Op vakantie in Texel, ik mocht met toestemming van pa-lief op mijn 12e karten in een "snelle" kart op de kartbaan op Texel. Ik rij zo een beetje, word ik van de baan afgetikt door iemand, kom achterste voren in de grindbak terecht.
Komt er zo een meisje aan, die op een of andere manier verstijfd van de schrik en recht op mij afkomt! Een crash was onvermijdelijk en zij stond met haar kart boven op mijn benen. Onder het motto, ik heb betaald en zal doorrijden ook, gaat ze gas geven.. Maar! een achterwiel van haar kart stond op mijn bovenbeen..
Na 1 minuut ong. vol gas op mijn been te hebben staan draaien werd ze er af getild en ik gillend van de pijn werdt uit de kart getild met een opengehaald bovenbeen met mooie stukjes ingebrand rubber en Leopard trainingsbroek

Eerder in mijn jeugd kon een buurtgenootje een truukje met zijn skateboard. Skateboard stilzetten, een aanloop nemen en erop springen. Zag er best makkelijk uit

Toen ging ik het proberen, aanloop nemen, op het skateboard springen.... krak! pols gebroken
Toen ik 16 was had ik een buurjongen die 12 was ong. die had zijn eerste les Jiu Jitsu gehad. Dus ik heel stoer, laat maar eens zien wat je geleerd heb

Dus hij zo een soort gooi doen met mij, maar ik viel met mijn rug recht op de hoek van mijn bureau. Dat was en pijnlijk en had veel tijd nodig mijn ademhaling weer te reguleren.
Nieuwe fiets... Kyoso van Halfords

Ik heel hard fietsen en gaf een beetje peut, breekt mijn linkertrapper af terwijl ik afzet.. gevolg, ballen op de stang, been op een of andere manier heel raar in het fietsframe gevouwen en een gescheurde knieband
[ Bericht 42% gewijzigd door LangeJan op 13-11-2009 23:50:57 ]