Altijd fijn dat zoiets niet verloren gaatquote:
Maar die actie van vorig jaar, dat je naar een betere camping mocht als je meer Lowlands-bandjes omhad, geldt die dit jaar weer?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Douchen![]()
Campings worden ingedeeld op kaartnummer. Ziggo-camping, oftewel camping 7, is de verste en daar moet je op als je laat je kaartje hebt gekocht, of als je genept bent met een hoog nummer op je kaartje.
Ik meen dat ze daar vanaf wilden stappen. Ze hebben nogal wat klachten gehad van mensen die niet genoeg bandjes hadden en daardoor niet bij vrienden konden staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:57 schreef De Wouzeraar het volgende:
Maar die actie van vorig jaar, dat je naar een betere camping mocht als je meer Lowlands-bandjes omhad, geldt die dit jaar weer?
The Prodigy is zeker! Zojuist bevestiging gehad en de officiele bevestiging komt snelquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:03 schreef PastoorPeter het volgende:
The Prodigy is wel een bijna zekertje ja. 22 augustus staan ze op Frequency.
Was al vrij duidelijk. Vanavond op 3FM zal het wel bekend worden gemaakt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
The Prodigy is zeker! Zojuist bevestiging gehad en de officiele bevestiging komt snel
Er zijn campings direct naast het festivalterrein, maar ook campings op 10 minuten lopen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef Ticker het volgende:
Betere campings..?
Zijn er slechte en betere dan? Je betaald toch net zo veel...
Er zijn campings waar je de BRUG voor over moetquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef Ticker het volgende:
Betere campings..?
Zijn er slechte en betere dan? Je betaald toch net zo veel...
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
wat zijn jullie soms ook een stel stinkhonden
beste ticker voor de campings geldt gewoon wie het eerst komt het eerst maalt, niks geen gedoe op volgorde van kaartje/bandje etc
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
beste ticker voor de campings geldt gewoon wie het eerst komt het eerst maalt, niks geen gedoe op volgorde van kaartje/bandje etc
Niettes.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt maar er klopt geen barst van.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Memento is iemand die zich ieder jaar weer omhoogneukt om de beste campingplaatsen te krijgen. Tja, dan snap ik dat je niet volgens de regels hoeft te werkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt maar er klopt geen barst van.
Out of Space is toch wel 1 van mijn all time hoogtepunten op Lowlands hoor!!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
The Prodigy is zeker! Zojuist bevestiging gehad en de officiele bevestiging komt snel
Zeg het ze MM!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Er komen vanavond iig twee grote namen, waarvan The Prodigy een is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef ondeugend het volgende:
Eindelijk nieuwe namen weer dus
Prodigy kan 2 kanten op.. of geweldig of bagger
Vaak is het alles of niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |