Kruipt die broek niet omhoog? Zó irritant, daarom draag ik geen lange broeken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:56 schreef HEROINchic het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Iets wat erop lijkt.
Als twee vrouwen in hetzelfde bed slapen, dan wordt er toch automatisch gevreeën? Dan kun je net zo goed naakt slapen.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:59 schreef Breathtaking het volgende:
Naakt, of het nou zomer of winter is.
Tenzij ik bij een vriendin slaap ofzo, dan hou ik mn ondergoed wel aan!
Het uitkleden van elkaar betrekken wij vrouwen graag bij het proces.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:14 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Als twee vrouwen in hetzelfde bed slapen, dan wordt er toch automatisch gevreeën? Dan kun je net zo goed naakt slapen.
En als je ongesteld bent, heb je daar dan geen gedoe mee? Dit vraag ik me gewoon af, excuses voor mijn onwetendheid.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:59 schreef Breathtaking het volgende:
Naakt, of het nou zomer of winter is.
Tenzij ik bij een vriendin slaap ofzo, dan hou ik mn ondergoed wel aan!
Als je een losse boxer aan hebt lekt het er ook doorheen. Vrouwen weten meestal wel wanneer ze ongesteld worden, dat is wanneer ze chagrijnig stijn. Uit preventie een tampon dan erin.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:28 schreef 3lmo het volgende:
[..]
En als je ongesteld bent, heb je daar dan geen gedoe mee? Dit vraag ik me gewoon af, excuses voor mijn onwetendheid.
quote:
Dat je af en toe als man een string aan doet is tot daar aan toe. Maar tijdens het slapen?quote:
true slaapt niet chill zon ding in je naatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:57 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Dat je af en toe als man een string aan doet is tot daar aan toe. Maar tijdens het slapen?
Ik weet precies wanneer ik ongesteld word dus dan doe ik sowieso al een tampon in, en verder kun je prima met een tampon in slapen zonder daarbij ondergoed nodig te hebben..quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:28 schreef 3lmo het volgende:
[..]
En als je ongesteld bent, heb je daar dan geen gedoe mee? Dit vraag ik me gewoon af, excuses voor mijn onwetendheid.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:50 schreef Remsjo het volgende:
Nee want ik slaap ook alleen in een boxer. Alleen als het erg koud is, trek ik een oud shirt uit de kast
Man met een string?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:25 schreef T42 het volgende:
naakt, boxer of string (beetje variatie)
Nooit van gehoord. Koop dan gewoon een pyjamabroek...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:28 schreef Zeckty het volgende:
Laatst rade iemand mij aan om een judo broek te kopen.
Omdat je daarin goed kan slapen.
Hebben jullie daar weleens van gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |