abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2009 @ 17:22:38 #101
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_67901019
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:56 schreef Mexxa het volgende:
Oja en ik vond die fluortabletjes altijd zo lekker en verdomd interessant.. Heb een x dat potje weten te bemachtigen en aan m'n mond gezet. Hij was ongeveer halfvol maar zaten 1000 tabeltjes in dat potje. Dus daar lag ik op m'n 5e in het ziekenhuis om m'n maag leeg te laten pompen..
en nogmaals check ik dacht dat ik niet zoveel gekke dingen had gehad, maar nu ik dit zo allemaal weer lees...
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 10 april 2009 @ 17:49:01 #102
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_67901710
-Op de 1 of andere manier met een puntschep in m'n eigen pink gehakt.
-Tevens toen ik jong was: Wilde gaan douchen en m'n moeder deed de deur helemaal dicht: Pink er tussen Je ziet de littekens nu nog.
-9 juli 2005: Trampoline springen op een trampoline waarvan de plastic rand helemaal kapot was. Ik wilde een draai maken maar bleef tussen de veren haken met m'n voet: Enkel gebroken
De volgende dag moest m'n moeder aan iedereen die voor m'n verjaardag kwam vertellen dat ik in het ziekenhuis was
-Wegrijden van huis en in de bocht nog even naar achteren kijken: BOEM... Was ik tegen een geparkeerde auto aan gereden
Het was niet mijn schuld, want er geldt daar namelijk een parkeerverbod.
pi_67912502
Ik was 6 jaar en wou mijn broertje pesten door terwijl hij sliep van zijn haar een hanenkam te maken. Toen klom ik in zijn bed (was zo'n babybed met hoge randen zeg maar) maar ik viel er van af en had ik een hersenschudding.

Ook een keer met mijn broertje in bad aan het stoeien geweest toen knalde ik met mijn kin tegen de kraan > 1ste litteken. Week later gestruikeld ofzo en toen knalde ik tegen de fiets van mijn moeder > 2e litteken. En op de peuterspeelzaal had ik mijn 3e litteken, je had daar zo'n soort racebaan voor driewielers en toen ging ik race houden en vloog mijn driewieler uit de bocht en viel ik met mijn hoofd tegen de verwarming aan.

En tot slot was ik een keer met mijn sloffen over de gladde vloer in de gang aan het 'surfen' en toen viel ik ook toen ik ineens geroepen werd en had ik mijn (melk)tand in 2 stukken. Best pijnlijke jeugd gehad (dit gebeurde allemaal voor mijn 6e) dus, maar ik heb later nooit iets gebroken. Ook echt helemaal nooit blessures met sporten (voetbal etc) dus dat vind ik dan wel apart.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
  zondag 12 april 2009 @ 18:51:01 #104
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67956262
Voet door ruit.
  zondag 12 april 2009 @ 19:48:27 #105
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_67957525
Toen ik 5 was stak ik effe m'n hand via de achterklep vd auto naar buiten, vader deed vervolgens klep dicht.. Ik durfde niet te zeggen dat m'n hand vastzat, maar trok t op een gegeven moment niet meer . Effe koud blikje drinken vastgehouden, niks aan overgehouden

Bijna gestikt in een stukje appel, liep al blauw aan Net op tijd eruit gehaald door m'n moeder..

Vissenkom aan t schoonmaken, valt vervolgens kapot, ik braaf willen opruimen..resultaat, mooi litteken op de bovenkant van m'n middelvinger (hoe?)

Brandplek op m'n onderarm in de vorm van een driehoekje.. Wilde op m'n werk een bakplaat uit de oven halen, maar zat niet goed op te letten en kreeg de hoek van de bakplaat tegen m'n arm Echt een perfecte driehoek .

Ook een keer tijdens t volleyballen m'n duim uit de kom, maar zelf weer teruggezet .

Verder weinig bijzonders..
  maandag 13 april 2009 @ 22:45:26 #106
177619 Duvel86
Schuim op mn bek maar niet gek
pi_67989752
- 2× Vinger tussen een putdeksel (die putten op straat die je open kon trekken) nagel weg
- Vinger in een halogeenlamp gestoken haha
- Met mn blote been tegen n uitlaat van n motor aan gaan staan, monsterlijke brandwond
- 2 keer gebeten door n struisvogel, 1 maal door een papegaai en de laatste keer door n konijn, nagel weg
- op mn bek gegaan na een combinatie van 1200gr ibuprofen en een nacht keihard zuipen, kin open, kaakbot zichtbaar en 7 hechtingen
- Head-first uit een stapelbed gevallen, weg tanden
- gevallen met de scooter met 80 km/h op t asfalt, alsof ik behandeld was met n kaasschaaf.
- In de kroeg op een kapotgeslagen whiskeyglas gaan staan, ik had all-stars aan dus dat glas zat vast in mn voet, wil ik eruit trekken..breekt het af zo dom..
- Van een berg af fietsen, inschattingsfoutje gemaakt en een kies doormidden gebeten

en dit is nog niet eens n 10e van hoe rampzalig ik als kind was
  † In Memoriam † maandag 13 april 2009 @ 23:56:52 #107
25682 2cv
Niet subtiel
pi_67992185
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:45 schreef Duvel86 het volgende:
- op mn bek gegaan na een combinatie van 1200gr ibuprofen en een nacht keihard zuipen, kin open, kaakbot zichtbaar en 7 hechtingen
1,2 kilo ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 14 april 2009 @ 00:00:45 #108
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67992291
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:56 schreef 2cv het volgende:

[..]

1,2 kilo ?
Dan zou ik ook onderuit gaan

Toevallig 2 jaar geleden op Lowlands 1000mg genomen vanwege een oorontsteking en koorts en ik dacht: 500mg werkt verdomd goed, dan werkt 1000 helemaal!

Nou, ik heb me een tijdje slecht gevoeld
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:16:13 #109
177619 Duvel86
Schuim op mn bek maar niet gek
pi_68011786
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:56 schreef 2cv het volgende:

[..]

1,2 kilo ?
haha 1200mg natuurlijk! maar dat doe ik dus nooit meer
pi_68013907
Ik ben vroeger met mn voet tussen de spaken van mn moeders fiets gekomen
En ze werd nog boos ook
pi_68017137
Wij wonen op een boerderij en we hadden 3 tractoren waaronder 1 schuine neus. Ik heb vroeger mijn vinger verbrand op een domme manier. Ik kwam met mijn vinger aan de knalpijp van de schuine neus, auw. Waarom ik met mijn vingers aan de knalpijp kwam weet ik nog staat niet.

Vroeger was ik ook redelijk eigenwijs. Mijn vader ging een keer fietsen met mijn broertje en zusje en ik wilde perse mee. We reden langs een sloot. Mijn vader zei: 'marije, pas op dat je niet in de sloot valt'. Jullie raden het al. Enkele seconden later fietste ik in de sloot. Was helemaal nat en koud.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_68028771
Ik zat vroeger vaak voor de tv met armen en benen onder mijn tshirt gehurkt. Een beetje vreemde positie maar ik vond het wel fijn geloof ik. Op een dag zat ik op de bank en begon ik naar voren te hellen en uiteindelijk viel, zonder ledematen om te tegen te houden, op de grond. Tand door mijn lip en 2 weken rondgelopen met een enorme opgezwollen zululip.
  zondag 19 april 2009 @ 14:44:40 #113
230534 stamppot
Stampen maarr!
pi_68168981
- Bij de V&D naar boven rennen op de roltrap (die overigens naar beneden ging)
Dan lekker keihard vallen op je knie zodat je 4 dikke sneden heb. k heb 2 kassameisjes laten flauwvallen en m'n zusje. (Nog steeds 4 littekens naast elkaar te zien.)

- Een kastdeur die niet helemaal goed in het scharnier stond open doen terwijl ik op blote voeten liep. k heb 2 weken geen schoenen aangekund omdat dat ding op m'n tenen was gedonderd.

- Het hele huis onder water gezet omdat ik de kraan aan had gezet en de gootsteen met wat washandjes dicht had gemaakt.

- Met douchen uitglijden, resulteerde in een dikke snee in m'n pols. litteken is nog te zien.

- Een weelie doen met je fiets... toen bleek dat m'n vooras niet goed vast zat, m'n wiel die flikkerde dus onder m'n fiets vandaan en ik had het niet door dus ik wil m'n voorwiel weer op de grond krijgen zit ik ineens op m'n voor vork te fietsen. ik ben nog nooit zo pijnlijk gevallen. k maakte een vliegende salto over m'n stuur heen en lande op de autoweg, niet kunnen ademen, alles bloeden.
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 17:21:57 #114
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68174543
een strijkijzer aaien
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_68180971
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef Jimbo het volgende:
een strijkijzer aaien
Vond je hem lief?
  Moderator / Redactie FP maandag 20 april 2009 @ 02:20:02 #116
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_68191704
Uit een boom springen en je ernstig misrekenen in de afstand tussen tak en grond, en dus met een noodvaart tegen grond smakt. Resultaat: voeten die zo'n pijn doen dat ik 300 meter op handen en knieën naar huis moest kruipen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_68223754
ik ging een keer voor de grap iemand op mijn rug dragen en hij was best zwaar zegt ie op een gegeven moment koe en toen viel ik en ik had een open knie
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:12:08 #118
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68235124
Zitten op de rugleuning van de bank, eraf flikkeren en je staart botje kneuzen.
Met mn zus boodschappen doen, melk in de koffer willen zetten, smijt ze de kofferbak dicht terwijl mn vinger er tussen zat. Kofferbak ging ook nog eens met een ding onder de stoel open Niks aan overgehouden.

Fietsen op een fiets met aluminium velgen, daarmee tegen een stoeprand oprijden -> vol op mn bek. Onder de schaafplekken en fiets kapot.

Stiekem de autosleutels van paps jatten, en (ik was 12 ofzo) de auto willen wegzetten om hem te laten schrikken. Gevolg -> auto met een rotgang tegen de muur aan (wist ik veel dat je de koppeling niet in 1x moest laten opkomen ) -> Bumper scheef/gezet.

Nog wel meer van dat soort debiele acties
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_68241898
8 jaar: skateboard voor mijn verjaardag gekregen. Ik gelijk naar buiten, maak vaart en ga op mijn buik op het board liggen. Vervolgens kwam er een stoeprand met als gevolg dat ik een meter met mijn kin over de stoep schuurde.

15 jaar: enorm hard onderuit gegaan tijdens een schaatstraining: lichte hersenschudding

16 jaar: van een schooldak geflikkerd; slechts gekneusde pols

18 jaar: op de fiets aangereden door een auto: zwaar gekneusd onderbeen

18 jaar: denken dat een splinter er wel uit zou zweren: een ontstoken peeskoker en 2 weken ziekenhuis was het gevolg.

23 jaar: onverantwoord lang doorklimmen op een berg, vervolgens evenwicht verliezen en voorovervallen en jezelf net op tijd opvangen zodat je oog 3 cm verwijderd is van een scherpe rotspunt.

24 jaar: met een collega stoeien, hij duwt me en met je voet achter een pallet blijven haken en achterover vallen: staartbot zwaar gekneusd + hersenschudding. een week platgelegen vanwege dat staatbot.

25 jaar: onverantwoord alleen een berg beklimmen en je grip verliezen. Ik dacht letterlijk dat ik dood ging maar werd gered door een platautje 3 meter lager. Alleen pijnlijke knieschijven aan overgehouden.

26 jaar: werderom aangereden door een auto omdat-ie de binnenbocht nam: gekneusde ribben en polsen

That’s about it denk ik…
pi_68265651
Toen ik een jaar of 7 was was ik aan het spelen bij een vriendin. Maar m'n vader kwam me ophalen, dus die vriendin en ik renden weg om ons te verstoppen op een bouwterrein (wat vroeger een speeltuintje was).
Daar was toen dus nog een zandbak waar allemaal spijkers uitstaken, en toen ik daarlangs rende stak een spijker recht in m'n rechterenkel.. Heb nu nogsteeds 2 grote diepe littekens daarvan.
Mijn sok zat in de wond gekleefd, en die moesten we er onder de douche uitweken.. Huilen dus!

Ohja! En vroeger toen ik nog in Amsterdam woonde (ik was 5 toen we verhuisden) wou ik altijd mijn moeders hand vasthouden.. En ik lette er nooit op of er een sigaret in die hand zat.. Zat brandwonden daaraan opgelopen, nu nogsteeds littekens van
pi_68268518
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:12 schreef Qwea het volgende:
Stiekem de autosleutels van paps jatten, en (ik was 12 ofzo) de auto willen wegzetten om hem te laten schrikken. Gevolg -> auto met een rotgang tegen de muur aan (wist ik veel dat je de koppeling niet in 1x moest laten opkomen ) -> Bumper scheef/gezet.
Jij bent gevaarlijk
  woensdag 22 april 2009 @ 13:15:54 #122
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68268586
ooh en heel stoer beweren dat ik wel over een hek kon klimmen. gevolg ; een ontzettende jaap in mn hand, die zo erg bloedde dat op een gegeven moment gewoon mn hele shirt eronder zat
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 22 april 2009 @ 13:26:56 #123
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_68268906
tvp voor vanavond
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_68272069
Ik was een slechte fietser, fietsen kon ik pas heel laat. Tijdens mijn ergste val kreeg ik het voor mekaar om allebei mijn knieën, allebei mijn ellebogen, mijn voorhoofd en mijn kin open te halen. Theoretisch gezien volgens mij onmogelijk.

En ik heb me een keer verbrand aan een schemerlamp. Welke gek heeft bedacht dat dat wel leuk was, een lamp in de vorm van een aaibare teddybeer?
pi_73534936
Met je ene hand de deurpost vasthouden en met de ander de deur dichttrekken, toen zat mn vinger ertussen, was en jaar of 6, topje lag er bijna af, heb maar 1 hechting gekregen omdat ik me te hyserisch gedroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')