Waarschijnlijk 2 minuten voor het einde van het programma.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:16 schreef conobram het volgende:
Wanneer komen die namen precies? Dan kan ik de radio weer uitzetten.
Dat is niet helemaal waar en heb een drumstick van dat optreden omdat te bewijzenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ah, that does make sense, uber-fan Michiel Veenstra die vanavond The Pet Shop Boys bekend maakt. Bij The Prodigy denk ik steeds: "Die stonden er laatst toch nog?". 4 jaar geleden alweer...Had me toen op het ergste voorbereid door verhalen uit het verleden, maar het viel mij allemaal mee. Al stond de band lucht-instrumenten te bespelen
.
Teken dat er op Lowlands vaak dezelfde acts komenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Teken dat we oud worden. Alles is deja vu bij mij inmiddels.
Ja en nu ook nog Lady Gagaquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:19 schreef WalterSobchak het volgende:
Zit ik hier GVD naar Krezip en Coldplay te luisteren en dat verschrikkelijke nummer van Chris Cornell. Echt, radio, ik verzin zelf wel welke muziek ik luister. Maar ik ben te nieuwsgierig wat voor nieuws er allemaal is, en ik wil Prodigy bevestigd horen.
Blijf nog maar even weg, want nu is er kid rockquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef conobram het volgende:
[..]
Ja en nu ook nog Lady GagaDit gaat me te fur, ik kom zo wel terug.
Liever de hele band, maar die kans is nog kleiner.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef Burdie het volgende:
Ik wil Morrissey op LL. Maar dat zal wel niet..
Ja ik hoorde het ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:43 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp draait hij dat al de hele week...
Die exacte woorden zei ik net tegen mijn vriendin.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:44 schreef Apfelsaft het volgende:
ik weet weer waarom ik nooit radio luister
En al helemaal niet meer sinds Arrow jazz/rock eraf isquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:44 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ookDamn, ik weet weer waarom ik nooit radio luister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |