Waarom jij ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
Kreeg vandaag een lading stickers door de bus van Rapid Razor Bob
"Fuck it"quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:25 schreef kciR het volgende:
Alpha, tijdens de Arctic Monkeys..
Misschien dat de dames dit jaar weer uit de kleren gaan voor de Monkeys
Ik had er 2 opgeplakt in mijn school gister. Kwam ik vandaag op school, wat blijkt, 2 emos hadden ze gestolenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
Kreeg vandaag een lading stickers door de bus van Rapid Razor Bob
Vet !!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:35 schreef conobram het volgende:
[..]
Ik had er 2 opgeplakt in mijn school gister. Kwam ik vandaag op school, wat blijkt, 2 emos hadden ze gestolenNu is 2 stickers niet zo veel maar als ze in handen van emos komen is dat wel een probleem.
![]()
Dit zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]
Gekke vehalen van Lowlands? Die zijn er niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef Ticker het volgende:
* Ticker is dit jaar de vreemde eend in de bijt
Om het alvast wat smeuiger te maken.. kunnen jullie niet wat gekke verhalen neer plempsen!!!?
Je kan op Lowlands niet zeggen 'ik heb werkelijk alles al gezien!' want dan komt er wel weer een of andere mafkees voorbij gelopen met een halve tentconstructie op zijn hoofd, of 2 mensen in een luchtbedquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef Ticker het volgende:
Om het alvast wat smeuiger te maken.. kunnen jullie niet wat gekke verhalen neer plempsen!!!?
Ik had een keer kaartjes voor de Ziggo-camping omdat ik erg laat was met kaartjes kopen, maar heb toen toch mijn tentje op de Grolsch-campsite gezet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef Ticker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |