Jij weet al zeker dat The Prodigy en Blur gaan komen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:05 schreef RedGuy het volgende:
Als The Prodigy en Blur en Fleet Foxes maar snel bevestigd worden.
Het is ook wel leuk, je weet welke bands en artiesten je kan verwachten, maar toch ben je altijd weer blij (of juist niet) als ze bevestigd worden..
Radioheadquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:32 schreef RedGuy het volgende:
Mijn rechterpink begint te tintelen bij die namen, dus ja.
Alleen bij Imca Marina.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:54 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Radiohead
The Black Angels
The Warlocks
The Brian Jonestown massacre
Imca Marina
en... begon je rechterpink bij een van deze namen ook te tintelen?
Wat houd je tegen ??quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil graag, maar weet nog niet zeker of ik ga
Ik heb maar beperkte tijd vakantie en een beperkt budget, maar ik wil toch graag ook op vakantie. Voor 150-200 euro kan ik mijn andere vakantie langer/duurder maken.quote:
Tjsa keuzes makenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb maar beperkte tijd vakantie en een beperkt budget, maar ik wil toch graag ook op vakantie. Voor 150-200 euro kan ik mijn andere vakantie langer/duurder maken.
Dit wordt editie 9 voor mij. Ik heb altijd mijn vakanties om Lowlands heen gepland... zowel qua tijd als financieel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb maar beperkte tijd vakantie en een beperkt budget, maar ik wil toch graag ook op vakantie. Voor 150-200 euro kan ik mijn andere vakantie langer/duurder maken.
's Nachts op Lowlands rondlopenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:53 schreef RedGuy het volgende:
Ja, 's avonds is Lowlands echt het leukst, ondanks alle goede bandjes overdag.
Oja mooi, die komen vast wel even langs.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:09 schreef PastoorPeter het volgende:
Ik vroeg aan Rapid_Razor_Bob wat ie van Nobody Beats The Drum vond maar ik kreeg een antwoord van niks.
vorig jaar jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:09 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Tjsa keuzes maken
Ik zou voor lowlands gaan
Ben je al eens eerder naar Lowlands geweest ?
Vind je het voor herhaling vatbaar ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |