Dan miste ik de spot in deze post denk ik...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:01 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Euh.. óf je hebt mijn post verkeerd gelezen, óf je hebt de verkeerde voor je. Ik speel nooit wedstrijden overVerliezen is verliezen.
Hoeveel buitenlanders mag je nou opstellen. Herinder me in je post gelezen te hebben max. 3 van buiten EU.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:42 schreef MMUFC het volgende:
eerste voorronde UEFA Cup tegen Shaktar nogwat uit Kazachastan gespeeld.. 1-0 winst en 0-0 gelijk..
nu moet ik tegen een Scandinavische club.. namelijk SC Heerenveen![]()
In de regels bij het aantal vervangingen voor een wedstrijd staat max. 3 spelers van buiten de EU..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:44 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Hoeveel buitenlanders mag je nou opstellen. Herinder me in je post gelezen te hebben max. 3 van buiten EU.
nu lees ik op Fm2009.nl
Wat zijn de algemene regels?
IJsland wijkt niet af van de normale regels op het gebied van puntenverdeling. Bij een winstpartij krijg je gewoon drie punten en bij een gelijkspel krijgen beide clubs één punt. Bij een nederlaag ontvang je geen punten. De competitie duurt 22 wedstrijden, waarin alle teams elkaar twee keer treffen. Tijdens wedstrijden mag de selectie bestaan uit 18 spelers, waarvan er hooguit drie de buitenlandse nationaliteit hebben. Ook mag je slechts vier huurlingen binnen de selectie waarborgen.
Dat zat er niet in de uitwedstrijd werd 0-0. Kennelijk waren mijn spelers niet zo gemotiveerd meer na de 9-0 thuis. En ik kan het ze niet eens kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:46 schreef VonHinten het volgende:
1 goal in de uitwedstrijd scoren en zij moeten er 11 maken!!!
Thomas Repka heeft zijn 2010 aflopende contract(het is nu 2010) verlengd tot 2011. Hij verdient nu nog maar 520 euro per maandquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:09 schreef MMUFC het volgende:
Heb inmiddels good old Thomas Repka aan mijn verdediging toegevoegdDeze man, voor IJslandse begrippen een grootheid, verdient per maand nog geen 1200 euro..:)
Volgens mij welquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:28 schreef Pacmaniac het volgende:
Zo is het dat als je 2 duels in de nacompetitie speelt en de ene met 1-0 verliest en het andere duel met 5-0 wint je een derde wedstrijd moet spelen voor beslissing. Is dit in de echte playoffs ook zo??
hoe krijg je het voor elkaar dat die lijntjes zo lopenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:19 schreef Steven184 het volgende:
FM09 wil maar niet lekker draaien hier, dus had een tijdje terug weer een oude game van FM08 opgepikt.
Na omzwerveringen via IJsland(FH), Engeland(Dag & Red), Nederland (Go Ahead Eagles) en Spanje (Sevilla) ben ik uiteindelijk in 2016 terecht gekomen bij de club van mijn hart: Feyenoord. Maar mijn voorgangers hebben het niet zo heel makkelijk gemaakt. Feyenoord zit diep in de schulden, dieper dan Irl. Op een begroting van 69miljoen hebben ze een schuld van 40 miljoen. En de salarissen gingen ver over het budget heen.
De club had er al heel wat speler uitgegooid voordat ik binnenkwam en ik ben daarmee stug doorgegaan. Het elftal had vaak slechts 1 Nederlands sprekende speler in de basis staan, Portugees was de voertaal. Onder andere Vagner Love, Buijs, Greene, Hevertone, McGlone, Mokoena, Samuel, Eltinho, Wagner, Eron, Guiliano, Guto, Eron, WIllian, Hofs, Saulo en Basta mochten vertrekken(Veel Brazilianen ja, er mocht er 1 blijven). Van de basisspelers mocht er 1 blijven, Schilder.
Dat leverde wat ruimte op de salarisposten op en zorgde dat ik tenminste iets kon doen op de transfermarkt. De transferperiode leverde de volgende (voorlopige) basis op.
[ afbeelding ]
Het elftal kent 3 huurlingen; Vorm(Bolton), De Vries(VVV) en van Eck(Everton). Kooistra, Seedorf, De Vries stonden vorig seizoen exact zo in de basis van het gedegradeerde VVV, maar beters kon ik niet halen. Alhoewel alle 3 prima verdedigers zijn en de 21-jarige Kooistra zie ik nog wel verder groeien. Cardozo is een van de paupers waar mijn voorganger Wotte me heeft opgezadeld en ik heb geen geld voor een andere linksback. Hopen dat mijn jeugdige linksback De Graaff(17 hjaar) door gaat breken.
Op het middenveld zit ik het ruimst in mijn spelers. Schilder is inderdaad Robbert Schilder. Vorig seizoen overgenomen van Wolfsburg en nu tegen wil en dank mijn aanvoerder. Doet het verbazingwekkend goed, had ik niet verwacht. Verstraeten is een aardige box-to-box middenvelder die transfervrij over is genomen van Club Brugge. Van Stokkum(20 jaar) en de Wit(21 jaar) zijn beide jeugdproducten van Feyenoord. Daarnaast heb ik in Suriname bij Transvaal Tom Schaap opgepikt. Ongelooflijk dat hij daar nog speelde, want een uitstekende middenvelder. 23 jaar, maar kan volgens mij nog verder groeien en zal dit seizoen regelmatig gaan spelen.
Jenner kreeg geen contractverlenging bij Reading en is eigenlijk te slecht dacht ik. Maar ik had geen andere opties op rechts, dus haalde ik hem maar voor een klein bedrag. De eerste 5 partijen doet hij het geweldig met 4 assists. Van Eck is een jeugdproduct van Volendam en scoorde op huurbasis vorig jaar bij Heerenveen 12x in 26 wedstrijden. Dit seizoen mag hij het bijh mij wel beter doen.
1 janauri krijg ik dan mijn eigen spits. Transfervrij komt Peter Olsson over van IFK Gotenburg en daar verwacht ik veel van eerlijk gezegd. Als reserves heb ik bijna alleen maar jeugd zitten, dus van de breedte van mijn selectie moet ik het niet hebben. Maar er zit wel potentie in.
De eerste 5 wedstrijden van het seizoen begonnen slecht, maar het gaat steeds beter.
[ afbeelding ]
Das FM08, jij speelt waarschijnlijk FM09, daar kan dat niet meer. (Die ronde lijntjes althans, rechte lijnen kunnen nog wel. Voor als je het niet wist: die geven de looprichting van een speler aan. Gaat ie veelal naar voren, of moet hij een beetje blijven hangen.)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar dat die lijntjes zo lopen
ik ontdek elke minuut weer wat nieuws
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:05 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, check mijn gespeelde tijd en adictedness rating![]()
Mijn score wat dat betreft is 4 keer ontslagen en 1 keer niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:19 schreef Sulejmani het volgende:
Is het eigenlijk ooit iemand gelukt een ultimatum te stellen en dan niet ontslagen geworden?
Werd het stadion toen ook uitgebreid of werd je ultimatum alleen vergeven?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:40 schreef Juk het volgende:
[..]
Mijn score wat dat betreft is 4 keer ontslagen en 1 keer niet.
De keer dat ik niet werd ontslagen zat ik zo'n 20 jaar bij Feyenoord en werd ik elk seizoen met 100 punten kampioen. Het ging om stadionuitbreiding.
hehequote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:05 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:05 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
Best realistisch dat alleen de beste clubs de beste trainers hebben, toch?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Met die nieuwe patch is het echt bijna niet te doen om 7-sterren trainers te krijgen, zeker niet in het begin voldoet er echt niemand aan dat profiel... of ze zitten al vast bij een club en willen niet meer weg
Inderdaad ik vind het ook een verbetering. Het was wel erg makkelijk om 7-sterren te halen.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Best realistisch dat alleen de beste clubs de beste trainers hebben, toch?
Ja daar zit wel wat in maar zelfs de besten zijn nu niet goed genoeg lijkt het wel... die Meulensteen haalt bijvoorbeeld ook maar 6 sterren....quote:Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Best realistisch dat alleen de beste clubs de beste trainers hebben, toch?
Zes van de zeven is wat mij betreft best goed.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar zit wel wat in maar zelfs de besten zijn nu niet goed genoeg lijkt het wel... die Meulensteen haalt bijvoorbeeld ook maar 6 sterren....
Jawel, maar ik vraag me af wat het voor je training betekent... gaat het nu allemaal ook een stuk lastiger om spelers op te trainen?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:19 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Zes van de zeven is wat mij betreft best goed.
heb hem met NAC op 17 jarige leeftijd voor 55000 opgepikt..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:09 schreef Spougle het volgende:
Hebben mensen hier trouwens ervaring met Rodney Sneijder? Hij schijnt heel goed te worden maar in mijn vorige games viel hij echt tegen. Moet je hem echt elke wedstrijd laten spelen om hem beter te maken?
Ik had em in mijn Wolves-game, toen speelde hij de pannen van het dak, werd op 22-jarige leeftijd vaste Oranje-klant en iedere club in Engeland wilde em hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:09 schreef Spougle het volgende:
Hebben mensen hier trouwens ervaring met Rodney Sneijder? Hij schijnt heel goed te worden maar in mijn vorige games viel hij echt tegen. Moet je hem echt elke wedstrijd laten spelen om hem beter te maken?
Ik denk het wel. Zal wel één van de maatregelen zijn tegen de absurd veel goede spelers in 2012 en verder.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vraag me af wat het voor je training betekent... gaat het nu allemaal ook een stuk lastiger om spelers op te trainen?
In mijn FM08 game bij Ajax had ik hem de eerste 3 jaar ofzo aan Omniworld verhuurd, daarna kreeg hij een kans om zich in de basis te spelen.. ik liet hem vaak in de basis beginnen in beker wedstrijden en CL wedstrijden waar niks meer op het spel stond en daar deed ie het wel aardig. Het seizoen daarop was ik van plan om hem definitief basisspeler te maken maar toen kwam Arsenal met 24 miljoen euroquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:09 schreef Spougle het volgende:
In fm09 blijft rodney maar een matige speler, goed voor de eredivisie maar subtop/top premier league of spanje haalt hij niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
In mijn FM08 game bij Ajax had ik hem de eerste 3 jaar ofzo aan Omniworld verhuurd, daarna kreeg hij een kans om zich in de basis te spelen.. ik liet hem vaak in de basis beginnen in beker wedstrijden en CL wedstrijden waar niks meer op het spel stond en daar deed ie het wel aardig. Het seizoen daarop was ik van plan om hem definitief basisspeler te maken maar toen kwam Arsenal met 24 miljoen euro
speelt die niet bij arsenal?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:39
Wél een leuke speler gratis opgehaald: Nacer Barazite, een 24-jarige Nederlander met aardige stats! Ben benieuwd...
Ja klopt, hij speelde bij Arsenal, maar hij had geen nieuw contract getekend. Daarop heb ik hem een contract aangeboden en daar ging hij mee accoordquote:
Nee!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:26 schreef Happel het volgende:
90+9. Verlenging toch zeker?
Begin dan in Engeland ook in de laagste divisie! Dat is ook erg leuk!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:34 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ga ook weer verder met Cisco.
Chelsea werd toch een beetje saai als je alles al meteen wint 1e seizoen
Cisco Romaquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:40 schreef Saviola het volgende:
Dit moet een record zijn ofzo, de halve Serie A mag Europa in:
[ afbeelding ]
Als je een linkermiddenvelder nodig hebt, probeer Rodney Sneijder te halen...ik weet dat die naam duizend keer valt, maar hij is voor zo'n team ook goud waard. Hij is in een paar van mijn games echt mijn held geworden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef icebliss het volgende:
Ik meld me ook maar 'ns. Gisteren de hele dag gespeeld met mijn QPR game, en gelukkig begon ik weer te winnen na 14 wedstrijden niet gewonnen te hebben (). Met dank aan een Senegalese Bosniër die ik had gehaald als middenvelder maar beter was dan mijn spits van 1,5 miljoen (Chris Brown). Ik stond dik laatste maar begon op te klimmen tot boven de degradatiezone, tot ik Preston North achter me liet en Sheffield Wednesday boven me had. Die hebben me het nog erg moeilijk gemaakt door ook constant te blijven winnen, maar in de laatste wedstrijden verloren zij twee keer terwijl ik twee keer won --> veilig. Contractverlenging
gekregen gelukkig, ik eindigde als 19de. Één prijs gewonnen: grootste miskoop in de Championship (Chris Brown)![]()
Nu tweede seizoen, heb een klein probleem in het aantal middenvelders. Had drie huurlingen op het middenveld en hun vervangers waren allemaal aan het huilen omdat ze het grootste gedeelte van het seizoen op de bank zaten. Dus die heb ik grotendeels eruit geschopt. Drie vervangers die ik op het oog had wilden niet komen of kregen geen werkvergunning, dus ben nog hard op zoek naar een middenvelder voor de flanken.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:40 schreef Saviola het volgende:
Dit moet een record zijn ofzo, de halve Serie A mag Europa in:
[ afbeelding ]
quote:
Sure. Hierzo (ik speel wel 08 nog he, weetniet of dat ook werkt met andere versies).quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:15 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
hmmm... zou je die kunnen uploaden, of een linkje kunnen geven of whatever?
Dankje..quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:45 schreef Saviola het volgende:
[..]
Sure. Hierzo (ik speel wel 08 nog he, weetniet of dat ook werkt met andere versies).
Waar kan ik dat precies terugvinden? Ik kreeg het in beeld maar had een keer teveel geklikt en nu kan ik het niet meer vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef icebliss het volgende:
Één prijs gewonnen: grootste miskoop in de Championship (Chris Brown)![]()
ff opnieuw laden, en overdoenquote:Op donderdag 26 maart 2009 07:56 schreef MMUFC het volgende:
Laatste speeldag met FH.
FH staat 1e en feitelijk kan de top 4 nog kampioen worden. Ik moet tegen de nummer 11. De anderen tegen de nummers 6 8 en 12.
Alle schoten van mij gaan naast of worden gekeerd.. zij kunnen van 30 meter met 5 man ertussen schieten en hij zit er in.. uitslag 3-1 voor Fylkir. En omdat de rest wel wint eindig ik gewoon 4e. De beker gaat tussen de nummer 6 en 8 dus FH geen Europees voetbal..
Ja, net als in het echtquote:
Nee, ik neem mijn verlies als een echte Louis van Gaal(ik heb de uiteindelijke kampioenscoach niet gefeliciteerd) en ben daarna als een echte loser van de bovenste plank opgestapt bij FHquote:
Als je naar competities gaat > dan je land naar keuze > seizoensoverzichtquote:Op donderdag 26 maart 2009 03:14 schreef Juk het volgende:
[..]
Waar kan ik dat precies terugvinden? Ik kreeg het in beeld maar had een keer teveel geklikt en nu kan ik het niet meer vinden.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:58 schreef icebliss het volgende:
Volgende wedstrijd tegen West Ham (gedegradeerd), zie ik dat ze een nieuwe manager hebben: L van Gaal. Dus ik was benieuwd of hij in de Engelse media zich misschien wat rustiger gedraagt. Nou, nee dus![]()
[ afbeelding ]
Tenk joequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:13 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Als je naar competities gaat > dan je land naar keuze > seizoensoverzicht.
Inmiddels in 2015 in m'n netwerk game. Prima ingekocht Pepe en Diaby gratis binnen gehaald evenals wat regens.
Gewoon steeds de wedstrijd herladen. Je komt vanzelf in een flow als je een paar keer op rij wint en dan hoef je minder vaak te herladen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:56 schreef fetss het volgende:
shit, kan maar niet winnen al duizend keer mn tactiek aangepast
mja herladen is ook zo kutquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:40 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Gewoon steeds de wedstrijd herladen. Je komt vanzelf in een flow als je een paar keer op rij wint en dan hoef je minder vaak te herladen.
Herladen is voor pussysquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:40 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Gewoon steeds de wedstrijd herladen. Je komt vanzelf in een flow als je een paar keer op rij wint en dan hoef je minder vaak te herladen.
Ik heb precies hetzelfde! Ook met man city, en arsenal wint elk jaar bijna alles wat er in engeland te winnen valt. 2015.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:01 schreef VonHinten het volgende:
Ik begin aardig bored te raken met mijn Man City game. Arsenal is ongenaakbaar, maar voor de rest win ik alles wel aardig makkelijk. Ben nu 3-3-4 gaan spelen, kijken of dat het wat leuker en doelpuntrijker maakt allemaal. Zo niet, dan begin ik een nieuwe game. Eerstedivisieclub in NL lijkt me wel wat
Seizoen 2011/2012:quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde! Ook met man city, en arsenal wint elk jaar bijna alles wat er in engeland te winnen valt. 2015.
Toulalan is in het echt ook een held hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:22 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Seizoen 2011/2012:
PRM League: 2e achter Arsenal
CL: in halve finale verslagen door Arsenal
League Cup: in finale verslagen door Arsenal
FA Cup: in finale gewonnen van Arsenal
Arsenal is 4x op rij kampioen geworden en heeft van de 4 CL's die er tot nu toe gespeeld zijn 3 gewonnen...En ze hebben praktisch geen speler aangekocht! Alleen ene Toulalan die alles van buiten de zestien in de kruising pegelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |