abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73540790
Pff, ik heb nog nooit een ongeluk gekregen, het ergste waar ik aan kan denken is twee keer een gat in m`n hoofd door toedoen van andere mensen. Wel had ik een periode waarin ik het leuk vond om mijn hoofd tussen een hek te stoppen. Mijn broertje probeerde dit ook een keer met als resultaat dat de brandweer eraan te pas moest komen om hem te bevrijden.

Edit: toen ik klein was trok ik vaak op met een vriendje. Dat vriendje had een gehandicapte broer in een rolstoel. Omdat ik alles waar wielen onder zaten prachtig vond besloot ik om die rolstoel te gaan duwen. Volgens mij liep het vriendje er toen naast dus ik had in ieder geval toestemming. Toen heb ik die rolstoel ergens tegenaan gereden (uiteraard per ongeluk) en was die moeder helemaal over de rooie. Gelukkig was het niet zo erg als het leek dus een dag later waren we weer allemaal goeie vrienden. Maar dat was toch wel een goed schrikmoment.

Oh, en toch nog eentje waarin ik wel zelf het slachtoffer was. Ik mocht eindelijk met de buren mee om de hond uit te laten waar ik me altijd al op verheugd had. We reden in de auto naar een speciale plek met een hoge berg gras. Toen kon ik het als klein kind natuurlijk niet laten om van die berg af te hollen. Gevolg: ik sloeg een aantal keer over de kop en mocht meteen weer terugkeren naar huis. Helaas ook niks spannends aan overgehouden maar het was natuurlijk niet leuk.

[ Bericht 27% gewijzigd door kip_zonder-kop op 10-10-2009 04:54:31 ]
Tok.
pi_73543920
Ik zat lekker op mijn kleine fietsje en er kwam iemand anders van rechts fietsen. Kon ik niet zien, omdat er een schuurtje stond. Resultaat, ik uitwijken en vol met mijn voorhoofd tegen de put van een stenen muurtje geklapt. Gat in mijn hoofd...

In een winter ging ik naar het zwembad met een verjaardag van iemand anders. Ik spring in het zwembad (te ondiep gedeelte) en breek mijn teen . Iedereen kwam rond die tijd met botbreuken in het ziekenhuis vanwege valpartijen door de gladheid, maar ik met een gebroken teen om bovenstaande reden

Aangereden door een fietser die mij niet aan zag komen. Stond weer een schuurtje voor. Vond ik ook niet grappig, maar niks aan over gehouden.

Op de middelbare school stond in het techniek lokaal zo'n metaal snijder met een hefboom. Ik loop er langs en net op dat moment haalt iemand dat ding hard naar beneden. Resultaat: weer een gat in mijn kop. Bloedde best goed moet ik zeggen. En die slimme conciërge van ons wou er een pleister op plakken Pleister op haar...

Tevens op de middelbare school: Ons gymveld was 5 minuten fietsen van onze school en je moet dan een weg oversteken. Op de terugweg keek ik naar links en zag geen auto. Dus ik keek alvast naar rechts tijdens het oversteken en toen kwam er van links toch nog een rode Mazda 323F die mij best wel raakte Hij had meer schade geloof ik dan ikzelf ^^

Mijn vriendin heeft ook iets hoor Zij ging altijd krokodilletje (ofzo) spelen met haar broertje. Ze ging dan achter elkaar aan en zij zat onder de piano. Toen ging ze heel hard achter hem aan sluipen en stootte haar hoofd tegen de piano. Met als resultaat, veel bloed

[ Bericht 25% gewijzigd door Albert86 op 10-10-2009 13:54:36 ]
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_73601581
Mijn bord hete melk voor de brinta over mijn been gooien

Flink verbrand toen daar, nog aantal jaren in de zomer altijd een mooie witte vlek op die plek gehad, daar werd ik niet bruin Nu geen last meer van.
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2009 @ 09:00:33 #129
264940 8108139dpths
pi_73601641
Ik zal een jaar of 5 geweest zijn denk ik... rennend door het steegje achter met een vriendje, en vervolgens struikelen... gezicht open en bril kapot (echte glazen toen nog, dus...).
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2009 @ 17:27:43 #130
187254 Giertje
lets all make believe
pi_73616348
op de fiets keihard een snorbrommer proberen in te halen
staand op de trappers verloor mijn evenwicht en ging keihard neer
gevolg: zware hersenschudding
en een week thuis op bed liggen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_73630822
Bij ons in de straat zat een lingeriewinkel (hihi! )
Zit er een vriendinnetje achterop en we hebben pret, rijd ik zo die winkel binnen ik wist niet hoe snel ik weer buiten moest komen!

Met hetzelfde vriendinnetje naar onze laatste keer zingen (ja, een kinderen voor kinderen koor). Bosje bloemen mee. Bosje tussen de spaken. Gevolg: Salto met de fiets en een heel sneu bosje bloemen aangeboden

En in het zwembad, draaide ik me om in de glijbaan. Meisje achter me knalde recht met haar knie op mijn oog. Minstens vier weken een zwart tot donkerblauw ei op mijn oog gehad.

En het allerdomste: op Vlieland renden we van de vuurtorentrap. Mijn broertje zat achter me aan, en ik raakte een soort van in paniek en kon niet meer stoppen! Ik dook onder de leuning door en was zeker tien minuten buiten westen
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 08:13:19 #132
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_73772382
Mijn schuld: een vriendje deed de traditonele 'stap op de tanden van de hark'. Wat een gevloek.
Paar keer een trap afgevallen, 220V, knieen meerdere keren kapotgevallen, knieen verdraaid, vingers klem tussen de autodeur, een hap uit mijn vinger door scherp metalen voorwerp, van 3 meter hoog op de grond gedonderd, hersenschudding...
Meer eigenlijk niet.
How can I make this topic about me?
pi_73972206
Een kind waarmee ik in groep 1 zat die een emmer naar mijn hoofd gooide. Veel bloed en gekrijs. Nu nog een litteken van op mijn voorhoofd.

Te enthousiast de keuken in rennen met sokken, op een gladde vloer. Wil afremmen, val en glijd door, head first tegen de oven aan. Veel bloed en mijn voortanden aan gruzelementen .

Over een hekje klimmen om te vluchten van iemand die achter me aan zat met tikkertje en daarbij een skelter over het hoofd zien die aan die kant van het hekje reed . Heel erg auw aan mijn scheenbenen.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:53:40 #134
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_73984854
als ik als jongetje logeerde bij mijn oma dan speelde ik ook vaak met een vriendinnetje dat ik daar had.
Kwamen we op het idee om van de dijk af te fietsen. Ik had tot dan toe enkel op terugtrapremfietsen gefietst. Dit was eentje met handremmen.

Was toen een jaar of acht oid.

Dus ik zo de helling af van: Aah shit de ram! (en hup daar ging ik)
Vriendinnetje: hihihihihihihi
ik:

En als vierjarige kleuter heb ik een keer een behoorlijk grote steen op mijn voet laten vallen, met als gevolg een gebroken teen
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:02:21 #135
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_73993205
Er is een keer een scooter over men scheen is gereden toen ik ,5 was ofzo

niks gebroken

het ergste wat ik heb meegemaakt is vol op men bek toen ik 8 was.voortanden kwijt
pi_74004615
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:53 schreef najazeg het volgende:
als ik als jongetje logeerde bij mijn oma dan speelde ik ook vaak met een vriendinnetje dat ik daar had.
Kwamen we op het idee om van de dijk af te fietsen. Ik had tot dan toe enkel op terugtrapremfietsen gefietst. Dit was eentje met handremmen.

Was toen een jaar of acht oid.

Dus ik zo de helling af van: Aah shit de ram! (en hup daar ging ik)
Vriendinnetje: hihihihihihihi
ik:

En als vierjarige kleuter heb ik een keer een behoorlijk grote steen op mijn voet laten vallen, met als gevolg een gebroken teen
Moet pijnlijk zijn geweest die aanvaring met de ram. Heeft hij het wel overleefd?
Tok.
pi_74004948
Klein leed:
Stoer doen... schrikdraad beetpakken... dan zeggen... ik voel nix... dan BZZ

Groter leed...
Stroomdraad vastmaken... en denken dat de stroom eraf is... dus niet... 220 door je lijf... hele dag nog gevoeld!
pi_74008032
ik ben dus niet de grootste mongool van heel FOK!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:59:06 #139
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_74008955
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Moet pijnlijk zijn geweest die aanvaring met de ram. Heeft hij het wel overleefd?
naja zijn horens lagen eraf en hij had een gebroken poot. Ik kwam er met enkel wat schaafwonden vanaf

typo's
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 november 2009 @ 19:19:49 #140
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74395251
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:28 schreef elkravo het volgende:
Klein leed:
Stoer doen... schrikdraad beetpakken... dan zeggen... ik voel nix... dan BZZ

Groter leed...
Stroomdraad vastmaken... en denken dat de stroom eraf is... dus niet... 220 door je lijf... hele dag nog gevoeld!

stoer doen, toch het schrik draad niet vast durven te pakken, een vriend van je die het wel doet...... maar jou dan doodleuk wel vastgrijpt

fijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_74483011
Gymnastiek..De juf ging eff plassen en een stagiare zou me wel even helpen.Ik op de ongelijke brug staan en moest over die hoge ladder springen,Mijn knie belandde in m'n kin.Ik ben er gelijk vanaf gegaan,bont en blauw
Love music!
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:50:48 #142
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74483657
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 07:19 schreef TJDoornbos het volgende:
ik ben dus niet de grootste mongool van heel FOK!
Oh jawel
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 7 november 2009 @ 16:02:21 #143
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_74483957
7 jaar: hard rennen op het schoolplein om net voor een muurtje te struikelen en met je hoofd tegen het muurtje te vallen.. hersenschudding

8 jaar: op school met carnaval te veel alcohol (limonade) op hebben en gestruikeld over m'n eigen voeten.. tand door lip

10 jaar: langs de speeltuin in het bos een stuk ijzer van het hek los maken, wat vast zat aan een veer ofzo dus dat ding schoot in m'n oog blauw oog
pi_74579456
Sterrretjes afsteken op de wc met het licht uit en dan de pleerol in de fik. Dikke paniek, rook overal. De stank van verbrande wc-rol hing nog dagenlang in de gordijnen.
pi_74579580
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:50 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Oh jawel
vertel!
pi_74675159
Op de kleuterschool op de rand van een stenen zandbak. Een klasgenoot viel over me heen---Gebroken sleutelbeen links

Op de fiets van het zwembad naar huis achterop bij mijn moeder. Ze bleef zeggen voetjes op de stepjes. maar ja. Gevolg--- Voet tussen de spaken voet onder het bloed.Tthuis bij mijn oma die het verkeerd begrepen had maakte een voetbadje..........met kokend heet water.gevolg eerste graads brandwond.

Basisschool op schoolplein. rende,struikelde op knieen. gevolg----Sleutelbeen rechts gebroken.

Langlaufheuvel kunstofpiste. Stukje baan los en haakte erachter met mijn skies. Gevolg--- Sleutelbeen rechts gebroken.

Biathlon langlaufwedstrijd. Stuk beijsde piste . Over de kop geslagen met het geweer op de rug. Loop v.h geweer tegen mijn kop. Gevolg---Bloedneus en hersenschudding.

Na optreden met mijn band nog wat nazuipen. Stoeien met de bassist. Ram tegen mijn neus.
Volgende dag pas de gevolgen merkbaar. Neus gebroken.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:45:06 #147
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74681943
Op vakantie in Oostenrijk mijn neefje bij willen houden bergaf. Hij op een mountainbike, ik op een campingfietsje. Zo rond de 30kmpu ging mijn stuur zwabberen en onvermijdelijk ging ik op mijn bek. Een buikschuiver van ongeveer 8 meter bergaf was het gevolg. Mijn nieuwe horloge kapot, mijn beide armen afgeschaafd, mijn nieuwe shirt volledig aan flarden en mijn buik op plaatsen open geschuurd.
Leuke vakantie geworden... Pas na 2 weken was ik weer in staat om met activiteiten mee te doen
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_74684330
Op vakantie in Texel, ik mocht met toestemming van pa-lief op mijn 12e karten in een "snelle" kart op de kartbaan op Texel. Ik rij zo een beetje, word ik van de baan afgetikt door iemand, kom achterste voren in de grindbak terecht.

Komt er zo een meisje aan, die op een of andere manier verstijfd van de schrik en recht op mij afkomt! Een crash was onvermijdelijk en zij stond met haar kart boven op mijn benen. Onder het motto, ik heb betaald en zal doorrijden ook, gaat ze gas geven.. Maar! een achterwiel van haar kart stond op mijn bovenbeen..

Na 1 minuut ong. vol gas op mijn been te hebben staan draaien werd ze er af getild en ik gillend van de pijn werdt uit de kart getild met een opengehaald bovenbeen met mooie stukjes ingebrand rubber en Leopard trainingsbroek

Eerder in mijn jeugd kon een buurtgenootje een truukje met zijn skateboard. Skateboard stilzetten, een aanloop nemen en erop springen. Zag er best makkelijk uit Toen ging ik het proberen, aanloop nemen, op het skateboard springen.... krak! pols gebroken

Toen ik 16 was had ik een buurjongen die 12 was ong. die had zijn eerste les Jiu Jitsu gehad. Dus ik heel stoer, laat maar eens zien wat je geleerd heb Dus hij zo een soort gooi doen met mij, maar ik viel met mijn rug recht op de hoek van mijn bureau. Dat was en pijnlijk en had veel tijd nodig mijn ademhaling weer te reguleren.

Nieuwe fiets... Kyoso van Halfords Ik heel hard fietsen en gaf een beetje peut, breekt mijn linkertrapper af terwijl ik afzet.. gevolg, ballen op de stang, been op een of andere manier heel raar in het fietsframe gevouwen en een gescheurde knieband

[ Bericht 42% gewijzigd door LangeJan op 13-11-2009 23:50:57 ]
pi_74717893
Ik ben als klein meisje tegen een kapotte glazen plaat aangelopen die op het punt stond weggegooid te worden, gevolg: enorme jaap in mijn been, wel een stoer litteken geworden.

En ik heb eens geprobeerd te rennen met mijn broek op mijn enkels, dat is een lang verhaal maar laten we het erop houden dat mijn zus op een morgen haar kop stootte en ik meestal de schuld kreeg als zij huilde, dus ik, die me net aan het aankleden was, maakte me ijlings uit de voeten toen ik mijn moeder de trap op hoorde stormen. Ik landde met mijn tanden op de rand van mijn bed en heb nu vier kronen.
pi_74803732
Ik vond het altijd leuk om als ik bij ma achterop de fiets zat mijn schoenzolen van de schoenen die ik aanhaden tegen de spaken te gaan... Leuk **pling**pling**pling geluid
Maar ja, moeder waarschuwt, maar toch ga je door... totdat je been als nood-rem wordt gebruikt en je opeens klem zit .

Gelukkig kwam er een busje aan met wat bouwvakkers die een vette betonschaar hadden om me te bevrijden.
had wel 3 weken verband om mijn poot. Kruisband gescheurd ofzo?
Mocht van geluk spreken dat ik laarzen aanhad toen het gebeurdde..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')