quote:Op zondag 22 maart 2009 12:30 schreef frame-saw het volgende:
[..]
waardoor ik uiteindelijk niet naar Lowlands kan
Hé, vorig jaar heb je me ook niet gemist (want toen kende ik je niet), dus je kunt dit jaar ook wel zonder mij.quote:
Hoe?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:54
[b]GA NIET IN HET TOPIC VRAGEN OF JE IN HET LIJSTJE MAG, DAT KUN JE ZELF DOEN!!!
Voor mij geld hetzeldfe...quote:Op zondag 22 maart 2009 18:59 schreef Dupje het volgende:
Van mij mogen er ook wel nieuwe namen komen, heb nog geen ticket, wil eerst wat meer van de line up weten
Vóór Pinkpop dus? Dat lijkt me toch niet...quote:Op zondag 22 maart 2009 19:15 schreef portie het volgende:
Wanneer het grootste deel van de namen bekend is zal het festival naar alle waarschijnlijkheid gewoon uitverkocht zijn.
Was vorig jaar ook. De jaren daarvoor kocht ik mijn ticket altijd net voor Pinkpop (want tot dan was meestal de vroege vogel korting nog geldig). Vreemd dat dat eigenlijk in 1 jaar is omgeslagen...quote:Op zondag 22 maart 2009 19:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vóór Pinkpop dus? Dat lijkt me toch niet...
Ik weet zéker dat ik vorig jaar mijn kaartje na Pinkpop heb gekocht. Het was wel redelijk snel uitverkocht, maar toch echt niet voor Pinkpop hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:24 schreef Dupje het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook. De jaren daarvoor kocht ik mijn ticket altijd net voor Pinkpop (want tot dan was meestal de vroege vogel korting nog geldig). Vreemd dat dat eigenlijk in 1 jaar is omgeslagen...
Hmm was het dan in 1 week na Pinkpop ofzo? Wel rond die tijd iigquote:Op zondag 22 maart 2009 19:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat ik vorig jaar mijn kaartje na Pinkpop heb gekocht. Het was wel redelijk snel uitverkocht, maar toch echt niet voor Pinkpop hoor.
Die en Buena Vista Social Club! Iets relaxters kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:42 schreef RedGuy het volgende:
Bloc Party, Klaxons, Fatboy Slim, Calexico The Prodigy en Armin van Buuren mogen van mij komen..
Ik ook. Ik had een dagkaartje voor de zondag van Pinkpop gewonnen en dat beviel zo erg dat ik na ongeveer een week of twee weken besloot een kaartje voor Lowlands te kopen. En toen duurde het zelfs nog even voordat Lowlands helemaal uitverkocht was hoor...quote:Op zondag 22 maart 2009 19:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat ik vorig jaar mijn kaartje na Pinkpop heb gekocht. Het was wel redelijk snel uitverkocht, maar toch echt niet voor Pinkpop hoor.
Nou Armin mag thuis blijven hoor, Trancequote:Op zondag 22 maart 2009 21:42 schreef RedGuy het volgende:
Bloc Party, Klaxons, Fatboy Slim, Calexico The Prodigy en Armin van Buuren mogen van mij komen..
Zou opzich wel een leuke naam zijn, al ken ik alleen 'Playmate of the Year'quote:Nirwana Tuinfeest voegt vandaag Zebrahead aan het programma toe. Hiermee is de line-up zo goed als rond. Het festival vindt plaats van 21 tot 23 augustus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |