ff checkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:46 schreef leipelullo het volgende:
Wat een prachtig meisje zit er achter de gasten.
Viel mij ook al op... echt schitterendquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:46 schreef leipelullo het volgende:
Wat een prachtig meisje zit er achter de gasten.
Eén van mijn favoriete boeken is postoffice.quote:
Ik leer nog steeds Golfert ik leer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:56 schreef golfer het volgende:
De OP is weer erg geslaagd, tong.
Hoeveel maanden had je ook alweer computerlessen?
en ook nog na het nummer te hebben gehoord?quote:
Nee was puur op uiterlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:09 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
en ook nog na het nummer te hebben gehoord?
ook datquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Irritant slechte acteur ook die Mulder.
Ik erger me meer aan Matthijs bij dit interview, je interesseren en verplaatsen in oninteressante onderwerpen is net zo goed zijn vak als dat van die rijdende rechter en hij doet alsof hij het zich niet kan voorstellen dat iemand zich daar beroepsmatig in kan verdiepen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Hou toch godverdomme je BEK EENS EEN KEERTJE, MULDER!
quote:
Mijn opa was mollen doder op voetbalvelden en had de bijnaam 'Piet de Kolf'quote:
Ja was erg leukquote:
Met zeveren bedoel ik kwijlen er kwam tijdens het voorlezen kwijl uit zijn mondquote:
Ik dacht ik meld het even. Ga m zometeen tapen, mss ook goed om te weten..quote:
Ja ik zag dat ook, zie je trouwens steeds vaker bij DWDDquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Had iemand aan het eind gezien, toen Matthijs afsloot, dat er achter hem in het publiek een paar malloten naar de camera gingen juichen/zwaaien?
Nounou, wat een steek onder water.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:56 schreef golfer het volgende:
De OP is weer erg geslaagd, tong.
Hoeveel maanden had je ook alweer computerlessen?
quote:Vorige week sprong een man van de Nicaragua watervallen af: hij ging 56 meter de diepte in. Hij overleefde dit op wonderlijke wijze, maar wat nog opvallender is: hij is niet de enige die door deze val niet gedood werd. Naar aanleiding van dit verhaal neemt hoogleraar Vincent Icke je in de Stoel van Steinz mee naar de 16e eeuw.
Heeft VWO en op haar 15de een eigen bandquote:Op maandag 16 maart 2009 19:51 schreef PhifeDawg het volgende:
Candy Dulfer is echt een fucking dom wijf
En?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft VWO en op haar 15de een eigen band
Ja mooi verhaal inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2009 20:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Coole gozer die sterrenkundige, en ik ben het ook eens met hem, dat er geen wonderen bestaan, maar dat alles te verklaren is.
yepquote:Op maandag 16 maart 2009 20:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Coole gozer die sterrenkundige, en ik ben het ook eens met hem, dat er geen wonderen bestaan, maar dat alles te verklaren is.
Fragmenten:quote:Op maandag 16 maart 2009 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Waar kan ik dat stukje van Hans Teeuwen als verslaggever zien?
Serieus?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Armin van Buren was het toch die die remix had gemaakt
De rest gaat idd gewoon in een wit shirtje.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind het wel goed als ze daar heen gaan in extravagante pakken. Dan vallen ze ten minste op en worden ze op zijn minst onthouden
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De rest gaat idd gewoon in een wit shirtje.
Tuurlijk nietquote:
Natuurlijk niet. In een ideale wereld zou hij zelfs niet bestaan. Hoe wil mevrouw Dulfer die mensen tegenhouden? Behalve dan door politiek correcte dingen te roepen in een populair tv-programmaquote:Op maandag 16 maart 2009 23:21 schreef superjojo het volgende:
Maar mensen moeten ook niet op Wilders stemmen
Klopt. Dat zou eerder contradictionair werken...quote:Op maandag 16 maart 2009 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. In een ideale wereld zou hij zelfs niet bestaan. Hoe wil mevrouw Dulfer die mensen tegenhouden? Behalve dan door politiek correcte dingen te roepen in een populair tv-programma
Wat vond je van Candy, als tafeldame dan ?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom is niemand hier geschokt over dat Van Linde-wijf dat nu Zomergasten gaat doen
En ik zal wel die enige zijn die dat verhaal van die sterrenkundige-nerd niks vind. Wat nou parallel met een werkelijke gebeurtenis? Geforceerd quasi-wetenschappelijk, slecht verteld Kijk-collegetje
Hmm, het is inmiddels politieker correcter om te roepen dat Wilders alles moet kunnen roepen en dat je hem niet moet isoleren etc etc.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. In een ideale wereld zou hij zelfs niet bestaan. Hoe wil mevrouw Dulfer die mensen tegenhouden? Behalve dan door politiek correcte dingen te roepen in een populair tv-programma
Ach eerst zien, dan beoordelen. Wie weet doet ze het wel goed...quote:Op maandag 16 maart 2009 23:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom is niemand hier geschokt over dat Van Linde-wijf dat nu Zomergasten gaat doen
En ik zal wel die enige zijn die dat verhaal van die sterrenkundige-nerd niks vind. Wat nou parallel met een werkelijke gebeurtenis? Geforceerd quasi-wetenschappelijk, slecht verteld Kijk-collegetje
Ik vond het een voorspelbaar verhaalquote:Op maandag 16 maart 2009 20:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Beetje natuurkunde van de middelbare school inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 04:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vond het een voorspelbaar verhaal
Ik heb haar ook regelmatig op Het Gesprek gezien en dat was verschrikkelijk. Mensen continu onderbreken, niet luisteren, steeds gelijk willen halen.... ik kon er met de beste wil van de wereld niet naar kijken.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:49 schreef Veerboot het volgende:
Inderdaad, waarom er bij voorbaat vanuit gaan dat ze het slecht zal doen? Ik vind haar altijd een beetje een typische tante, maar heb haar een keertje als interviewer gezien op Het Gesprek en dat was verder prima.
Aan de ene kant een beetje oppervlakkige opmerkingen, aan de andere kant zegt ze iig tenminste iets en zegt ze wat ze denkt. En dat kun je niet van alle tafelmensen zeggen. Daarnaast: van de onderwerpen viel niet zo heel veel te maken.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
Wat vond je van Candy, als tafeldame dan ?
Tevens overleven de meeste "springers" vanaf die waterval het helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 04:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Beetje natuurkunde van de middelbare school inderdaad.
Die zijn te snel dan en Candy is tof, blond en toch relatief slim.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tevens overleven de meeste "springers" vanaf die waterval het helemaal niet.
Dat voorspelt weinig goedsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb haar ook regelmatig op Het Gesprek gezien en dat was verschrikkelijk. Mensen continu onderbreken, niet luisteren, steeds gelijk willen halen.... ik kon er met de beste wil van de wereld niet naar kijken.
Candy heeft VWO. Zegt nog niks natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die zijn te snel dan en Candy is tof, blond en toch relatief slim.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Dat ze hem eens met zijn eigen klokkenspel vastbinden aan de klepel en dan gaan luiden.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:02 schreef superjojo het volgende:
Ik zie Mathijs nu al vragen aan Carlo: 'Doe eens even Joop Braakhekke na. Even een minuutje Joop Braakhekke...'
Hij doet hier altijd zo kinderachtig overquote:
VERBOTEN DOOR MATHIJSquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Laat die Matthijs-imitatie eens zien dan.
Dit was in de rol van Piet Paulusma neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef Tim86 het volgende:
En dan even over de trui van..ehm hoe heet je eigenlijk
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Laat die Matthijs-imitatie eens zien dan.
Alex....Alex....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:23 schreef maril het volgende:
Ik dga ook kijken vind het leuk, maar tot op heden vind ik hem die Horatio(of zoiets) van CSI miami het beste nadoen
Daar maak ik gebruik vanquote:
Maar wel eerlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij doet hier altijd zo kinderachtig over
Hij was gisteren idd prettig openquote:
Frankrijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:48 schreef Paul het volgende:
Frikandel kwam voor het eerst voor in Dordrecht
quote:
quote:De eerste frikandel werd in 1954 gelanceerd in de Nederlandse stad Dordrecht. Slagersknecht Gerrit de Vries maakte gehaktballen die hij aan de horeca verkocht. Door een wijziging in de Warenwet moest hij zijn product, dat in de smaak viel bij zijn klanten, veranderen. Zijn oplossing was de vorm maar niet het recept te wijzigen: van de bal maakte hij een worst. De naam voor zijn product werd hem door een vrouwelijke snackbarhouder van Duitse afkomst ingefluisterd: daar bestond de Frikadelle, een platte gehaktbal. De Vries nam die naam over.
Ik moest ook even denken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:50 schreef golfer het volgende:
Raymond de Vries. Die naam was ik helemaal vergeten.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Beste wensen frikandel... Ik hoop dat ik je nog lang uit de muur kan trekken!"
Ja maar ik heb gelijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heb je net wel naar dat item gekeken?
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:04 schreef Paul het volgende:
Ik vond het niet zo erg van Valerio, die gozer kon er zelf ook om lachen
Je moet ook gewoon de hele uitzending hebben gezien, dan zag je dat het allemaal reuze mee vielquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:09 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vind Valerio een mongool, maar die jongen zat te lachen naast hem. Dan kan het dus.
Die jongen zelf kon er wel aan lachen kon je zien aan zijn mymiek.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik moet Jort Kelder dit keer gelijk geven. Hoe Valerio met die arme jongen omging, vind ik getuigen van zeer weinig respect of inlevingsvermogen. Valerio had gewoon bij TMF moeten blijven.
Omdat we het karakter van Paul de Leeuw al helemaal kunnen doorgronden, buiten zo'n programma om gaat hij heel erg vriendschappelijk met gehandicapten om. Volgens mij is Valerio buiten de camera's om even onbeschoft als dat hij op de televisie overkomt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die jongen zelf kon er wel aan lachen kon je zien aan zijn mymiek.
Bij Paul de Leeuw vinden we het leuk als ie grappen maakt met gehandicapten.
Ik vond dit leuk.
Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Omdat we het karakter van Paul de Leeuw al helemaal kunnen doorgronden, buiten zo'n programma om gaat hij heel erg vriendschappelijk met gehandicapten om. Volgens mij is Valerio buiten de camera's om even onbeschoft als dat hij op de televisie overkomt.
Het nichtje van Paul de Leeuw is verstandelijk gehandicapt. Er is geen reden om te twijfelen aan zijn respect jegens gehandicapten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Waar baseer je dat op ?
Ik denk dat het probleem er in zit dat er sprake is van een soort belangenverstrengeling... TV is all about kijkcijfers, 'gehandicapten' schijnen te scoren. Misschien omdat het zo verschrikkelijk lekker is om onszelf er mee te vergelijken, want je komt er zo goed als altijd beter uit (iig, dat denk je). Natuurlijk lacht die jongen er zelf om, als hij dat niet had gedaan dan was het niet uitgezonden, omdat het dan ineens 'incorrect' was geweest. Televisie is gewoon niet het goede medium voor dit soort dingen, denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die jongen zelf kon er wel aan lachen kon je zien aan zijn mymiek.
Bij Paul de Leeuw vinden we het leuk als ie grappen maakt met gehandicapten.
Ik vond dit leuk.
En jij weet ook hoe Valerio buiten de tv om is?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het nichtje van Paul de Leeuw is verstandelijk gehandicapt. Er is geen reden om te twijfelen aan zijn respect jegens gehandicapten.
Tong vroeg geloof ik meer naar waar je bewering over Valerio vandaan komt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het nichtje van Paul de Leeuw is verstandelijk gehandicapt. Er is geen reden om te twijfelen aan zijn respect jegens gehandicapten.
Dat hij een klootzak is? Daar heb ik geen bronnen voor nodig. Dat weet ik gewoon.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:22 schreef superjojo het volgende:
[..]
Tong vroeg geloof ik meer naar waar je bewering over Valerio vandaan komt?
En Rutte kreeg er ook van langs, kan hij wel heel hard lachen alsof het hem niet deert maarquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Ja heeerlijk dat gedicht over MarcoBorsato
![]()
Nico
Als je wordt afgezeken is 'goed' reageren amper mogelijk. Als hij met een zuur gezicht voor zich uit had gekeken was 't ook niet goed geweest.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
En Rutte kreeg er ook van langs, kan hij wel heel hard lachen alsof het hem niet deert maar
van dit imago komt hij nooit meer af.
Leg eens uitquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat hij een klootzak is? Daar heb ik geen bronnen voor nodig. Dat weet ik gewoon.
Hoe kan hij dat nou uitleggen? Hij weet het gewoon!quote:
Klopt wel ..quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:45 schreef Feliciter het volgende:
Ik heb me vanavond best zitten ergeren moet ik zeggen. Rutte heeft - en ja ik weet dat dit het concept van DWDD is - op geen enkele manier een kans gehad om op een duidelijke wijze te zeggen wat zijn partij nou eigenlijk bekend heeft gemaakt vandaag. Steeds meer weer onderbrak Matthijs hem en probeerde het gesprek te verleggen op oude koeien als de affaire Boekestijn van ik gok een half jaar terug. Jammer!
Jort is toch ook VVD-lid?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
Klopt wel ..
Ik denk dat het ook niet slim is van niet linkse politici om in dit soort popie-jopie programma's te gaan zitten met van die tafelheren, die zo bijdehand zijn.
Het zijn nog lang geen verkiezingen maar toch.
Dacht het wel, maar dat bleek niet echt toch ?quote:
Nee. Maar ik betwijfel of hij minder commentaar had gehad op een linkse politicus.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dacht het wel, maar dat bleek niet echt toch ?
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:03 schreef superjojo het volgende:
[..]
Nee. Maar ik betwijfel of hij minder commentaar had gehad op een linkse politicus.
OK., dan had ik dat wat verkeerd begrepen, wel eens verder.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:06 schreef Feliciter het volgende:
Jort deed het wel goed, met mijn opmerking bedoelde ik niet dat je geen kritische vragen zou mogen stellen, integendeel. Dat moet je juist doen, ik vind Jort een goede tafelheer!
Wat Matthijs echter deed was constant proberen Rutte af te schilderen als een leider zonder gezag, en week daarmee steeds af van het daadwerkelijke gespreksonderwerp. Maar dat is misschien wel gewoon het concept in combinatie met de presentator..
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:38 schreef neen het volgende:
Yvonnenze probeerde net een grap te maken
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:40 schreef Lov1 het volgende:
Verdonk houdt niet echt van tegenspraakTelkens door Matthijs heen praten
Jort vond BNN als geheel toch niet bij de PO thuishoren?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:59 schreef Remzz het volgende:
Opmerking slaat nergens op, hij zit zelf bij de KRO hetzelfde wat hij over Valerio zei, zou ook gezegd kunnen worden over zijn collega Rob Kamphues.
Ja die denkt ik moet mijn reiskosten er wel uithalen.quote:
wat een kutwijfquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:40 schreef Lov1 het volgende:
Verdonk houdt niet echt van tegenspraakTelkens door Matthijs heen praten
Die zijn al lang uitgeknepen door z'n gamegroupiesquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:48 schreef MadGuy het volgende:
Dat is heul geen gamenerd! Hij heeft geen puisten!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Roi het volgende:
Eindelijk een keer positieve berichtgeving over games.
Ik begrijp mensen niet die heel de dag achter hun PC zittenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Roi het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp mensen niet die heel de dag achter hun PC zitten
Vond 't best een leuk bandjequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Een drummer die zingt, gebeurt dat vaak? Ik hoop in dit geval niet.
Ik wilde net zeggen. Typische 'werkrock'. Wel leuk om eens live te zien.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, als je nooit van the Queens of the stone age hebt gehoord
Dat vind ik ook best een leuk bandjequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, als je nooit van the Queens of the stone age hebt gehoord
Heerlijke ironie.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp mensen niet die heel de dag achter hun PC zitten
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Een drummer die zingt, gebeurt dat vaak? Ik hoop in dit geval niet.
Mooi dat ent5housiasemquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Die hele man ziet eruit als een jaren '50 platenbaas.
Die heb je met een pick-up ook! Met een bediening, daar kan Apple nog een puntje aan zuigen!quote:
Ja maar dan van maar 1 plaatquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:15 schreef Metatron het volgende:
[..]
Die heb je met een pick-up ook! Met een bediening, daar kan Apple nog een puntje aan zuigen!
Gewoon een keer springen, en je krijgt een random nummer! Een user-interface man, echt bril-jant!
Juist.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Roi het volgende:
Halve plaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |