Ja een vriend uit duitsland was er een paar weken geleden. Setje van nog geen uur maar wel helemaal gaaf volgens hem.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:22 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Er komen vanavond iig twee grote namen, waarvan The Prodigy een is.
concerten van The Prodigy zijn de laatste jaren weer echt geweldig en op het oude nivo, de tijd van baggerconcerten is gelukkig voorbij.
http://www.muziekagenda.nl/pages/main.asp?page=1001&newsarticle=182
http://www.nu.nl/muziek/1(...)t-in-de-melkweg.html
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef TimKuik het volgende:
Wat vonden jullie vorig jaar het leukst trouwens?
Ik heb 't het meest naar m'n zin gehad bij de Charlie (o.a. Holy Fuck en LC!) en DIOYY? in de X-Ray.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef TimKuik het volgende:
Wat vonden jullie vorig jaar het leukst trouwens?
Ik ben echt helemaal uit m'n dak gegaan bij Anti-Flag, kleinste podium, 1000 man max, echt helemaal los. Ik heb er zelfs 2 mensen knock-out tegen de grond zien gaan, waarvan ik er 1 naar de EHBO heb gedragen en daarna weer keihard verder ben gaan raggen.
JAAA, mensen wisten niet moet ik nu gaan dansen of wachten.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:13 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
JAAA, mensen wisten niet moet ik nu gaan dansen of wachten.
En dan dat kerstlied ana het eind.
Scotch Egg, held. Ik had een hoop mensen meegesleurd omdat ik hem op 5-days off had gezien in de Paradiso, wat toen geniaal was. Kan me van zijn optreden op LL niet zo veel meer herinneren, waarschijnlijk was ik te hard aan het spacenquote:
had ik je een PM moeten sturen dan...?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:19 schreef frame-saw het volgende:
Zeg dat nou niet want ik heb nooit geld voordat die zijn uitverkocht![]()
Ik heb al een idee waarvoor ik mijn ouders lief moet aankijken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:22 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
had ik je een PM moeten sturen dan...?Zie het als een service. Hopelijk zijn er geen vervelende opkopers die hier lezen, maar die hebben waarschijnlijk hun slag al geslagen bij de vroege vogel tickets. Regel snel geld zou ik zeggen, iemand kan je vast wel even helpen aan 150 euro.
Ik hoor dat ze nog mensen zoeken achter het station.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb al een idee waarvoor ik mijn ouders lief moet aankijken.
En ook nog een plan voor als ze het niet goedkeuren
Ik vraag me werkelijk af hoeveel stations er nog hoeren herbergen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:56 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik hoor dat ze nog mensen zoeken achter het station.
Ah, that does make sense, uber-fan Michiel Veenstra die vanavond The Pet Shop Boys bekend maakt. Bij The Prodigy denk ik steeds: "Die stonden er laatst toch nog?". 4 jaar geleden alweer...quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Plus dat iemand die het meestal bij het rechte eind heeft op het graz-forum dat meent te kunnen afleiden uit een zeer vage twitterconversatie tussen 3fm-mongool en Lowlandsmannetje.
Waarschijnlijk 2 minuten voor het einde van het programma.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:16 schreef conobram het volgende:
Wanneer komen die namen precies? Dan kan ik de radio weer uitzetten.
Dat is niet helemaal waar en heb een drumstick van dat optreden omdat te bewijzenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ah, that does make sense, uber-fan Michiel Veenstra die vanavond The Pet Shop Boys bekend maakt. Bij The Prodigy denk ik steeds: "Die stonden er laatst toch nog?". 4 jaar geleden alweer...Had me toen op het ergste voorbereid door verhalen uit het verleden, maar het viel mij allemaal mee. Al stond de band lucht-instrumenten te bespelen
.
Teken dat er op Lowlands vaak dezelfde acts komenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Teken dat we oud worden. Alles is deja vu bij mij inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |