abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2009 @ 12:20:05 #51
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_67289372
Een keer uit m,n bedje gevallen, wat resulteerde in een gebroken duim.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_67299710
Liet als heel klein meisje (op m'n 3e verjaardag) een fles frisdrank kletteren en presteerde het ook nog op met m'n beentjes midden in die scherven te vallen. Nu, ruim 30 jaar later, heb ik een litteken van 5 cm op m'n been omdat die hond van een huisarts het zielig vond om me te hechten en er een zwaluwstaartje op plakte.. Oja en ik vond die fluortabletjes altijd zo lekker en verdomd interessant.. Heb een x dat potje weten te bemachtigen en aan m'n mond gezet. Hij was ongeveer halfvol maar zaten 1000 tabeltjes in dat potje. Dus daar lag ik op m'n 5e in het ziekenhuis om m'n maag leeg te laten pompen..

[ Bericht 1% gewijzigd door Mexxa op 22-03-2009 18:01:56 ]
pi_67300881
Ik ben op de kleuterschool een keer uit de vensterbank gesprongen en op een houten kleuterschoolstoeltje terecht gekomen met aan allebei de kanten van de rugleuning een been.

Toen moest ik naar het ziekenhuis omdat ik mijn plasbuis had gekneusd en het door de zwelling fysiek onmogelijk was geworden om te plassen. Mijn blaas stond inmiddels op knappen. In de onderzoekskamer hebben ze door hard op mijn buik te drukken mijn blaas leeggeperst, waarbij ik verschillende artsen en verpleegkundigen heb ondergeplast.

Ik kan me nog herinneren dat de kinderarts zei dat ik geopereerd moest worden als hij uit de ene deur terugkwam en dat het niet hoefde als hij uit de andere deur kwam.

Uiteindelijk hoefde ik geen buisje, maar wel een nachtje in het ziekenhuis blijven. Daar ben ik in een kamertje op de babyafdeling alleen achtergelaten, zo bang als een muis. Toen een paar jaar later mijn amandelen moesten worden geknipt en ik ook een nachtje moest blijven, heeft mijn moeder daarom geëist dat ze ook mocht blijven slapen

Van de gekneusde schaamstreek heb ik geen gevolgen overgehouden gelukkig.

Bij gym heb ik mezelf ook nog een keer een bloedneus plus lichte hersenschudding geschopt. Ik moest achterover koppeltje duiken op de lange mat en dat lukte niet. De gymjuf wilde me helpen en zei dat ik heel hard mijn knieën naar mijn neus moest zwaaien. Dat deed ik.

[ Bericht 10% gewijzigd door Canaria op 22-03-2009 18:49:19 ]
is it just the price of growing older?
pi_67305377
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:38 schreef Canaria het volgende:
De gymjuf wilde me helpen en zei dat ik heel hard mijn knieën naar mijn neus moest zwaaien. Dat deed ik.
Dat moer er heel lullig uit hebben gezien
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 maart 2009 @ 22:49:58 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67309157
Heb ooit een pot gloeiend hete thee over me heen gekregen. Ik was een jaar of 6 en trok aan het tafelkleed, totdat het bingo was
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Miss SHO zondag 22 maart 2009 @ 22:53:49 #56
22592 crew  Ole
pi_67309297
Een keer een doosje punaises laten vallen en die ging ik opruimen op mijn knietjes...
Was aardig bloederig! (ik was 3 of 4)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 maart 2009 @ 23:12:02 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67309958
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:53 schreef Ole het volgende:
Een keer een doosje punaises laten vallen en die ging ik opruimen op mijn knietjes...
Was aardig bloederig! (ik was 3 of 4)
ik mag er eigenlijk niet om lachen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  † In Memoriam † zondag 22 maart 2009 @ 23:21:44 #58
25682 2cv
Niet subtiel
pi_67310332
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:38 schreef Canaria het volgende:
Ik ben op de kleuterschool een keer uit de vensterbank gesprongen en op een houten kleuterschoolstoeltje terecht gekomen met aan allebei de kanten van de rugleuning een been.

Toen moest ik naar het ziekenhuis omdat ik mijn plasbuis had gekneusd en het door de zwelling fysiek onmogelijk was geworden om te plassen. Mijn blaas stond inmiddels op knappen. In de onderzoekskamer hebben ze door hard op mijn buik te drukken mijn blaas leeggeperst, waarbij ik verschillende artsen en verpleegkundigen heb ondergeplast.

Ik kan me nog herinneren dat de kinderarts zei dat ik geopereerd moest worden als hij uit de ene deur terugkwam en dat het niet hoefde als hij uit de andere deur kwam.

Uiteindelijk hoefde ik geen buisje, maar wel een nachtje in het ziekenhuis blijven. Daar ben ik in een kamertje op de babyafdeling alleen achtergelaten, zo bang als een muis. Toen een paar jaar later mijn amandelen moesten worden geknipt en ik ook een nachtje moest blijven, heeft mijn moeder daarom geëist dat ze ook mocht blijven slapen

Van de gekneusde schaamstreek heb ik geen gevolgen overgehouden gelukkig.
(...)
Misschien is het achteraf gezien wel goed dat je van het vrouwelijk geslacht bent
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 22 maart 2009 @ 23:28:54 #59
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_67310582
Achteraf bleek dat ik een behoorlijk zware hersenschudding had opgelopen bij een val van een metalen glijbaan. Destijds niks door (Ik was een flinke jongen ), omdat ik niet huilde en blijkbaar wel normaal reageerde op alles om me heen. Gewoon naar het strand gegaan met m'n ouders en vriendjes.

Voor mij was het wel raar, toen ik ineens 'wakker' werd op het strand, compleet in de war, zonder enig idee hoe ik daar gekomen was. Gelukkig kwam toen m'n beste vriend aanrennen om te spelen, maar ik wist bij god niet waar m'n ouders waren enzo. Soweiso, die vriend van me woonde in een andere stad, dus wat deed hij in godsnaam bij ons op het strand? Echt een rare beleving was dat.

Vrij harde klap moet dat geweest zijn.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_67312115
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:39 schreef Pyjama het volgende:

[..]

Die is wel om naar van te worden.
Men kon dat stukje tong niet meer terug vinden. Getuigen hebben trouwens wel een hond in de directe omgeving gezien die, zijn bek aflikkend, weg liep.

Ik schijn zo van streek te zijn geweest, dat ik in het ziekenhuis een aangeboden matchbox wagentje weigerde.

Pluspunt was wel dat ik enkele weken later zo maar mijn tong mocht uitsteken naar een dokter. Tenminste, wist ik veel dat dat was zodat hij de hechtingen er uit kon trekken!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_67314880
Ehm, in volle vaart op de fiets tegen een lantaarnpaal opfietsen. (ik zag hem niet)

Mijn arm op de motor van een kart-wagentje laten rusten. Het duurde zeker 5 seconde voordat ik door had dat het pijn deed, en het merkje van de motor staan nog steeds in mijn arm gebrand. Een streep met 3 puntjes erboven. Verder heb ik mijn handen een keer plat op de kookplaat gelegd om te voelen of het heet was, mijn moeder moest mijn handen er vanaf trekken want ik kreeg ze niet meer los. Balanceren op een boomstam, uitglijden en zo hard vallen met je oor op een boomtak. Mn oor bloedde van binnen.

Ik struikelde een keer over mn veters, viel voorover en werd gespiesd met mijn knie op een ijzeren hek. Een week later werd ik geduwd en werd mn knie op een houten hek gespiesd. Het litteken op mn ene knie is horizontaal en het andere verticaal.

Net onder de douche vandaan komen en door het huis lopen op zoek naar een handdoek en uitglijden midden in de gang, omdat er water op de vloer lag van mn eigen haren. Ik schoot in de split en had drie wekenlang rugpijn.

Eigenlijk nog wel meer van dit soort dingen, dit overkomt mij heel vaak
pi_67318817
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:04 schreef kyraaa het volgende:
Ehm, in volle vaart op de fiets tegen een lantaarnpaal opfietsen. (ik zag hem niet)

Mijn arm op de motor van een kart-wagentje laten rusten. Het duurde zeker 5 seconde voordat ik door had dat het pijn deed, en het merkje van de motor staan nog steeds in mijn arm gebrand. Een streep met 3 puntjes erboven. Verder heb ik mijn handen een keer plat op de kookplaat gelegd om te voelen of het heet was, mijn moeder moest mijn handen er vanaf trekken want ik kreeg ze niet meer los. Balanceren op een boomstam, uitglijden en zo hard vallen met je oor op een boomtak. Mn oor bloedde van binnen.

Ik struikelde een keer over mn veters, viel voorover en werd gespiesd met mijn knie op een ijzeren hek. Een week later werd ik geduwd en werd mn knie op een houten hek gespiesd. Het litteken op mn ene knie is horizontaal en het andere verticaal.

Net onder de douche vandaan komen en door het huis lopen op zoek naar een handdoek en uitglijden midden in de gang, omdat er water op de vloer lag van mn eigen haren. Ik schoot in de split en had drie wekenlang rugpijn.

Woh je hebt er wel echt een paar gemene tussenzitten vooral dat van je handen op de kookplaat. Heb je nog wel vingerafdrukken
  Moderator / Miss SHO maandag 23 maart 2009 @ 12:42:33 #63
22592 crew  Ole
pi_67320884
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik mag er eigenlijk niet om lachen
Dat hadden mijn ouders ook...

Ik was wel zielig hoor
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:10:21 #64
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_67347521
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:04 schreef kyraaa het volgende:

Tering! Ernstig!!

Ik wil niet met je ruilen...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_67353721
kyraaa Hopelijk zit het je tegenwoordig wat meer mee!
That's all folks!
pi_67365708
Toen ik acht was ofzo, stond ik in de deuropening van de keukendeur. In deze keukendeur zit een raam. Terwijl ik in de deuropening stond deed ik de keukendeur dicht en ging ik dus dwars door het raam heen Hier heb ik nog een litteken aan mijn pols aan over gehouden

Rond dezelfde tijd aan zo'n hangplant getrokken die met pot en al aan het plafond hing, pot op me kop gekregen en nu nog steeds een litteken bij mijn wenkbrauw Hier een litteken op mijn wenkbrauw

[ Bericht 14% gewijzigd door Siniti op 24-03-2009 19:11:35 ]
  zondag 29 maart 2009 @ 17:31:03 #67
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_67522830
Toen ik 3 was was ik in een rozenstruik gepleurd Dus toen moest mijn hoofdhuid een beetje gehecht worden
Enkele gevalletjes van springen en dan tegen iets hards terechtkomen etc.
En op mijn 8e, d'r was zo een meisje die me elke keer uitdaagde, dus ik haphaphap Ze schopte zo tegen mijn been aan, en zoo man, ik werd WOEST. Dus ik ren zo keihard achter haar aan, niet wetende dat het rooster dat daar lag, ontzettend glad was. Dus ik gleed zo met volle vaart uit, op de nieuwe, ontzettend ruwe tegels. Wat er gebeurde? Heel mijn rechterknie lag open. Nondeju, wat een teringzooitje was dat zeg.
En ongeveer een jaar daarna kreeg ik een slagbalbatch (waar je die bal mee wegslaat) tegen mijn mond aan en toen lag er één tand er helemaal uit, en waren mijn voortanden afgebroken.
Toen ik 11 was werd ik aangereden, alleen maar een paar schaafwondjes op mijn rug, niet echt bijzonder. Maart kort daarna stapte ik van een stapelbed af (ik stond op het onderste bed en hield me was aan het bovenste bed) en toen lag mijn knie uit de kom. N00h, dat deed pijn En dit had k dus vorig jaar weer, toen ik een handstand maakte. Net een maandje of 2 klaar met revalideren En kan nu nog steeds niet op mijn knieën zitten.
Kaleidoscopiklimax
  zondag 29 maart 2009 @ 17:33:33 #68
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_67522919
Ohja, ik vond 4 jaar geleden een radio die van 7 hoog naar beneden was gepleurd. Helemaal uit elkaar enzo. Mijn neefje en ik besloten het nog erger te gaan maken en pakte een stuk van die radio. Ik wilde iets afbreken, maar dat lukte niet en ik sneed me dus keihard aan dat stukje radio. Het bloed droop eruit, en dat is nou precies waar ik niet van hield Je kon zo zien waar ik heb gelopen, elke meter een bloeddruppel. Heb er een litteken aan overgehouden
Kaleidoscopiklimax
  zondag 29 maart 2009 @ 17:51:33 #69
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_67523456
Ik had pas een nieuwe fiets en toen ik er een bergje mee opfietste viel m'n rechterpedaal er vanaf
Keihard op mijn elleboog gevallen die nogal erg bloedde.. Vervolgens al huilend met mijn fiets en mijn bebloede elleboog naar huis gelopen. Ik ben onderweg nog tig mensen tegen gekomen en niemand heeft me geholpen! Ik moet een jaar of 8 geweest zijn, zeer traumatisch
Heb er nog een litteken van.
  zondag 29 maart 2009 @ 17:55:47 #70
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_67523575
En nu je het zegt Ik had 2 fietsen, 1 opoefiets en 1 citybike. Normaal zat ik op die citybike maar die was dus verrot, dus moest ik op de opoefiets. En wou ik een dijkie oprijden. Nah, dat ging dus niet. Ik reed achteruit en pleurde zo op mn bek, met het zadel in mn aarsch
En vlakbij die plek, woonde een vriendinnetje. Maarja, gelukkig had zij niks gehoord, want ik schaamde me dood
Kaleidoscopiklimax
  zondag 29 maart 2009 @ 17:59:04 #71
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67523663
1. vinger tussen de deur aan de scharnierkant. Dat is fucking pijnlijk
2. een strijkijzer beetpakken om te kijken of 'ie heet is

-edit- ohja, een keer in een hele grote bos brandnetels gedonderd.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 29 maart 2009 @ 18:13:17 #72
16715 Mylene
*schatje*
pi_67524064
Achteruit springen op een lolobal wat resulteerde in een arm uit de kom en een gebroken pols.

pi_67524406
- Toen ik een jaar of twee was helemaal van boven aan de trap naar beneden gedonderd. Alleen een bloedneus aan over gehouden.

- Op mijn vierde van de ene eetkamerstoel naar de andere willen kruipen en vervolgens met je harses op de blikken bus die er tussen in stond lazeren. Lag mijn wenkbrauw open. Dat moest worden gehecht en daar heb ik nog steeds een litteken van.

- gigantisch op je bek pleuren op de oprit en je knie lekker open schaven

- Op mijn negende: Met gym gaan bokje springen, in de aanloop twijfelen of je het wel zal halen en dan vol met je kloten tegen de bok aanklappen. In eerste instantie geen last tot ik de volgende dag wakker wordt met een raar gevoel en een rode bal.
Vervolgens stelde mijn huisarts de diagnose bijbalontsteking maar een paar dagen later moest naar de wc, ik stond op en schreeuwde het uit van de pijn.Gelukkig woonde de huisarts die weekenddienst had tegenover ons en die oordeelde dat ik naar het ziekenhuis moest. Bleek het een gedraaide bal te zien, helaas was het ding niet meer te redden.

- In dat zelfde jaar: wat willen pakken en keihard je elleboog stoten aan een ijzeren prullenbak. Ook daar heb ik een litteken van.

- De keren dat ik met mijn poten in de brandnetels zat zijn niet eens meer te tellen
pi_67547298
Damn, er zitten dingen bij die je eigenlijk gewoon niet wil lezen.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 maart 2009 @ 14:59:20 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67547553
Ik ben op mijn achtste eens achterop een stilstaande auto geklapt. Ik fietste, lette niet op en knalde op volle snelheid op een geparkeerde auto weinig schade aan mij en de auto trouwens.

En op mijn 14e dacht ik dat je wel gewoon kon schakelen als je met losse handen fietste....... ja dan klapt je stuur om. Gevolg gebroken sleutelbeen en een hersenschudding
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, er zitten dingen bij die je eigenlijk gewoon niet wil lezen.
als je dit allemaal leest ben je gewoon bang om kinderen te krijgen
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 30 maart 2009 @ 15:12:59 #76
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_67547943
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:55 schreef RadioSlut het volgende:
met het zadel in mn aarsch
*proest*
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_67548233
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:59 schreef rubbereend het volgende:

We zijn gewoon enorme survivors.
That's all folks!
  maandag 30 maart 2009 @ 15:24:29 #78
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_67548341
Ik heb mezelf trouwens op de kleuterschool bijna opgehangen. We hadden van die doeken met een gat erin die je kon aandoen en ik kwam op het geniale idee om daarmee van de glijbaan te gaan. Ik gleed naar beneden terwijl de doek ergens achter bleef haken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_67550205
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb mezelf trouwens op de kleuterschool bijna opgehangen. We hadden van die doeken met een gat erin die je kon aandoen en ik kwam op het geniale idee om daarmee van de glijbaan te gaan. Ik gleed naar beneden terwijl de doek ergens achter bleef haken.
Zo jong en dan al zelfmoordneigingen
  maandag 30 maart 2009 @ 16:24:28 #80
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_67550277
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:22 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Zo jong en dan al zelfmoordneigingen

Het leek wel eeuwen voordat een juf in paniek naar buiten kwam gerend om me te bevrijden, want als kleuter heb je die kracht niet om jezelf omhoog te trekken en afzetten op een gladde glijbaan gaat ook niet.

[ Bericht 23% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 30-03-2009 16:36:42 ]
pi_67634189
Ik heb ook eens het geniale idee gehad een mooie glijbaan te maken in de gang op de basischool groep 1 zeg maar. Nou ging dus mooi mis plank kiept om ik klapte met m`n kop tegen de verwarming en had een gat in m`n kop weet nog goed dat ik het bloed voor m`n ogen had en met m`n handen op de ruit naar het klaslokaal sloeg om de juf te waarschuwen/roepen overal zat bloed zo herriner ik het me tenminste haha

2 weken later ik ren gezellig over het gras op het schoolplein richting een bankje en ja hoor ga aan m`n bek vol met m`n hoofd tegen een hoek van de bank en weer een gat in m`n kop .

Het 1e gat zat dus boven m`n rechteroog en de 2e boven mijn linker oog hele mooie littekens zitten er nu 2 kleine streepjes
pi_67654647
Ik weet ook nog dat ik op 3 Augustus 1992 hard gevallen ben

Dat weet ik zo precies want op die dag zag ik Ellen van Langen goud winnen op de Olympische Spelen in Barcelona
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_67654924
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:59 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben op mijn achtste eens achterop een stilstaande auto geklapt. Ik fietste, lette niet op en knalde op volle snelheid op een geparkeerde auto weinig schade aan mij en de auto trouwens.

Heb ik ook weleens gehad. Fietsen en achteromkijken tegelijkertijd . Er zat een deuk(je) in de auto ter grootte van het wiel. Ik ben maar heel hard naar huis gefietst
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 2 april 2009 @ 22:57:56 #84
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_67661236
Uit de boom vallen en op mn fiets terecht komen die er stond om makkelijker omhoog te komen. gevolg. Pijnlijke benen armen en veel blauwe plekken.

Leunen op de wasbak in de sporthal om te kunnen drinken. Niet goed in balans en recht met mn tanden op de kraan terecht komen. Gevolg, beide voortanden weg. (gelukkig melktanden)

Tijdens een feestweek hier in het dorp vergeten dat er al kettingen hingen voor de veemarkt van de volgende dag... hard fietsen en ineens lag ik op mn rug en de fiets was tientallen meters verder.

Tijdens een leuk sportief potje hockey even de helm af zetten in het doel en iemand die denkt dat hij ook kan golfen met een hockeybal. 2 weken met een dikke lip gelopen (gelukkig geen tanden er uit oid)

Verder veel blauwe plekken, schaafwonden en bloed... maar niet echt...'bijzonder'
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage donderdag 2 april 2009 @ 23:09:11 #85
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_67661634
Op mijn zesde eens in de bosjes gevallen met wat kreupelhout. Ineens een vlammende pijn in mijn knie. Zat er een splinter van zo'n 5 centimeter lengte in mijn knie. Kregen mijn ouders er thuis niet uit, dus naar de dokter die hem er vervolgens uitsneed. Heb nog steeds een litteken daar.

Op mijn negende ouwehoeren op zolder. Ik flikker, en kwam met mijn slaap op een balk. Flinke wond, zit ook nog steeds litteken. Mazzel dat het niet in mijn oog kwam.

Op mijn twaalfde had ik een boomhut. We hadden ergens een metalen ladder 'gevonden'. We wilden hem rechtop tegen de boom zetten, maar het ding bleek best zwaar voor twaalfjarige jongetjes. Ladder valt, en bovenste sport valt op mijn kop. Bloeden als een rund natuurlijk, want gat in de kop. Gelukkig stond de boom vlakbij het ziekenhuis, dus ik bij vriendje achterop naar de eerste hulp, alwaar het werd gehecht.

Nog geen half jaar later was ik in het zwembad, in de wildwaterbaan. Springt er een ventje vanaf de kant zo het water in. Helaas kwam hij met zijn vooruitstekende tanden op dezelfde plek terecht waar dat gat toen zat. Het werd me zwart voor de ogen, had flinke hersenschudding.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_67669161
Toen ik 2 was ben ik met mijn hand op de uitschuifbak die vaak onder een oven zit gevallen, met die scherpe randen, moest gehecht worden.
Toen ik 5 was door een grote bouvier keihard gebeten, bovenbeen moest gehecht worden.
Toen ik 13 was gebroken pink door turnen.
Toen ik 14 was mijn handpalm (het vel) tussen de brug met ongelijke leggers gekregen. Litteken nu van 3 cm.
Toen ik 17 was ruzie met ouders, bij wijze van een punt willen maken met m'n hand tegen een houten deur willen rammen waar glazen ruitjes inzaten en ik dus door de ruit heenging. Hechtingen en een litteken op mijn arm alsof ik m'n polsen door heb willen snijden.
2 maanden terug, broodjes uit de oven willen halen en met mijn hand tegen de bovenkant (hete spiraal) aangekomen, 3 mooie brandplekjes
pi_67669404
Als kind klom ik veel in bomen, wat vaak ook resulteerde in het snel bereiken van de grond...

- 1 x pols gebroken (door te snel de grond te bereiken dan berekend)
- 1 x 6 ribben gebroken en een geperforeerde long (zie reden hierboven)
- 10000 x veel pijn, blauwe plekken en gescheurde spieren (inclusief een zware hersenschudding en gescheurde pees)

Als iets oudere puber (zeg 14 - 20) deed ik veel aan mountainbiken, nee niet over de weg.. off-road.. en zo ruig mogelijk...
Dit heeft me meerdere confrontaties met het ziekenhuis opgeleverd, onder andere voor hechtingen en een gebroken sleutelbeen, ik heb het zelfs een keer klaargespeeld om een golfbal tegen me kop aan te krijgen

Anyway, de laatse jaren niet veel gebeurd.. teminste niet echt een ongeluk, wel aangevallen met een mes (3x) en een keer onder schot gehouden als uitsmijter :S (dat was wel minder)
Littekens genoeg dus

Edit: owja, in de tijd dat ik bij de Albert heijn werkte, een aantal leuks brandplekken opgelopen op mijn arm
en nog wat snijwonden van die vervloekte kaasmessen

NEXT!

[ Bericht 13% gewijzigd door nuget op 03-04-2009 10:58:45 ]
No Guts, No Glory
pi_67710703
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:41 schreef nuget het volgende:

Anyway, de laatse jaren niet veel gebeurd.. teminste niet echt een ongeluk, wel aangevallen met een mes (3x) en een keer onder schot gehouden als uitsmijter :S (dat was wel minder)
Littekens genoeg dus

jij maakt snel vrienden
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 5 april 2009 @ 22:40:53 #89
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_67743363
Mezelf gesneden aan een glasplaat, bij de plaatselijke doe-het-zelf zaak. Kan op zich wel gebeuren, maar ik heb het voor elkaar gekregen om mezelf te snijden aan de binnenkant van mijn oorschelp. Moest gehecht worden, maar kon niet verdoofd worden. Ik heb nog nooit zo hard gegild als toen ik weer terug moest om de hechtingen eruit te laten halen. Arme kleine ik... (Maar ik mocht lekker wel op de berenstoel zitten naast de juffrouw )

oja, en heb me ook nog een keer met mijn capuchon opgehangen aan een skilift, het was dat ik met mijn voet de stekker eruit trok.
pi_67745249
Duimtopje eraf door stanley mes in groep 4

Uitgegleden over grint - knie totaal open

Keer met ultralijm mn handen aan de schuur gelijmd - handen compleet open door het eraftrekken.

Iets te hard vande glijbaan - jaren geen voortand

Voor een zwaaispeeltoestel lopen - afgebroken tand, mag pas volend jaar vervangen worden.

voor de rest moet ik even diep nadenken
graag verwijderen
pi_67745322
oja, vinger tussen zware deur zwembad - zwaar bebloede vinger en stukje afgebroken
graag verwijderen
pi_67745778
En nou had ik een heel verhaal getypt maar nou ben ik dat akkefietje op mijn 5e vergeten:

Bij een klasgenootje van de kleuterschool achterop de fiets, de sirenes gingen en hij riep:"Snel weg, soldaten."
Ik sprong achterop en lazerde net zo hard weer van die fiets af.
Mijn linkerarm deed heel erg auw

Uiteraard was mijn vader reuze gecharmeerd van het feit dat hij tijdens de verbouwing van het huis even met zijn zoon naar de dokter kon en daarna naar het ziekenhuis.
Mijn arm was gebroken en dat was dus 6 weken gips.
  † In Memoriam † maandag 6 april 2009 @ 00:34:07 #93
25682 2cv
Niet subtiel
pi_67746873
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:49 schreef RealZeus het volgende:
En nou had ik een heel verhaal getypt maar nou ben ik dat akkefietje op mijn 5e vergeten:

Bij een klasgenootje van de kleuterschool achterop de fiets, de sirenes gingen en hij riep:"Snel weg, soldaten."
Ik sprong achterop en lazerde net zo hard weer van die fiets af.
Mijn linkerarm deed heel erg auw

Uiteraard was mijn vader reuze gecharmeerd van het feit dat hij tijdens de verbouwing van het huis even met zijn zoon naar de dokter kon en daarna naar het ziekenhuis.
Mijn arm was gebroken en dat was dus 6 weken gips.
Hoefde je in elk geval niet mee te helpen met die verbouwing
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_67747090
quote:
Op maandag 6 april 2009 00:34 schreef 2cv het volgende:

[..]

Hoefde je in elk geval niet mee te helpen met die verbouwing
Verder dan kijken en mijn vader en de bouwvakkers in de weg lopen kwam ik niet.

Ow, wacht, ik heb geholpen met stenene sjouwen. (Op je 5e gaat dat lekker snel, steen voor steen)
  woensdag 8 april 2009 @ 07:55:37 #95
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67817344
Niet door hebben dat ze een hekje geplaatst hadden achter een brug waar ik vol kwam af skaten. Ik moet zeggen dat is best pijnlijk!

Ow en natuurlijk het tegen de verkeerde kant van een glijbaan oplopen en naar beneden vallen met sleutelbeenbreuk tot gevolg!
  woensdag 8 april 2009 @ 08:59:12 #96
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_67818204
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:31 schreef blckbb het volgende:
Duimtopje eraf door stanley mes in groep 4

Uitgegleden over grint - knie totaal open

Keer met ultralijm mn handen aan de schuur gelijmd - handen compleet open door het eraftrekken.

Iets te hard vande glijbaan - jaren geen voortand

Voor een zwaaispeeltoestel lopen - afgebroken tand, mag pas volend jaar vervangen worden.

voor de rest moet ik even diep nadenken
Dan zat de juffrouw niet echt op te letten als ze je daarmee liet spelen neem ik aan..? Lag het topje er compleet af?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  woensdag 8 april 2009 @ 12:01:05 #97
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_67823944
Even kijken.

- Als suicidale baby uit de kinderwagen klimmen en vervolgens keihard naar beneden flikkeren. Heb nog steeds een litteken achter mijn oor
- Als kleine jongen beweren dat ik met een nietpistool OM mijn vinger heen te kunnen schieten (dat hij dus aan beide kanten er langs gaat. Vergetende dat zo'n nietje er met een behoorlijke snelheid uitkomt. Nietje tot tegen mijn bot door het vlees heen.

Voor de rest bij m'n broertje:
- Een gat in zijn hoofd geslagen met een plank. We waren zo aan het nepvechten, en ik kreeg een plank in mijn handen. Ik zwaai die plank naar beneden. Hij komt net omhoog
- Al oorlogje spelende met een plastic speelgoedmes precies boven zijn oog gestoken. Je ziet nog steeds het litteken als hij zijn ogen dicht heeft.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_67832756
quote:
Op woensdag 8 april 2009 08:59 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Dan zat de juffrouw niet echt op te letten als ze je daarmee liet spelen neem ik aan..? Lag het topje er compleet af?
Nee, maar wel een redelijk groot stuk van 't vel, tot net een stukje boven de nagel dacht ik.,
graag verwijderen
pi_67900599
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:56 schreef DJKoster het volgende:
- Enthousiast/boos aan komen rennen terwijl de deur met glas net dichtgaat (al dan niet expres door mij ) (bij meerdere kinderen gebeurd.. )

check.. mooie gehechte wond van op mn pols, mazzel dat die grote snee niet aan de onderkant van mn pols bij mn slagaders is beland.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 10 april 2009 @ 17:17:07 #100
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_67900857
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Veel, heel veel. Vooral littekens op m'n kin omdat ik nogal graag in zwembaden/ligbaden kloot waardoor ik dus m'n kin al minstens 4 keer opengebutst heb

check mooi litteken aan de onderkant van mn kin
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')