Jij slaapt regelmatig in een tent?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:23 schreef Zeckty het volgende:
Bovendien als er plotsling iets is en je moet het huis uit of je tent ofzo.
Dan doe je snel je badjas aan hea!quote:Op maandag 16 maart 2009 20:23 schreef Zeckty het volgende:
Ik vind naakt, nooit slapen.
Bovendien als er plotsling iets is en je moet het huis uit of je tent ofzo.
Dan sta je daar.
Niceeeequote:Op maandag 16 maart 2009 23:18 schreef miss-bakvis het volgende:
ik slaap ook alleen in een (dames)boxer.
...
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:18 schreef miss-bakvis het volgende:
ik slaap ook alleen in een (dames)boxer.
Maar als het erg koud is, wil ik wel eens een XXXXL shirt uit de kast trekken.
warm genoeg iigquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:50 schreef fathank het volgende:
wtf slapen met een trainingsbroek? Is dat niet erg warm? Ik heb trouwens de hele winter gewoon onder een zomer dekbedje geslapen, warm zat.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Naakt of met een hipster. En nu met een shirt van mijn vriendje.
Dit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:42 schreef liiszle het volgende:
9/10 x met een trainings broek aan en een T shirt, mocht het echt koud zijn met een Trui, en als het wat minder koud is, gewoon met een topje
wtf moet er kriebelen? Slaap je onder een berenvel ofzo?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:18 schreef msnk het volgende:
Boxer + t-shirt. Bare back kriebelt teveel
Kruimels in je bed of zo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:00 schreef fathank het volgende:
[..]
wtf moet er kriebelen? Slaap je onder een berenvel ofzo?
Neuh, ik weet het zelf ook niet. Gevoelige rug denk ik, zelfs als er 'maar' een beetje lucht is begint het al te kriebelenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:00 schreef fathank het volgende:
[..]
wtf moet er kriebelen? Slaap je onder een berenvel ofzo?
Zit er toch al een jaar of vier hoorquote:
Best veel jaquote:
Dat ziet er volgens mij echt geniaal uitquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:28 schreef RoBro het volgende:
ik slaap met speciale slaapsokjes en een mutsje en dan vervolgens zonder boxer
zeker als me neefje van vier me uit bed komt schoppen jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:36 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dat ziet er volgens mij echt geniaal uit
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
zeker als me neefje van vier me uit bed komt schoppen ja
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets.
Losse kleding zoals pyjama's en lange broeken liggen niet lekker en kruipen omhoog.
Slaap je onder een wollen deken ofzo?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:18 schreef msnk het volgende:
Boxer + t-shirt. Bare back kriebelt teveel
Sexzyy.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:44 schreef Juicyhil het volgende:
Zo`n string met een olifantenslurfje eraan, afgewerkt met een kanten randje.
mag ik naast je liggenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets.
Losse kleding zoals pyjama's en lange broeken liggen niet lekker en kruipen omhoog.
En je bent ouder dan 12?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:30 schreef reefje het volgende:
ik heb meestal gewoon een hele pjama aan?
Oh dan wel. Seksisme.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:58 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Misschien is het een meisje.
Dan kan het.
Vermeld dan meteen dat je geniale slaapplekken hebtquote:Op zondag 22 maart 2009 14:11 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
meestal boxer en soms als het koud is shirt
als ik lam thuis kom, soms alles nog aan
Volgens het profiel is het geslachtloos..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:58 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Misschien is het een meisje.
Dan kan het.
Kruipt die broek niet omhoog? Zó irritant, daarom draag ik geen lange broeken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:56 schreef HEROINchic het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Iets wat erop lijkt.
Als twee vrouwen in hetzelfde bed slapen, dan wordt er toch automatisch gevreeën? Dan kun je net zo goed naakt slapen.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:59 schreef Breathtaking het volgende:
Naakt, of het nou zomer of winter is.
Tenzij ik bij een vriendin slaap ofzo, dan hou ik mn ondergoed wel aan!
Het uitkleden van elkaar betrekken wij vrouwen graag bij het proces.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:14 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Als twee vrouwen in hetzelfde bed slapen, dan wordt er toch automatisch gevreeën? Dan kun je net zo goed naakt slapen.
En als je ongesteld bent, heb je daar dan geen gedoe mee? Dit vraag ik me gewoon af, excuses voor mijn onwetendheid.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:59 schreef Breathtaking het volgende:
Naakt, of het nou zomer of winter is.
Tenzij ik bij een vriendin slaap ofzo, dan hou ik mn ondergoed wel aan!
Als je een losse boxer aan hebt lekt het er ook doorheen. Vrouwen weten meestal wel wanneer ze ongesteld worden, dat is wanneer ze chagrijnig stijn. Uit preventie een tampon dan erin.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:28 schreef 3lmo het volgende:
[..]
En als je ongesteld bent, heb je daar dan geen gedoe mee? Dit vraag ik me gewoon af, excuses voor mijn onwetendheid.
quote:
Dat je af en toe als man een string aan doet is tot daar aan toe. Maar tijdens het slapen?quote:
true slaapt niet chill zon ding in je naatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:57 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Dat je af en toe als man een string aan doet is tot daar aan toe. Maar tijdens het slapen?
Ik weet precies wanneer ik ongesteld word dus dan doe ik sowieso al een tampon in, en verder kun je prima met een tampon in slapen zonder daarbij ondergoed nodig te hebben..quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:28 schreef 3lmo het volgende:
[..]
En als je ongesteld bent, heb je daar dan geen gedoe mee? Dit vraag ik me gewoon af, excuses voor mijn onwetendheid.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:50 schreef Remsjo het volgende:
Nee want ik slaap ook alleen in een boxer. Alleen als het erg koud is, trek ik een oud shirt uit de kast
Man met een string?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:25 schreef T42 het volgende:
naakt, boxer of string (beetje variatie)
Nooit van gehoord. Koop dan gewoon een pyjamabroek...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:28 schreef Zeckty het volgende:
Laatst rade iemand mij aan om een judo broek te kopen.
Omdat je daarin goed kan slapen.
Hebben jullie daar weleens van gehoord?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:13 schreef -Datdus- het volgende:
in een berenpak!
zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:50 schreef Remsjo het volgende:
Nee want ik slaap ook alleen in een boxer. Alleen als het erg koud is, trek ik een oud shirt uit de kast
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:13 schreef -Datdus- het volgende:
in een berenpak!
zoiets:
[ afbeelding ]
Vraagje.. waarom niet in een boxer voor vrouwen? Of een groot slaapshirt voor vrouwen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:40 schreef maartjeh het volgende:
Gewoon, hemdje en (mannen-)boxer.
En als het koud is een mannent-shirt.
goed zo krijg je platjes!quote:Op maandag 16 maart 2009 20:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik slaap zoals ik geboren ben. Naakt.
Je moet al heel de dag kleren aan.
MEHRIIIIIIquote:Op donderdag 3 september 2009 23:28 schreef Fidelity het volgende:
Ik krijg het snel koudDus lange pyama broek met een t-shirt en in de winter doe ik meestal een shirt met lange mouwen.
Oh en in de zomer gewoon topje met string.
Zoek iemand om naast te slapen zou ik zeggenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:28 schreef Fidelity het volgende:
Ik krijg het snel koudDus lange pyama broek met een t-shirt en in de winter doe ik meestal een shirt met lange mouwen.
Oh en in de zomer gewoon topje met string.
Ja, moet eens snel gebeuren voordat het winter wordt hahaquote:Op donderdag 3 september 2009 23:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Zoek iemand om naast te slapen zou ik zeggen
Whaha, dan heb je nog even de tijdquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:31 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja, moet eens snel gebeuren voordat het winter wordt haha
Hoe heet dat,als ik vragen mag?quote:
Hihi dat doe ik wel vaak, een fleecedeken om me heen wikkelen en daar m'n dekens weer overheenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:41 schreef RadioSlut het volgende:
Dat verschilt elke keer
Soms trek ik een slaapjurk aan, soms gewoon in ondergoed en t-shirt, soms alleen ondergoed, soms nakend, soms met kleren aan ()
En soms doe ik een fleece deken om mn middel en ga ik daarmee onder de dekens liggen.
is dat niet erg overdreven warm?quote:Op zondag 6 september 2009 00:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi dat doe ik wel vaak, een fleecedeken om me heen wikkelen en daar m'n dekens weer overheenheerlijk!
Met een butflap?quote:Op zondag 6 september 2009 18:07 schreef BlazingV2 het volgende:
Nog een keer: Hoe heet dit soort pyjama?
[ afbeelding ]
Dit is een 'long john'. En ik overweeg serieus om er voor de komende winter eentje aan te schaffen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:32 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Hoe heet dat,als ik vragen mag?
zelfde. onder de dekens is het toch vaak wel warm genoeg.. heb raam wel altijd open staan.quote:Op maandag 7 september 2009 20:08 schreef Acinonyx het volgende:
Ik slaap ook altijd alleen maar in een boxer, zelfs al is het nog zo stervenskoud, het slaapt het fijnste
Ik zou ook de raam liever open hebben, alleen heb ik een ouwe die zeurt dat hij iedere keer een koud er van krijgtquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
zelfde. onder de dekens is het toch vaak wel warm genoeg.. heb raam wel altijd open staan.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:33 schreef x3ro het volgende:
Niks natuurlijk, en in de winter een lendelapje
Mehehe, me likesquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef Plums het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh wacht, OT:
Thuis vaak pyjamabroek en shirtje/topje. Of als t warm is hipsterding met of zonder topje.
En bij vriendlief thuis hipster met shirt van hemEn soms zonder shirt of helemaal niks.
maar dan kan je toch helemaal niet lekker op de buik liggen?quote:
Ik heb nog eens in een tentje gekampeerd op 4000 meter hoogte. Daar was het 's nachts dus thermisch ondergoed, t-shirt, sokken, trui, muts, slaapzak en deken. (het was ongeveer -20'C buiten...)quote:Op donderdag 10 september 2009 12:11 schreef Aboojo het volgende:
Ik heb niet zoveel aan. Meestal een of twee t-shirts, boxer, twee paar sokken, pyjama broek, coltrui en een dun sjaaltje. Als het echt koud is eventueel een vestje, oorwarmers en een warme kruik onder m'n deken.
XDquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:26 schreef high_lowliver het volgende:
gewoon met me kleren of ouwe dingen boxer is te koud XD lowlife
Stoer!quote:Op zondag 1 november 2009 11:06 schreef henkde_j het volgende:
Een Selk'bag natuurlijk!
[ afbeelding ]
Jouw nickname komt me eng bekend voor.quote:Op maandag 2 november 2009 01:06 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Niet zeuren, maar slapen, je hebt morgen tentamen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:04 schreef Dionysiou het volgende:
Boxer of naakt.
En dan meestal nog sokken aan en die gaan uit als ik 5 minuten lig, want dat vind ik lekker.
wat zeiden je ouders toen je het vertelde? Geschokt of steunen ze jequote:Op donderdag 19 november 2009 00:08 schreef jongegast het volgende:
Ik slaap met pyjama, ik vind alleen in boxershort echt koud dan wordt ik altijd verkouden
ook is mijn pyjamabroek erg hndig want ik moet vaak naar de wc midden in de nacht en dan lekt hij na en dan is het hebben van twee lagen heel handig ipv éénik wil niet dat mijn bed gaat stinken ik hheb geen zin het te verschonen ik doe dat maar 1x in 2 maanden
allemaal schimmels in je bed jammieequote:Op donderdag 19 november 2009 00:08 schreef jongegast het volgende:
Ik slaap met pyjama, ik vind alleen in boxershort echt koud dan wordt ik altijd verkouden
ook is mijn pyjamabroek erg hndig want ik moet vaak naar de wc midden in de nacht en dan lekt hij na en dan is het hebben van twee lagen heel handig ipv éénik wil niet dat mijn bed gaat stinken ik hheb geen zin het te verschonen ik doe dat maar 1x in 2 maanden
Een boxer kledingstuk gaat altijd vervelend zitten als je draait.quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:48 schreef poqpoq het volgende:
een shirt gaat altijd vervelend zitten als je draait.
boxer it is
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:39 schreef Dorandeo het volgende:
Ik ook alleen een boxer, zelfs in de winter. als het erg koud is doe ik soms een shirt erover maar die doe ik binnen 10 minuten alweer uit
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:42 schreef liiszle het volgende:
9/10 x met een trainings broek aan en een T shirt, mocht het echt koud zijn met een Trui, en als het wat minder koud is, gewoon met een topje
quote:Op zondag 6 december 2009 13:00 schreef ShiroYasha het volgende:
Dankje sint, een nieuw slaap-dingetje.
[ afbeelding ]
-_-
Nee, je bent zeker niet de enige.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:49 schreef Zeckty het volgende:
Ik vertelde laatst tegen iemand dat ik vaak slaap in alleen een boxershort, wat hem verbaasde.
Dus ik vraag mij af, is dit zo gek?
Ik loop zeker zomers, vaak s`avonds ook al in boxer rond, en slaap ook in boxershort.
Ben ik de enige?
whahaha, je drinkt zeker veel koffiequote:Op zaterdag 12 december 2009 22:59 schreef tjoektjoek het volgende:
Ik ben een echte baas, ik slaap niet![]()
Die losse boxers vind ik kut zittenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef blondieee het volgende:
not at all.. Alleen hebben we eht hier over zo'n lekkere grote mannenboxer of een strakke vrouwenboxer?
Dan gaat je leuter er zo uithangen enzulksquote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die losse boxers vind ik kut zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |