quote:vragen:
- Waarom klagen spelers dat ze nooit spelen terwijl je ze nadrukkelijk een Backup contract hebt aangeboden? En wat doe je aan het klagen behalve hun weg te sturen?
- Heeft het klagen van niet spelende spelers nog invloed op je elftal?
je kan ze ook laten spelenquote:
Het probleem is dat veel spelers niet verhuurd kunnen worden, al zijn het goede spelers. Clubs lijken niet geïnteresseerd zelfs als je ze aanbied.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:22 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
je kan ze ook laten spelen
IK verhuur ze veelal, of pleur ze in een affiliate.
een paar zeikerds maakt niet uit, maar veel kunnen de harmonie binnen de club negatief beïnvloeden.
Zulte is inderdaad geen wereldtopper. Ook niet in FMquote:Op maandag 16 maart 2009 17:57 schreef J.Herrer het volgende:
Tvp
Ik moet in de eerste ronde Uefa cup tegen Zulte Waregem, dus grote kans dat ik de groepsfase haal
Ja, maar het moet ook niet TE makkelijk zijn. Zullen er vast wel een paar willen, en ja.. er zullen er best een paar tussen zitten die ontevreden zijn. Stekelenburg? Silva?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het probleem is dat veel spelers niet verhuurd kunnen worden, al zijn het goede spelers. Clubs lijken niet geïnteresseerd zelfs als je ze aanbied.
En jammer genoeg willen spelers ook niet altijd naar een affiliate.
dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
In m'n eerste seizoen met Feyenoord 9e geworden en dus Europees voetbal misgelopen. Bijna alle spelers hebben het vertrouwen in mij (de manager) verloren. Gelukkig waren enkele talenten na een contractverlenging weer tevreden en heb ik alle 30+ers de deur uit gedaan. Over m'n eerste seizoen wel 40 mln winst gemaakt dus heb ik van mijn bestuur 12.25 mln gekregen om mee te doen om het kampioenschap. Ik
heb Fiorillo, Dudek, Regini, Oscar, Feghouli, Saivet, Marquinhos en Laurito aangetrokken om dat proberen te halen.
de wedstrijd selectie mag niet meer dan 3 buiten EU spelers bevatten, maar je zit niet met werkvergunningen of maximum aantal buirten eu spelers wat je aan mag trekkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
tvp
MMUFC, stoer dat je in ijsland aan de gang ben gegaan, heb je daar nog rare beperkingen qua buitenlanders enzo?
http://www.onlinekeystore.com/football-manager-2009.htmlquote:Op maandag 16 maart 2009 22:15 schreef Sickert het volgende:
Heb het spel gedownload![]()
Om te kijken of het iets voor me is..
heb nog nooit een manager spel gespeeld en moet zeggen vind het tof!
Mn eerste match eindigde in een 0-0 en ik had alleen speler op een plek gezet en was begonnen...
2e match was vele malen beter omdat ik spelers rollen had gegeven
zal me eens gaan inlezen en opzoek naar tips
net mn 2e pot gespeeld![]()
[ afbeelding ]
wat kost het spel nieuw?
en hoe kijken jullie je match? 2d? top? en helemaal? of enkel de goals/highlights
bij mij ook afgelopen 3 jaar volgensmij 2 keer CL gewonnen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:18 schreef Rahl het volgende:
Arsenal is in mijn game ook altijd oppermachtig.
Ik had met mijn Liverpool game ook altijd de grootste moeite met Arsenal ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:17 schreef VonHinten het volgende:
Man City![]()
Ik sta op 10 gewonnen wedstrijden achter elkaar in de PRM League. Alleen Arsenal (![]()
![]()
) heeft er al 14 op rij gewonnen. Die zijn echt te goed in mijn game, angstgegner nummer eins!
Ik sta daarom op een tweede plaats, met vrij veel voorsprong op Man Utd en Chelsea.
Tevens door de poulefase van CL gekomen. Uiteraard verloor ik 2 maal van Barcelona (CL-titelverdediger), maar in de overige 4 wedstrijden pakte ik 10 punten. Nu in de achtste finale tegen Leverkusen, die zijn wel te pakken dacht ik zo.. En ik zit nog in alle nationale bekers![]()
Man City
Uh je geeft zelf al antwoord op je vraag?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:34 schreef jpg97 het volgende:
Hoeveel invloed heeft een persconferentie voorafgaande aan een wedstrijd?
Heb wel eens gehad dat ik zei dat ik denk dat we een kans maken, als we ons niveau halen en dan met 2-0 verliezen. Zelfde game opnieuw opgestart, en toen in de persconferentie gezegd dat ik denk dat we niet gaan winnen, staat er bij de spelers een reactie in de trend van: "wilt ongelijk bewijzen van de trainer " en dan winnen we de wedstrijd met 7-1
Uh nee hoor. Dit is nu 1x voorgekomen. Kan toeval geweest zijn,maar kan ook inderdaad van invloed geweest zijn. Ik zie wel vaak van die verslagen voorbij komen na een persconferentie, waarin staat dat de groep al dan niet goed reageert ( of een individuele speler ) maar nog nooit meegemaakt dat het zo'n impact had.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:28 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Uh je geeft zelf al antwoord op je vraag?
Je speelt dus altijd een wedstrijd opnieuw als je hem verloren hebt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Uh nee hoor. Dit is nu 1x voorgekomen. Kan toeval geweest zijn,maar kan ook inderdaad van invloed geweest zijn. Ik zie wel vaak van die verslagen voorbij komen na een persconferentie, waarin staat dat de groep al dan niet goed reageert ( of een individuele speler ) maar nog nooit meegemaakt dat het zo'n impact had.
Was dan ook benieuwd in hoeverre iemand dit ook zo heeft meegemaakt of dat het puur toeval was.
Overigens had ik in beide gevallen hetzelfde elftal, opstelling en instructies gebruikt.
Italie.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:50 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil weer eens wat kleiner beginnen. Wat raden jullie me aan? Liefst wel in een groot voetballand, dwz. Engeland, Italië, Spanje of Portugal. Duitsland en Frankrijk zijn natuurlijk ook groot maar vind ik niet boeiend, en Nederland heb ik nou wel eens gezien.
Nee, niet altijd. Alleen als ik van Ajax verliesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:48 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Je speelt dus altijd een wedstrijd opnieuw als je hem verloren hebt?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee, niet altijd. Alleen als ik van Ajax verlies
Italië.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:50 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil weer eens wat kleiner beginnen. Wat raden jullie me aan? Liefst wel in een groot voetballand, dwz. Engeland, Italië, Spanje of Portugal. Duitsland en Frankrijk zijn natuurlijk ook groot maar vind ik niet boeiend, en Nederland heb ik nou wel eens gezien.
Ik ben een fan van Lower League Management in Engeland. De Blue Square North & South hebben genoeg leuke clubs die een uitdaging zijn. Zo heb ik FM08 Eastleigh naar het Championship geloost...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:50 schreef BigKahuna het volgende:
Wolverhampton Wolves heb ik wel een leuke game mee gedraaid. Die hebben op zich een aardig team om mee te beginnen, play-offs halen van de Coca Cola Championship is haalbaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:50 schreef BigKahuna het volgende:
quote:
Nooit, dan is er niets meer aan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Apekoek het volgende:
Wie doet dat eigenlijk wel eens? Na een belangrijke wedstrijd die je verliest opnieuw loadgame. Ik moet zeggen dat ik dat nooit doe aangezien het in mijn opinie het spel daardoor niet meer reeel is.
Met fifa 09 doe ik het somsquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Apekoek het volgende:
Wie doet dat eigenlijk wel eens? Na een belangrijke wedstrijd die je verliest opnieuw loadgame. Ik moet zeggen dat ik dat nooit doe aangezien het in mijn opinie het spel daardoor niet meer reeel is.
Het is lam. Simpelweg cheaten. Als je verliest, dan verlies je. Als je niet wilt verliezen, moet je het beter voor elkaar hebben. Is niet juist het mooie van zo'n spel het gevoel van realisme? (niet als in fotografisch-realistisch uiteraard, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Apekoek het volgende:
Natuurlijk niet, dan is het werkelijk geen klap meer aan. Het verliezen hoort ook bij de game en maakt het winnen alleen maar leuker. Iedereen kan de CL winnen als ze voortdurend elke game net zo lang spelen tot het resultaat goed is. Maar het allemaal in één seizoen doen, in één poging, en het dan halen: zo hoort het gespeeld te worden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Apekoek het volgende:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:38 schreef -Willempie- het volgende:
Stelletje falersRooney
Berbatov
Tevez
Ronaldo
Saivet
![]()
Schiet eens op de goal! AUB
frustratietvp
Bij FM 06 deed ik dat echt heel vaakquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Apekoek het volgende:
wat goedkoop, ik heb er met twente 3,6mil voor neer moeten leggenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:30 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dan wel geen verdediger, want die had ik eigenlijk meer nodig maar dit buiten kansje kon ik natuurlijk niet laten liggen.
Ik kon hem voor 150k halen in seizoen 3 Serie B en heb het maar niet gedaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:20 schreef fetss het volgende:
[..]
wat goedkoop, ik heb er met twente 3,6mil voor neer moeten leggen
Je bedoelt door je eigen spitsen, of door de tegenpartij?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:09 schreef Happel het volgende:
Wat doen jullie aan het probleem dat er teveel schoten van afstand zijn? Korte passing of directere passing?
Misschien omdat Twente toch een soort van concurrent is?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:20 schreef fetss het volgende:
[..]
wat goedkoop, ik heb er met twente 3,6mil voor neer moeten leggen
Misschien kun je hem nog verleiden met een bijzonder hoog salaris en een signing on fee van een paar ton...quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:05 schreef thettes het volgende:
Ik ben heel depressief. Ben bij Ajax mijn talentvolle jonge spaans international Mateos vergeten zijn contract te laten verlengen. Nu ziet het er naar uit met nog enkele maanden looptijd, dat hij gratis naar Inter vertrekt. Hij wil bij mij namelijk niet bijtekenen (bekijkt eerst alle mogelijke opties)
Hoe kan ik dit nog regelen? Of is dat echt een onmogelijkheid?
haha geniaalquote:
hoe veel uur per dag speel jij FM?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:01 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben ff een nieuwe game gestart met Chelsea
Soms kan een simpele game waar je flink met geld kan gooien ook wel leuk zijn
signing fee van 3 miljoen en salaris van 90k week kan hem nog niet overhalenquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:08 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Misschien kun je hem nog verleiden met een bijzonder hoog salaris en een signing on fee van een paar ton...
Dat is gewoon in het spel te veranderen: ----> options -----> preferences. Hier kun je de taal in-game veranderen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:36 schreef Sickert het volgende:
iemand een idee of ik mn engelse versie ook NL kan krijgen?
mn engels is heel goed en opzich heb ik er geen problemen mee maar mischien dat sommige termen wat makkelijker zijn in het nederlands?
Moet je wel een taalbestandje hebben. Kan je op googlen, gewoon iets van "FM 2009 dutch language download". Krijg je als het goed is een .ltc-bestandje, en die moet je zetten in de map "/Sports Interactive/Football Manager 2009/data/languages".quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:38 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Dat is gewoon in het spel te veranderen: ----> options -----> preferences. Hier kun je de taal in-game veranderen.
Hoe vaak heb je het overgespeeld. En moet je de loting niet ook nog even overnieuw doen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:32 schreef VonHinten het volgende:
Tottenham verslagen in de kwartfinale FM. Na 0-0 thuis, uit een krankzinnige wedstrijd gespeeld. Met rust stond het 3-3, hele tweede helft onder druk gestaan, maar uiteindelijk met 10 man nog in blessuretijd de 3-4 gescoord![]()
Nu in de halve finale tegen.. jawel: ArsenalEngelse teams roeleren wel in Europa: 2 van de 4 CL-teams zijn Engels, en 3 van de 4 Europacup teams ook.
Ik heb dat taalbestandje. Als je je email PM paas ik hem je door!quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:36 schreef Sickert het volgende:
iemand een idee of ik mn engelse versie ook NL kan krijgen?
mn engels is heel goed en opzich heb ik er geen problemen mee maar mischien dat sommige termen wat makkelijker zijn in het nederlands?
Op de vorige pagina zegt hij nooit overnieuw te spelen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je het overgespeeld. En moet je de loting niet ook nog even overnieuw doen?
Euh.. óf je hebt mijn post verkeerd gelezen, óf je hebt de verkeerde voor je. Ik speel nooit wedstrijden overquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je het overgespeeld. En moet je de loting niet ook nog even overnieuw doen?
Netjes. Welk land speel je eigenlijk? Zweden ofzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:46 schreef MMUFC het volgende:
Gister heb ik een corner gescoordEn dan bedoel ik niet dat de corner genomen wordt en die wordt binnengekopt, dat gebeurt me wel vaker namelijk.. nee, de corner nemer scoorde
Het verslag:
Hoekschop
Mattias Gudmundsson met een hoge hoekschop
Mattias Gudmundsson scoorde met veel geluk!
Na 4 duels staat regerend kampioen Keflavik al op 7 punten achterstand.
We starten allebei met een 0-0. Vervolgens speelde zij 2x gelijk en ik wone met 4-0 en 2-0. In het onderlinge duelkwam Keflavik met 0-1 voor, mijn 1e tegengoal.. Vervolgens maakte Villhjalmsson 1-1, kregen zij een rode kaart en scoorde Villhjalmsson vlak voor blessure tijd de 2-1.
Concurenten Valur en KR staan 1 punt achter mij.
Valencia, dat vorig jaar de UEFA Cup won, won de CL, Arsenal de UEFA Cup.
Dit betekent dat de UEFA Cup weer bijna voor me begint
Kleine edit:
Na 5 duels staat Keflavik op 10 punten achterstand..
FH, voluit Fimleikafélag Hafnarfjarðar, speelt in de IJslandse Eredivisie. Ze komen uit Hafnarfjarðar wat met ong. 25.000 inwoners de 3e plaats van IJsland is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:36 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Netjes. Welk land speel je eigenlijk? Zweden ofzo?
doe ik thnxquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:07 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik heb dat taalbestandje. Als je je email PM paas ik hem je door!
Dan miste ik de spot in deze post denk ik...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:01 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Euh.. óf je hebt mijn post verkeerd gelezen, óf je hebt de verkeerde voor je. Ik speel nooit wedstrijden overVerliezen is verliezen.
Hoeveel buitenlanders mag je nou opstellen. Herinder me in je post gelezen te hebben max. 3 van buiten EU.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:42 schreef MMUFC het volgende:
eerste voorronde UEFA Cup tegen Shaktar nogwat uit Kazachastan gespeeld.. 1-0 winst en 0-0 gelijk..
nu moet ik tegen een Scandinavische club.. namelijk SC Heerenveen![]()
In de regels bij het aantal vervangingen voor een wedstrijd staat max. 3 spelers van buiten de EU..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:44 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Hoeveel buitenlanders mag je nou opstellen. Herinder me in je post gelezen te hebben max. 3 van buiten EU.
nu lees ik op Fm2009.nl
Wat zijn de algemene regels?
IJsland wijkt niet af van de normale regels op het gebied van puntenverdeling. Bij een winstpartij krijg je gewoon drie punten en bij een gelijkspel krijgen beide clubs één punt. Bij een nederlaag ontvang je geen punten. De competitie duurt 22 wedstrijden, waarin alle teams elkaar twee keer treffen. Tijdens wedstrijden mag de selectie bestaan uit 18 spelers, waarvan er hooguit drie de buitenlandse nationaliteit hebben. Ook mag je slechts vier huurlingen binnen de selectie waarborgen.
Dat zat er niet in de uitwedstrijd werd 0-0. Kennelijk waren mijn spelers niet zo gemotiveerd meer na de 9-0 thuis. En ik kan het ze niet eens kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:46 schreef VonHinten het volgende:
1 goal in de uitwedstrijd scoren en zij moeten er 11 maken!!!
Thomas Repka heeft zijn 2010 aflopende contract(het is nu 2010) verlengd tot 2011. Hij verdient nu nog maar 520 euro per maandquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:09 schreef MMUFC het volgende:
Heb inmiddels good old Thomas Repka aan mijn verdediging toegevoegdDeze man, voor IJslandse begrippen een grootheid, verdient per maand nog geen 1200 euro..:)
Volgens mij welquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:28 schreef Pacmaniac het volgende:
Zo is het dat als je 2 duels in de nacompetitie speelt en de ene met 1-0 verliest en het andere duel met 5-0 wint je een derde wedstrijd moet spelen voor beslissing. Is dit in de echte playoffs ook zo??
hoe krijg je het voor elkaar dat die lijntjes zo lopenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:19 schreef Steven184 het volgende:
FM09 wil maar niet lekker draaien hier, dus had een tijdje terug weer een oude game van FM08 opgepikt.
Na omzwerveringen via IJsland(FH), Engeland(Dag & Red), Nederland (Go Ahead Eagles) en Spanje (Sevilla) ben ik uiteindelijk in 2016 terecht gekomen bij de club van mijn hart: Feyenoord. Maar mijn voorgangers hebben het niet zo heel makkelijk gemaakt. Feyenoord zit diep in de schulden, dieper dan Irl. Op een begroting van 69miljoen hebben ze een schuld van 40 miljoen. En de salarissen gingen ver over het budget heen.
De club had er al heel wat speler uitgegooid voordat ik binnenkwam en ik ben daarmee stug doorgegaan. Het elftal had vaak slechts 1 Nederlands sprekende speler in de basis staan, Portugees was de voertaal. Onder andere Vagner Love, Buijs, Greene, Hevertone, McGlone, Mokoena, Samuel, Eltinho, Wagner, Eron, Guiliano, Guto, Eron, WIllian, Hofs, Saulo en Basta mochten vertrekken(Veel Brazilianen ja, er mocht er 1 blijven). Van de basisspelers mocht er 1 blijven, Schilder.
Dat leverde wat ruimte op de salarisposten op en zorgde dat ik tenminste iets kon doen op de transfermarkt. De transferperiode leverde de volgende (voorlopige) basis op.
[ afbeelding ]
Het elftal kent 3 huurlingen; Vorm(Bolton), De Vries(VVV) en van Eck(Everton). Kooistra, Seedorf, De Vries stonden vorig seizoen exact zo in de basis van het gedegradeerde VVV, maar beters kon ik niet halen. Alhoewel alle 3 prima verdedigers zijn en de 21-jarige Kooistra zie ik nog wel verder groeien. Cardozo is een van de paupers waar mijn voorganger Wotte me heeft opgezadeld en ik heb geen geld voor een andere linksback. Hopen dat mijn jeugdige linksback De Graaff(17 hjaar) door gaat breken.
Op het middenveld zit ik het ruimst in mijn spelers. Schilder is inderdaad Robbert Schilder. Vorig seizoen overgenomen van Wolfsburg en nu tegen wil en dank mijn aanvoerder. Doet het verbazingwekkend goed, had ik niet verwacht. Verstraeten is een aardige box-to-box middenvelder die transfervrij over is genomen van Club Brugge. Van Stokkum(20 jaar) en de Wit(21 jaar) zijn beide jeugdproducten van Feyenoord. Daarnaast heb ik in Suriname bij Transvaal Tom Schaap opgepikt. Ongelooflijk dat hij daar nog speelde, want een uitstekende middenvelder. 23 jaar, maar kan volgens mij nog verder groeien en zal dit seizoen regelmatig gaan spelen.
Jenner kreeg geen contractverlenging bij Reading en is eigenlijk te slecht dacht ik. Maar ik had geen andere opties op rechts, dus haalde ik hem maar voor een klein bedrag. De eerste 5 partijen doet hij het geweldig met 4 assists. Van Eck is een jeugdproduct van Volendam en scoorde op huurbasis vorig jaar bij Heerenveen 12x in 26 wedstrijden. Dit seizoen mag hij het bijh mij wel beter doen.
1 janauri krijg ik dan mijn eigen spits. Transfervrij komt Peter Olsson over van IFK Gotenburg en daar verwacht ik veel van eerlijk gezegd. Als reserves heb ik bijna alleen maar jeugd zitten, dus van de breedte van mijn selectie moet ik het niet hebben. Maar er zit wel potentie in.
De eerste 5 wedstrijden van het seizoen begonnen slecht, maar het gaat steeds beter.
[ afbeelding ]
Das FM08, jij speelt waarschijnlijk FM09, daar kan dat niet meer. (Die ronde lijntjes althans, rechte lijnen kunnen nog wel. Voor als je het niet wist: die geven de looprichting van een speler aan. Gaat ie veelal naar voren, of moet hij een beetje blijven hangen.)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar dat die lijntjes zo lopen
ik ontdek elke minuut weer wat nieuws
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:05 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, check mijn gespeelde tijd en adictedness rating![]()
Mijn score wat dat betreft is 4 keer ontslagen en 1 keer niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:19 schreef Sulejmani het volgende:
Is het eigenlijk ooit iemand gelukt een ultimatum te stellen en dan niet ontslagen geworden?
Werd het stadion toen ook uitgebreid of werd je ultimatum alleen vergeven?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:40 schreef Juk het volgende:
[..]
Mijn score wat dat betreft is 4 keer ontslagen en 1 keer niet.
De keer dat ik niet werd ontslagen zat ik zo'n 20 jaar bij Feyenoord en werd ik elk seizoen met 100 punten kampioen. Het ging om stadionuitbreiding.
hehequote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:05 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:05 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
Best realistisch dat alleen de beste clubs de beste trainers hebben, toch?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Met die nieuwe patch is het echt bijna niet te doen om 7-sterren trainers te krijgen, zeker niet in het begin voldoet er echt niemand aan dat profiel... of ze zitten al vast bij een club en willen niet meer weg
Inderdaad ik vind het ook een verbetering. Het was wel erg makkelijk om 7-sterren te halen.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Best realistisch dat alleen de beste clubs de beste trainers hebben, toch?
Ja daar zit wel wat in maar zelfs de besten zijn nu niet goed genoeg lijkt het wel... die Meulensteen haalt bijvoorbeeld ook maar 6 sterren....quote:Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Best realistisch dat alleen de beste clubs de beste trainers hebben, toch?
Zes van de zeven is wat mij betreft best goed.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar zit wel wat in maar zelfs de besten zijn nu niet goed genoeg lijkt het wel... die Meulensteen haalt bijvoorbeeld ook maar 6 sterren....
Jawel, maar ik vraag me af wat het voor je training betekent... gaat het nu allemaal ook een stuk lastiger om spelers op te trainen?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:19 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Zes van de zeven is wat mij betreft best goed.
heb hem met NAC op 17 jarige leeftijd voor 55000 opgepikt..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:09 schreef Spougle het volgende:
Hebben mensen hier trouwens ervaring met Rodney Sneijder? Hij schijnt heel goed te worden maar in mijn vorige games viel hij echt tegen. Moet je hem echt elke wedstrijd laten spelen om hem beter te maken?
Ik had em in mijn Wolves-game, toen speelde hij de pannen van het dak, werd op 22-jarige leeftijd vaste Oranje-klant en iedere club in Engeland wilde em hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:09 schreef Spougle het volgende:
Hebben mensen hier trouwens ervaring met Rodney Sneijder? Hij schijnt heel goed te worden maar in mijn vorige games viel hij echt tegen. Moet je hem echt elke wedstrijd laten spelen om hem beter te maken?
Ik denk het wel. Zal wel één van de maatregelen zijn tegen de absurd veel goede spelers in 2012 en verder.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vraag me af wat het voor je training betekent... gaat het nu allemaal ook een stuk lastiger om spelers op te trainen?
In mijn FM08 game bij Ajax had ik hem de eerste 3 jaar ofzo aan Omniworld verhuurd, daarna kreeg hij een kans om zich in de basis te spelen.. ik liet hem vaak in de basis beginnen in beker wedstrijden en CL wedstrijden waar niks meer op het spel stond en daar deed ie het wel aardig. Het seizoen daarop was ik van plan om hem definitief basisspeler te maken maar toen kwam Arsenal met 24 miljoen euroquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:09 schreef Spougle het volgende:
In fm09 blijft rodney maar een matige speler, goed voor de eredivisie maar subtop/top premier league of spanje haalt hij niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
In mijn FM08 game bij Ajax had ik hem de eerste 3 jaar ofzo aan Omniworld verhuurd, daarna kreeg hij een kans om zich in de basis te spelen.. ik liet hem vaak in de basis beginnen in beker wedstrijden en CL wedstrijden waar niks meer op het spel stond en daar deed ie het wel aardig. Het seizoen daarop was ik van plan om hem definitief basisspeler te maken maar toen kwam Arsenal met 24 miljoen euro
speelt die niet bij arsenal?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:39
Wél een leuke speler gratis opgehaald: Nacer Barazite, een 24-jarige Nederlander met aardige stats! Ben benieuwd...
Ja klopt, hij speelde bij Arsenal, maar hij had geen nieuw contract getekend. Daarop heb ik hem een contract aangeboden en daar ging hij mee accoordquote:
Nee!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:26 schreef Happel het volgende:
90+9. Verlenging toch zeker?
Begin dan in Engeland ook in de laagste divisie! Dat is ook erg leuk!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:34 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ga ook weer verder met Cisco.
Chelsea werd toch een beetje saai als je alles al meteen wint 1e seizoen
Cisco Romaquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:40 schreef Saviola het volgende:
Dit moet een record zijn ofzo, de halve Serie A mag Europa in:
[ afbeelding ]
Als je een linkermiddenvelder nodig hebt, probeer Rodney Sneijder te halen...ik weet dat die naam duizend keer valt, maar hij is voor zo'n team ook goud waard. Hij is in een paar van mijn games echt mijn held geworden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef icebliss het volgende:
Ik meld me ook maar 'ns. Gisteren de hele dag gespeeld met mijn QPR game, en gelukkig begon ik weer te winnen na 14 wedstrijden niet gewonnen te hebben (). Met dank aan een Senegalese Bosniër die ik had gehaald als middenvelder maar beter was dan mijn spits van 1,5 miljoen (Chris Brown). Ik stond dik laatste maar begon op te klimmen tot boven de degradatiezone, tot ik Preston North achter me liet en Sheffield Wednesday boven me had. Die hebben me het nog erg moeilijk gemaakt door ook constant te blijven winnen, maar in de laatste wedstrijden verloren zij twee keer terwijl ik twee keer won --> veilig. Contractverlenging
gekregen gelukkig, ik eindigde als 19de. Één prijs gewonnen: grootste miskoop in de Championship (Chris Brown)![]()
Nu tweede seizoen, heb een klein probleem in het aantal middenvelders. Had drie huurlingen op het middenveld en hun vervangers waren allemaal aan het huilen omdat ze het grootste gedeelte van het seizoen op de bank zaten. Dus die heb ik grotendeels eruit geschopt. Drie vervangers die ik op het oog had wilden niet komen of kregen geen werkvergunning, dus ben nog hard op zoek naar een middenvelder voor de flanken.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:40 schreef Saviola het volgende:
Dit moet een record zijn ofzo, de halve Serie A mag Europa in:
[ afbeelding ]
quote:
Sure. Hierzo (ik speel wel 08 nog he, weetniet of dat ook werkt met andere versies).quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:15 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
hmmm... zou je die kunnen uploaden, of een linkje kunnen geven of whatever?
Dankje..quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:45 schreef Saviola het volgende:
[..]
Sure. Hierzo (ik speel wel 08 nog he, weetniet of dat ook werkt met andere versies).
Waar kan ik dat precies terugvinden? Ik kreeg het in beeld maar had een keer teveel geklikt en nu kan ik het niet meer vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef icebliss het volgende:
Één prijs gewonnen: grootste miskoop in de Championship (Chris Brown)![]()
ff opnieuw laden, en overdoenquote:Op donderdag 26 maart 2009 07:56 schreef MMUFC het volgende:
Laatste speeldag met FH.
FH staat 1e en feitelijk kan de top 4 nog kampioen worden. Ik moet tegen de nummer 11. De anderen tegen de nummers 6 8 en 12.
Alle schoten van mij gaan naast of worden gekeerd.. zij kunnen van 30 meter met 5 man ertussen schieten en hij zit er in.. uitslag 3-1 voor Fylkir. En omdat de rest wel wint eindig ik gewoon 4e. De beker gaat tussen de nummer 6 en 8 dus FH geen Europees voetbal..
Ja, net als in het echtquote:
Nee, ik neem mijn verlies als een echte Louis van Gaal(ik heb de uiteindelijke kampioenscoach niet gefeliciteerd) en ben daarna als een echte loser van de bovenste plank opgestapt bij FHquote:
Als je naar competities gaat > dan je land naar keuze > seizoensoverzichtquote:Op donderdag 26 maart 2009 03:14 schreef Juk het volgende:
[..]
Waar kan ik dat precies terugvinden? Ik kreeg het in beeld maar had een keer teveel geklikt en nu kan ik het niet meer vinden.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:58 schreef icebliss het volgende:
Volgende wedstrijd tegen West Ham (gedegradeerd), zie ik dat ze een nieuwe manager hebben: L van Gaal. Dus ik was benieuwd of hij in de Engelse media zich misschien wat rustiger gedraagt. Nou, nee dus![]()
[ afbeelding ]
Tenk joequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:13 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Als je naar competities gaat > dan je land naar keuze > seizoensoverzicht.
Inmiddels in 2015 in m'n netwerk game. Prima ingekocht Pepe en Diaby gratis binnen gehaald evenals wat regens.
Gewoon steeds de wedstrijd herladen. Je komt vanzelf in een flow als je een paar keer op rij wint en dan hoef je minder vaak te herladen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:56 schreef fetss het volgende:
shit, kan maar niet winnen al duizend keer mn tactiek aangepast
mja herladen is ook zo kutquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:40 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Gewoon steeds de wedstrijd herladen. Je komt vanzelf in een flow als je een paar keer op rij wint en dan hoef je minder vaak te herladen.
Herladen is voor pussysquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:40 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Gewoon steeds de wedstrijd herladen. Je komt vanzelf in een flow als je een paar keer op rij wint en dan hoef je minder vaak te herladen.
Ik heb precies hetzelfde! Ook met man city, en arsenal wint elk jaar bijna alles wat er in engeland te winnen valt. 2015.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:01 schreef VonHinten het volgende:
Ik begin aardig bored te raken met mijn Man City game. Arsenal is ongenaakbaar, maar voor de rest win ik alles wel aardig makkelijk. Ben nu 3-3-4 gaan spelen, kijken of dat het wat leuker en doelpuntrijker maakt allemaal. Zo niet, dan begin ik een nieuwe game. Eerstedivisieclub in NL lijkt me wel wat
Seizoen 2011/2012:quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde! Ook met man city, en arsenal wint elk jaar bijna alles wat er in engeland te winnen valt. 2015.
Toulalan is in het echt ook een held hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:22 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Seizoen 2011/2012:
PRM League: 2e achter Arsenal
CL: in halve finale verslagen door Arsenal
League Cup: in finale verslagen door Arsenal
FA Cup: in finale gewonnen van Arsenal
Arsenal is 4x op rij kampioen geworden en heeft van de 4 CL's die er tot nu toe gespeeld zijn 3 gewonnen...En ze hebben praktisch geen speler aangekocht! Alleen ene Toulalan die alles van buiten de zestien in de kruising pegelt
Ik ben toch meer Moutinho-fanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:38 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Toulalan is in het echt ook een held hoor.
Ik heb met Liverpool uiteindelijk een periode gehad van 4 jaar waar ik ongenaakbaar was(in een game van 15 jaar). Maar Arsenal was echt reteschoppend sterk telkens, gewoon niet meer normaal/realistisch. De overige 11 jaar heb ik echt moeten knokken tegen Arsenal...soms kon ik met een gelukje boven ze eindigen, soms met een ongelukje net eronder...maar nooit overtuigendquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde! Ook met man city, en arsenal wint elk jaar bijna alles wat er in engeland te winnen valt. 2015.
2.20?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:11 schreef magnifor het volgende:
Dacht in het verleden een regen gezien te hebben van 2.20m. Wel FM2008.
In die positie kom je dr nog wel mee weg jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:20 schreef magnifor het volgende:
Gewicht weet ik niet meer, was een spits.
Nee, wel een neger genaamd Tonnie Boksquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:45 schreef magnifor het volgende:
Heeft iemand in FM2009 een regen gehad met een abnormale lengte? 2.10m of hoger? Vroeg het me af
Heb ik met de positie van linkshalf.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik heb -altijd- problemen met het vinden van een goede linksback
Ik kan ze ook niet vinden inderdaadquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Welke club ben je?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:23 schreef ganzenherder het volgende:
Bij FM leven we inmiddels in het jaar 2020 en mijn bestuur wil nog steeds geen nieuw stadion laten bouwen. Terwijl ik structureel in subtop eindig de afgelopen seizoenen en terwijl ik meer dan genoeg geld heb.
En een ultimatum loopt altijd slecht af bij mijn games
Aaah VVV. Momenteel mijn grote concurrent voor promotie naar de Eredivisie!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Oja, VVV. Zit je dus met je stadionnetje waar 6000 man inkunnen
Ik heb daar William Matheus staan, een Braziliaan. Doet goed z'n werk. Geen gekke spectaculaire capriolen, maar wel altijd constant een hoog cijfer. Nooit geblesseerd ook, en hij staat in de belangstelling van onder anderen FC Twente, FC Groningen, NAC en Heerenveen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Daar heb ik nooit zo een moeite mee, spelers vinden. Enige probleem wat ik overvind is dat ze 9 van de 10 keer niet te betalen zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heb ik met de positie van linkshalf.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
john goossens? heeft echt superstats in mijn game.. en kan op verschillende posities goed uit de voeten..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heb ik met de positie van linkshalf.
Games, films, boeken.. ga naar Amazon.co.uk nu de Britse pond een lachertje is.. (1 pond = 1,08 euro, terwijl dat niet lang geleden nog 1,70 euro was)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:40 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Op Bol.com is Football Manager 30 euro, is dat goedkoop?
Tevens een meekijktvp aangezien ik dit spel nog niet heb
Hoe werkt dat? Ik snap dr niet zoveel vanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:57 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Games, films, boeken.. ga naar Amazon.co.uk nu de Britse pond een lachertje is.. (1 pond = 1,08 euro, terwijl dat niet lang geleden nog 1,70 euro was)
Dus ook voor FM 09 naar Amazon! (Nog geen ¤20 excl. verzendkosten)
Op Amazon kun je online spullen kopen, die dan per post worden geleverd. Je kunt binnen drie minuten een account aanmaken (adres opgeven, e.d.) en dan kun je spullen bestellen. Een soort Engelse Bol.com eigenlijk. Enige 'nadeel', je hebt een creditcard nodig om te betalen, en die heeft niet iedereen. Maar ook díe kunnen aangevraagd wordenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:14 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Ik snap dr niet zoveel van
Gelukkig hebben mijn ouders diequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:34 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Op Amazon kun je online spullen kopen, die dan per post worden geleverd. Je kunt binnen drie minuten een account aanmaken (adres opgeven, e.d.) en dan kun je spullen bestellen. Een soort Engelse Bol.com eigenlijk. Enige 'nadeel', je hebt een creditcard nodig om te betalen, en die heeft niet iedereen. Maar ook díe kunnen aangevraagd worden
Wel eens 22 miljoen uitgegeven voor een ventje van 16. Gelukkig maakt ie z'n potentieel waar!quote:Op zondag 29 maart 2009 23:08 schreef J.Herrer het volgende:
Zouden jullie 7 miljoen uitgeven voor een rechtsback van 16, die momenteel niet eens zulke specials stats heeft maar volgens je scout beter kan worden dan Micah Richards?
Ik vind 7 miljoen wel veel voor zo'n snotneus, maar aan de andere kant kan het dus wel een wereldtopper worden... dilemma
Ik ben met Chelsea trouwens
Henk Vos?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:11 schreef Prik0 het volgende:
[..]
En wie heb je er allemaal van gekocht?
Hehe ik ook, en speelt nu nog steeds als een zakhooi, hoort er bij!quote:Op zondag 29 maart 2009 23:35 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wel eens 22 miljoen uitgegeven voor een ventje van 16. Gelukkig maakt ie z'n potentieel waar!
Hoogste bedrag wat ik neergelegd heb is voor een gen in mijn Liverpool-game. Peter Corcoran, 24 miljoen euro. Zag er toen niet zo speciaal uit/quote:Op zondag 29 maart 2009 23:35 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wel eens 22 miljoen uitgegeven voor een ventje van 16. Gelukkig maakt ie z'n potentieel waar!
Leeftijd misschien? Potential? Speelde die speler van Arsenal in de basis?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:31 schreef J.Herrer het volgende:
Het valt me wel op dat als je trainer bent van een bepaalde club, dat je niet zo snel van je reservespelers af komt
Sevilla deed navraag, speler is 9 miljoen waard. Ik vraag 3,5 miljoen contant en 4 miljoen in termijnen van 18 maanden + 50% doorverkoop. Gaan ze niet op in. 2 dagen later halen ze wel een speler van Arsenal voor 25 miljoen ofzo...![]()
Het kan natuurlijk met reputatie te maken hebben, maar ze waren beide continentaal en volgens mij had mijn speler iets betere stats. Waarom doen ze dan zo krenterig maar betalen ze wel de volle pot voor een andere speler?
Is dat in FM09 ook zo?
http://lmgtfy.com/?q=pdf+fm+09+tacticsquote:Op maandag 30 maart 2009 11:24 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben op zoek naar het PDF bestandje wat hier een tijdje geleden stond, met allemaal goede tips over taktieken enzo. Staat dat nog ergens?
Basisspeler bij Arsenal, of een speler die in ieder geval regematig in het eerste van Arsenal speelt en daardoor zijn waarde/zichzelf bewijst.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:31 schreef J.Herrer het volgende:
Het valt me wel op dat als je trainer bent van een bepaalde club, dat je niet zo snel van je reservespelers af komt
Sevilla deed navraag, speler is 9 miljoen waard. Ik vraag 3,5 miljoen contant en 4 miljoen in termijnen van 18 maanden + 50% doorverkoop. Gaan ze niet op in. 2 dagen later halen ze wel een speler van Arsenal voor 25 miljoen ofzo...![]()
Het kan natuurlijk met reputatie te maken hebben, maar ze waren beide continentaal en volgens mij had mijn speler iets betere stats. Waarom doen ze dan zo krenterig maar betalen ze wel de volle pot voor een andere speler?
Is dat in FM09 ook zo?
Standaard bij mij, als mn FM crasht moét ik minimaal elke wedstrijden hetzelfde óf een beter resultaat halen dan voorheenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:34 schreef Sulejmani het volgende:
Telt dit als cheaten? Ik zit met FC Emmenn in de nacompetitie en die had ik gewonnen alleen had ik nog niet opgeslagen. Nou heeft mijn vader mijn pc uitgezet en nu ben ik dus de hele tijd opnieuw aan het laden tot ik die nacompetitie weer gewonnen heb.
...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Krijg ik in de laatste minuut van de blessuretijd nog een penalty, loopt m'n speler aan, fluit de scheidsrechter af!
Zie hem er nog niet tussen.. Of ik ben erg blind.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:04 schreef VonHinten het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=pdf+fm+09+tactics
quote:
TT&F bedoel je denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:51 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zie hem er nog niet tussen.. Of ik ben erg blind.
ow die komt nooit meer terug, er zitten namelijk ook fraude contracten in fm, zo kan een speler naar eigen inzicht zijn termijn bij een andere club verlengen. dit proces kan net zo lang doorgaan tot zijn contract bij jou afloopt waarna hij bij die andere club een contract aanneemt.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:38 schreef ganzenherder het volgende:
Ik snap er niks meer van. Ik heb vorig jaar een speler uitgeleend, alles goed en wel en de club vraagt of ik de uitleenbeurt wil verlengen. Ik zeg elke keer nee want de speler heeft zich wel genoeg ontwikkeld. Maar nu kijk ik steeds wanneer de uitleenbeurt afloopt, maar deze verandert steeds. Eerst stond er 20 juli, toen 30 augustus en nu weer 16 september. Ik snap er niks van
Het is dat het 1 april is, anders had ik het nog geloofd ookquote:Op woensdag 1 april 2009 14:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ow die komt nooit meer terug, er zitten namelijk ook fraude contracten in fm, zo kan een speler naar eigen inzicht zijn termijn bij een andere club verlengen. dit proces kan net zo lang doorgaan tot zijn contract bij jou afloopt waarna hij bij die andere club een contract aanneemt.
1 april staat in dit geval buiten kijf dat het er mee te maken heeft.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het is dat het 1 april is, anders had ik het nog geloofd ook
http://www.raymania.nl/FM.pdfquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:51 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zie hem er nog niet tussen.. Of ik ben erg blind.
http://www.lmgtfy.com/?q=(...)+line+1+of+speed.xmlquote:Op donderdag 2 april 2009 21:56 schreef inZanity het volgende:
steeds wanneer ik FM speel en een paar keer verder heb geklikt valt het spel uit en krijg ik deze foutmelding:
[ afbeelding ]
wie kan me helpen..?
edit: ik heb m al op nieuw geinstalleerd maar hij doet het nog steeds niet..:(
Ik heb er ook last van gehad. Ik ben FM daarna in een venster gaan spelen en had er geen last meer van (nog wel de melding 1x gehad, maar zonder crash).quote:Op donderdag 2 april 2009 21:56 schreef inZanity het volgende:
steeds wanneer ik FM speel en een paar keer verder heb geklikt valt het spel uit en krijg ik deze foutmelding:
[ afbeelding ]
wie kan me helpen..?
edit: ik heb m al op nieuw geinstalleerd maar hij doet het nog steeds niet..:(
De AI heeft je tactiek gekraakt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:04 schreef Spougle het volgende:
Na met Ajax 17 wedstrijden gewonnen te hebben. Is mijn team nu helemaal de weg kwijt.
Ik heb nu achterelkaar deze wedstrijden gespeeld
1-1 tegen De Graafschap
1-1 tegen NEC
2-3 tegen Feyenoord
1-4 tegen Roma
1-3 tegen Groningen
Echt heel gek ik speel met precies de zelfde tactiek en met precies de zelfde opstelling.
Edit: Ook met 1-2 van Vitesse verloren![]()
Ik speelde vroegâh ook altijd met dezelfde tactiek. Op ten duur lijkt het dan inderdaad dat de computer op al je zwakke plekken inspeelt. Opzich is dat in het echt ook zo maar kunnen mindere clubs daar gewoon niet van profiteren, in FM kunnen ze dat dus wel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:09 schreef Happel het volgende:
[..]
De AI heeft je tactiek gekraakt.
Dat probleem heb ik nu ook. Win nagenoeg niks meer en mijn beide spitsen staan beide al ruim 600 minuten zonder doelpunt. Kampioenschap daardoor verspeeld. Stond bovenaan en nu al afgezakt tot plaats vier. Aan het eind van dit seizoen maar weer aan de tekentafel voor een nieuwe tactiek.
Mijn U19 kan het tenminste wel:
[ afbeelding ]
Wat tweak je zoal dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:48 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik speelde vroegâh ook altijd met dezelfde tactiek. Op ten duur lijkt het dan inderdaad dat de computer op al je zwakke plekken inspeelt. Opzich is dat in het echt ook zo maar kunnen mindere clubs daar gewoon niet van profiteren, in FM kunnen ze dat dus wel.
Tegenwoordig tweak ik gewoon het hele seizoen door mijn opstelling. Om de paar wedstrijden analyseer ik de stats en pas ik waar nodig wat aan. Niks groots en drastisch maar het lijkt erop dat nu de AI mijn tactiek niet kraakt.
Heel herkenbaar. Ik snap ook niet dat bv Huntelaar en Suarez er nog zitten in 2014. Huntelaar elk seizoen topscoorder en op 1 jaar na alle gouden schoenen (vorig jaar was mijn Jackie Tuyp de winnaar).quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat tweak je zoal dan?
Ik bepaal per wedstrijd tempo, width en defensive line en tegen sterke tegenstanders haal ik fwr van mijn backs af en zet ik cross ball op deep.
Deed het mijn laatste paar wedstrijden wel aardig trouwens. Omdat het moraal laag was en er al een tijd niets meer gewonnen werd had ik elke wedstrijd mijn defensieve tactiek gebruikt, met resultaat. Won alles met redelijk gemak.
Seizoen dan ook als vierde afgesloten. Ajax gewoon weer kampioen, echt absurd. Net als vorige jaar gewoon ruim 20 wedstrijden ongeslagen.
God straft onmiddelijk! Tijd rekkenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:25 schreef ganzenherder het volgende:
GVD, in de uefacup tegen Heerenveen sta ik voor met 1 doelpunt verschil. Nog 20 minuutjes en ik ben door....
Dus ik laat mijn spelers even tijd rekken, heb ik gvd de verdedigende lijn helemaal open gezet ipv tijd rekken. In de 87e minuut een cruciale tegengoal en ik lig er dus uit. BAH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar nu wil ik dit spel spelen met de huidige selecties & transfers. Hoe update ik hem precies zo dat ik hem dus 'als nieuw' kan spelen ?
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:58 schreef Saninl het volgende:
Ik ben gestopt met FM ´09. Want ik kan het gewoon niet winnen...
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:45 schreef Flankengott het volgende:
Ok, voor de kenners heb ik wellicht een hele simpele vraag. Ik heb FM08 ORIGINEEL icm. ORIGINELE crackEen originele crackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar nu wil ik dit spel spelen met de huidige selecties & transfers. Hoe update ik hem precies zo dat ik hem dus 'als nieuw' kan spelen ?
Bedoel je niet een originele key?
Voor updates e.d. voor FM 08 zie onderstaande link:
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=23101Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:45 schreef Flankengott het volgende:
Ok, voor de kenners heb ik wellicht een hele simpele vraag. Ik heb FM08 ORIGINEEL icm. ORIGINELE crackff originele .exe kopieren, update uitvoeren, nieuwe crack zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar nu wil ik dit spel spelen met de huidige selecties & transfers. Hoe update ik hem precies zo dat ik hem dus 'als nieuw' kan spelen ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |