Het weer is idd wel van groot belang op de funfactor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Als je geen alto bent, en toch naar Lowlands gaat, overkomt je DIT!
En daar issie weerquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Als je geen alto bent, en toch naar Lowlands gaat, overkomt je DIT!
valt mee moet je meer zuipenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het weer is idd wel van groot belang op de funfactor.
Onzin, op Lowlands is het altijd mooi weer. Af en toe een buitje daar gelaten. En modder is ook tof. Maarja, regen is ook weer, dus op zich heb je gelijk. Nee, een Lowlands helemaal zonder weer is misschien niet tof nee. Ik kan me er ook weinig bij voorstellen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het weer is idd wel van groot belang op de funfactor.
Maar een biertje drinken naast de Alpha met een lekker zonnetje is natuurlijk prachtig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:09 schreef genakt het volgende:
[..]
valt mee moet je meer zuipen
die uit dat topic is gewoon een zeikwijf
met nog meer bier op losgaan in de 24 uurs tent is natuurlijk prachtigquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar een biertje drinken naast de Alpha met een lekker zonnetje is natuurlijk prachtig.
Alpha-DJ's in de Grolsch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:39 schreef ralfseltje het volgende:
Ik kan me nu al weer verheugen op het in de nacht springen op plaatjes van de Alpha-Dj's. Een van mijn ultieme Lowlandsmomenten: iedereen danst op alles. Paar jaar geleden draaiden ze Tribute van Tenacious D, de hele Grolsch schreeuwde het nummer mee. Toffe momenten
Jij weet al zeker dat The Prodigy en Blur gaan komen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:05 schreef RedGuy het volgende:
Als The Prodigy en Blur en Fleet Foxes maar snel bevestigd worden.
Het is ook wel leuk, je weet welke bands en artiesten je kan verwachten, maar toch ben je altijd weer blij (of juist niet) als ze bevestigd worden..
Radioheadquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:32 schreef RedGuy het volgende:
Mijn rechterpink begint te tintelen bij die namen, dus ja.
Alleen bij Imca Marina.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:54 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Radiohead
The Black Angels
The Warlocks
The Brian Jonestown massacre
Imca Marina
en... begon je rechterpink bij een van deze namen ook te tintelen?
Wat houd je tegen ??quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil graag, maar weet nog niet zeker of ik ga
Ik heb maar beperkte tijd vakantie en een beperkt budget, maar ik wil toch graag ook op vakantie. Voor 150-200 euro kan ik mijn andere vakantie langer/duurder maken.quote:
Tjsa keuzes makenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb maar beperkte tijd vakantie en een beperkt budget, maar ik wil toch graag ook op vakantie. Voor 150-200 euro kan ik mijn andere vakantie langer/duurder maken.
Dit wordt editie 9 voor mij. Ik heb altijd mijn vakanties om Lowlands heen gepland... zowel qua tijd als financieel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb maar beperkte tijd vakantie en een beperkt budget, maar ik wil toch graag ook op vakantie. Voor 150-200 euro kan ik mijn andere vakantie langer/duurder maken.
's Nachts op Lowlands rondlopenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:53 schreef RedGuy het volgende:
Ja, 's avonds is Lowlands echt het leukst, ondanks alle goede bandjes overdag.
Oja mooi, die komen vast wel even langs.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:09 schreef PastoorPeter het volgende:
Ik vroeg aan Rapid_Razor_Bob wat ie van Nobody Beats The Drum vond maar ik kreeg een antwoord van niks.
vorig jaar jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:09 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Tjsa keuzes maken
Ik zou voor lowlands gaan
Ben je al eens eerder naar Lowlands geweest ?
Vind je het voor herhaling vatbaar ??quote:
Volgende week nieuwe namen!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:41 schreef Apfelsaft het volgende:
Oh hier waren jullie![]()
Nieuwe namen wil ik
Ah ja! Ik heb wel de TT aangepast en de link naar topic 8 in de OP toegevoegd, maar dat regeltje heb ik over het hoofd gezien. Nu kan ik het niet meer aanpassen, dus dat mag een mod doen als hij/zij daar zin in heeft. Dan zet ik de wiki vast klaar voor topic #10.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:44 schreef Banzaiaap het volgende:
Is het niet het negende doldwaze topic?
Die hadden vorig jaar al moeten komen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 03:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Oja mooi, die komen vast wel even langs.
En hoe betrouwbaar is dat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:55 schreef PraatPlaat het volgende:
Ik lees net via de Lowlands Twitter dat er volgende week donderdag nieuwe namen komen! Zou eens tijd worden ja...
Volgens mij is het wel betrouwbaar want het is de officiele twitter van Lowlands. Kijk maar naar dit artikel http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41688409op 3voor12. Staan wel meer interessante twitteraars tussen.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:03 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ah ja! Ik heb wel de TT aangepast en de link naar topic 8 in de OP toegevoegd, maar dat regeltje heb ik over het hoofd gezien. Nu kan ik het niet meer aanpassen, dus dat mag een mod doen als hij/zij daar zin in heeft. Dan zet ik de wiki vast klaar voor topic #10.
edit: ik kon het natuurlijk nog wel gewoon aanpassen, dus fixed.
En die momentary lapse of judgement heb je goed gemaakt door een kaartje te kopen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:35 schreef frame-saw het volgende:
Jeetje, ik was Lowlands helemaal vergeten
http://www.puurgelul.nl/nieuws.htmquote:'PUUR GELUL gaat samen met Hugo Borst en Hermans Brusselmans naar Lowlands!'
Het is alweer bijna tijd voor één van de allerleukste festivals van Nederland! Lowlands komt eraan en dit jaar is PUUR GELUL van de partij! Samen met Hugo Borst en Herman Brusselmans wordt Lowlands overdonderd met vocaal geweld.
Lowlands vind dit jaar plaats op 22 augustus. Tickets zijn te koop via Livenation.
Dat wordt lachen!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:20 schreef conobram het volgende:
[..]
http://www.puurgelul.nl/nieuws.htm
Nee ik heb nog steeds geen geldquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:53 schreef maxor het volgende:
[..]
En die momentary lapse of judgement heb je goed gemaakt door een kaartje te kopen?
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:30 schreef frame-saw het volgende:
[..]
waardoor ik uiteindelijk niet naar Lowlands kan
Hé, vorig jaar heb je me ook niet gemist (want toen kende ik je niet), dus je kunt dit jaar ook wel zonder mij.quote:
Hoe?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:54
[b]GA NIET IN HET TOPIC VRAGEN OF JE IN HET LIJSTJE MAG, DAT KUN JE ZELF DOEN!!!
Voor mij geld hetzeldfe...quote:Op zondag 22 maart 2009 18:59 schreef Dupje het volgende:
Van mij mogen er ook wel nieuwe namen komen, heb nog geen ticket, wil eerst wat meer van de line up weten
Vóór Pinkpop dus? Dat lijkt me toch niet...quote:Op zondag 22 maart 2009 19:15 schreef portie het volgende:
Wanneer het grootste deel van de namen bekend is zal het festival naar alle waarschijnlijkheid gewoon uitverkocht zijn.
Was vorig jaar ook. De jaren daarvoor kocht ik mijn ticket altijd net voor Pinkpop (want tot dan was meestal de vroege vogel korting nog geldig). Vreemd dat dat eigenlijk in 1 jaar is omgeslagen...quote:Op zondag 22 maart 2009 19:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vóór Pinkpop dus? Dat lijkt me toch niet...
Ik weet zéker dat ik vorig jaar mijn kaartje na Pinkpop heb gekocht. Het was wel redelijk snel uitverkocht, maar toch echt niet voor Pinkpop hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:24 schreef Dupje het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook. De jaren daarvoor kocht ik mijn ticket altijd net voor Pinkpop (want tot dan was meestal de vroege vogel korting nog geldig). Vreemd dat dat eigenlijk in 1 jaar is omgeslagen...
Hmm was het dan in 1 week na Pinkpop ofzo? Wel rond die tijd iigquote:Op zondag 22 maart 2009 19:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat ik vorig jaar mijn kaartje na Pinkpop heb gekocht. Het was wel redelijk snel uitverkocht, maar toch echt niet voor Pinkpop hoor.
Die en Buena Vista Social Club! Iets relaxters kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:42 schreef RedGuy het volgende:
Bloc Party, Klaxons, Fatboy Slim, Calexico The Prodigy en Armin van Buuren mogen van mij komen..
Ik ook. Ik had een dagkaartje voor de zondag van Pinkpop gewonnen en dat beviel zo erg dat ik na ongeveer een week of twee weken besloot een kaartje voor Lowlands te kopen. En toen duurde het zelfs nog even voordat Lowlands helemaal uitverkocht was hoor...quote:Op zondag 22 maart 2009 19:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat ik vorig jaar mijn kaartje na Pinkpop heb gekocht. Het was wel redelijk snel uitverkocht, maar toch echt niet voor Pinkpop hoor.
Nou Armin mag thuis blijven hoor, Trancequote:Op zondag 22 maart 2009 21:42 schreef RedGuy het volgende:
Bloc Party, Klaxons, Fatboy Slim, Calexico The Prodigy en Armin van Buuren mogen van mij komen..
Zou opzich wel een leuke naam zijn, al ken ik alleen 'Playmate of the Year'quote:Nirwana Tuinfeest voegt vandaag Zebrahead aan het programma toe. Hiermee is de line-up zo goed als rond. Het festival vindt plaats van 21 tot 23 augustus.
Ik heb zo'n gevoel dat Bloc Party wel komt (ook naar aanleiding van wat ze zeiden in Paradiso). Franz Ferdinand wil ik ook wel weer eens zien.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:42 schreef RedGuy het volgende:
Ik luisterde maar naar 1 nummer van ze.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:56 schreef frame-saw het volgende:
Zebrahead luisterde ik toen ik nog alto was
Dat zou geweldig zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 19:56 schreef kweek89 het volgende:
Ik zeg Pete Doherty komt z'n solo plaat doen
Bij de officiële verkoop, en die is alleen online. Op www.lowlands.nl kun je doorklikken.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:56 schreef Larry-Laffer het volgende:
Waar kan ik m'n tickets eigenlijk het beste halen?
Oké. Het was meer een vraag omdat er vaak ook van die sites zijn die een paar tientjes extra vragen, maar dat is dus via de Lowlands-site niet het geval begrijp ik?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij de officiële verkoop, en die is alleen online. Op www.lowlands.nl kun je doorklikken.
Het is de officieele site, wat denk je zelf?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:59 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Oké. Het was meer een vraag omdat er vaak ook van die sites zijn die een paar tientjes extra vragen, maar dat is dus via de Lowlands-site niet het geval begrijp ik?
die zetten je het meest afquote:Op maandag 23 maart 2009 22:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Het is de officieele site, wat denk je zelf?
Nee, Tomaathoofdquote:Op maandag 23 maart 2009 21:45 schreef icebliss het volgende:
Je bedoelt Poephoofd en Kaasheld?!
[ afbeelding ]
haha, ik had het gisteren nog met een vriend erover dat die op lowlands rondliepen. Only at lowlandsquote:Op maandag 23 maart 2009 21:45 schreef icebliss het volgende:
Je bedoelt Poephoofd en Kaasheld?!
[ afbeelding ]
Die gast kwam ik ook vaak tegen, LL2008 wel 3 a 4 keer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:16 schreef TimKuik het volgende:
Net als dat ik deze gast iedere Lowlands wel een keer tegen kom.
Vertel...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:18 schreef frame-saw het volgende:
Hij zei tegen ons dat de tent verkeerd stond. Toen zei ik: flikker op. Helaas, hij had gelijk
Zondag, regen, tent lek. Nouja het was sowieso een kuttent maar hij stond een beetje in de greppelquote:
Whehehe, ik heb wel eens mee gemaakt dat de afvoer van de toiletten naar de klote was gegaan, toen hadden ze alles in de greppel geloosd. Uiteindelijk zijn er een aantal tenten onder de schijt komen te zittenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:53 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Zondag, regen, tent lek. Nouja het was sowieso een kuttent maar hij stond een beetje in de greppelGelukkig geen waardevolle spullen kapot, alleen de tent zelf laten staan
Die hekken gaan altijd eerder open dan de bedoeling is, maar ik wil niet voor jan joker daar staan te wachten + ik had enorme vertraging met de pendelbus. Niet helemaal mijn schuld. En het viel wel mee hoe erg hij in de greppel stond, het was meer dat de tentdoeken tegen elkaar aan kwamenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:08 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Whehehe, ik heb wel eens mee gemaakt dat de afvoer van de toiletten naar de klote was gegaan, toen hadden ze alles in de greppel geloosd. Uiteindelijk zijn er een aantal tenten onder de schijt komen te zitten. Die dreven bijna weg.
Dat krijg je als je te laat komt en toch nog je tent ergens wilt dumpen. Ik ben blij dat ik wel altijd op tijd ben om mijn tent op een goeie spot te plaatsen.
"Wil je m'n konijntje zien?"quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:16 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nooit gezien die gastquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:16 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
http://opeth.com/index.php/news/show/id/135quote:Opeth will also appear at the Lowland festival in the Netherlands. All summer festival dates can be viewed under the TOURDATES section.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:34 schreef Coiler het volgende:
[..]
Nooit gezien die gast
Ik zie wel altijd zo'n fag met een gitaar voor z'n tentje zitten, bij de ingang van camping 2. Oh wacht, dat is een fok user
Wil je ze nou wel of niet zien?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:19 schreef conobram het volgende:
[..]
http://opeth.com/index.php/news/show/id/135
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:19 schreef conobram het volgende:
[..]
http://opeth.com/index.php/news/show/id/135
Wat denk je wel niet? Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wil je ze nou wel of niet zien?
Je kunt ook nog naar de Zwarte Cross als je niet naar LL gaat, daar komen ze ook
De brug is een eitje, 10 zatte knoesten die zeveren over op welke camping ze willen staan mobiliseren nietquote:
Ik ben een meisje, ik heb geen spieren in mijn armen en ik neem dus heel veel overbodig spul mee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De brug is een eitje, 10 zatte knoesten die zeveren over op welke camping ze willen staan mobiliseren niet
Naaldhakjes en een koffer breezers?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, ik heb geen spieren in mijn armen en ik neem dus heel veel overbodig spul mee.
ga zwemmen. dat helptquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, ik heb geen spieren in mijn armen en ik neem dus heel veel overbodig spul mee.
Naaldhakkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Naaldhakjes en een koffer breezers?
Een handdoek is nooit overbodig. Teveel kleding wel ja en een kussen ook want je kunt een opblaaskussentje meenemenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:57 schreef frame-saw het volgende:
[..]
NaaldhakkenNee gewoon overbodig spul als een handdoek, te veel kleding, een kussen, etc. En elk jaar weer
Ik slaap nooit op een kussenquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een handdoek is nooit overbodig. Teveel kleding wel ja en een kussen ook want je kunt een opblaaskussentje meenemen
Jammer dat je een ban krijgt voor doodsverwensingenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:31 schreef frame-saw het volgende:
Opeth![]()
Gothics van me af slaan enzoSonata Arctica is genoeg hur.
De hulpeloze meisjes act doet het altijd goed bij de brug. Genoeg jongens die je wel eventjes willen helpenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Doodsverwensingen? Ik wens niemand dood, dus verklaar je nader.quote:Op woensdag 25 maart 2009 06:59 schreef Coiler het volgende:
[..]
Jammer dat je een ban krijgt voor doodsverwensingen
OPETH!!!!99
De verwensing was eigenlijk voor jou, gothics van je af slaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:21 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Doodsverwensingen? Ik wens niemand dood, dus verklaar je nader.
Nah ik had het er meer over als ik gewoon op het terrein loopquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
De verwensing was eigenlijk voor jou, gothics van je af slaanGa in de pit staan dan, kan je er rustig op los meppen.
Ik stuur wel wat gothics op je af, heb je wat te doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:27 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nah ik had het er meer over als ik gewoon op het terrein loop
Jammer dat je niet meer van me weet dan dat ik een meisje benquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik stuur wel wat gothics op je af, heb je wat te doen.
Voel je me niet meegluren over je schouder dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:53 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer van me weet dan dat ik een meisje ben
Tenzij jij mijn konijn bent, of suïcidaal (9 hoogquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Voel je me niet meegluren over je schouder dan?
jaarlijks blauwe enkels van de mensen die er dwars mee door de rij rossenquote:
Das toevallig, wij rijden jaarlijks mensen aan met onze steekwagen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jaarlijks blauwe enkels van de mensen die er dwars mee door de rij rossen
maarja jouw vrienden zijn toch altijd dronken dan? Dat verklaart dat ze iedereen aanrijdenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Das toevallig, wij rijden jaarlijks mensen aan met onze steekwagen!
Een en ander heeft natuurlijk ook wel te maken met het feit dat iedereen meteen in ieder gaatje springt dat ze zien. In zo'n rij zie je altijd duidelijk hoe dun het laagje beschaving is
Dat zou ook wel nuchter gebeuren. Onze wagen is altijd erg zwaar beladen en op het moment dat er beweging in de rij komt springen er altijd meteen mensen voor, die krijgen dan eventjes een duwtje jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja jouw vrienden zijn toch altijd dronken dan? Dat verklaart dat ze iedereen aanrijden
Oftewel, het is een onwijs onhandig klote ding, maar de mensen zonder zijn retardsquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou ook wel nuchter gebeuren. Onze wagen is altijd erg zwaar beladen en op het moment dat er beweging in de rij komt springen er altijd meteen mensen voor, die krijgen dan eventjes een duwtje ja
Kom jij onze tent dragen? Die is toch echt íets te groot om zonder karretje mee te nemen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Oftewel, het is een onwijs onhandig klote ding, maar de mensen zonder zijn retardsIk heb nog nooit zo'n kar gehad, en hem nog nooit gemist. Een beetje man kan toch alles wel sjouwen zonder een karretje nodig te hebben. Bejaarde
[ afbeelding ]
quote:@Martijnvanveen tja; ik ga nu nog niets zeggen :-) het zijn iig toffe namen!
Oh, dat was inderdaad iemand anders. My bad. Ik vermoed trouwens dat ik jullie kar wel eens in de rij heb zien staan, tijdens het passerenquote:En waar zeg ik dat mensen zonder retards zijn?
Ja je zei al dat je overbodige spullen meenam. Maar van teveel kleren snap ik dat nog. Van een kussen waar je nooit op slaapt, snap ik het niet. Of ligt je iedere avond in een andere tent?quote:
Nee, ik blijf trouw aan mijn tent. Maar ik lig altijd op het randje van mijn kussen, vandaar. Vorig jaar simuleerde ik dat randje trouwens gewoon met kleding, bedenk ik me ineens.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja je zei al dat je overbodige spullen meenam. Maar van teveel kleren snap ik dat nog. Van een kussen waar je nooit op slaapt, snap ik het niet. Of ligt je iedere avond in een andere tent?
www.theprodigy.comquote:USA Live Dates
The Prodigy will return to America for more shows in May.
They play The Fillmore in Detroit on 22nd, and Chicago’s Congress Theatre on 23rd.
Tickets are available now: The Fillmore, Detroit & Congress Theatre, Chicago
Check back on Thursday for further announcements....
Ik heb gehoord van de melkboer dat ze komen, en ik zeg het je, mijn melkboer kan het weten!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
www.theprodigy.com
Toeval dat er morgen ook LLnamen bekend worden gemaakt?
Een fanfare?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef rubbereend het volgende:
er ontbreekt nog iets aan dit topic.........
Dat doe ik dus ook. Een opgerolde trui of mijn tas.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:29 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee, ik blijf trouw aan mijn tent. Maar ik lig altijd op het randje van mijn kussen, vandaar. Vorig jaar simuleerde ik dat randje trouwens gewoon met kleding, bedenk ik me ineens.
Mijn grote teen verteld het me ook elke nacht, vandaar dat ik al 2 maanden elke nacht wakker ligquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik heb gehoord van de melkboer dat ze komen, en ik zeg het je, mijn melkboer kan het weten!
Nee, hoe ze die naar binnen krijgen vraag ik me ook al jaren afquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:59 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Oh, dat was inderdaad iemand anders. My bad. Ik vermoed trouwens dat ik jullie kar wel eens in de rij heb zien staan, tijdens het passeren
Hebben jullie zo'n grote legertent dan?
Wij doen het altijd met veel kleine tentjes en een centrale partytent. Goed te doen hoor.
hier is het alquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef rubbereend het volgende:
er ontbreekt nog iets aan dit topic.........
Eend!quote:
Mijn netvlies, wat doe je!quote:
Waarom jij ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
Kreeg vandaag een lading stickers door de bus van Rapid Razor Bob
"Fuck it"quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:25 schreef kciR het volgende:
Alpha, tijdens de Arctic Monkeys..
Misschien dat de dames dit jaar weer uit de kleren gaan voor de Monkeys
Ik had er 2 opgeplakt in mijn school gister. Kwam ik vandaag op school, wat blijkt, 2 emos hadden ze gestolenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
Kreeg vandaag een lading stickers door de bus van Rapid Razor Bob
Vet !!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:35 schreef conobram het volgende:
[..]
Ik had er 2 opgeplakt in mijn school gister. Kwam ik vandaag op school, wat blijkt, 2 emos hadden ze gestolenNu is 2 stickers niet zo veel maar als ze in handen van emos komen is dat wel een probleem.
![]()
Dit zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]
Gekke vehalen van Lowlands? Die zijn er niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef Ticker het volgende:
* Ticker is dit jaar de vreemde eend in de bijt
Om het alvast wat smeuiger te maken.. kunnen jullie niet wat gekke verhalen neer plempsen!!!?
Je kan op Lowlands niet zeggen 'ik heb werkelijk alles al gezien!' want dan komt er wel weer een of andere mafkees voorbij gelopen met een halve tentconstructie op zijn hoofd, of 2 mensen in een luchtbedquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef Ticker het volgende:
Om het alvast wat smeuiger te maken.. kunnen jullie niet wat gekke verhalen neer plempsen!!!?
Ik had een keer kaartjes voor de Ziggo-camping omdat ik erg laat was met kaartjes kopen, maar heb toen toch mijn tentje op de Grolsch-campsite gezet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef Ticker het volgende:
Douchenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:38 schreef Ticker het volgende:
Hoe zit dat met die campings dan?
Beetje fatsoenlijk douche?
ow echt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef mouzzer het volgende:
Liam zit met The Prodigy op dit moment in New York en hij zei zojuist: And some more tour dates to announce later today
Dan zijn er al 2 dance afsluiters voor de Alphaquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:55 schreef febster het volgende:
Pet Shop Boys en Prodigy zijn haast een zekerheidje lijkt me.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Douchen![]()
Campings worden ingedeeld op kaartnummer. Ziggo-camping, oftewel camping 7, is de verste en daar moet je op als je laat je kaartje hebt gekocht, of als je genept bent met een hoog nummer op je kaartje.
Altijd fijn dat zoiets niet verloren gaatquote:
Maar die actie van vorig jaar, dat je naar een betere camping mocht als je meer Lowlands-bandjes omhad, geldt die dit jaar weer?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Douchen![]()
Campings worden ingedeeld op kaartnummer. Ziggo-camping, oftewel camping 7, is de verste en daar moet je op als je laat je kaartje hebt gekocht, of als je genept bent met een hoog nummer op je kaartje.
Ik meen dat ze daar vanaf wilden stappen. Ze hebben nogal wat klachten gehad van mensen die niet genoeg bandjes hadden en daardoor niet bij vrienden konden staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:57 schreef De Wouzeraar het volgende:
Maar die actie van vorig jaar, dat je naar een betere camping mocht als je meer Lowlands-bandjes omhad, geldt die dit jaar weer?
The Prodigy is zeker! Zojuist bevestiging gehad en de officiele bevestiging komt snelquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:03 schreef PastoorPeter het volgende:
The Prodigy is wel een bijna zekertje ja. 22 augustus staan ze op Frequency.
Was al vrij duidelijk. Vanavond op 3FM zal het wel bekend worden gemaakt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
The Prodigy is zeker! Zojuist bevestiging gehad en de officiele bevestiging komt snel
Er zijn campings direct naast het festivalterrein, maar ook campings op 10 minuten lopen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef Ticker het volgende:
Betere campings..?
Zijn er slechte en betere dan? Je betaald toch net zo veel...
Er zijn campings waar je de BRUG voor over moetquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef Ticker het volgende:
Betere campings..?
Zijn er slechte en betere dan? Je betaald toch net zo veel...
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
wat zijn jullie soms ook een stel stinkhonden
beste ticker voor de campings geldt gewoon wie het eerst komt het eerst maalt, niks geen gedoe op volgorde van kaartje/bandje etc
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
beste ticker voor de campings geldt gewoon wie het eerst komt het eerst maalt, niks geen gedoe op volgorde van kaartje/bandje etc
Niettes.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt maar er klopt geen barst van.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Memento is iemand die zich ieder jaar weer omhoogneukt om de beste campingplaatsen te krijgen. Tja, dan snap ik dat je niet volgens de regels hoeft te werkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt maar er klopt geen barst van.
Out of Space is toch wel 1 van mijn all time hoogtepunten op Lowlands hoor!!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
The Prodigy is zeker! Zojuist bevestiging gehad en de officiele bevestiging komt snel
Zeg het ze MM!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Er komen vanavond iig twee grote namen, waarvan The Prodigy een is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef ondeugend het volgende:
Eindelijk nieuwe namen weer dus
Prodigy kan 2 kanten op.. of geweldig of bagger
Vaak is het alles of niets
Teken dat we oud worden. Alles is deja vu bij mij inmiddels.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pet Shop Boys zou ik ook wel eens willen zien. Zou tof zijn als we eens een jaartje hadden zonder al te veel deja vu gevoelens trouwens
Ja ik laat jullie schaapjes wel luisteren en hier posten. Dat scheelt me 3 uur luisteren naar onzin.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:43 schreef frame-saw het volgende:
Waarom valt iedereen over me heen in die shoutbox op last.fm?Ik maak één niet-serieuze opmerking.. maar goed.
Ik ga vanavond maar eens 3fm aanzetten, hoe laat is dat?
Edit: tussen 7 en 10Duurtlang.
Dat komt vanwege het feit dat er een nieuw album is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:54 schreef Tourniquet het volgende:
Waar komt dat Pet Shop Boys gerucht trouwens vandaan? Lijkt me wel tof idd. Dan zie ik deze zomer zowel DM als PSB!
Yes, weet ik. Maar dat is dus het enige waarop het gerucht is gebaseerd?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt vanwege het feit dat er een nieuw album is.
Plus dat iemand die het meestal bij het rechte eind heeft op het graz-forum dat meent te kunnen afleiden uit een zeer vage twitterconversatie tussen 3fm-mongool en Lowlandsmannetje.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt vanwege het feit dat er een nieuw album is.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:31 schreef frame-saw het volgende:
Oké naast The Prodigy mag Blur Oasis wel komen.
Jij verkloot mijn quote. Al zou Oasis wel grappig zijn, na twee liedjes heb ik het wel weer gehad denk ikquote:
Whehe, zou wel epic zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:19 schreef Hpzone het volgende:
Ja, maar toch krijgen degene met meer bandjes voorrang. Dus die krijgen de beste campings. Er zijn wel slechteren, voor de nieuwe mensen. Soort ontgroening, say.
Ja een vriend uit duitsland was er een paar weken geleden. Setje van nog geen uur maar wel helemaal gaaf volgens hem.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:22 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Er komen vanavond iig twee grote namen, waarvan The Prodigy een is.
concerten van The Prodigy zijn de laatste jaren weer echt geweldig en op het oude nivo, de tijd van baggerconcerten is gelukkig voorbij.
http://www.muziekagenda.nl/pages/main.asp?page=1001&newsarticle=182
http://www.nu.nl/muziek/1(...)t-in-de-melkweg.html
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef TimKuik het volgende:
Wat vonden jullie vorig jaar het leukst trouwens?
Ik heb 't het meest naar m'n zin gehad bij de Charlie (o.a. Holy Fuck en LC!) en DIOYY? in de X-Ray.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef TimKuik het volgende:
Wat vonden jullie vorig jaar het leukst trouwens?
Ik ben echt helemaal uit m'n dak gegaan bij Anti-Flag, kleinste podium, 1000 man max, echt helemaal los. Ik heb er zelfs 2 mensen knock-out tegen de grond zien gaan, waarvan ik er 1 naar de EHBO heb gedragen en daarna weer keihard verder ben gaan raggen.
JAAA, mensen wisten niet moet ik nu gaan dansen of wachten.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:13 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
JAAA, mensen wisten niet moet ik nu gaan dansen of wachten.
En dan dat kerstlied ana het eind.
Scotch Egg, held. Ik had een hoop mensen meegesleurd omdat ik hem op 5-days off had gezien in de Paradiso, wat toen geniaal was. Kan me van zijn optreden op LL niet zo veel meer herinneren, waarschijnlijk was ik te hard aan het spacenquote:
had ik je een PM moeten sturen dan...?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:19 schreef frame-saw het volgende:
Zeg dat nou niet want ik heb nooit geld voordat die zijn uitverkocht![]()
Ik heb al een idee waarvoor ik mijn ouders lief moet aankijken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:22 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
had ik je een PM moeten sturen dan...?Zie het als een service. Hopelijk zijn er geen vervelende opkopers die hier lezen, maar die hebben waarschijnlijk hun slag al geslagen bij de vroege vogel tickets. Regel snel geld zou ik zeggen, iemand kan je vast wel even helpen aan 150 euro.
Ik hoor dat ze nog mensen zoeken achter het station.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb al een idee waarvoor ik mijn ouders lief moet aankijken.
En ook nog een plan voor als ze het niet goedkeuren
Ik vraag me werkelijk af hoeveel stations er nog hoeren herbergen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:56 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik hoor dat ze nog mensen zoeken achter het station.
Ah, that does make sense, uber-fan Michiel Veenstra die vanavond The Pet Shop Boys bekend maakt. Bij The Prodigy denk ik steeds: "Die stonden er laatst toch nog?". 4 jaar geleden alweer...quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Plus dat iemand die het meestal bij het rechte eind heeft op het graz-forum dat meent te kunnen afleiden uit een zeer vage twitterconversatie tussen 3fm-mongool en Lowlandsmannetje.
Waarschijnlijk 2 minuten voor het einde van het programma.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:16 schreef conobram het volgende:
Wanneer komen die namen precies? Dan kan ik de radio weer uitzetten.
Dat is niet helemaal waar en heb een drumstick van dat optreden omdat te bewijzenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ah, that does make sense, uber-fan Michiel Veenstra die vanavond The Pet Shop Boys bekend maakt. Bij The Prodigy denk ik steeds: "Die stonden er laatst toch nog?". 4 jaar geleden alweer...Had me toen op het ergste voorbereid door verhalen uit het verleden, maar het viel mij allemaal mee. Al stond de band lucht-instrumenten te bespelen
.
Teken dat er op Lowlands vaak dezelfde acts komenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Teken dat we oud worden. Alles is deja vu bij mij inmiddels.
Ja en nu ook nog Lady Gagaquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:19 schreef WalterSobchak het volgende:
Zit ik hier GVD naar Krezip en Coldplay te luisteren en dat verschrikkelijke nummer van Chris Cornell. Echt, radio, ik verzin zelf wel welke muziek ik luister. Maar ik ben te nieuwsgierig wat voor nieuws er allemaal is, en ik wil Prodigy bevestigd horen.
Blijf nog maar even weg, want nu is er kid rockquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef conobram het volgende:
[..]
Ja en nu ook nog Lady GagaDit gaat me te fur, ik kom zo wel terug.
Liever de hele band, maar die kans is nog kleiner.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef Burdie het volgende:
Ik wil Morrissey op LL. Maar dat zal wel niet..
Ja ik hoorde het ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:43 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp draait hij dat al de hele week...
Die exacte woorden zei ik net tegen mijn vriendin.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:44 schreef Apfelsaft het volgende:
ik weet weer waarom ik nooit radio luister
En al helemaal niet meer sinds Arrow jazz/rock eraf isquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:44 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ookDamn, ik weet weer waarom ik nooit radio luister
Die mogen wat mij betreft wel komen.quote:
Ja ik heb ze ook nog steeds niet live gezienquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die mogen wat mij betreft wel komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |