TS bedoelde Welke ongelukjes heb je zoal als kind gehad ?quote:
ah zo.... mijn ouders zeiden vroeger altijd dat ik een ongelukje was...quote:Op donderdag 19 november 2009 00:11 schreef elkravo het volgende:
[..]
TS bedoelde Welke ongelukjes heb je zoal als kind gehad ?
Dus tenzij jij als kleuter per ongeluk het verkeerde kernreactorknopje hebt ingedrukt is dit niet ontopic...
jaquote:Op donderdag 19 november 2009 01:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ah zo.... mijn ouders zeiden vroeger altijd dat ik een ongelukje was...
telt dat ook?
Niks meer van te zienquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:23 schreef -Strawberry- het volgende:
5/6 jaar oud. Ik had een tennisracket in m'n mond gestopt (vraag me niet waarom) en liep daar dus zo mee rond in een smal poortje achter het huis. Mijn buurmeisje was aan het fietsen en kon niet optijd remmen, ze reed tegen mij en de tennisracket aan.M'n hele gehemelte lag open, ik huilen, alles bloeden. Ik heb de hele weg in de auto m'n mond niet dicht kunnen/durven doen. Uiteindelijk is er niets gehecht, omdat het traumatisch zou zijn. Het gehemelte is gewoon weer vanzelf beter geworden, maar als je goed kijkt kun je nog wel een soort van litteken zien op mijn lip.
Op die foto's niet, nee.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:23 schreef -Strawberry- het volgende:
5/6 jaar oud. Ik had een tennisracket in m'n mond gestopt (vraag me niet waarom) en liep daar dus zo mee rond in een smal poortje achter het huis. Mijn buurmeisje was aan het fietsen en kon niet optijd remmen, ze reed tegen mij en de tennisracket aan.M'n hele gehemelte lag open, ik huilen, alles bloeden. Ik heb de hele weg in de auto m'n mond niet dicht kunnen/durven doen. Uiteindelijk is er niets gehecht, omdat het traumatisch zou zijn. Het gehemelte is gewoon weer vanzelf beter geworden, maar als je goed kijkt kun je nog wel een soort van litteken zien op mijn lip.
Het gaat om ongelukJES van vroeger dus niet zozeer over bijna dood ervaringen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:06 schreef Cumshooter het volgende:
wat een pussy verhalen.....
waar zijn de echte dwarslaesie verhalen?
een vriend van vroeger kwam bij het breakdancen ten val en hielt er een dwarslaesie aan over:S
tijdens het lezen van dit ging ik echt helemaal kapot vh lachenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:45 schreef LangeJan het volgende:
Nieuwe fiets... Kyoso van HalfordsIk heel hard fietsen en gaf een beetje peut, breekt mijn linkertrapper af terwijl ik afzet.. gevolg, ballen op de stang, been op een of andere manier heel raar in het fietsframe gevouwen en een gescheurde knieband
![]()
Ik heb zelfs nog beeldmateriaal van het journaal van destijds:quote:Op zondag 3 januari 2010 16:09 schreef ShiroYasha het volgende:
Meegaan met een raar uitziende man omdat hij lekkere snoepjes beloofde
StomStomStom!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |