abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 maart 2009 @ 17:46:40 #121
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_67272634
Mijn aanval loopt echt als een tierelier. Ik laat Suarez, Sanchez, Teixeira en Sulejmani flink positie wisselen met elkaar. En ze schoppen de ballen er uit elk mogelijke hoek in. De verdediging van de tegenpartij heeft geen idee wat ze over komt.

Je zou eigenlijk niet verwachten dat een aanval met zoveel kleine spelers zo goed zou werken.

pi_67272946
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 17:28 schreef Pacmaniac het volgende:
Zo is het dat als je 2 duels in de nacompetitie speelt en de ene met 1-0 verliest en het andere duel met 5-0 wint je een derde wedstrijd moet spelen voor beslissing. Is dit in de echte playoffs ook zo??
Volgens mij wel Kijk anders es bij de regels van de competitie, daar zou het vermeld moeten staan.
pi_67272950
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 12:19 schreef Steven184 het volgende:
FM09 wil maar niet lekker draaien hier, dus had een tijdje terug weer een oude game van FM08 opgepikt.

Na omzwerveringen via IJsland(FH), Engeland(Dag & Red), Nederland (Go Ahead Eagles) en Spanje (Sevilla) ben ik uiteindelijk in 2016 terecht gekomen bij de club van mijn hart: Feyenoord. Maar mijn voorgangers hebben het niet zo heel makkelijk gemaakt. Feyenoord zit diep in de schulden, dieper dan Irl. Op een begroting van 69miljoen hebben ze een schuld van 40 miljoen. En de salarissen gingen ver over het budget heen.

De club had er al heel wat speler uitgegooid voordat ik binnenkwam en ik ben daarmee stug doorgegaan. Het elftal had vaak slechts 1 Nederlands sprekende speler in de basis staan, Portugees was de voertaal. Onder andere Vagner Love, Buijs, Greene, Hevertone, McGlone, Mokoena, Samuel, Eltinho, Wagner, Eron, Guiliano, Guto, Eron, WIllian, Hofs, Saulo en Basta mochten vertrekken(Veel Brazilianen ja, er mocht er 1 blijven). Van de basisspelers mocht er 1 blijven, Schilder.

Dat leverde wat ruimte op de salarisposten op en zorgde dat ik tenminste iets kon doen op de transfermarkt. De transferperiode leverde de volgende (voorlopige) basis op.

[ afbeelding ]

Het elftal kent 3 huurlingen; Vorm(Bolton), De Vries(VVV) en van Eck(Everton). Kooistra, Seedorf, De Vries stonden vorig seizoen exact zo in de basis van het gedegradeerde VVV , maar beters kon ik niet halen. Alhoewel alle 3 prima verdedigers zijn en de 21-jarige Kooistra zie ik nog wel verder groeien. Cardozo is een van de paupers waar mijn voorganger Wotte me heeft opgezadeld en ik heb geen geld voor een andere linksback. Hopen dat mijn jeugdige linksback De Graaff(17 hjaar) door gaat breken.

Op het middenveld zit ik het ruimst in mijn spelers. Schilder is inderdaad Robbert Schilder. Vorig seizoen overgenomen van Wolfsburg en nu tegen wil en dank mijn aanvoerder. Doet het verbazingwekkend goed, had ik niet verwacht. Verstraeten is een aardige box-to-box middenvelder die transfervrij over is genomen van Club Brugge. Van Stokkum(20 jaar) en de Wit(21 jaar) zijn beide jeugdproducten van Feyenoord. Daarnaast heb ik in Suriname bij Transvaal Tom Schaap opgepikt. Ongelooflijk dat hij daar nog speelde, want een uitstekende middenvelder. 23 jaar, maar kan volgens mij nog verder groeien en zal dit seizoen regelmatig gaan spelen.

Jenner kreeg geen contractverlenging bij Reading en is eigenlijk te slecht dacht ik. Maar ik had geen andere opties op rechts, dus haalde ik hem maar voor een klein bedrag. De eerste 5 partijen doet hij het geweldig met 4 assists. Van Eck is een jeugdproduct van Volendam en scoorde op huurbasis vorig jaar bij Heerenveen 12x in 26 wedstrijden. Dit seizoen mag hij het bijh mij wel beter doen.

1 janauri krijg ik dan mijn eigen spits. Transfervrij komt Peter Olsson over van IFK Gotenburg en daar verwacht ik veel van eerlijk gezegd. Als reserves heb ik bijna alleen maar jeugd zitten, dus van de breedte van mijn selectie moet ik het niet hebben. Maar er zit wel potentie in.

De eerste 5 wedstrijden van het seizoen begonnen slecht, maar het gaat steeds beter.

[ afbeelding ]
hoe krijg je het voor elkaar dat die lijntjes zo lopen
ik ontdek elke minuut weer wat nieuws
Narf!
pi_67273020

Lol, check mijn gespeelde tijd en adictedness rating
pi_67273034
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:01 schreef Sickert het volgende:

[..]

hoe krijg je het voor elkaar dat die lijntjes zo lopen
ik ontdek elke minuut weer wat nieuws
Das FM08, jij speelt waarschijnlijk FM09, daar kan dat niet meer. (Die ronde lijntjes althans, rechte lijnen kunnen nog wel. Voor als je het niet wist: die geven de looprichting van een speler aan. Gaat ie veelal naar voren, of moet hij een beetje blijven hangen.)
pi_67273109
Ben nu ook coach van Zwitserland. Ik ga dat land proberen te kwalificeren voor het komende WK. Ik zit in de poule met Italië, Georgie, Andorra, Noord-Ierland en Ierland. Alleen de nummer 1 plaatst zich voor het WK, dat wordt dus nog een aardige kluif
  zaterdag 21 maart 2009 @ 21:33:18 #127
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_67278479
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:05 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]

'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_67281580
Is het eigenlijk ooit iemand gelukt een ultimatum te stellen en dan niet ontslagen geworden?
  zondag 22 maart 2009 @ 00:40:37 #129
185115 Juk
Misschien
pi_67283191
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 23:19 schreef Sulejmani het volgende:
Is het eigenlijk ooit iemand gelukt een ultimatum te stellen en dan niet ontslagen geworden?
Mijn score wat dat betreft is 4 keer ontslagen en 1 keer niet.
De keer dat ik niet werd ontslagen zat ik zo'n 20 jaar bij Feyenoord en werd ik elk seizoen met 100 punten kampioen. Het ging om stadionuitbreiding.
The only thing I fear is my MoM
pi_67283233
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:40 schreef Juk het volgende:

[..]

Mijn score wat dat betreft is 4 keer ontslagen en 1 keer niet.
De keer dat ik niet werd ontslagen zat ik zo'n 20 jaar bij Feyenoord en werd ik elk seizoen met 100 punten kampioen. Het ging om stadionuitbreiding.
Werd het stadion toen ook uitgebreid of werd je ultimatum alleen vergeven?
pi_67285854
quote:
[ afbeelding ]

hehe

k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  zondag 22 maart 2009 @ 10:18:41 #132
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_67286927
quote:
[ afbeelding ]

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 22 maart 2009 @ 11:00:34 #133
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_67287647
Ik heb het spel al even, maar ik kan bijna nooit winnen
pi_67299289

Voor de rechtsbuitenpositie bij Feyenoord, als vervanger van de bejaarde Jenner, heb ik deze knaap binnen weten te halen. Had nog wat geld over van verkopen op de laatste transferdag, plus een heel mooi bedrag (+- 2mln) kreeg ik voor een transfer van een oud-speler van Feyenoord. Voor 2,5 mln wilde Tigres hem wel laten gaan. Ik denk dat het wel ene mooi transfer gaat worden.

Daarnaast doet huurling van Eck het geweldig. In de competitie 15 doelpunten in 13 wedstrijden. Wij staan nu 4e. Na 13e wedstrijden hebben we 24 punten. De top3 zou je daar niet echt verwachten. Willem II(30pnt), Go Ahead(26pnt) en Ado(25pnt) . PSV staat 1 punt onder me, maar wle een wedstrijd minder gespeeld.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_67299881
Met die nieuwe patch is het echt bijna niet te doen om 7-sterren trainers te krijgen, zeker niet in het begin voldoet er echt niemand aan dat profiel... of ze zitten al vast bij een club en willen niet meer weg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_67309134
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Met die nieuwe patch is het echt bijna niet te doen om 7-sterren trainers te krijgen, zeker niet in het begin voldoet er echt niemand aan dat profiel... of ze zitten al vast bij een club en willen niet meer weg
Best realistisch dat alleen de beste clubs de beste trainers hebben, toch?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 22 maart 2009 @ 23:09:02 #137
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67309828
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Inderdaad ik vind het ook een verbetering. Het was wel erg makkelijk om 7-sterren te halen.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_67309912
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja daar zit wel wat in maar zelfs de besten zijn nu niet goed genoeg lijkt het wel... die Meulensteen haalt bijvoorbeeld ook maar 6 sterren....
  zondag 22 maart 2009 @ 23:19:20 #139
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67310224
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja daar zit wel wat in maar zelfs de besten zijn nu niet goed genoeg lijkt het wel... die Meulensteen haalt bijvoorbeeld ook maar 6 sterren....
Zes van de zeven is wat mij betreft best goed.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_67310517
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:19 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Zes van de zeven is wat mij betreft best goed.
Jawel, maar ik vraag me af wat het voor je training betekent... gaat het nu allemaal ook een stuk lastiger om spelers op te trainen?
pi_67310614
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:09 schreef Spougle het volgende:
Hebben mensen hier trouwens ervaring met Rodney Sneijder? Hij schijnt heel goed te worden maar in mijn vorige games viel hij echt tegen. Moet je hem echt elke wedstrijd laten spelen om hem beter te maken?
heb hem met NAC op 17 jarige leeftijd voor 55000 opgepikt..

nu 2 jaar later is hij meer dan 2 miljoen waard..

zegt genoeg lijkt me.

zeer goede speler erg tevreden .
pi_67311431
quote:
Hebben mensen hier trouwens ervaring met Rodney Sneijder? Hij schijnt heel goed te worden maar in mijn vorige games viel hij echt tegen. Moet je hem echt elke wedstrijd laten spelen om hem beter te maken?
Ik had em in mijn Wolves-game, toen speelde hij de pannen van het dak, werd op 22-jarige leeftijd vaste Oranje-klant en iedere club in Engeland wilde em hebben

In mijn huidige Man City game heb ik em gratis opgepikt en voor ¤1 miljoen doorverpatst, omdat ie allemaal 13'tjes en 14'tjes had
  maandag 23 maart 2009 @ 00:40:08 #143
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_67312337
Ey, speel een netwerkgame met vrienden! Echt supermooi is dat!

Ik zit met een probleempje, had met mijn eerste game in FM 2009 ook al het probleem; ernstig veel blessures, iedere wedstrijd 2 stuks.

Begon net de competitie: 5 stuks, wel 0-0 eruit gesleept tegen mijn aartsrivaal Newcastle:

Erg lelijk dit, bij Feyenoord was het precies hetzelfde, training staat tegen het lichte aan, goede technische staf, fysio's met kwaliteit aanwezig, niet te veel wedstrijden.

tsja..

[ Bericht 8% gewijzigd door Babbatuur op 23-03-2009 01:01:29 ]
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
  maandag 23 maart 2009 @ 07:49:02 #144
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_67313917
Ik ben FC Omniworld . Ik heb een hele zooi gratis/goedkope spelers gehaald, en iedereen die weg wilde is verkocht ongeveer . De competitie is twee wedstrijden jong, maar ik heb die wel allebei gewonnen. 1-0 tegen Telstar en 2-1 tegen BV Veendam.

Enige minpunt is dat ik 13k over m'n salarisbudget heenzit. Maarja ik heb nu naast m'n 7 spelers op de bank nog 13 reserves, dus daar valt nog wel in te snijden .
><(({°>
pi_67315877
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jawel, maar ik vraag me af wat het voor je training betekent... gaat het nu allemaal ook een stuk lastiger om spelers op te trainen?
Ik denk het wel. Zal wel één van de maatregelen zijn tegen de absurd veel goede spelers in 2012 en verder.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 23 maart 2009 @ 10:47:28 #146
168255 J.Herrer
pi_67317135
quote:
In mijn FM08 game bij Ajax had ik hem de eerste 3 jaar ofzo aan Omniworld verhuurd, daarna kreeg hij een kans om zich in de basis te spelen.. ik liet hem vaak in de basis beginnen in beker wedstrijden en CL wedstrijden waar niks meer op het spel stond en daar deed ie het wel aardig. Het seizoen daarop was ik van plan om hem definitief basisspeler te maken maar toen kwam Arsenal met 24 miljoen euro
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  maandag 23 maart 2009 @ 10:52:47 #147
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_67317285
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

In mijn FM08 game bij Ajax had ik hem de eerste 3 jaar ofzo aan Omniworld verhuurd, daarna kreeg hij een kans om zich in de basis te spelen.. ik liet hem vaak in de basis beginnen in beker wedstrijden en CL wedstrijden waar niks meer op het spel stond en daar deed ie het wel aardig. Het seizoen daarop was ik van plan om hem definitief basisspeler te maken maar toen kwam Arsenal met 24 miljoen euro
In fm09 blijft rodney maar een matige speler, goed voor de eredivisie maar subtop/top premier league of spanje haalt hij niet.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:39:32 #148
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_67318796
Kampioen geworden met PSV, en daarna de bekerfinale gewonnen van ajax met 4-6 na eerst 2-0 achter te hebben gestaan

Nu zitten er allemaal clubs achter mijn spelers aan, maar niemand die een bod doet

En die spelers willen allemaal hogerop en zijn ontevreden

Hopelijk kan ik volgend seizoen iets verder komen dan 1e ronde knock out fase van de CL. Afgelopen seizoen verloren van Olympique Marseille

Wél een leuke speler gratis opgehaald: Nacer Barazite, een 24-jarige Nederlander met aardige stats! Ben benieuwd...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_67318927
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:39
Wél een leuke speler gratis opgehaald: Nacer Barazite, een 24-jarige Nederlander met aardige stats! Ben benieuwd...
speelt die niet bij arsenal?
  maandag 23 maart 2009 @ 11:59:32 #150
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_67319485
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:43 schreef fetss het volgende:

[..]

speelt die niet bij arsenal?
Ja klopt, hij speelde bij Arsenal, maar hij had geen nieuw contract getekend. Daarop heb ik hem een contract aangeboden en daar ging hij mee accoord

Qua specs belooft het wel wat. Heb nu 3 goede middenvelders weten te strikken die ook nog eens jong zijn

Nacer Barazite, Svenbjörn Ellertson en Anders Birkeland. Stuk voor stuk toppers en met Dszuszák op links moet het een sterk middenveld worden .

Heb nu een oefentoernooi georganiseerd met Bayern München, Fenerbahce en Manchester City. Ben benieuwd!
PieAir
  maandag 23 maart 2009 @ 15:32:40 #151
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_67326420
Iemand de PSP versie trouwens al gespeeld?
PieAir
pi_67334094

Cardozo, de held
  maandag 23 maart 2009 @ 20:26:30 #153
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67336076
90+9. Verlenging toch zeker?

Sta op 8 wedstrijden van het einde vierde met Feijenoord. Ajax is onoverwinnelijk en lijkt met gemak kampioen te worden voor het tweede seizoen op rij. Ben tot nu toe wel de enige ploeg die van ze gewonnen (2-0) heeft.

Redelijk gemakkelijk door de groepsfase van de UEFA Cup gekomen, helaas niet verder gekomen dan dat. Leverkussen was te sterk voor mij. In de winterstop Seleznyov aangetrokken als target man (uitstekende stats voor dat doeleinde ). Ook mijn tactiek op hem aangepast en het helpt aardig. Een aantal grote overwinningen (5-1, 4-0, 3-0) op respectievelijk Roda JC, FC Utrecht en Heerenveen.

Kampioen ga ik niet worden, kan echter wel de beker nog winnen. Sta nu in de halve finale tegen FC Groningen (angstgegner )

[ Bericht 84% gewijzigd door Happel op 23-03-2009 20:33:23 ( ) ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_67337125
Ik ben uiteindelijk toch maar verder gegaan met Hellas Verona, moet toch minimaal een keer de Scudetto binnen halen.

Uit tegen Fiorentina, 2-0 achter bij rust, en dan kan een teamtalk schijnbaar toch ineens helpen.

maandag 23 maart 2009 @ 21:34:06 #155
168255 J.Herrer
pi_67338631
Ik ga ook weer verder met Cisco.
Chelsea werd toch een beetje saai als je alles al meteen wint 1e seizoen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_67344196
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:26 schreef Happel het volgende:
90+9. Verlenging toch zeker?
Nee! Dat is het geniale juist
pi_67373480
Het is weer winterstop hoor, daar heb je Manchester United, Chelsea, Liverpool, Tottenham, AC Milan, AS Roma, Fiorentina, Stuttgart, Sevilla, etc etc etc weer die lachwekkend lage bedragen bieden voor je sterspelers die net een half seizoen bij je spelen...
pi_67376017
Ik ben toch maar weer even teruggeswitcht naar mijn FM2008 game met Chelsea... ik heb op de een of andere manier nog steeds geen zin in FM2009... hoewel het spel best goed speelt nu na die 3e patch
  woensdag 25 maart 2009 @ 08:02:43 #159
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_67381735
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:34 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ga ook weer verder met Cisco.
Chelsea werd toch een beetje saai als je alles al meteen wint 1e seizoen
Begin dan in Engeland ook in de laagste divisie! Dat is ook erg leuk!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_67382721
Zo, heb regen Rivetti, een rechtsback die ik voor 3,6 miljoen euro van Sparta Praag had gekocht afgelopen zomer, voor 18,5 miljoen euro aan Liverpool verkocht.

Verder bood AS Roma nog 24 miljoen euro voor 50% van de rechten van mijn nieuwe keeper.
Maar die kunnen het vergeten, want ik blijf mijn topspelers niet verkopen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')