch gezien was het zwak idd, maar goed, who cares als het zulke televisie oplevert.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar het gesprek werd niet goed geleid door Mattijs. Die EDS zal te veel te schreeuwen zonder argumenten, die had ie korter moeten houden en meer inhoudelijke argumenten moeten laten zeggen.
Daarnaast was die vader iets te langdradig
Het had betere televisie kunnen zijn...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:38 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Technisch gezien was het zwak idd, maar goed, who cares als het zulke televisie oplevert.
Dus ik ben niet de enige die zoiets aanvoelt..... vandaag steeds even zo het hoofd quasi-kwetsbaar schuin met een zo-perfect-dat-het-bijna-niet-te-geloven-is-verhaal over platen van Marvin Gaye bij haar papa op de plank, waar ze nooit aan mocht komen....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
(Herinneren jullie haar eenmalig optreden als tafeldame nog?) Ze wist precies waar alle camera's stonden en ze ging precies zo zitten dat ze uiterst bevallig in beeld was
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dus ik ben niet de enige die zoiets aanvoelt..... vandaag steeds even zo het hoofd quasi-kwetsbaar schuin met een zo-perfect-dat-het-bijna-niet-te-geloven-is-verhaal over platen van Marvin Gaye bij haar papa op de plank, waar ze nooit aan mocht komen....
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De manier waarop ze schuin ging zitten toen Leo Blokhuis aan het woord was en zogenaamd aandachtig naar hem luisterde, wetende dat ze op die manier vol in beeld was... Onbetaalbaar.
quote:De gasten van woensdag 25 maart zijn Herman Koch, Arnold Heumakers, Prem Radhakishun, Jort Kelder, Felix Rottenberg, Nico Dijkshoorn en Freek en Hella de Jonge. Tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk is Hugo Borst en muziek is er van Dio.
mooi Hugoquote:
quote:muziek is er van Dio.
Dioquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
![]()
De andere gasten zijn weer een beetje van hetzelfde, DWDD begint door het lijstje heen te raken.
Terecht. Zij mag dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]![]()
Ik had 't ook over vandaag. De manier waarop ze schuin ging zitten toen Leo Blokhuis aan het woord was en zogenaamd aandachtig naar hem luisterde, wetende dat ze op die manier vol in beeld was... Onbetaalbaar.
Liever tien JP's dan een Prem.quote:
die was niet zo moeilijkquote:
Yep ..waardeloos programma als het over dit soort onderwerpen gaat.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:42 schreef alexis_ het volgende:
Wat een azijnpissers zeg. Letterlijk de beste stuurlui staan aan wal.
Barbara zag ik ook net als ik het goed hebquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Een voetbalglossy, ik dacht dat Barbara en Frits Barend daar al aan begonnen waren.
Heb je wel opgelet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Ging dat dan over het blaadje van de Barendjes?
zo te horen gisteravond nogquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:15 schreef qonmann het volgende:
Freek zijn hoogtepunt is al weer 20 jaar geleden
als ik het zo hoor is z'n huidige seksleven nog steeds prima hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:15 schreef qonmann het volgende:
Freek zijn hoogtepunt is al weer 20 jaar geleden
Dat. En Dijkshoornquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:18 schreef De_kromme het volgende:
Wat een kutaflevering, enige mooie is dat Hugo Borst tafelheer is.
Oh, doet Borst ook wat vandaag???quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:18 schreef De_kromme het volgende:
Wat een kutaflevering, enige mooie is dat Hugo Borst tafelheer is.
Als ze Prem maar niet meer uitnodigen dan, wat een kwal is dat.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:23 schreef Specularium het volgende:
Ze hadden beter de hele show kunnen vullen met het eerste item.
Dit is helemaal niks, en dat gelul over dat boek ook niet.
Dacht ik ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:25 schreef Reddiablo het volgende:
jaaaaaaaaa, daar is Prem weer met de laatste noot - pffff
Pffff, zeur! En Dijkshoorn is niet leuk, Dijkshoorn is ontroerend!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:54 schreef tong80 het volgende:
En voor het eerst was Nico Dijkshoorn wel leuk.
Vandaag raakte ie een snaar over Freek en Brozius.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Pffff, zeur! En Dijkshoorn is niet leuk, Dijkshoorn is ontroerend!![]()
![]()
Precies, kijken of-ie vanavond weer een halve millimeter extra gegroeid isquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:59 schreef jimjim1983 het volgende:
komt natuurlijk door die mooie snor van hem
Lijkt mij ook inderdaad. Dan willen mensen toch veranderen lijkt mequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:47 schreef PhifeDawg het volgende:
In crisistijden gaan Nederlanders op midden-partijen stemmen.
Hmmm, ik zou precies het tegenovergestelde denken.
Nee hoor hij is openquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is al dicht.
Jan, snoer Prem de mond.
Van mij hoef je niet te laten zien dat je een kleuter bent, van niemand denk ik.quote:
iddquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:03 schreef Paul het volgende:
Balkenende
Kunnen we dat? JA WE KUNNEN HET!
Ik moest wel lachenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idddat is toch best triest eigenlijk
Die willen nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Jeltje van Nieuwenhoven over PvdV. Interessant.![]()
Nodig iemand van die partij uit.
Volgens mij was het meer zoiets van "Ik wist al dat dit zou gebeuren toen ik hoorde dat ze zouden komen!" Dat chagrijnige viel best mee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:30 schreef doppelgänger het volgende:
Toen Jan Mulder naar Mathijs toe leunde,volgens mij zei hij "zullen we ze nooit meer uitnodigen?" oid.Jan vatte het niet erg sportief op..
Dan hoop ik dat ze een keer die Dion Graus oid uitnodigen, wat een figuur is dat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, alleen Wilders zelf niet.
Vond het juist wel meevallen hoor. Hij vatte het mijns inziens goed op.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:30 schreef doppelgänger het volgende:
Toen Jan Mulder naar Mathijs toe leunde,volgens mij zei hij "zullen we ze nooit meer uitnodigen?" oid.Jan vatte het niet erg sportief op..
Wat was er gebeurt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:30 schreef doppelgänger het volgende:
quote:De laatste vrijdag van de maand is traditiegetrouw de media-uitzending. Met Jan Mulder, Joost Zwagerman, Floortje Dessing en Dominique Weesie blikt Matthijs van Nieuwkerk terug op de mediamaand maart. Lucky Fonz III verzorgt de muziek.
De VARA is een deugd? Of wat bedoel je?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:50 schreef Wupppie het volgende:
de vara deugd?
Powned tegen het linkse geluid? en dan de vara vinden deugen?
Wat had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:50 schreef Wupppie het volgende:
de vara deugd?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:50 schreef Wupppie het volgende:
de vara deugd?
Niets aan iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is het toch een enge, talentloze jongen die Fonz
Nee hoerenjong.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht?Dat PowNed en GS écht zo anders zijn? Naïeveling...
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is het toch een enge, talentloze jongen die Fonz
wss wil hij dat powned alles wat links is KUT vindt en er tegenaan gaat schoppen..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht?Dat PowNed en GS écht zo anders zijn? Naïeveling...
GS is hypocriet. What else is new.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:54 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Nee hoerenjong.
Maar niet schoppen tegen de vara, ze het schoolvoorbeeld van het linkse media landschap noemen, en ze dan later vinden deugen.
Tering, schrok me dood!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:01 schreef Specularium het volgende:
Mijn god, weer die mongool van Lingo.
Geniaal.
een nekschot aub.quote:
maar hij kan heul niet zingen?quote:
2 kapot gevallen IVF buisjes die niet zo lucky waren...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Wie waren Lucky Fonz de 1e en de 2e dan?
Daar is hij al sinds zijn conceptie exponentieel mee bezig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:18 schreef Specularium het volgende:
Zwagerman manifesteert zich steeds meer als een arrogante lul.
Die zijn terecht postnataal geaborteerd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Wie waren Lucky Fonz de 1e en de 2e dan?
Zwagermanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:18 schreef Specularium het volgende:
Zwagerman manifesteert zich steeds meer als een arrogante lul.
Als je goed had opgelet, had je kunnen horen dat ze al 58.000 leden hadden. Die 50.000 hadden ze dus ook al lang er breed binnen. Met hun zielige ledenteller, op de site.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:16 schreef 7eVeNL het volgende:
Over zakkenvullers gesproken!![]()
50.000 leeghoofden die betalen aan iets waarvan de maker nog geen idee heeft welke kant het op gaat... een auto programma, een actualiteiten programma? who knows! goed bezig
En denk je nou écht dat Hans zich laat lenen aan GS volk?
Hadden ze met die opvolger ook wel mogen doen, man doe wat aan je zang, je haar en je uitstralingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zijn terecht postnataal geaborteerd.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:27 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hadden ze met die opvolger ook wel mogen doen, man doe wat aan je zang, je haar en je uitstraling
Ik zit er ook niet op te wachten. Verders was het een leuke uitzending. En jammer voor Floortje dat ze haar reisprogramma niet meer heeft (voorlopig)quote:
Lijkt me niet iemand om medelijden mee te hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet op te wachten. Verders was het een leuke uitzending. En jammer voor Floortje dat ze haar reisprogramma niet meer heeft (voorlopig)
Pfff, wtf?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En jammer voor Floortje dat ze haar reisprogramma niet meer heeft (voorlopig)
Hopen dat een andere omroep haar een reis-prg laat doen..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet op te wachten. Verders was het een leuke uitzending. En jammer voor Floortje dat ze haar reisprogramma niet meer heeft (voorlopig)
Ja dat hoop ik ook voor haar..En dat wilt ze ook heel graag vertelde ze vanavond..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hopen dat een andere omroep haar een reis-prg laat doen..
Ik vond die reis naar Bhutan en Amsterdam erg mooiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook voor haar..En dat wilt ze ook heel graag vertelde ze vanavond..
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:52 schreef honda1990 het volgende:
Anders ga ik wel als Floortje niet kan
En dat deed ze perfectquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb haar bij LLink nooit gezien ..maar wel bij RTL5 met reisprogramma..Floortje is de hele wereld wel geweest
Zo is dat Tong, van Floortje moeten ze afblijvenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:39 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Lucky Fonz 3 ?
En Pownd moet dood.
Kom niet aan Floortje
Nog een paar keer en het jaar is om, dan zullen ze weer een ander hebbenquote:
mooi klusje voor Miss Montrealquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog een paar keer en het jaar is om, dan zullen ze weer een ander hebben.
Of met een rooie stropdas voor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:53 schreef Seam het volgende:
Heel erg lief dat Floortje bijna moest huilen
En powned blijf ik nog steeds erg triest vinden. Jammer dat Rutger daar zit, want ik denk dat hij bij bijvoorbeeld BNN beter zijn werk kan doen.
En ze stoppen als de omroep misluktquote:
Misschien willen ze wel objectiviteit. Een ander geluid in Hilversum. Dan hoeft links echt niet slecht te zijn, het is alleen te veel links bij de publieke omroepen. Er is niks mis met VARA of wat dan ook, maar het is te veel links en willen ze een rechts geluid.quote:
Ik stem voorquote:
Wat een walgelijk politiek correct antwoord was dat van die Weesie, inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:50 schreef Wupppie het volgende:
de vara deugt?
Het vreemdste was dat Weesie het nog leek te menen ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:50 schreef Wupppie het volgende:
de vara deugt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |