Jij slaapt regelmatig in een tent?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:23 schreef Zeckty het volgende:
Bovendien als er plotsling iets is en je moet het huis uit of je tent ofzo.
Dan doe je snel je badjas aan hea!quote:Op maandag 16 maart 2009 20:23 schreef Zeckty het volgende:
Ik vind naakt, nooit slapen.
Bovendien als er plotsling iets is en je moet het huis uit of je tent ofzo.
Dan sta je daar.
Niceeeequote:Op maandag 16 maart 2009 23:18 schreef miss-bakvis het volgende:
ik slaap ook alleen in een (dames)boxer.
...
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:18 schreef miss-bakvis het volgende:
ik slaap ook alleen in een (dames)boxer.
Maar als het erg koud is, wil ik wel eens een XXXXL shirt uit de kast trekken.
warm genoeg iigquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:50 schreef fathank het volgende:
wtf slapen met een trainingsbroek? Is dat niet erg warm? Ik heb trouwens de hele winter gewoon onder een zomer dekbedje geslapen, warm zat.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Naakt of met een hipster. En nu met een shirt van mijn vriendje.
Dit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:42 schreef liiszle het volgende:
9/10 x met een trainings broek aan en een T shirt, mocht het echt koud zijn met een Trui, en als het wat minder koud is, gewoon met een topje
wtf moet er kriebelen? Slaap je onder een berenvel ofzo?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:18 schreef msnk het volgende:
Boxer + t-shirt. Bare back kriebelt teveel
Kruimels in je bed of zo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:00 schreef fathank het volgende:
[..]
wtf moet er kriebelen? Slaap je onder een berenvel ofzo?
Neuh, ik weet het zelf ook niet. Gevoelige rug denk ik, zelfs als er 'maar' een beetje lucht is begint het al te kriebelenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:00 schreef fathank het volgende:
[..]
wtf moet er kriebelen? Slaap je onder een berenvel ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |