Ik slaap nooit op een kussenquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een handdoek is nooit overbodig. Teveel kleding wel ja en een kussen ook want je kunt een opblaaskussentje meenemen
Jammer dat je een ban krijgt voor doodsverwensingenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:31 schreef frame-saw het volgende:
Opeth![]()
Gothics van me af slaan enzoSonata Arctica is genoeg hur.
De hulpeloze meisjes act doet het altijd goed bij de brug. Genoeg jongens die je wel eventjes willen helpenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, ik heb geen spieren in mijn armen en ik neem dus heel veel overbodig spul mee.
Doodsverwensingen? Ik wens niemand dood, dus verklaar je nader.quote:Op woensdag 25 maart 2009 06:59 schreef Coiler het volgende:
[..]
Jammer dat je een ban krijgt voor doodsverwensingen
OPETH!!!!99
De verwensing was eigenlijk voor jou, gothics van je af slaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:21 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Doodsverwensingen? Ik wens niemand dood, dus verklaar je nader.
Nah ik had het er meer over als ik gewoon op het terrein loopquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
De verwensing was eigenlijk voor jou, gothics van je af slaanGa in de pit staan dan, kan je er rustig op los meppen.
Ik stuur wel wat gothics op je af, heb je wat te doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:27 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nah ik had het er meer over als ik gewoon op het terrein loop
Jammer dat je niet meer van me weet dan dat ik een meisje benquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik stuur wel wat gothics op je af, heb je wat te doen.
Voel je me niet meegluren over je schouder dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:53 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer van me weet dan dat ik een meisje ben
Tenzij jij mijn konijn bent, of suïcidaal (9 hoogquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Voel je me niet meegluren over je schouder dan?
jaarlijks blauwe enkels van de mensen die er dwars mee door de rij rossenquote:
Das toevallig, wij rijden jaarlijks mensen aan met onze steekwagen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jaarlijks blauwe enkels van de mensen die er dwars mee door de rij rossen
maarja jouw vrienden zijn toch altijd dronken dan? Dat verklaart dat ze iedereen aanrijdenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Das toevallig, wij rijden jaarlijks mensen aan met onze steekwagen!
Een en ander heeft natuurlijk ook wel te maken met het feit dat iedereen meteen in ieder gaatje springt dat ze zien. In zo'n rij zie je altijd duidelijk hoe dun het laagje beschaving is
Dat zou ook wel nuchter gebeuren. Onze wagen is altijd erg zwaar beladen en op het moment dat er beweging in de rij komt springen er altijd meteen mensen voor, die krijgen dan eventjes een duwtje jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja jouw vrienden zijn toch altijd dronken dan? Dat verklaart dat ze iedereen aanrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |