abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67245930
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 00:01 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Euh.. óf je hebt mijn post verkeerd gelezen, óf je hebt de verkeerde voor je. Ik speel nooit wedstrijden over Verliezen is verliezen.
Dan miste ik de spot in deze post denk ik...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_67247027
Er stond toch heel duidelijk een achter mijn opmerking
  vrijdag 20 maart 2009 @ 19:19:04 #103
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_67248015
Mijn hoogste uitslag met Football Manager 2009 tot nu toe. Jammer dat het 10de doelpunt net niet viel. Mijn oude record was 7 doelpunten.

pi_67248852
1 goal in de uitwedstrijd scoren en zij moeten er 11 maken!!!

vrijdag 20 maart 2009 @ 20:38:59 #105
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_67250682
Door aanstekelijke verhaal ook een game aan laden in Ijsland.
Nu nog even een leuke club zoeken.

Ben benieuwd naar het niveau
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_67250817
eerste voorronde UEFA Cup tegen Shaktar nogwat uit Kazachastan gespeeld.. 1-0 winst en 0-0 gelijk..
nu moet ik tegen een Scandinavische club.. namelijk SC Heerenveen
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:44:51 #107
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_67250921
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:42 schreef MMUFC het volgende:
eerste voorronde UEFA Cup tegen Shaktar nogwat uit Kazachastan gespeeld.. 1-0 winst en 0-0 gelijk..
nu moet ik tegen een Scandinavische club.. namelijk SC Heerenveen
Hoeveel buitenlanders mag je nou opstellen. Herinder me in je post gelezen te hebben max. 3 van buiten EU.
nu lees ik op Fm2009.nl

Wat zijn de algemene regels?
IJsland wijkt niet af van de normale regels op het gebied van puntenverdeling. Bij een winstpartij krijg je gewoon drie punten en bij een gelijkspel krijgen beide clubs één punt. Bij een nederlaag ontvang je geen punten. De competitie duurt 22 wedstrijden, waarin alle teams elkaar twee keer treffen. Tijdens wedstrijden mag de selectie bestaan uit 18 spelers, waarvan er hooguit drie de buitenlandse nationaliteit hebben. Ook mag je slechts vier huurlingen binnen de selectie waarborgen.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_67251290
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:44 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Hoeveel buitenlanders mag je nou opstellen. Herinder me in je post gelezen te hebben max. 3 van buiten EU.
nu lees ik op Fm2009.nl

Wat zijn de algemene regels?
IJsland wijkt niet af van de normale regels op het gebied van puntenverdeling. Bij een winstpartij krijg je gewoon drie punten en bij een gelijkspel krijgen beide clubs één punt. Bij een nederlaag ontvang je geen punten. De competitie duurt 22 wedstrijden, waarin alle teams elkaar twee keer treffen. Tijdens wedstrijden mag de selectie bestaan uit 18 spelers, waarvan er hooguit drie de buitenlandse nationaliteit hebben. Ook mag je slechts vier huurlingen binnen de selectie waarborgen.
In de regels bij het aantal vervangingen voor een wedstrijd staat max. 3 spelers van buiten de EU..
Maar moet zeggen.. dat ik maar 4 buitenlanders heb.. 2 denen een duitser(Lars Niemeyer, broertje van Peter ) en een Braziliaan met Portugal als 2e nationaliteit..

Als je echt een nationalistische competitie wil moet je geloof ik naar Maleisie gaan, daar mag je volgens mij maar 1 buitenlander in je selectie hebben..
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:02:39 #109
229690 Spougle
pi_67251598
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 19:46 schreef VonHinten het volgende:
1 goal in de uitwedstrijd scoren en zij moeten er 11 maken!!!

Dat zat er niet in de uitwedstrijd werd 0-0. Kennelijk waren mijn spelers niet zo gemotiveerd meer na de 9-0 thuis. En ik kan het ze niet eens kwalijk nemen.
pi_67251872
Het WK is bezig.. Zweden - Argentinië.
In de 3e minuut komt Argentinië op 0-1. Meteen wisselt de Zweden manager zijn spits Goitom voor middenvelder Rasmus Lindgren...
Geen blessure of wat dan ook..

4e ronde Beker moest ik tegen IA. 0-0 geindigd.. 1-1 na verlenging. vervolgens penalties. Van de eerste 10 penalties gingen er voor beide 9 in en 1 mis. Vervolgens werd het door mijn keeper beslist.. hun keeper schoot ruim mis en mijn keeper scoorde wel..
  vrijdag 20 maart 2009 @ 22:45:08 #111
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_67256052
Damn dat is echt moeilijk dat Ijsland.
Ben IA. Spelers met deeltijd contracten en bijna meteen over loonbudget. Nu maar eens spelers eruit gooien.
pi_67263323
Heb het tegen Heerenveen net niet gered..
1e duel uit met 5-0 verloren, thuis kwam ik in de blessure tijd van de 1e helft op 0-1 achter. In de blessuretijd van de 2e helft maakte ik 1-1
Het thuis duel tegen Heerenveen was het eerste duel in FM wat volledige uitverkocht was.. Bij alle andere clubs die ik geleid was er minimaal 1 plaats over, maar nu zat er 5000 man in mijn stadion waar 5000 man in kan

Heb inmiddels good old Thomas Repka aan mijn verdediging toegevoegd Deze man, voor IJslandse begrippen een grootheid, verdient per maand nog geen 1200 euro..:)

Sta nu(na 9 duels) 3e. 4 punten achter Valur(9 duels), 1 punt achter KR(11 duels).
Regerend kampioen Keflavik staat 11 punten achter mij, en hebben 2 duels meer Ze staan met 9 punten net boven de streep.. alleen heeft de nummer 11 ook 9 punten maar wel een duel minder..

Heb overigens van titelkandidaat Valur verloren en van KR gewonnen
pi_67263624
Op de valreep wél de FA Cup gewonnen, na een 3-2 overwinning op Arsenal
pi_67263834
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 10:09 schreef MMUFC het volgende:
Heb inmiddels good old Thomas Repka aan mijn verdediging toegevoegd Deze man, voor IJslandse begrippen een grootheid, verdient per maand nog geen 1200 euro..:)
Thomas Repka heeft zijn 2010 aflopende contract(het is nu 2010) verlengd tot 2011. Hij verdient nu nog maar 520 euro per maand

Na een 1-0 nederlaag tegen eerste divisionist Leiknir R ook uitgeschakeld in de beker, kan ik me volledig op de competitie richten..

In IJsland kunnen proef spelers en spelers onder de 16 ook gewoon competitieduels spelen. Zo debuteerde proefspeler Marco Delvecchio in het met 4-3 verloren duel tegen Fylkir als invaller.. Een beetje onnodige nederlaag waarin ik een keeper had laten debuteren..en ik voor rust 3x op voorsprong kwam.. Fylkir was overigens de nummer 11 waardoor Keflavik nu in de degradatiezone staat
pi_67265704
FM09 wil maar niet lekker draaien hier, dus had een tijdje terug weer een oude game van FM08 opgepikt.

Na omzwerveringen via IJsland(FH), Engeland(Dag & Red), Nederland (Go Ahead Eagles) en Spanje (Sevilla) ben ik uiteindelijk in 2016 terecht gekomen bij de club van mijn hart: Feyenoord. Maar mijn voorgangers hebben het niet zo heel makkelijk gemaakt. Feyenoord zit diep in de schulden, dieper dan Irl. Op een begroting van 69miljoen hebben ze een schuld van 40 miljoen. En de salarissen gingen ver over het budget heen.

De club had er al heel wat speler uitgegooid voordat ik binnenkwam en ik ben daarmee stug doorgegaan. Het elftal had vaak slechts 1 Nederlands sprekende speler in de basis staan, Portugees was de voertaal. Onder andere Vagner Love, Buijs, Greene, Hevertone, McGlone, Mokoena, Samuel, Eltinho, Wagner, Eron, Guiliano, Guto, Eron, WIllian, Hofs, Saulo en Basta mochten vertrekken(Veel Brazilianen ja, er mocht er 1 blijven). Van de basisspelers mocht er 1 blijven, Schilder.

Dat leverde wat ruimte op de salarisposten op en zorgde dat ik tenminste iets kon doen op de transfermarkt. De transferperiode leverde de volgende (voorlopige) basis op.

Het elftal kent 3 huurlingen; Vorm(Bolton), De Vries(VVV) en van Eck(Everton). Kooistra, Seedorf, De Vries stonden vorig seizoen exact zo in de basis van het gedegradeerde VVV , maar beters kon ik niet halen. Alhoewel alle 3 prima verdedigers zijn en de 21-jarige Kooistra zie ik nog wel verder groeien. Cardozo is een van de paupers waar mijn voorganger Wotte me heeft opgezadeld en ik heb geen geld voor een andere linksback. Hopen dat mijn jeugdige linksback De Graaff(17 hjaar) door gaat breken.

Op het middenveld zit ik het ruimst in mijn spelers. Schilder is inderdaad Robbert Schilder. Vorig seizoen overgenomen van Wolfsburg en nu tegen wil en dank mijn aanvoerder. Doet het verbazingwekkend goed, had ik niet verwacht. Verstraeten is een aardige box-to-box middenvelder die transfervrij over is genomen van Club Brugge. Van Stokkum(20 jaar) en de Wit(21 jaar) zijn beide jeugdproducten van Feyenoord. Daarnaast heb ik in Suriname bij Transvaal Tom Schaap opgepikt. Ongelooflijk dat hij daar nog speelde, want een uitstekende middenvelder. 23 jaar, maar kan volgens mij nog verder groeien en zal dit seizoen regelmatig gaan spelen.

Jenner kreeg geen contractverlenging bij Reading en is eigenlijk te slecht dacht ik. Maar ik had geen andere opties op rechts, dus haalde ik hem maar voor een klein bedrag. De eerste 5 partijen doet hij het geweldig met 4 assists. Van Eck is een jeugdproduct van Volendam en scoorde op huurbasis vorig jaar bij Heerenveen 12x in 26 wedstrijden. Dit seizoen mag hij het bijh mij wel beter doen.

1 janauri krijg ik dan mijn eigen spits. Transfervrij komt Peter Olsson over van IFK Gotenburg en daar verwacht ik veel van eerlijk gezegd. Als reserves heb ik bijna alleen maar jeugd zitten, dus van de breedte van mijn selectie moet ik het niet hebben. Maar er zit wel potentie in.

De eerste 5 wedstrijden van het seizoen begonnen slecht, maar het gaat steeds beter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Steven184 op 21-03-2009 12:33:16 ]
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_67266087
Door een serie van 5 duels zonder overwinning(3 gelijk, 2 verlies) sta ik nu op 16 punten achter Valur. Kampioenschap zit er niet meer in, maar hoop nog wel 2e te worden. Sta 1 verliespunt achter KR.

Door UEFA Cup verplaatsingen moet ik nu in 3 dagen tijd 2x voor de competitie tegen IBV..
De eerste werd een 1-2 overwinning, die mij bezorgd werd door oud Helmond speler Roma.
Tweede duel wordt zometeen gespeeld
  zaterdag 21 maart 2009 @ 16:09:21 #117
229690 Spougle
pi_67270464
Hebben mensen hier trouwens ervaring met Rodney Sneijder? Hij schijnt heel goed te worden maar in mijn vorige games viel hij echt tegen. Moet je hem echt elke wedstrijd laten spelen om hem beter te maken?
pi_67271502
Heb het seizoen dramatisch afgesloten..
In de laatste 13 duels heb ik 1x gewonnen, 4 gelijk en 8 verlies.. ben zelfs nog onder Keflavik geindigd.. dat zegt genoeg
  zaterdag 21 maart 2009 @ 17:22:52 #119
185115 Juk
Misschien
pi_67272104
Een bod van 8 miljoen op Mascio is geaccepteerd door de voorzitter. Helaas krijgt Cisco daar nog 40% van.

Ik ben net door Vitesse uit de 4de ronde van de beker geknikkerd. Ik kan dus helaas niet weer stunten. Wel gaat het aardig in de competitie, ik sta namelijk 10de met goede aansluiting naar plek 5. Helaas kan ik ook zo weer zakken naar de 13de plek na 1 verliespartij.
The only thing I fear is my MoM
pi_67272247
Europees voetbal met Heracles behaald door in de nacompetitie Go Ahead Eagles te verslaan en Vitesse.
Go Ahead ontvangt ca 10 miljoen aan sponsorgeld en is nu een van de rijkste clubs in de eredivisie.
Voorronde Uefacup Sparta Praag en Jaen uitgeschakeld . Op naar het nieuwe seizoen.

Wel wat vage bugs in het spel. Zo is het dat als je 2 duels in de nacompetitie speelt en de ene met 1-0 verliest en het andere duel met 5-0 wint je een derde wedstrijd moet spelen voor beslissing. Is dit in de echte playoffs ook zo??
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  zaterdag 21 maart 2009 @ 17:46:40 #121
229690 Spougle
pi_67272634
Mijn aanval loopt echt als een tierelier. Ik laat Suarez, Sanchez, Teixeira en Sulejmani flink positie wisselen met elkaar. En ze schoppen de ballen er uit elk mogelijke hoek in. De verdediging van de tegenpartij heeft geen idee wat ze over komt.

Je zou eigenlijk niet verwachten dat een aanval met zoveel kleine spelers zo goed zou werken.

pi_67272946
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 17:28 schreef Pacmaniac het volgende:
Zo is het dat als je 2 duels in de nacompetitie speelt en de ene met 1-0 verliest en het andere duel met 5-0 wint je een derde wedstrijd moet spelen voor beslissing. Is dit in de echte playoffs ook zo??
Volgens mij wel Kijk anders es bij de regels van de competitie, daar zou het vermeld moeten staan.
pi_67272950
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 12:19 schreef Steven184 het volgende:
FM09 wil maar niet lekker draaien hier, dus had een tijdje terug weer een oude game van FM08 opgepikt.

Na omzwerveringen via IJsland(FH), Engeland(Dag & Red), Nederland (Go Ahead Eagles) en Spanje (Sevilla) ben ik uiteindelijk in 2016 terecht gekomen bij de club van mijn hart: Feyenoord. Maar mijn voorgangers hebben het niet zo heel makkelijk gemaakt. Feyenoord zit diep in de schulden, dieper dan Irl. Op een begroting van 69miljoen hebben ze een schuld van 40 miljoen. En de salarissen gingen ver over het budget heen.

De club had er al heel wat speler uitgegooid voordat ik binnenkwam en ik ben daarmee stug doorgegaan. Het elftal had vaak slechts 1 Nederlands sprekende speler in de basis staan, Portugees was de voertaal. Onder andere Vagner Love, Buijs, Greene, Hevertone, McGlone, Mokoena, Samuel, Eltinho, Wagner, Eron, Guiliano, Guto, Eron, WIllian, Hofs, Saulo en Basta mochten vertrekken(Veel Brazilianen ja, er mocht er 1 blijven). Van de basisspelers mocht er 1 blijven, Schilder.

Dat leverde wat ruimte op de salarisposten op en zorgde dat ik tenminste iets kon doen op de transfermarkt. De transferperiode leverde de volgende (voorlopige) basis op.

[ afbeelding ]

Het elftal kent 3 huurlingen; Vorm(Bolton), De Vries(VVV) en van Eck(Everton). Kooistra, Seedorf, De Vries stonden vorig seizoen exact zo in de basis van het gedegradeerde VVV , maar beters kon ik niet halen. Alhoewel alle 3 prima verdedigers zijn en de 21-jarige Kooistra zie ik nog wel verder groeien. Cardozo is een van de paupers waar mijn voorganger Wotte me heeft opgezadeld en ik heb geen geld voor een andere linksback. Hopen dat mijn jeugdige linksback De Graaff(17 hjaar) door gaat breken.

Op het middenveld zit ik het ruimst in mijn spelers. Schilder is inderdaad Robbert Schilder. Vorig seizoen overgenomen van Wolfsburg en nu tegen wil en dank mijn aanvoerder. Doet het verbazingwekkend goed, had ik niet verwacht. Verstraeten is een aardige box-to-box middenvelder die transfervrij over is genomen van Club Brugge. Van Stokkum(20 jaar) en de Wit(21 jaar) zijn beide jeugdproducten van Feyenoord. Daarnaast heb ik in Suriname bij Transvaal Tom Schaap opgepikt. Ongelooflijk dat hij daar nog speelde, want een uitstekende middenvelder. 23 jaar, maar kan volgens mij nog verder groeien en zal dit seizoen regelmatig gaan spelen.

Jenner kreeg geen contractverlenging bij Reading en is eigenlijk te slecht dacht ik. Maar ik had geen andere opties op rechts, dus haalde ik hem maar voor een klein bedrag. De eerste 5 partijen doet hij het geweldig met 4 assists. Van Eck is een jeugdproduct van Volendam en scoorde op huurbasis vorig jaar bij Heerenveen 12x in 26 wedstrijden. Dit seizoen mag hij het bijh mij wel beter doen.

1 janauri krijg ik dan mijn eigen spits. Transfervrij komt Peter Olsson over van IFK Gotenburg en daar verwacht ik veel van eerlijk gezegd. Als reserves heb ik bijna alleen maar jeugd zitten, dus van de breedte van mijn selectie moet ik het niet hebben. Maar er zit wel potentie in.

De eerste 5 wedstrijden van het seizoen begonnen slecht, maar het gaat steeds beter.

[ afbeelding ]
hoe krijg je het voor elkaar dat die lijntjes zo lopen
ik ontdek elke minuut weer wat nieuws
Narf!
pi_67273020

Lol, check mijn gespeelde tijd en adictedness rating
pi_67273034
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:01 schreef Sickert het volgende:

[..]

hoe krijg je het voor elkaar dat die lijntjes zo lopen
ik ontdek elke minuut weer wat nieuws
Das FM08, jij speelt waarschijnlijk FM09, daar kan dat niet meer. (Die ronde lijntjes althans, rechte lijnen kunnen nog wel. Voor als je het niet wist: die geven de looprichting van een speler aan. Gaat ie veelal naar voren, of moet hij een beetje blijven hangen.)
pi_67273109
Ben nu ook coach van Zwitserland. Ik ga dat land proberen te kwalificeren voor het komende WK. Ik zit in de poule met Italië, Georgie, Andorra, Noord-Ierland en Ierland. Alleen de nummer 1 plaatst zich voor het WK, dat wordt dus nog een aardige kluif
  zaterdag 21 maart 2009 @ 21:33:18 #127
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_67278479
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:05 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]

'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_67281580
Is het eigenlijk ooit iemand gelukt een ultimatum te stellen en dan niet ontslagen geworden?
  zondag 22 maart 2009 @ 00:40:37 #129
185115 Juk
Misschien
pi_67283191
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 23:19 schreef Sulejmani het volgende:
Is het eigenlijk ooit iemand gelukt een ultimatum te stellen en dan niet ontslagen geworden?
Mijn score wat dat betreft is 4 keer ontslagen en 1 keer niet.
De keer dat ik niet werd ontslagen zat ik zo'n 20 jaar bij Feyenoord en werd ik elk seizoen met 100 punten kampioen. Het ging om stadionuitbreiding.
pi_67283233
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:40 schreef Juk het volgende:

[..]

Mijn score wat dat betreft is 4 keer ontslagen en 1 keer niet.
De keer dat ik niet werd ontslagen zat ik zo'n 20 jaar bij Feyenoord en werd ik elk seizoen met 100 punten kampioen. Het ging om stadionuitbreiding.
Werd het stadion toen ook uitgebreid of werd je ultimatum alleen vergeven?
pi_67285854
quote:
[ afbeelding ]

hehe

k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  zondag 22 maart 2009 @ 10:18:41 #132
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_67286927
quote:
[ afbeelding ]

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 22 maart 2009 @ 11:00:34 #133
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_67287647
Ik heb het spel al even, maar ik kan bijna nooit winnen
pi_67299289

Voor de rechtsbuitenpositie bij Feyenoord, als vervanger van de bejaarde Jenner, heb ik deze knaap binnen weten te halen. Had nog wat geld over van verkopen op de laatste transferdag, plus een heel mooi bedrag (+- 2mln) kreeg ik voor een transfer van een oud-speler van Feyenoord. Voor 2,5 mln wilde Tigres hem wel laten gaan. Ik denk dat het wel ene mooi transfer gaat worden.

Daarnaast doet huurling van Eck het geweldig. In de competitie 15 doelpunten in 13 wedstrijden. Wij staan nu 4e. Na 13e wedstrijden hebben we 24 punten. De top3 zou je daar niet echt verwachten. Willem II(30pnt), Go Ahead(26pnt) en Ado(25pnt) . PSV staat 1 punt onder me, maar wle een wedstrijd minder gespeeld.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_67299881
Met die nieuwe patch is het echt bijna niet te doen om 7-sterren trainers te krijgen, zeker niet in het begin voldoet er echt niemand aan dat profiel... of ze zitten al vast bij een club en willen niet meer weg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_67309134
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Met die nieuwe patch is het echt bijna niet te doen om 7-sterren trainers te krijgen, zeker niet in het begin voldoet er echt niemand aan dat profiel... of ze zitten al vast bij een club en willen niet meer weg
Best realistisch dat alleen de beste clubs de beste trainers hebben, toch?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  zondag 22 maart 2009 @ 23:09:02 #137
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67309828
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Inderdaad ik vind het ook een verbetering. Het was wel erg makkelijk om 7-sterren te halen.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_67309912
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja daar zit wel wat in maar zelfs de besten zijn nu niet goed genoeg lijkt het wel... die Meulensteen haalt bijvoorbeeld ook maar 6 sterren....
  zondag 22 maart 2009 @ 23:19:20 #139
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67310224
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja daar zit wel wat in maar zelfs de besten zijn nu niet goed genoeg lijkt het wel... die Meulensteen haalt bijvoorbeeld ook maar 6 sterren....
Zes van de zeven is wat mij betreft best goed.
pi_67310517
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:19 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Zes van de zeven is wat mij betreft best goed.
Jawel, maar ik vraag me af wat het voor je training betekent... gaat het nu allemaal ook een stuk lastiger om spelers op te trainen?
pi_67310614
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:09 schreef Spougle het volgende:
Hebben mensen hier trouwens ervaring met Rodney Sneijder? Hij schijnt heel goed te worden maar in mijn vorige games viel hij echt tegen. Moet je hem echt elke wedstrijd laten spelen om hem beter te maken?
heb hem met NAC op 17 jarige leeftijd voor 55000 opgepikt..

nu 2 jaar later is hij meer dan 2 miljoen waard..

zegt genoeg lijkt me.

zeer goede speler erg tevreden .
pi_67311431
quote:
Ik had em in mijn Wolves-game, toen speelde hij de pannen van het dak, werd op 22-jarige leeftijd vaste Oranje-klant en iedere club in Engeland wilde em hebben

In mijn huidige Man City game heb ik em gratis opgepikt en voor ¤1 miljoen doorverpatst, omdat ie allemaal 13'tjes en 14'tjes had
  maandag 23 maart 2009 @ 00:40:08 #143
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_67312337
Ey, speel een netwerkgame met vrienden! Echt supermooi is dat!

Ik zit met een probleempje, had met mijn eerste game in FM 2009 ook al het probleem; ernstig veel blessures, iedere wedstrijd 2 stuks.

Begon net de competitie: 5 stuks, wel 0-0 eruit gesleept tegen mijn aartsrivaal Newcastle:

Erg lelijk dit, bij Feyenoord was het precies hetzelfde, training staat tegen het lichte aan, goede technische staf, fysio's met kwaliteit aanwezig, niet te veel wedstrijden.

tsja..

[ Bericht 8% gewijzigd door Babbatuur op 23-03-2009 01:01:29 ]
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
  maandag 23 maart 2009 @ 07:49:02 #144
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_67313917
Ik ben FC Omniworld . Ik heb een hele zooi gratis/goedkope spelers gehaald, en iedereen die weg wilde is verkocht ongeveer . De competitie is twee wedstrijden jong, maar ik heb die wel allebei gewonnen. 1-0 tegen Telstar en 2-1 tegen BV Veendam.

Enige minpunt is dat ik 13k over m'n salarisbudget heenzit. Maarja ik heb nu naast m'n 7 spelers op de bank nog 13 reserves, dus daar valt nog wel in te snijden .
><(({°>
pi_67315877
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jawel, maar ik vraag me af wat het voor je training betekent... gaat het nu allemaal ook een stuk lastiger om spelers op te trainen?
Ik denk het wel. Zal wel één van de maatregelen zijn tegen de absurd veel goede spelers in 2012 en verder.
  maandag 23 maart 2009 @ 10:47:28 #146
168255 J.Herrer
pi_67317135
quote:
In mijn FM08 game bij Ajax had ik hem de eerste 3 jaar ofzo aan Omniworld verhuurd, daarna kreeg hij een kans om zich in de basis te spelen.. ik liet hem vaak in de basis beginnen in beker wedstrijden en CL wedstrijden waar niks meer op het spel stond en daar deed ie het wel aardig. Het seizoen daarop was ik van plan om hem definitief basisspeler te maken maar toen kwam Arsenal met 24 miljoen euro
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  maandag 23 maart 2009 @ 10:52:47 #147
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_67317285
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

In mijn FM08 game bij Ajax had ik hem de eerste 3 jaar ofzo aan Omniworld verhuurd, daarna kreeg hij een kans om zich in de basis te spelen.. ik liet hem vaak in de basis beginnen in beker wedstrijden en CL wedstrijden waar niks meer op het spel stond en daar deed ie het wel aardig. Het seizoen daarop was ik van plan om hem definitief basisspeler te maken maar toen kwam Arsenal met 24 miljoen euro
In fm09 blijft rodney maar een matige speler, goed voor de eredivisie maar subtop/top premier league of spanje haalt hij niet.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:39:32 #148
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_67318796
Kampioen geworden met PSV, en daarna de bekerfinale gewonnen van ajax met 4-6 na eerst 2-0 achter te hebben gestaan

Nu zitten er allemaal clubs achter mijn spelers aan, maar niemand die een bod doet

En die spelers willen allemaal hogerop en zijn ontevreden

Hopelijk kan ik volgend seizoen iets verder komen dan 1e ronde knock out fase van de CL. Afgelopen seizoen verloren van Olympique Marseille

Wél een leuke speler gratis opgehaald: Nacer Barazite, een 24-jarige Nederlander met aardige stats! Ben benieuwd...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_67318927
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:39
Wél een leuke speler gratis opgehaald: Nacer Barazite, een 24-jarige Nederlander met aardige stats! Ben benieuwd...
speelt die niet bij arsenal?
  maandag 23 maart 2009 @ 11:59:32 #150
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_67319485
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:43 schreef fetss het volgende:

[..]

speelt die niet bij arsenal?
Ja klopt, hij speelde bij Arsenal, maar hij had geen nieuw contract getekend. Daarop heb ik hem een contract aangeboden en daar ging hij mee accoord

Qua specs belooft het wel wat. Heb nu 3 goede middenvelders weten te strikken die ook nog eens jong zijn

Nacer Barazite, Svenbjörn Ellertson en Anders Birkeland. Stuk voor stuk toppers en met Dszuszák op links moet het een sterk middenveld worden .

Heb nu een oefentoernooi georganiseerd met Bayern München, Fenerbahce en Manchester City. Ben benieuwd!
PieAir
  maandag 23 maart 2009 @ 15:32:40 #151
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_67326420
Iemand de PSP versie trouwens al gespeeld?
PieAir
pi_67334094

Cardozo, de held
  maandag 23 maart 2009 @ 20:26:30 #153
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67336076
90+9. Verlenging toch zeker?

Sta op 8 wedstrijden van het einde vierde met Feijenoord. Ajax is onoverwinnelijk en lijkt met gemak kampioen te worden voor het tweede seizoen op rij. Ben tot nu toe wel de enige ploeg die van ze gewonnen (2-0) heeft.

Redelijk gemakkelijk door de groepsfase van de UEFA Cup gekomen, helaas niet verder gekomen dan dat. Leverkussen was te sterk voor mij. In de winterstop Seleznyov aangetrokken als target man (uitstekende stats voor dat doeleinde ). Ook mijn tactiek op hem aangepast en het helpt aardig. Een aantal grote overwinningen (5-1, 4-0, 3-0) op respectievelijk Roda JC, FC Utrecht en Heerenveen.

Kampioen ga ik niet worden, kan echter wel de beker nog winnen. Sta nu in de halve finale tegen FC Groningen (angstgegner )

[ Bericht 84% gewijzigd door Happel op 23-03-2009 20:33:23 ( ) ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_67337125
Ik ben uiteindelijk toch maar verder gegaan met Hellas Verona, moet toch minimaal een keer de Scudetto binnen halen.

Uit tegen Fiorentina, 2-0 achter bij rust, en dan kan een teamtalk schijnbaar toch ineens helpen.

maandag 23 maart 2009 @ 21:34:06 #155
168255 J.Herrer
pi_67338631
Ik ga ook weer verder met Cisco.
Chelsea werd toch een beetje saai als je alles al meteen wint 1e seizoen
pi_67344196
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:26 schreef Happel het volgende:
90+9. Verlenging toch zeker?
Nee! Dat is het geniale juist
pi_67373480
Het is weer winterstop hoor, daar heb je Manchester United, Chelsea, Liverpool, Tottenham, AC Milan, AS Roma, Fiorentina, Stuttgart, Sevilla, etc etc etc weer die lachwekkend lage bedragen bieden voor je sterspelers die net een half seizoen bij je spelen...
pi_67376017
Ik ben toch maar weer even teruggeswitcht naar mijn FM2008 game met Chelsea... ik heb op de een of andere manier nog steeds geen zin in FM2009... hoewel het spel best goed speelt nu na die 3e patch
  woensdag 25 maart 2009 @ 08:02:43 #159
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_67381735
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:34 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ga ook weer verder met Cisco.
Chelsea werd toch een beetje saai als je alles al meteen wint 1e seizoen
Begin dan in Engeland ook in de laagste divisie! Dat is ook erg leuk!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_67382721
Zo, heb regen Rivetti, een rechtsback die ik voor 3,6 miljoen euro van Sparta Praag had gekocht afgelopen zomer, voor 18,5 miljoen euro aan Liverpool verkocht.

Verder bood AS Roma nog 24 miljoen euro voor 50% van de rechten van mijn nieuwe keeper.
Maar die kunnen het vergeten, want ik blijf mijn topspelers niet verkopen...
pi_67383608
Ik vind het altijd leuk om met meerdere managers te spelen. Maar als ik 2 managers ben zorg ik dat ze niet in de zelfde competitie zitten. Zo ben ik nu PSV en FH(Ijs).

PSV:
JCS vrij eenvoudig gewonnen, niet veel kansen weggegeven en leek op een 1-0(Toivonen) overwinning af te stevenen. Totdat Timmy Simons in de eerste minuut blessuretijd bedacht dat 2-0 toch mooier was..
Competitie gestart met een 0-0 tegen ADO. Ik was de betere maar maakte de kansen niet af. Tweede duel tegen Feyenoord, in de Kuip. Ging gelijk op, Maza Rodriguez maakte 0-1 en 2 minuten later Makaay de 1-1. Er waren 2 minuten blessure tijd en in de 3e minuut blessure tijd kreeg Ola Toivonen vanaf 11 meter de kans om alsnog de winst te pakken. En dat deed hij dan ook
CL gestart met een 1-0 winst op Galatasaray, wederom goal van Toivonen.
Speel met 2 spitsen, Lazovic en Toivonen. In de voorbereiding was Lazovic topscorer, en nu na 4 officiele duels heeft Toivonen 3 goals en Lazovic 0..
1 aankoop gedaan: Emmanuel Eboué van Arsenal.

FH:
Kwam hier toen ze 4 punten achter de nummer 1 KR stonden. Nu is het gat nog 1 punt met nog 3 duels te gaan.
In de 2e voorronde UEFA Cup tegen Besiktas. Begon met het uit duel. kwam na een half uur met 0-2 voor. In de twintig minuten na rust wist Besiktas die achterstand om te buigen naar een 4-2 voorsprong. Uiteindelijk werd het toch nog 4-4 Thuis verloor ik echter met 0-2 maar toch kan ik met een tevreden gevoel terugkijken.
pi_67392998
Dit moet een record zijn ofzo, de halve Serie A mag Europa in:

Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_67393041
Is het bij een al gestarte game mogeijk om ECC te veranderen in CL zoals bij jou? En hoe?
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:43:34 #164
168255 J.Herrer
pi_67393086
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:40 schreef Saviola het volgende:

[ afbeelding ]
Cisco Roma
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:25:52 #165
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_67399655
Ik meld me ook maar 'ns. Gisteren de hele dag gespeeld met mijn QPR game, en gelukkig begon ik weer te winnen na 14 wedstrijden niet gewonnen te hebben ( ). Met dank aan een Senegalese Bosniër die ik had gehaald als middenvelder maar beter was dan mijn spits van 1,5 miljoen (Chris Brown). Ik stond dik laatste maar begon op te klimmen tot boven de degradatiezone, tot ik Preston North achter me liet en Sheffield Wednesday boven me had. Die hebben me het nog erg moeilijk gemaakt door ook constant te blijven winnen, maar in de laatste wedstrijden verloren zij twee keer terwijl ik twee keer won --> veilig. Contractverlenging
gekregen gelukkig, ik eindigde als 19de. Één prijs gewonnen: grootste miskoop in de Championship (Chris Brown)
Nu tweede seizoen, heb een klein probleem in het aantal middenvelders. Had drie huurlingen op het middenveld en hun vervangers waren allemaal aan het huilen omdat ze het grootste gedeelte van het seizoen op de bank zaten. Dus die heb ik grotendeels eruit geschopt. Drie vervangers die ik op het oog had wilden niet komen of kregen geen werkvergunning, dus ben nog hard op zoek naar een middenvelder voor de flanken.
Tranquillo
pi_67400074
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef icebliss het volgende:
Ik meld me ook maar 'ns. Gisteren de hele dag gespeeld met mijn QPR game, en gelukkig begon ik weer te winnen na 14 wedstrijden niet gewonnen te hebben ( ). Met dank aan een Senegalese Bosniër die ik had gehaald als middenvelder maar beter was dan mijn spits van 1,5 miljoen (Chris Brown). Ik stond dik laatste maar begon op te klimmen tot boven de degradatiezone, tot ik Preston North achter me liet en Sheffield Wednesday boven me had. Die hebben me het nog erg moeilijk gemaakt door ook constant te blijven winnen, maar in de laatste wedstrijden verloren zij twee keer terwijl ik twee keer won --> veilig. Contractverlenging
gekregen gelukkig, ik eindigde als 19de. Één prijs gewonnen: grootste miskoop in de Championship (Chris Brown)
Nu tweede seizoen, heb een klein probleem in het aantal middenvelders. Had drie huurlingen op het middenveld en hun vervangers waren allemaal aan het huilen omdat ze het grootste gedeelte van het seizoen op de bank zaten. Dus die heb ik grotendeels eruit geschopt. Drie vervangers die ik op het oog had wilden niet komen of kregen geen werkvergunning, dus ben nog hard op zoek naar een middenvelder voor de flanken.
Als je een linkermiddenvelder nodig hebt, probeer Rodney Sneijder te halen...ik weet dat die naam duizend keer valt, maar hij is voor zo'n team ook goud waard. Hij is in een paar van mijn games echt mijn held geworden.
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:39:34 #167
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_67400151
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:40 schreef Saviola het volgende:

[ afbeelding ]

wtf is jouw tactic, zo dan!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_67401572
Zonet ben ik met West Ham bankroet gegaan (stapte halverwege het seizoen in) heb geprobeerd om spelers te ontslaan om zo de salarissen omlaag tekrijgen, maar het bestuur blokkeerde dit telkens. Zo bleef ik tot het einde van het seizoen ongeveer per maand 120k boven mijn salarisplafond.

Heb 16 doorlopende contracten met waardeloze jeugd- en reservespelers. Aflopende contracten kan ik niet verlengen. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren!
It Never Hurts To Help!
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:23:17 #169
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67401654
Elite
Tegen TTIP
pi_67405310
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:39 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

wtf is jouw tactic, zo dan!
Een aanvallende 451.
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:15:07 #171
25957 Reddiablo
pi_67405823
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:01 schreef Saviola het volgende:

[..]

Een aanvallende 451.

hmmm... zou je die kunnen uploaden, of een linkje kunnen geven of whatever?
www.3voor12denhaag.nl
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:37:59 #172
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67406762
Mijn eerste succes behaald na twee seizoenen Feyenoord. Vorige jaar de finale verloren en dit jaar winnend afgesloten, zij het dankzij een penalty van scheidend speler Makaay.

Al met al wel tevreden over het verlopen seizoen. Had gehoopt wat kansrijker te zijn in de strijd om het kampioenschap. Ajax was echter oppermachtig en ik liet te vaak punten liggen in wedstrijden tegen de grotere ploegen.

Doelstelling voor volgend seizoen word dan ook het behalen van een kampioenschap. Graag wil ik ook verder komen in de UEFA cup. Nu twee seizoenen op rij uitgeschakeld in de eerste ronde na groepsronde.

Neem afscheid van Makaay, Landzaat, Slory en Tiendalli. Afhankelijk van het transferbudget komen daar een of twee spelers voor terug. De rest haal ik uit de jeugd. Die moeten langzamerhand ook klaargestoomd worden voor het eerste, hè?
Elite
Tegen TTIP
pi_67407019
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:15 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

hmmm... zou je die kunnen uploaden, of een linkje kunnen geven of whatever?
Sure. Hierzo (ik speel wel 08 nog he, weetniet of dat ook werkt met andere versies).
pi_67407280
Godsamme, save file gecrashed
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:53:14 #175
25957 Reddiablo
pi_67407348
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:45 schreef Saviola het volgende:

[..]

Sure. Hierzo (ik speel wel 08 nog he, weetniet of dat ook werkt met andere versies).
Dankje..

hmmm, waarschijnlijk niet - maar 't valt te proberen
www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 26 maart 2009 @ 03:14:20 #176
185115 Juk
Misschien
pi_67418234
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef icebliss het volgende:
Één prijs gewonnen: grootste miskoop in de Championship (Chris Brown)

Waar kan ik dat precies terugvinden? Ik kreeg het in beeld maar had een keer teveel geklikt en nu kan ik het niet meer vinden.
pi_67418830
Laatste speeldag met FH.
FH staat 1e en feitelijk kan de top 4 nog kampioen worden. Ik moet tegen de nummer 11. De anderen tegen de nummers 6 8 en 12.
Alle schoten van mij gaan naast of worden gekeerd.. zij kunnen van 30 meter met 5 man ertussen schieten en hij zit er in.. uitslag 3-1 voor Fylkir. En omdat de rest wel wint eindig ik gewoon 4e. De beker gaat tussen de nummer 6 en 8 dus FH geen Europees voetbal..
pi_67418899
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 07:56 schreef MMUFC het volgende:
Laatste speeldag met FH.
FH staat 1e en feitelijk kan de top 4 nog kampioen worden. Ik moet tegen de nummer 11. De anderen tegen de nummers 6 8 en 12.
Alle schoten van mij gaan naast of worden gekeerd.. zij kunnen van 30 meter met 5 man ertussen schieten en hij zit er in.. uitslag 3-1 voor Fylkir. En omdat de rest wel wint eindig ik gewoon 4e. De beker gaat tussen de nummer 6 en 8 dus FH geen Europees voetbal..
ff opnieuw laden, en overdoen ?
pi_67419788
Met nog 7 wedstrijden te gaan maak ik nog kans op CL voetbal met Hellas Verona.

Sta 6e, met 2 punten achterstand op nr 4 Fiorentina, waar ik net met 2-0 van heb gewonnen.

Ontknoping volgt.
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:49:18 #180
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67420791
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 08:04 schreef fetss het volgende:

[..]

pi_67420863
quote:

[..]

Ja, net als in het echt
pi_67421224
quote:

[..]

Nee, ik neem mijn verlies als een echte Louis van Gaal(ik heb de uiteindelijke kampioenscoach niet gefeliciteerd) en ben daarna als een echte loser van de bovenste plank opgestapt bij FH
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet eens gekeken heb wie er uiteindelijk kampioen is geworden.. ik zag de 4 het missen van de letters EC en dan de letters FH.
Op dat moment storte de FM-wereld voor mij in

Vanavond maar eens een LLM uitdaging aangaan..
pi_67421444
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 03:14 schreef Juk het volgende:

[..]

Waar kan ik dat precies terugvinden? Ik kreeg het in beeld maar had een keer teveel geklikt en nu kan ik het niet meer vinden.
Als je naar competities gaat > dan je land naar keuze > seizoensoverzicht .

Inmiddels in 2015 in m'n netwerk game. Prima ingekocht Pepe en Diaby gratis binnen gehaald evenals wat regens.
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:26:57 #184
229690 Spougle
pi_67432290
Yay! Lekker vroeg thuis vandaag, en het is nog slecht weer ook
Dat betekent Football manager

[ Bericht 0% gewijzigd door Spougle op 26-03-2009 18:10:23 ]
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:58:08 #185
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_67433405
Volgende wedstrijd tegen West Ham (gedegradeerd), zie ik dat ze een nieuwe manager hebben: L van Gaal. Dus ik was benieuwd of hij in de Engelse media zich misschien wat rustiger gedraagt. Nou, nee dus

Tranquillo
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:59:25 #186
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_67433443
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:58 schreef icebliss het volgende:
Volgende wedstrijd tegen West Ham (gedegradeerd), zie ik dat ze een nieuwe manager hebben: L van Gaal. Dus ik was benieuwd of hij in de Engelse media zich misschien wat rustiger gedraagt. Nou, nee dus
[ afbeelding ]
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:15:37 #187
185115 Juk
Misschien
pi_67434066
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:13 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Als je naar competities gaat > dan je land naar keuze > seizoensoverzicht .

Inmiddels in 2015 in m'n netwerk game. Prima ingekocht Pepe en Diaby gratis binnen gehaald evenals wat regens.
Tenk joe
pi_67437496
shit, kan maar niet winnen al duizend keer mn tactiek aangepast
pi_67437610
Ik begin aardig bored te raken met mijn Man City game. Arsenal is ongenaakbaar, maar voor de rest win ik alles wel aardig makkelijk. Ben nu 3-3-4 gaan spelen, kijken of dat het wat leuker en doelpuntrijker maakt allemaal. Zo niet, dan begin ik een nieuwe game. Eerstedivisieclub in NL lijkt me wel wat
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:28:17 #190
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67442390
Is dit nieuw?

Elite
Tegen TTIP
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:40:14 #191
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67442770
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:56 schreef fetss het volgende:
shit, kan maar niet winnen al duizend keer mn tactiek aangepast
Gewoon steeds de wedstrijd herladen. Je komt vanzelf in een flow als je een paar keer op rij wint en dan hoef je minder vaak te herladen.
pi_67442935
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:40 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Gewoon steeds de wedstrijd herladen. Je komt vanzelf in een flow als je een paar keer op rij wint en dan hoef je minder vaak te herladen.
mja herladen is ook zo kut , uiteindelijk nog 4e geworden met twente ..

harry slijngaard en joost adams zijn wel echte toppers bij mij !

[ Bericht 7% gewijzigd door fetss op 26-03-2009 20:51:01 ]
pi_67444324
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:40 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Herladen is voor pussys
pi_67444409
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 18:01 schreef VonHinten het volgende:
Ik begin aardig bored te raken met mijn Man City game. Arsenal is ongenaakbaar, maar voor de rest win ik alles wel aardig makkelijk. Ben nu 3-3-4 gaan spelen, kijken of dat het wat leuker en doelpuntrijker maakt allemaal. Zo niet, dan begin ik een nieuwe game. Eerstedivisieclub in NL lijkt me wel wat
Ik heb precies hetzelfde! Ook met man city, en arsenal wint elk jaar bijna alles wat er in engeland te winnen valt. 2015.
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:26:59 #195
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67444462
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:23 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Herladen is voor pussys
Ik herlaad ook niet hoor.

Zo hoort het.
pi_67445266
In Verona is seizoen 2015/16 heel erg goed afgelopen, 16 punten uit de laatste 7 wedstrijden en een hele knappe 3e plek is het resultaat.

De inmiddels met de club verbonden toppers Daniel Aquino, Mascio en Victor Irineu waren samen met nieuwkomer Guiseppe Greco de uitblinkers dit seizoen.

De transfers weer even op een rijtje :

En het grote verschil denk ik met het teleurstellende vorige seizoen was de nieuwe tactiek, ben uiteindelijk met een DMC ipv een AMC gaan spelen, en die Greco heeft dat perfect ingevuld.

Denk toch dat dit iets meer defensieve zekerheid heeft gebracht, en qua scoringsdrang ben ik niet achteruit gegaan.

Op naar de Champions League, hopelijk geeft dit de club genoeg status om topspelers te kunnen houden.
pi_67446815
kan niet meer stoppen
pi_67450322
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:25 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde! Ook met man city, en arsenal wint elk jaar bijna alles wat er in engeland te winnen valt. 2015.
Seizoen 2011/2012:

PRM League: 2e achter Arsenal
CL: in halve finale verslagen door Arsenal
League Cup: in finale verslagen door Arsenal
FA Cup: in finale gewonnen van Arsenal

Arsenal is 4x op rij kampioen geworden en heeft van de 4 CL's die er tot nu toe gespeeld zijn 3 gewonnen... En ze hebben praktisch geen speler aangekocht! Alleen ene Toulalan die alles van buiten de zestien in de kruising pegelt
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:38:08 #199
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67450650
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:22 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Seizoen 2011/2012:

PRM League: 2e achter Arsenal
CL: in halve finale verslagen door Arsenal
League Cup: in finale verslagen door Arsenal
FA Cup: in finale gewonnen van Arsenal

Arsenal is 4x op rij kampioen geworden en heeft van de 4 CL's die er tot nu toe gespeeld zijn 3 gewonnen... En ze hebben praktisch geen speler aangekocht! Alleen ene Toulalan die alles van buiten de zestien in de kruising pegelt
Toulalan is in het echt ook een held hoor.
pi_67450993
Ik voel me net Bert van Marwijk, maar dan op het middenveld. Heb wel vijf wereldtoppers op het centrale middenveld bij Ajax. Van de originele ploeg spelen alleen Vermaelen, Stekelenburg en Huntelaar nog. Vertonghen komt er niet meer tussen met al die klasse in het midden.

Het heeft er ook voor gezorgd dat ik wel leuke talenten op op MR/ML en AMR/AML heb, maar gewoon de vleugels niet meer gebruik. Heb mijn sattelietclub Omniworld volgepropt, helaas staan ze nu bijna op promotie wat volgensmij zou betekenen dat ze niet meer mijn sattelietclub zullen blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')