goed zo krijg je platjes!quote:Op maandag 16 maart 2009 20:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik slaap zoals ik geboren ben. Naakt.
Je moet al heel de dag kleren aan.
MEHRIIIIIIquote:Op donderdag 3 september 2009 23:28 schreef Fidelity het volgende:
Ik krijg het snel koudDus lange pyama broek met een t-shirt en in de winter doe ik meestal een shirt met lange mouwen.
Oh en in de zomer gewoon topje met string.
Zoek iemand om naast te slapen zou ik zeggenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:28 schreef Fidelity het volgende:
Ik krijg het snel koudDus lange pyama broek met een t-shirt en in de winter doe ik meestal een shirt met lange mouwen.
Oh en in de zomer gewoon topje met string.
Ja, moet eens snel gebeuren voordat het winter wordt hahaquote:Op donderdag 3 september 2009 23:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Zoek iemand om naast te slapen zou ik zeggen
Whaha, dan heb je nog even de tijdquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:31 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja, moet eens snel gebeuren voordat het winter wordt haha
Hoe heet dat,als ik vragen mag?quote:
Hihi dat doe ik wel vaak, een fleecedeken om me heen wikkelen en daar m'n dekens weer overheenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:41 schreef RadioSlut het volgende:
Dat verschilt elke keer
Soms trek ik een slaapjurk aan, soms gewoon in ondergoed en t-shirt, soms alleen ondergoed, soms nakend, soms met kleren aan ()
En soms doe ik een fleece deken om mn middel en ga ik daarmee onder de dekens liggen.
is dat niet erg overdreven warm?quote:Op zondag 6 september 2009 00:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi dat doe ik wel vaak, een fleecedeken om me heen wikkelen en daar m'n dekens weer overheenheerlijk!
Met een butflap?quote:Op zondag 6 september 2009 18:07 schreef BlazingV2 het volgende:
Nog een keer: Hoe heet dit soort pyjama?
[ afbeelding ]
Dit is een 'long john'. En ik overweeg serieus om er voor de komende winter eentje aan te schaffen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:32 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Hoe heet dat,als ik vragen mag?
zelfde. onder de dekens is het toch vaak wel warm genoeg.. heb raam wel altijd open staan.quote:Op maandag 7 september 2009 20:08 schreef Acinonyx het volgende:
Ik slaap ook altijd alleen maar in een boxer, zelfs al is het nog zo stervenskoud, het slaapt het fijnste
Ik zou ook de raam liever open hebben, alleen heb ik een ouwe die zeurt dat hij iedere keer een koud er van krijgtquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
zelfde. onder de dekens is het toch vaak wel warm genoeg.. heb raam wel altijd open staan.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:33 schreef x3ro het volgende:
Niks natuurlijk, en in de winter een lendelapje
Mehehe, me likesquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef Plums het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh wacht, OT:
Thuis vaak pyjamabroek en shirtje/topje. Of als t warm is hipsterding met of zonder topje.
En bij vriendlief thuis hipster met shirt van hemEn soms zonder shirt of helemaal niks.
maar dan kan je toch helemaal niet lekker op de buik liggen?quote:
Ik heb nog eens in een tentje gekampeerd op 4000 meter hoogte. Daar was het 's nachts dus thermisch ondergoed, t-shirt, sokken, trui, muts, slaapzak en deken. (het was ongeveer -20'C buiten...)quote:Op donderdag 10 september 2009 12:11 schreef Aboojo het volgende:
Ik heb niet zoveel aan. Meestal een of twee t-shirts, boxer, twee paar sokken, pyjama broek, coltrui en een dun sjaaltje. Als het echt koud is eventueel een vestje, oorwarmers en een warme kruik onder m'n deken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |