Volgende week nieuwe namen!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:41 schreef Apfelsaft het volgende:
Oh hier waren jullie![]()
Nieuwe namen wil ik
Ah ja! Ik heb wel de TT aangepast en de link naar topic 8 in de OP toegevoegd, maar dat regeltje heb ik over het hoofd gezien. Nu kan ik het niet meer aanpassen, dus dat mag een mod doen als hij/zij daar zin in heeft. Dan zet ik de wiki vast klaar voor topic #10.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:44 schreef Banzaiaap het volgende:
Is het niet het negende doldwaze topic?
Die hadden vorig jaar al moeten komen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 03:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Oja mooi, die komen vast wel even langs.
En hoe betrouwbaar is dat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:55 schreef PraatPlaat het volgende:
Ik lees net via de Lowlands Twitter dat er volgende week donderdag nieuwe namen komen! Zou eens tijd worden ja...
Volgens mij is het wel betrouwbaar want het is de officiele twitter van Lowlands. Kijk maar naar dit artikel http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41688409op 3voor12. Staan wel meer interessante twitteraars tussen.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:03 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ah ja! Ik heb wel de TT aangepast en de link naar topic 8 in de OP toegevoegd, maar dat regeltje heb ik over het hoofd gezien. Nu kan ik het niet meer aanpassen, dus dat mag een mod doen als hij/zij daar zin in heeft. Dan zet ik de wiki vast klaar voor topic #10.
edit: ik kon het natuurlijk nog wel gewoon aanpassen, dus fixed.
En die momentary lapse of judgement heb je goed gemaakt door een kaartje te kopen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:35 schreef frame-saw het volgende:
Jeetje, ik was Lowlands helemaal vergeten
http://www.puurgelul.nl/nieuws.htmquote:'PUUR GELUL gaat samen met Hugo Borst en Hermans Brusselmans naar Lowlands!'
Het is alweer bijna tijd voor één van de allerleukste festivals van Nederland! Lowlands komt eraan en dit jaar is PUUR GELUL van de partij! Samen met Hugo Borst en Herman Brusselmans wordt Lowlands overdonderd met vocaal geweld.
Lowlands vind dit jaar plaats op 22 augustus. Tickets zijn te koop via Livenation.
Dat wordt lachen!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:20 schreef conobram het volgende:
[..]
http://www.puurgelul.nl/nieuws.htm
Nee ik heb nog steeds geen geldquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:53 schreef maxor het volgende:
[..]
En die momentary lapse of judgement heb je goed gemaakt door een kaartje te kopen?
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:30 schreef frame-saw het volgende:
[..]
waardoor ik uiteindelijk niet naar Lowlands kan
Hé, vorig jaar heb je me ook niet gemist (want toen kende ik je niet), dus je kunt dit jaar ook wel zonder mij.quote:
Hoe?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:54
[b]GA NIET IN HET TOPIC VRAGEN OF JE IN HET LIJSTJE MAG, DAT KUN JE ZELF DOEN!!!
Voor mij geld hetzeldfe...quote:Op zondag 22 maart 2009 18:59 schreef Dupje het volgende:
Van mij mogen er ook wel nieuwe namen komen, heb nog geen ticket, wil eerst wat meer van de line up weten
Vóór Pinkpop dus? Dat lijkt me toch niet...quote:Op zondag 22 maart 2009 19:15 schreef portie het volgende:
Wanneer het grootste deel van de namen bekend is zal het festival naar alle waarschijnlijkheid gewoon uitverkocht zijn.
Was vorig jaar ook. De jaren daarvoor kocht ik mijn ticket altijd net voor Pinkpop (want tot dan was meestal de vroege vogel korting nog geldig). Vreemd dat dat eigenlijk in 1 jaar is omgeslagen...quote:Op zondag 22 maart 2009 19:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vóór Pinkpop dus? Dat lijkt me toch niet...
Ik weet zéker dat ik vorig jaar mijn kaartje na Pinkpop heb gekocht. Het was wel redelijk snel uitverkocht, maar toch echt niet voor Pinkpop hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:24 schreef Dupje het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook. De jaren daarvoor kocht ik mijn ticket altijd net voor Pinkpop (want tot dan was meestal de vroege vogel korting nog geldig). Vreemd dat dat eigenlijk in 1 jaar is omgeslagen...
Hmm was het dan in 1 week na Pinkpop ofzo? Wel rond die tijd iigquote:Op zondag 22 maart 2009 19:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat ik vorig jaar mijn kaartje na Pinkpop heb gekocht. Het was wel redelijk snel uitverkocht, maar toch echt niet voor Pinkpop hoor.
Die en Buena Vista Social Club! Iets relaxters kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:42 schreef RedGuy het volgende:
Bloc Party, Klaxons, Fatboy Slim, Calexico The Prodigy en Armin van Buuren mogen van mij komen..
Ik ook. Ik had een dagkaartje voor de zondag van Pinkpop gewonnen en dat beviel zo erg dat ik na ongeveer een week of twee weken besloot een kaartje voor Lowlands te kopen. En toen duurde het zelfs nog even voordat Lowlands helemaal uitverkocht was hoor...quote:Op zondag 22 maart 2009 19:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat ik vorig jaar mijn kaartje na Pinkpop heb gekocht. Het was wel redelijk snel uitverkocht, maar toch echt niet voor Pinkpop hoor.
Nou Armin mag thuis blijven hoor, Trancequote:Op zondag 22 maart 2009 21:42 schreef RedGuy het volgende:
Bloc Party, Klaxons, Fatboy Slim, Calexico The Prodigy en Armin van Buuren mogen van mij komen..
Zou opzich wel een leuke naam zijn, al ken ik alleen 'Playmate of the Year'quote:Nirwana Tuinfeest voegt vandaag Zebrahead aan het programma toe. Hiermee is de line-up zo goed als rond. Het festival vindt plaats van 21 tot 23 augustus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |