Daarom kan ik hem absoluut niet uitstaan: dat gemaakte, neppe, zeer irritante. Ik heb hem ooit zien lesgeven op een MBO en daar was hij uiteraard heel rustig en normaal. Nou is dat natuurlijk veel op Tv ,, maar bij hem valt het wel erg op en bovendien vind ik hem nogal storend.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:16 schreef golfer het volgende:
Overdreven gedoe, die namaak Dandy en dat gemaakte enthousiasme van Pierre Wind.
Nee, dat ben ik niet met je eens. Een Cd is makkelijker, en wat beter bestendig tegen krassen. Maar met een goede (ik zeg goede, niet eens 'audiofiele') installatie klinkt vinyl echt beter. Een CD klinkt al snel wat klinisch en heeft een zekere scherpte, terwijl een plaat een warmer geluid heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:16 schreef golfer het volgende:
Overdreven gedoe, die namaak Dandy en dat gemaakte enthousiasme van Pierre Wind.
Ik ben blij dat ik nog een groot aantal platen op vinyl heb en nog steeds mijn platenspeler heb, maar de kwaliteit van CD's is toch echt vele malen beter.
maar verder gaat alles goed?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:20 schreef superjojo het volgende:
Laatste item was kut en de Lucky grap was gejat.
quote:
Ja, verder gaat alles primaquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:32 schreef djstoffel het volgende:
[..]
maar verder gaat alles goed?
Het item was niet kut.................jij vond het ruk! Groot verschil.
Het geeft alleen maar weer dat je uit het cd tijdperk stamt of niets met muziek hebt...........meer smaken zijn er niet.
de passie van de gasten was echt, alleen van pierre wind over de top.
.
Je bedoelt WC3?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Tenenkrommend, die Mattijs bij het WoW-item.
Mattijs: Hoeveel speel je nou per dag? 12, 16 uur? Hoeveel?
Grubber: Nou, dat varieert, het kan soms wel 8..
Mattijs: 8! Ja?, 8 uur per dag?!
Later heeft Mattijs het de hele tijd over 16 uur per dag...
Aardig OL die Mattijs, zoals subtiel werd opgemerkt door de documentairemaker.
Nee, RoC.quote:
Ik vind zijn colum (in de Pers) vaak wel goed te pruimen, ben benieuwd hoe hij over voetbal kan schrijvenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nieuws over ons aller favoriete huisdichter, Nico Dijkshoorn: hij gaat een column schrijven voor Voetbal International.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:24 schreef NoCigar het volgende:
Daarom kan ik hem absoluut niet uitstaan: dat gemaakte, neppe, zeer irritante. Ik heb hem ooit zien lesgeven op een MBO en daar was hij uiteraard heel rustig en normaal. Nou is dat natuurlijk veel op Tv ,, maar bij hem valt het wel erg op en bovendien vind ik hem nogal storend.
Hij speelt dus elke keer Pierre Wind, irritante windbuil.
Dat is het voordeel van P&Wquote:
Elk nadeel hep zijn voordeel: bij P&W zitten Pauw en Wittemanquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van P&W
Geen Jan Mulder.
True, je kunt niet alles hebben..quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Elk nadeel hep zijn voordeel: bij P&W zitten Pauw en Witteman
daar krijg ik rillingen van.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:39 schreef Meneer_Krabs het volgende:
Ik heb wel een vraag over zijn favoriete plaat die hij in 3 versies had ofzo? Iets met Lee erin, ik verstond het niet helemaal. Een witte albumhoes met een gekleurde vlek erop ofzo? Iemand?
Goeie gasten!quote:De gasten van vrijdag 20 maart zijn Neelie Kroes, Hans Dorrestijn en Ruben Nicolai, Tijl Beckand en Ruben van der Meer. Jan Mulder is tafelheer en muziek is er van A Brand.
Hij heeft een anti-honden boek geschrevenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goeie gasten!
Hans is altijd een feest om naar te luisteren zo treurig.
De film heet dacht ik Camping.quote:
Wat een akelig koud wijfr.quote:
quote:
Die moest toch terug naar Ghana ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ruben vd Meer heeft ook een bolle kop gekregen.
Dat was ook niet nodig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:36 schreef Sj0rs het volgende:
Het is overduidelijk een kutprogramma, maar geen enkel kritisch geluid.
Beiden geweldig iddquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:53 schreef Conversatie het volgende:
Geniaal die dvd waar marc-marie opeens in beeld kwam, wat een kerel haha. En natuurlijk +1 voor die straatmuzikant.
Heb je wel naar haar geluisterd? Het zit niet eens in haar portefeuillequote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:44 schreef tong80 het volgende:
Wat een akelig koud wijfr.
Ze heeft gefaald als toezichthouder en lult haar straatje schoon.
Rillingen krijg ik van haar
Ja en het was weer tenenkrommend.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je wel naar haar geluisterd? Het zit niet eens in haar portefeuille
Ik ben altijd blij als Kroes ergens wat komt uitleggen, dan snap ik tenminste wat er aan de hand is. Je kunt niet ontkennen dat ze de laatste jaren goed werk heeft verricht. Wat je van haar persoonlijkheid vindt, staat daar verder los van.quote:
Goed plan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:56 schreef Roi het volgende:
Kroes mag trouwens wel de eerste vrouwelijke president van Nederland worden!
Ja altijd leuk om te horen wat ze achteraf had moeten doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als Kroes ergens wat komt uitleggen, dan snap ik tenminste wat er aan de hand is. Je kunt niet ontkennen dat ze de laatste jaren goed werk heeft verricht. Wat je van haar persoonlijkheid vindt, staat daar verder los van.
Je hebt dus duidelijk niet eens geluisterdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:13 schreef tong80 het volgende:
Ja altijd leuk om te horen wat ze achteraf had moeten doen.
Spitstroken en wegen aanleggen. En niet met een Feijenoord-fan trouwen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:13 schreef tong80 het volgende:
Ja altijd leuk om te horen wat ze achteraf had moeten doen.
Excelsior.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Spitstroken en wegen aanleggen. En niet met een Feijenoord-fan trouwen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:22 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me mooi om een dvd van je favoriete artiest te hebben waarop je zelf nadrukkelijk in beeld bent.
twintig jaar geleden had Seth Gaaikema al een briljante grap over haar.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt dus duidelijk niet eens geluisterd
Je draait door tong.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
twintig jaar geleden had Seth Gaaikema al een briljante grap over haar.
Ben hem vergeten. De grap dan. Seth kent iedereen nog.
het was een duf, dom liedje:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
twintig jaar geleden had Seth Gaaikema al een briljante grap over haar.
Ben hem vergeten. De grap dan. Seth kent iedereen nog.
quote:Neelie Smit-Kroes draagt een sjaaltje.
Ze vindt het reuze leuk dat ze is ingehuurd voor Verkeer en Waterstaat.
D'r nagellak voor de beurtschippers moet nog eventjes drogen en elke
schipper krijgt een beurt.
Ons Neeltje draagt een sjaaltje, een sjaaltje
Een asociaaltje
Op zeer geheime stukken is zij dol
Zet CDA voor het paaltje, voor het paaltje
Voor het paaltje
Steenkamp schiet van woede nog steeds vol
Ze is voor het verkeer te Land, ter Zee en in de Lucht
Haar man vraagt zich wel eens af
Waarom zij 's nachts in bed zo zucht
"Neelie? Je zucht zo"
"Ja, ik denk aan de beurtschipper"
Ruzie in bed, schandaal in de pers, en Van Agt bidt tot de Heer:
"Laat deze Kroes aan mij voorbij gaan"
Het is een meissie, van Dries van Agt
Die sufferd bracht haar aan de macht
Houdt van antiek want ze bestelde met vaste stem
Vijf doofpotten voor de KLM
Tong leeft nog in een soort jaren zeventig universum waarin ieder VVD-er ontstellend fout is, hoe dan ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt dus duidelijk niet eens geluisterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |