quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:04 schreef Dionysiou het volgende:
Boxer of naakt.
En dan meestal nog sokken aan en die gaan uit als ik 5 minuten lig, want dat vind ik lekker.
wat zeiden je ouders toen je het vertelde? Geschokt of steunen ze jequote:Op donderdag 19 november 2009 00:08 schreef jongegast het volgende:
Ik slaap met pyjama, ik vind alleen in boxershort echt koud dan wordt ik altijd verkouden
ook is mijn pyjamabroek erg hndig want ik moet vaak naar de wc midden in de nacht en dan lekt hij na en dan is het hebben van twee lagen heel handig ipv éénik wil niet dat mijn bed gaat stinken ik hheb geen zin het te verschonen ik doe dat maar 1x in 2 maanden
allemaal schimmels in je bed jammieequote:Op donderdag 19 november 2009 00:08 schreef jongegast het volgende:
Ik slaap met pyjama, ik vind alleen in boxershort echt koud dan wordt ik altijd verkouden
ook is mijn pyjamabroek erg hndig want ik moet vaak naar de wc midden in de nacht en dan lekt hij na en dan is het hebben van twee lagen heel handig ipv éénik wil niet dat mijn bed gaat stinken ik hheb geen zin het te verschonen ik doe dat maar 1x in 2 maanden
Een boxer kledingstuk gaat altijd vervelend zitten als je draait.quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:48 schreef poqpoq het volgende:
een shirt gaat altijd vervelend zitten als je draait.
boxer it is
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:39 schreef Dorandeo het volgende:
Ik ook alleen een boxer, zelfs in de winter. als het erg koud is doe ik soms een shirt erover maar die doe ik binnen 10 minuten alweer uit
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:42 schreef liiszle het volgende:
9/10 x met een trainings broek aan en een T shirt, mocht het echt koud zijn met een Trui, en als het wat minder koud is, gewoon met een topje
quote:Op zondag 6 december 2009 13:00 schreef ShiroYasha het volgende:
Dankje sint, een nieuw slaap-dingetje.
[ afbeelding ]
-_-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |