Memento is iemand die zich ieder jaar weer omhoogneukt om de beste campingplaatsen te krijgen. Tja, dan snap ik dat je niet volgens de regels hoeft te werkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt maar er klopt geen barst van.
Out of Space is toch wel 1 van mijn all time hoogtepunten op Lowlands hoor!!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
The Prodigy is zeker! Zojuist bevestiging gehad en de officiele bevestiging komt snel
Zeg het ze MM!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
wat zijn jullie soms ook een stel stinkhonden
beste ticker voor de campings geldt gewoon wie het eerst komt het eerst maalt, niks geen gedoe op volgorde van kaartje/bandje etc
Er komen vanavond iig twee grote namen, waarvan The Prodigy een is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef ondeugend het volgende:
Eindelijk nieuwe namen weer dus
Prodigy kan 2 kanten op.. of geweldig of bagger
Vaak is het alles of niets
Teken dat we oud worden. Alles is deja vu bij mij inmiddels.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pet Shop Boys zou ik ook wel eens willen zien. Zou tof zijn als we eens een jaartje hadden zonder al te veel deja vu gevoelens trouwens
Ja ik laat jullie schaapjes wel luisteren en hier posten. Dat scheelt me 3 uur luisteren naar onzin.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:43 schreef frame-saw het volgende:
Waarom valt iedereen over me heen in die shoutbox op last.fm?Ik maak één niet-serieuze opmerking.. maar goed.
Ik ga vanavond maar eens 3fm aanzetten, hoe laat is dat?
Edit: tussen 7 en 10Duurtlang.
Dat komt vanwege het feit dat er een nieuw album is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:54 schreef Tourniquet het volgende:
Waar komt dat Pet Shop Boys gerucht trouwens vandaan? Lijkt me wel tof idd. Dan zie ik deze zomer zowel DM als PSB!
Yes, weet ik. Maar dat is dus het enige waarop het gerucht is gebaseerd?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt vanwege het feit dat er een nieuw album is.
Plus dat iemand die het meestal bij het rechte eind heeft op het graz-forum dat meent te kunnen afleiden uit een zeer vage twitterconversatie tussen 3fm-mongool en Lowlandsmannetje.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt vanwege het feit dat er een nieuw album is.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:31 schreef frame-saw het volgende:
Oké naast The Prodigy mag Blur Oasis wel komen.
Jij verkloot mijn quote. Al zou Oasis wel grappig zijn, na twee liedjes heb ik het wel weer gehad denk ikquote:
Whehe, zou wel epic zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:19 schreef Hpzone het volgende:
Ja, maar toch krijgen degene met meer bandjes voorrang. Dus die krijgen de beste campings. Er zijn wel slechteren, voor de nieuwe mensen. Soort ontgroening, say.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |