De brug is een eitje, 10 zatte knoesten die zeveren over op welke camping ze willen staan mobiliseren nietquote:
Ik ben een meisje, ik heb geen spieren in mijn armen en ik neem dus heel veel overbodig spul mee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De brug is een eitje, 10 zatte knoesten die zeveren over op welke camping ze willen staan mobiliseren niet
Naaldhakjes en een koffer breezers?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, ik heb geen spieren in mijn armen en ik neem dus heel veel overbodig spul mee.
ga zwemmen. dat helptquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, ik heb geen spieren in mijn armen en ik neem dus heel veel overbodig spul mee.
Naaldhakkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Naaldhakjes en een koffer breezers?
Een handdoek is nooit overbodig. Teveel kleding wel ja en een kussen ook want je kunt een opblaaskussentje meenemenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:57 schreef frame-saw het volgende:
[..]
NaaldhakkenNee gewoon overbodig spul als een handdoek, te veel kleding, een kussen, etc. En elk jaar weer
Ik slaap nooit op een kussenquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een handdoek is nooit overbodig. Teveel kleding wel ja en een kussen ook want je kunt een opblaaskussentje meenemen
Jammer dat je een ban krijgt voor doodsverwensingenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:31 schreef frame-saw het volgende:
Opeth![]()
Gothics van me af slaan enzoSonata Arctica is genoeg hur.
De hulpeloze meisjes act doet het altijd goed bij de brug. Genoeg jongens die je wel eventjes willen helpenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |