Verklaard het plaatje van je slangquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
Als 5 jarig jochie uit een auto willen stappen, met mijn voet achter de veiligheidsgordel blijven haken, hier door voor over vallen en met mijn tong tussen mijn tanden op de stoep kletteren.
Flink bloedbad, veel hechtingen en zo'n 2 cm van mijn tong kwijt.
Die is wel om naar van te worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
Als 5 jarig jochie uit een auto willen stappen, met mijn voet achter de veiligheidsgordel blijven haken, hier door voor over vallen en met mijn tong tussen mijn tanden op de stoep kletteren.
Flink bloedbad, veel hechtingen en zo'n 2 cm van mijn tong kwijt.
Ik ben aan het etenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:31 schreef Pyjama het volgende:
Degene die ik het leukst vind om te vertellen is die keer dat ik mijn vinger in zo'n hol ijzeren stoelpootje stopte.
Toen ik hem er weer uittrok had ik geen vingernagel meer, bloeden dat het deed!
Van dat soort dingen word ik erg boos.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:25 schreef zomaareennaam het volgende:
niet lichamelijk letsel maar zat als kind 2 uur in het toiilet - nieuw huis - het ouderwetse haakje vervangen door echt slot - ging dus niet meer open en moeder durfde niet te proberen het slot te openen.... "wacht maar tot papa thuis is" - heb nog steeds claustrofobie dr van overgehouden.
standaard kleine kinderen ding..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
recht tegen een paal van de schommel aanrennen (rennen is gevaarlijk als je tegelijkertijd achter je kijkt),
Ik denk dat je moeder zich best wel schuldig gevoeld heeftquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn moeder heeft mij als baby schijnbaar zo heftig verbrand in een te heet bad dat mijn been een tijdje in het gips heeft gezeten![]()
Daarna heb ik nooit meer gehad dan een verstuikte enkel en de standaard tand door de lip.
Nog steedsquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik denk dat je moeder zich best wel schuldig gevoeld heeft voelt
Dat is mij vaak gebeurd, uiteraard altijd op die momenten dat er net klasgenoten langsfietstenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:37 schreef Scootmobiel het volgende:
- Broekspijp raakt vast in fietsketting --> opzij gevallen. Gelukkig in de berm, op het gras.
Lassende vrouwen !quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:37 schreef Scootmobiel het volgende:
(...)
- Tijdens het lassen leunde ik per ongeluk even met m'n andere hand op een tafelblad, maar had niet in de gaten dat daar net wat gloeiende metaaldeeltjes op terechtgekomen waren. Aiiiii.....!!!!Nog wekenlang donkere putjes in m'n hand gehad.
(...)
Dat moer er heel lullig uit hebben gezienquote:Op zondag 22 maart 2009 18:38 schreef Canaria het volgende:
De gymjuf wilde me helpen en zei dat ik heel hard mijn knieën naar mijn neus moest zwaaien. Dat deed ik.
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:53 schreef Ole het volgende:
Een keer een doosje punaises laten vallen en die ging ik opruimen op mijn knietjes...
Was aardig bloederig! (ik was 3 of 4)
Misschien is het achteraf gezien wel goed dat je van het vrouwelijk geslacht bentquote:Op zondag 22 maart 2009 18:38 schreef Canaria het volgende:
Ik ben op de kleuterschool een keer uit de vensterbank gesprongen en op een houten kleuterschoolstoeltje terecht gekomen met aan allebei de kanten van de rugleuning een been.
Toen moest ik naar het ziekenhuis omdat ik mijn plasbuis had gekneusd en het door de zwelling fysiek onmogelijk was geworden om te plassen. Mijn blaas stond inmiddels op knappen. In de onderzoekskamer hebben ze door hard op mijn buik te drukken mijn blaas leeggeperst, waarbij ik verschillende artsen en verpleegkundigen heb ondergeplast.
Ik kan me nog herinneren dat de kinderarts zei dat ik geopereerd moest worden als hij uit de ene deur terugkwam en dat het niet hoefde als hij uit de andere deur kwam.
Uiteindelijk hoefde ik geen buisje, maar wel een nachtje in het ziekenhuis blijven. Daar ben ik in een kamertje op de babyafdeling alleen achtergelaten, zo bang als een muis. Toen een paar jaar later mijn amandelen moesten worden geknipt en ik ook een nachtje moest blijven, heeft mijn moeder daarom geëist dat ze ook mocht blijven slapen![]()
Van de gekneusde schaamstreek heb ik geen gevolgen overgehouden gelukkig.
(...)
quote:
Woh je hebt er wel echt een paar gemene tussenzittenquote:Op maandag 23 maart 2009 09:04 schreef kyraaa het volgende:
Ehm, in volle vaart op de fiets tegen een lantaarnpaal opfietsen. (ik zag hem niet)
Mijn arm op de motor van een kart-wagentje laten rusten. Het duurde zeker 5 seconde voordat ik door had dat het pijn deed, en het merkje van de motor staan nog steeds in mijn arm gebrand. Een streep met 3 puntjes erboven. Verder heb ik mijn handen een keer plat op de kookplaat gelegd om te voelen of het heet was, mijn moeder moest mijn handen er vanaf trekken want ik kreeg ze niet meer los. Balanceren op een boomstam, uitglijden en zo hard vallen met je oor op een boomtak. Mn oor bloedde van binnen.
Ik struikelde een keer over mn veters, viel voorover en werd gespiesd met mijn knie op een ijzeren hek. Een week later werd ik geduwd en werd mn knie op een houten hek gespiesd. Het litteken op mn ene knie is horizontaal en het andere verticaal.
Net onder de douche vandaan komen en door het huis lopen op zoek naar een handdoek en uitglijden midden in de gang, omdat er water op de vloer lag van mn eigen haren. Ik schoot in de split en had drie wekenlang rugpijn.
Eigenlijk nog wel meer van dit soort dingen, dit overkomt mij heel vaak
Dat hadden mijn ouders ook...quote:Op zondag 22 maart 2009 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
ik mag er eigenlijk niet om lachen
Tering! Ernstig!!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:04 schreef kyraaa het volgende:
Ehm, in volle vaart op de fiets tegen een lantaarnpaal opfietsen. (ik zag hem niet)
Mijn arm op de motor van een kart-wagentje laten rusten. Het duurde zeker 5 seconde voordat ik door had dat het pijn deed, en het merkje van de motor staan nog steeds in mijn arm gebrand. Een streep met 3 puntjes erboven. Verder heb ik mijn handen een keer plat op de kookplaat gelegd om te voelen of het heet was, mijn moeder moest mijn handen er vanaf trekken want ik kreeg ze niet meer los. Balanceren op een boomstam, uitglijden en zo hard vallen met je oor op een boomtak. Mn oor bloedde van binnen.
Ik struikelde een keer over mn veters, viel voorover en werd gespiesd met mijn knie op een ijzeren hek. Een week later werd ik geduwd en werd mn knie op een houten hek gespiesd. Het litteken op mn ene knie is horizontaal en het andere verticaal.
Net onder de douche vandaan komen en door het huis lopen op zoek naar een handdoek en uitglijden midden in de gang, omdat er water op de vloer lag van mn eigen haren. Ik schoot in de split en had drie wekenlang rugpijn.
Eigenlijk nog wel meer van dit soort dingen, dit overkomt mij heel vaak
als je dit allemaal leest ben je gewoon bang om kinderen te krijgenquote:Op maandag 30 maart 2009 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, er zitten dingen bij die je eigenlijk gewoon niet wil lezen.
*proest*quote:
We zijn gewoon enorme survivors.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:59 schreef rubbereend het volgende:
als je dit allemaal leest ben je gewoon bang om kinderen te krijgen
Zo jong en dan al zelfmoordneigingenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb mezelf trouwens op de kleuterschool bijna opgehangen.We hadden van die doeken met een gat erin die je kon aandoen en ik kwam op het geniale idee om daarmee van de glijbaan te gaan.
Ik gleed naar beneden terwijl de doek ergens achter bleef haken.
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo jong en dan al zelfmoordneigingen
Heb ik ook weleens gehad. Fietsen en achteromkijken tegelijkertijdquote:Op maandag 30 maart 2009 14:59 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben op mijn achtste eens achterop een stilstaande auto geklapt. Ik fietste, lette niet op en knalde op volle snelheid op een geparkeerde autoweinig schade aan mij en de auto trouwens.
als je dit allemaal leest ben je gewoon bang om kinderen te krijgen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:41 schreef nuget het volgende:
Anyway, de laatse jaren niet veel gebeurd.. teminste niet echt een ongeluk, wel aangevallen met een mes (3x) en een keer onder schot gehouden als uitsmijter :S (dat was wel minder)
Littekens genoeg dus
Hoefde je in elk geval niet mee te helpen met die verbouwingquote:Op zondag 5 april 2009 23:49 schreef RealZeus het volgende:
En nou had ik een heel verhaal getypt maar nou ben ik dat akkefietje op mijn 5e vergeten:
Bij een klasgenootje van de kleuterschool achterop de fiets, de sirenes gingen en hij riep:"Snel weg, soldaten."
Ik sprong achterop en lazerde net zo hard weer van die fiets af.
Mijn linkerarm deed heel erg auw![]()
Uiteraard was mijn vader reuze gecharmeerd van het feit dat hij tijdens de verbouwing van het huis even met zijn zoon naar de dokter kon en daarna naar het ziekenhuis.
Mijn arm was gebroken en dat was dus 6 weken gips.
Verder dan kijken en mijn vader en de bouwvakkers in de weg lopen kwam ik niet.quote:Op maandag 6 april 2009 00:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoefde je in elk geval niet mee te helpen met die verbouwing
Dan zat de juffrouw niet echt op te letten als ze je daarmee liet spelen neem ik aan..? Lag het topje er compleet af?quote:Op zondag 5 april 2009 23:31 schreef blckbb het volgende:
Duimtopje eraf door stanley mes in groep 4
Uitgegleden over grint - knie totaal open
Keer met ultralijm mn handen aan de schuur gelijmd- handen compleet open door het eraftrekken.
Iets te hard vande glijbaan - jaren geen voortand
Voor een zwaaispeeltoestel lopen - afgebroken tand, mag pas volend jaar vervangen worden.
voor de rest moet ik even diep nadenken
Nee, maar wel een redelijk groot stuk van 't vel, tot net een stukje boven de nagel dacht ik.,quote:Op woensdag 8 april 2009 08:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan zat de juffrouw niet echt op te letten als ze je daarmee liet spelen neem ik aan..? Lag het topje er compleet af?
check.. mooie gehechte wond van op mn pols, mazzel dat die grote snee niet aan de onderkant van mn pols bij mn slagaders is beland.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:56 schreef DJKoster het volgende:
- Enthousiast/boos aan komen rennen terwijl de deur met glas net dichtgaat (al dan niet expres door mij) (bij meerdere kinderen gebeurd.. )
checkquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Veel, heel veel. Vooral littekens op m'n kin omdat ik nogal graag in zwembaden/ligbaden kloot waardoor ik dus m'n kin al minstens 4 keer opengebutst heb
en nogmaals checkquote:Op zondag 22 maart 2009 17:56 schreef Mexxa het volgende:
Oja en ik vond die fluortabletjes altijd zo lekker en verdomd interessant.. Heb een x dat potje weten te bemachtigen en aan m'n mond gezet. Hij was ongeveer halfvol maar zaten 1000 tabeltjes in dat potje. Dus daar lag ik op m'n 5e in het ziekenhuis om m'n maag leeg te laten pompen..
1,2 kilo ?quote:Op maandag 13 april 2009 22:45 schreef Duvel86 het volgende:
- op mn bek gegaan na een combinatie van 1200gr ibuprofen en een nacht keihard zuipen, kin open, kaakbot zichtbaar en 7 hechtingen
Dan zou ik ook onderuit gaanquote:
Jij bent gevaarlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:12 schreef Qwea het volgende:
Stiekem de autosleutels van paps jatten, en (ik was 12 ofzo) de auto willen wegzetten om hem te laten schrikken. Gevolg -> auto met een rotgang tegen de muur aan (wist ik veel dat je de koppeling niet in 1x moest laten opkomen) -> Bumper scheef/gezet.
Moet pijnlijk zijn geweest die aanvaring met de ram. Heeft hij het wel overleefd?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:53 schreef najazeg het volgende:
als ik als jongetje logeerde bij mijn oma dan speelde ik ook vaak met een vriendinnetje dat ik daar had.
Kwamen we op het idee om van de dijk af te fietsen. Ik had tot dan toe enkel op terugtrapremfietsen gefietst. Dit was eentje met handremmen.
Was toen een jaar of acht oid.
Dus ik zo de helling af van: Aah shit de ram! (en hup daar ging ik)
Vriendinnetje: hihihihihihihi
ik:
En als vierjarige kleuter heb ik een keer een behoorlijk grote steen op mijn voet laten vallen, met als gevolg een gebroken teen
naja zijn horens lagen eraf en hij had een gebroken poot. Ik kwam er met enkel wat schaafwonden vanafquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Moet pijnlijk zijn geweest die aanvaring met de ram. Heeft hij het wel overleefd?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:28 schreef elkravo het volgende:
Klein leed:
Stoer doen... schrikdraad beetpakken... dan zeggen... ik voel nix... dan BZZ
Groter leed...
Stroomdraad vastmaken... en denken dat de stroom eraf is... dus niet... 220 door je lijf... hele dag nog gevoeld!
Oh jawelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 07:19 schreef TJDoornbos het volgende:
ik ben dus niet de grootste mongool van heel FOK!
TS bedoelde Welke ongelukjes heb je zoal als kind gehad ?quote:
ah zo.... mijn ouders zeiden vroeger altijd dat ik een ongelukje was...quote:Op donderdag 19 november 2009 00:11 schreef elkravo het volgende:
[..]
TS bedoelde Welke ongelukjes heb je zoal als kind gehad ?
Dus tenzij jij als kleuter per ongeluk het verkeerde kernreactorknopje hebt ingedrukt is dit niet ontopic...
jaquote:Op donderdag 19 november 2009 01:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ah zo.... mijn ouders zeiden vroeger altijd dat ik een ongelukje was...
telt dat ook?
Niks meer van te zienquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:23 schreef -Strawberry- het volgende:
5/6 jaar oud. Ik had een tennisracket in m'n mond gestopt (vraag me niet waarom) en liep daar dus zo mee rond in een smal poortje achter het huis. Mijn buurmeisje was aan het fietsen en kon niet optijd remmen, ze reed tegen mij en de tennisracket aan.M'n hele gehemelte lag open, ik huilen, alles bloeden. Ik heb de hele weg in de auto m'n mond niet dicht kunnen/durven doen. Uiteindelijk is er niets gehecht, omdat het traumatisch zou zijn. Het gehemelte is gewoon weer vanzelf beter geworden, maar als je goed kijkt kun je nog wel een soort van litteken zien op mijn lip.
Op die foto's niet, nee.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:23 schreef -Strawberry- het volgende:
5/6 jaar oud. Ik had een tennisracket in m'n mond gestopt (vraag me niet waarom) en liep daar dus zo mee rond in een smal poortje achter het huis. Mijn buurmeisje was aan het fietsen en kon niet optijd remmen, ze reed tegen mij en de tennisracket aan.M'n hele gehemelte lag open, ik huilen, alles bloeden. Ik heb de hele weg in de auto m'n mond niet dicht kunnen/durven doen. Uiteindelijk is er niets gehecht, omdat het traumatisch zou zijn. Het gehemelte is gewoon weer vanzelf beter geworden, maar als je goed kijkt kun je nog wel een soort van litteken zien op mijn lip.
Het gaat om ongelukJES van vroeger dus niet zozeer over bijna dood ervaringen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:06 schreef Cumshooter het volgende:
wat een pussy verhalen.....
waar zijn de echte dwarslaesie verhalen?
een vriend van vroeger kwam bij het breakdancen ten val en hielt er een dwarslaesie aan over:S
tijdens het lezen van dit ging ik echt helemaal kapot vh lachenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:45 schreef LangeJan het volgende:
Nieuwe fiets... Kyoso van HalfordsIk heel hard fietsen en gaf een beetje peut, breekt mijn linkertrapper af terwijl ik afzet.. gevolg, ballen op de stang, been op een of andere manier heel raar in het fietsframe gevouwen en een gescheurde knieband
![]()
Ik heb zelfs nog beeldmateriaal van het journaal van destijds:quote:Op zondag 3 januari 2010 16:09 schreef ShiroYasha het volgende:
Meegaan met een raar uitziende man omdat hij lekkere snoepjes beloofde
StomStomStom!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |