ff checkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:46 schreef leipelullo het volgende:
Wat een prachtig meisje zit er achter de gasten.
Viel mij ook al op... echt schitterendquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:46 schreef leipelullo het volgende:
Wat een prachtig meisje zit er achter de gasten.
Eén van mijn favoriete boeken is postoffice.quote:
Ik leer nog steeds Golfert ik leer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:56 schreef golfer het volgende:
De OP is weer erg geslaagd, tong.
Hoeveel maanden had je ook alweer computerlessen?
en ook nog na het nummer te hebben gehoord?quote:
Nee was puur op uiterlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:09 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
en ook nog na het nummer te hebben gehoord?
ook datquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Irritant slechte acteur ook die Mulder.
Ik erger me meer aan Matthijs bij dit interview, je interesseren en verplaatsen in oninteressante onderwerpen is net zo goed zijn vak als dat van die rijdende rechter en hij doet alsof hij het zich niet kan voorstellen dat iemand zich daar beroepsmatig in kan verdiepen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Hou toch godverdomme je BEK EENS EEN KEERTJE, MULDER!
quote:
Mijn opa was mollen doder op voetbalvelden en had de bijnaam 'Piet de Kolf'quote:
Ja was erg leukquote:
Met zeveren bedoel ik kwijlen er kwam tijdens het voorlezen kwijl uit zijn mondquote:
Ik dacht ik meld het even. Ga m zometeen tapen, mss ook goed om te weten..quote:
Ja ik zag dat ook, zie je trouwens steeds vaker bij DWDDquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Had iemand aan het eind gezien, toen Matthijs afsloot, dat er achter hem in het publiek een paar malloten naar de camera gingen juichen/zwaaien?
Nounou, wat een steek onder water.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:56 schreef golfer het volgende:
De OP is weer erg geslaagd, tong.
Hoeveel maanden had je ook alweer computerlessen?
quote:Vorige week sprong een man van de Nicaragua watervallen af: hij ging 56 meter de diepte in. Hij overleefde dit op wonderlijke wijze, maar wat nog opvallender is: hij is niet de enige die door deze val niet gedood werd. Naar aanleiding van dit verhaal neemt hoogleraar Vincent Icke je in de Stoel van Steinz mee naar de 16e eeuw.
Heeft VWO en op haar 15de een eigen bandquote:Op maandag 16 maart 2009 19:51 schreef PhifeDawg het volgende:
Candy Dulfer is echt een fucking dom wijf
En?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft VWO en op haar 15de een eigen band
Ja mooi verhaal inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2009 20:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Coole gozer die sterrenkundige, en ik ben het ook eens met hem, dat er geen wonderen bestaan, maar dat alles te verklaren is.
yepquote:Op maandag 16 maart 2009 20:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Coole gozer die sterrenkundige, en ik ben het ook eens met hem, dat er geen wonderen bestaan, maar dat alles te verklaren is.
Fragmenten:quote:Op maandag 16 maart 2009 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Waar kan ik dat stukje van Hans Teeuwen als verslaggever zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |