Waarom jij ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
Kreeg vandaag een lading stickers door de bus van Rapid Razor Bob
"Fuck it"quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:25 schreef kciR het volgende:
Alpha, tijdens de Arctic Monkeys..
Misschien dat de dames dit jaar weer uit de kleren gaan voor de Monkeys
Ik had er 2 opgeplakt in mijn school gister. Kwam ik vandaag op school, wat blijkt, 2 emos hadden ze gestolenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
Kreeg vandaag een lading stickers door de bus van Rapid Razor Bob
Vet !!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:35 schreef conobram het volgende:
[..]
Ik had er 2 opgeplakt in mijn school gister. Kwam ik vandaag op school, wat blijkt, 2 emos hadden ze gestolenNu is 2 stickers niet zo veel maar als ze in handen van emos komen is dat wel een probleem.
![]()
Dit zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]
Gekke vehalen van Lowlands? Die zijn er niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef Ticker het volgende:
* Ticker is dit jaar de vreemde eend in de bijt
Om het alvast wat smeuiger te maken.. kunnen jullie niet wat gekke verhalen neer plempsen!!!?
Je kan op Lowlands niet zeggen 'ik heb werkelijk alles al gezien!' want dan komt er wel weer een of andere mafkees voorbij gelopen met een halve tentconstructie op zijn hoofd, of 2 mensen in een luchtbedquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef Ticker het volgende:
Om het alvast wat smeuiger te maken.. kunnen jullie niet wat gekke verhalen neer plempsen!!!?
Ik had een keer kaartjes voor de Ziggo-camping omdat ik erg laat was met kaartjes kopen, maar heb toen toch mijn tentje op de Grolsch-campsite gezet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef Ticker het volgende:
Douchenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:38 schreef Ticker het volgende:
Hoe zit dat met die campings dan?
Beetje fatsoenlijk douche?
ow echt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef mouzzer het volgende:
Liam zit met The Prodigy op dit moment in New York en hij zei zojuist: And some more tour dates to announce later today
Dan zijn er al 2 dance afsluiters voor de Alphaquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:55 schreef febster het volgende:
Pet Shop Boys en Prodigy zijn haast een zekerheidje lijkt me.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Douchen![]()
Campings worden ingedeeld op kaartnummer. Ziggo-camping, oftewel camping 7, is de verste en daar moet je op als je laat je kaartje hebt gekocht, of als je genept bent met een hoog nummer op je kaartje.
Altijd fijn dat zoiets niet verloren gaatquote:
Maar die actie van vorig jaar, dat je naar een betere camping mocht als je meer Lowlands-bandjes omhad, geldt die dit jaar weer?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Douchen![]()
Campings worden ingedeeld op kaartnummer. Ziggo-camping, oftewel camping 7, is de verste en daar moet je op als je laat je kaartje hebt gekocht, of als je genept bent met een hoog nummer op je kaartje.
Ik meen dat ze daar vanaf wilden stappen. Ze hebben nogal wat klachten gehad van mensen die niet genoeg bandjes hadden en daardoor niet bij vrienden konden staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:57 schreef De Wouzeraar het volgende:
Maar die actie van vorig jaar, dat je naar een betere camping mocht als je meer Lowlands-bandjes omhad, geldt die dit jaar weer?
The Prodigy is zeker! Zojuist bevestiging gehad en de officiele bevestiging komt snelquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:03 schreef PastoorPeter het volgende:
The Prodigy is wel een bijna zekertje ja. 22 augustus staan ze op Frequency.
Was al vrij duidelijk. Vanavond op 3FM zal het wel bekend worden gemaakt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
The Prodigy is zeker! Zojuist bevestiging gehad en de officiele bevestiging komt snel
Er zijn campings direct naast het festivalterrein, maar ook campings op 10 minuten lopen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef Ticker het volgende:
Betere campings..?
Zijn er slechte en betere dan? Je betaald toch net zo veel...
Er zijn campings waar je de BRUG voor over moetquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef Ticker het volgende:
Betere campings..?
Zijn er slechte en betere dan? Je betaald toch net zo veel...
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
wat zijn jullie soms ook een stel stinkhonden
beste ticker voor de campings geldt gewoon wie het eerst komt het eerst maalt, niks geen gedoe op volgorde van kaartje/bandje etc
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
beste ticker voor de campings geldt gewoon wie het eerst komt het eerst maalt, niks geen gedoe op volgorde van kaartje/bandje etc
Niettes.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt maar er klopt geen barst van.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Memento is iemand die zich ieder jaar weer omhoogneukt om de beste campingplaatsen te krijgen. Tja, dan snap ik dat je niet volgens de regels hoeft te werkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt maar er klopt geen barst van.
Out of Space is toch wel 1 van mijn all time hoogtepunten op Lowlands hoor!!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
The Prodigy is zeker! Zojuist bevestiging gehad en de officiele bevestiging komt snel
Zeg het ze MM!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Er komen vanavond iig twee grote namen, waarvan The Prodigy een is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef ondeugend het volgende:
Eindelijk nieuwe namen weer dus
Prodigy kan 2 kanten op.. of geweldig of bagger
Vaak is het alles of niets
Teken dat we oud worden. Alles is deja vu bij mij inmiddels.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pet Shop Boys zou ik ook wel eens willen zien. Zou tof zijn als we eens een jaartje hadden zonder al te veel deja vu gevoelens trouwens
Ja ik laat jullie schaapjes wel luisteren en hier posten. Dat scheelt me 3 uur luisteren naar onzin.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:43 schreef frame-saw het volgende:
Waarom valt iedereen over me heen in die shoutbox op last.fm?Ik maak één niet-serieuze opmerking.. maar goed.
Ik ga vanavond maar eens 3fm aanzetten, hoe laat is dat?
Edit: tussen 7 en 10Duurtlang.
Dat komt vanwege het feit dat er een nieuw album is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:54 schreef Tourniquet het volgende:
Waar komt dat Pet Shop Boys gerucht trouwens vandaan? Lijkt me wel tof idd. Dan zie ik deze zomer zowel DM als PSB!
Yes, weet ik. Maar dat is dus het enige waarop het gerucht is gebaseerd?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt vanwege het feit dat er een nieuw album is.
Plus dat iemand die het meestal bij het rechte eind heeft op het graz-forum dat meent te kunnen afleiden uit een zeer vage twitterconversatie tussen 3fm-mongool en Lowlandsmannetje.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt vanwege het feit dat er een nieuw album is.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:31 schreef frame-saw het volgende:
Oké naast The Prodigy mag Blur Oasis wel komen.
Jij verkloot mijn quote. Al zou Oasis wel grappig zijn, na twee liedjes heb ik het wel weer gehad denk ikquote:
Whehe, zou wel epic zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:19 schreef Hpzone het volgende:
Ja, maar toch krijgen degene met meer bandjes voorrang. Dus die krijgen de beste campings. Er zijn wel slechteren, voor de nieuwe mensen. Soort ontgroening, say.
Ja een vriend uit duitsland was er een paar weken geleden. Setje van nog geen uur maar wel helemaal gaaf volgens hem.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:22 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Er komen vanavond iig twee grote namen, waarvan The Prodigy een is.
concerten van The Prodigy zijn de laatste jaren weer echt geweldig en op het oude nivo, de tijd van baggerconcerten is gelukkig voorbij.
http://www.muziekagenda.nl/pages/main.asp?page=1001&newsarticle=182
http://www.nu.nl/muziek/1(...)t-in-de-melkweg.html
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef TimKuik het volgende:
Wat vonden jullie vorig jaar het leukst trouwens?
Ik heb 't het meest naar m'n zin gehad bij de Charlie (o.a. Holy Fuck en LC!) en DIOYY? in de X-Ray.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef TimKuik het volgende:
Wat vonden jullie vorig jaar het leukst trouwens?
Ik ben echt helemaal uit m'n dak gegaan bij Anti-Flag, kleinste podium, 1000 man max, echt helemaal los. Ik heb er zelfs 2 mensen knock-out tegen de grond zien gaan, waarvan ik er 1 naar de EHBO heb gedragen en daarna weer keihard verder ben gaan raggen.
JAAA, mensen wisten niet moet ik nu gaan dansen of wachten.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:13 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
JAAA, mensen wisten niet moet ik nu gaan dansen of wachten.
En dan dat kerstlied ana het eind.
Scotch Egg, held. Ik had een hoop mensen meegesleurd omdat ik hem op 5-days off had gezien in de Paradiso, wat toen geniaal was. Kan me van zijn optreden op LL niet zo veel meer herinneren, waarschijnlijk was ik te hard aan het spacenquote:
had ik je een PM moeten sturen dan...?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:19 schreef frame-saw het volgende:
Zeg dat nou niet want ik heb nooit geld voordat die zijn uitverkocht![]()
Ik heb al een idee waarvoor ik mijn ouders lief moet aankijken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:22 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
had ik je een PM moeten sturen dan...?Zie het als een service. Hopelijk zijn er geen vervelende opkopers die hier lezen, maar die hebben waarschijnlijk hun slag al geslagen bij de vroege vogel tickets. Regel snel geld zou ik zeggen, iemand kan je vast wel even helpen aan 150 euro.
Ik hoor dat ze nog mensen zoeken achter het station.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb al een idee waarvoor ik mijn ouders lief moet aankijken.
En ook nog een plan voor als ze het niet goedkeuren
Ik vraag me werkelijk af hoeveel stations er nog hoeren herbergen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:56 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik hoor dat ze nog mensen zoeken achter het station.
Ah, that does make sense, uber-fan Michiel Veenstra die vanavond The Pet Shop Boys bekend maakt. Bij The Prodigy denk ik steeds: "Die stonden er laatst toch nog?". 4 jaar geleden alweer...quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Plus dat iemand die het meestal bij het rechte eind heeft op het graz-forum dat meent te kunnen afleiden uit een zeer vage twitterconversatie tussen 3fm-mongool en Lowlandsmannetje.
Waarschijnlijk 2 minuten voor het einde van het programma.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:16 schreef conobram het volgende:
Wanneer komen die namen precies? Dan kan ik de radio weer uitzetten.
Dat is niet helemaal waar en heb een drumstick van dat optreden omdat te bewijzenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ah, that does make sense, uber-fan Michiel Veenstra die vanavond The Pet Shop Boys bekend maakt. Bij The Prodigy denk ik steeds: "Die stonden er laatst toch nog?". 4 jaar geleden alweer...Had me toen op het ergste voorbereid door verhalen uit het verleden, maar het viel mij allemaal mee. Al stond de band lucht-instrumenten te bespelen
.
Teken dat er op Lowlands vaak dezelfde acts komenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Teken dat we oud worden. Alles is deja vu bij mij inmiddels.
Ja en nu ook nog Lady Gagaquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:19 schreef WalterSobchak het volgende:
Zit ik hier GVD naar Krezip en Coldplay te luisteren en dat verschrikkelijke nummer van Chris Cornell. Echt, radio, ik verzin zelf wel welke muziek ik luister. Maar ik ben te nieuwsgierig wat voor nieuws er allemaal is, en ik wil Prodigy bevestigd horen.
Blijf nog maar even weg, want nu is er kid rockquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef conobram het volgende:
[..]
Ja en nu ook nog Lady GagaDit gaat me te fur, ik kom zo wel terug.
Liever de hele band, maar die kans is nog kleiner.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef Burdie het volgende:
Ik wil Morrissey op LL. Maar dat zal wel niet..
Ja ik hoorde het ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:43 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp draait hij dat al de hele week...
Die exacte woorden zei ik net tegen mijn vriendin.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:44 schreef Apfelsaft het volgende:
ik weet weer waarom ik nooit radio luister
En al helemaal niet meer sinds Arrow jazz/rock eraf isquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:44 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ookDamn, ik weet weer waarom ik nooit radio luister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |