Er is vast wel een LOI cursus over het lezen van topics over Hans Dorrestijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:57 schreef Zeven7 het volgende:
Dat boek is toch al 20 jaar oud? Doet ie nou net alsof hij het nieuw heeft uitgebracht
Oh wacht.. stond deze OP er net ook al?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is vast wel een LOI cursus over het lezen van topics over Hans Dorrestijn.
Nee, toen stond er alleen een konijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:05 schreef Zeven7 het volgende:
[..]
Oh wacht.. stond deze OP er net ook al?
Ja sorryquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:05 schreef Zeven7 het volgende:
[..]
Oh wacht.. stond deze OP er net ook al?
Ik heb doktertje gespeeld met mijn buurmeisje en kreeg daarom een klap van mijn buurman.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:24 schreef childintime het volgende:
Neem er zelf 1. Een hond is voor de "baas" de trouwste die er is. Ik ben als kind gebeten door een hond, gebeten en gekrabt door een kat. Dat wil niet zeggen dat ik de rest van mijn leven deze dieren haat. Het zegt meer iets over de mensen die die dieren destijds in hun bezit hadden en hoe ze ermee om gingen dat hun huisdier zoiets deed.
Dit is een topic wat nergens op slaat.....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb doktertje gespeeld met mijn buurmeisje en kreeg daarom een klap van mijn buurman.
Een hond was het.
Ze kwijlen en rijden tegen je opquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:35 schreef childintime het volgende:
Jeetje Tong, ik zit me ineens te bedenken hoe oud jij inmiddels moet zijn en dus al die jaren je leven al laat beheersen door een hond die kan bijten. Is dat niet een beetje een absurde angst? Je bent door 1 hond gebeten en direkt zijn alle honden fout. Dat lijkt me toch wel een probleem.......
Ik ben vorig jaar nog door zo'n onbetrouwbaar beest gebeten. Die kwam op me af lopen, hap! en het bloed gutste eruit. Mensen die hun hond niet aanlijnen in het bosquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:35 schreef childintime het volgende:
Jeetje Tong, ik zit me ineens te bedenken hoe oud jij inmiddels moet zijn en dus al die jaren je leven al laat beheersen door een hond die kan bijten. Is dat niet een beetje een absurde angst? Je bent door 1 hond gebeten en direkt zijn alle honden fout. Dat lijkt me toch wel een probleem.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |