quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:05 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, check mijn gespeelde tijd en adictedness rating![]()
Mijn score wat dat betreft is 4 keer ontslagen en 1 keer niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:19 schreef Sulejmani het volgende:
Is het eigenlijk ooit iemand gelukt een ultimatum te stellen en dan niet ontslagen geworden?
Werd het stadion toen ook uitgebreid of werd je ultimatum alleen vergeven?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:40 schreef Juk het volgende:
[..]
Mijn score wat dat betreft is 4 keer ontslagen en 1 keer niet.
De keer dat ik niet werd ontslagen zat ik zo'n 20 jaar bij Feyenoord en werd ik elk seizoen met 100 punten kampioen. Het ging om stadionuitbreiding.
hehequote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:05 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:05 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
Best realistisch dat alleen de beste clubs de beste trainers hebben, toch?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Met die nieuwe patch is het echt bijna niet te doen om 7-sterren trainers te krijgen, zeker niet in het begin voldoet er echt niemand aan dat profiel... of ze zitten al vast bij een club en willen niet meer weg
Inderdaad ik vind het ook een verbetering. Het was wel erg makkelijk om 7-sterren te halen.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Best realistisch dat alleen de beste clubs de beste trainers hebben, toch?
Ja daar zit wel wat in maar zelfs de besten zijn nu niet goed genoeg lijkt het wel... die Meulensteen haalt bijvoorbeeld ook maar 6 sterren....quote:Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Best realistisch dat alleen de beste clubs de beste trainers hebben, toch?
Zes van de zeven is wat mij betreft best goed.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar zit wel wat in maar zelfs de besten zijn nu niet goed genoeg lijkt het wel... die Meulensteen haalt bijvoorbeeld ook maar 6 sterren....
Jawel, maar ik vraag me af wat het voor je training betekent... gaat het nu allemaal ook een stuk lastiger om spelers op te trainen?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:19 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Zes van de zeven is wat mij betreft best goed.
heb hem met NAC op 17 jarige leeftijd voor 55000 opgepikt..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:09 schreef Spougle het volgende:
Hebben mensen hier trouwens ervaring met Rodney Sneijder? Hij schijnt heel goed te worden maar in mijn vorige games viel hij echt tegen. Moet je hem echt elke wedstrijd laten spelen om hem beter te maken?
Ik had em in mijn Wolves-game, toen speelde hij de pannen van het dak, werd op 22-jarige leeftijd vaste Oranje-klant en iedere club in Engeland wilde em hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:09 schreef Spougle het volgende:
Hebben mensen hier trouwens ervaring met Rodney Sneijder? Hij schijnt heel goed te worden maar in mijn vorige games viel hij echt tegen. Moet je hem echt elke wedstrijd laten spelen om hem beter te maken?
Ik denk het wel. Zal wel één van de maatregelen zijn tegen de absurd veel goede spelers in 2012 en verder.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vraag me af wat het voor je training betekent... gaat het nu allemaal ook een stuk lastiger om spelers op te trainen?
In mijn FM08 game bij Ajax had ik hem de eerste 3 jaar ofzo aan Omniworld verhuurd, daarna kreeg hij een kans om zich in de basis te spelen.. ik liet hem vaak in de basis beginnen in beker wedstrijden en CL wedstrijden waar niks meer op het spel stond en daar deed ie het wel aardig. Het seizoen daarop was ik van plan om hem definitief basisspeler te maken maar toen kwam Arsenal met 24 miljoen euroquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:09 schreef Spougle het volgende:
In fm09 blijft rodney maar een matige speler, goed voor de eredivisie maar subtop/top premier league of spanje haalt hij niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
In mijn FM08 game bij Ajax had ik hem de eerste 3 jaar ofzo aan Omniworld verhuurd, daarna kreeg hij een kans om zich in de basis te spelen.. ik liet hem vaak in de basis beginnen in beker wedstrijden en CL wedstrijden waar niks meer op het spel stond en daar deed ie het wel aardig. Het seizoen daarop was ik van plan om hem definitief basisspeler te maken maar toen kwam Arsenal met 24 miljoen euro
speelt die niet bij arsenal?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:39
Wél een leuke speler gratis opgehaald: Nacer Barazite, een 24-jarige Nederlander met aardige stats! Ben benieuwd...
Ja klopt, hij speelde bij Arsenal, maar hij had geen nieuw contract getekend. Daarop heb ik hem een contract aangeboden en daar ging hij mee accoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |