Cisco Romaquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:40 schreef Saviola het volgende:
Dit moet een record zijn ofzo, de halve Serie A mag Europa in:
[ afbeelding ]
Als je een linkermiddenvelder nodig hebt, probeer Rodney Sneijder te halen...ik weet dat die naam duizend keer valt, maar hij is voor zo'n team ook goud waard. Hij is in een paar van mijn games echt mijn held geworden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef icebliss het volgende:
Ik meld me ook maar 'ns. Gisteren de hele dag gespeeld met mijn QPR game, en gelukkig begon ik weer te winnen na 14 wedstrijden niet gewonnen te hebben (). Met dank aan een Senegalese Bosniër die ik had gehaald als middenvelder maar beter was dan mijn spits van 1,5 miljoen (Chris Brown). Ik stond dik laatste maar begon op te klimmen tot boven de degradatiezone, tot ik Preston North achter me liet en Sheffield Wednesday boven me had. Die hebben me het nog erg moeilijk gemaakt door ook constant te blijven winnen, maar in de laatste wedstrijden verloren zij twee keer terwijl ik twee keer won --> veilig. Contractverlenging
gekregen gelukkig, ik eindigde als 19de. Één prijs gewonnen: grootste miskoop in de Championship (Chris Brown)![]()
Nu tweede seizoen, heb een klein probleem in het aantal middenvelders. Had drie huurlingen op het middenveld en hun vervangers waren allemaal aan het huilen omdat ze het grootste gedeelte van het seizoen op de bank zaten. Dus die heb ik grotendeels eruit geschopt. Drie vervangers die ik op het oog had wilden niet komen of kregen geen werkvergunning, dus ben nog hard op zoek naar een middenvelder voor de flanken.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:40 schreef Saviola het volgende:
Dit moet een record zijn ofzo, de halve Serie A mag Europa in:
[ afbeelding ]
quote:
Sure. Hierzo (ik speel wel 08 nog he, weetniet of dat ook werkt met andere versies).quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:15 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
hmmm... zou je die kunnen uploaden, of een linkje kunnen geven of whatever?
Dankje..quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:45 schreef Saviola het volgende:
[..]
Sure. Hierzo (ik speel wel 08 nog he, weetniet of dat ook werkt met andere versies).
Waar kan ik dat precies terugvinden? Ik kreeg het in beeld maar had een keer teveel geklikt en nu kan ik het niet meer vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef icebliss het volgende:
Één prijs gewonnen: grootste miskoop in de Championship (Chris Brown)![]()
ff opnieuw laden, en overdoenquote:Op donderdag 26 maart 2009 07:56 schreef MMUFC het volgende:
Laatste speeldag met FH.
FH staat 1e en feitelijk kan de top 4 nog kampioen worden. Ik moet tegen de nummer 11. De anderen tegen de nummers 6 8 en 12.
Alle schoten van mij gaan naast of worden gekeerd.. zij kunnen van 30 meter met 5 man ertussen schieten en hij zit er in.. uitslag 3-1 voor Fylkir. En omdat de rest wel wint eindig ik gewoon 4e. De beker gaat tussen de nummer 6 en 8 dus FH geen Europees voetbal..
Ja, net als in het echtquote:
Nee, ik neem mijn verlies als een echte Louis van Gaal(ik heb de uiteindelijke kampioenscoach niet gefeliciteerd) en ben daarna als een echte loser van de bovenste plank opgestapt bij FHquote:
Als je naar competities gaat > dan je land naar keuze > seizoensoverzichtquote:Op donderdag 26 maart 2009 03:14 schreef Juk het volgende:
[..]
Waar kan ik dat precies terugvinden? Ik kreeg het in beeld maar had een keer teveel geklikt en nu kan ik het niet meer vinden.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:58 schreef icebliss het volgende:
Volgende wedstrijd tegen West Ham (gedegradeerd), zie ik dat ze een nieuwe manager hebben: L van Gaal. Dus ik was benieuwd of hij in de Engelse media zich misschien wat rustiger gedraagt. Nou, nee dus![]()
[ afbeelding ]
Tenk joequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:13 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Als je naar competities gaat > dan je land naar keuze > seizoensoverzicht.
Inmiddels in 2015 in m'n netwerk game. Prima ingekocht Pepe en Diaby gratis binnen gehaald evenals wat regens.
Gewoon steeds de wedstrijd herladen. Je komt vanzelf in een flow als je een paar keer op rij wint en dan hoef je minder vaak te herladen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:56 schreef fetss het volgende:
shit, kan maar niet winnen al duizend keer mn tactiek aangepast
mja herladen is ook zo kutquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:40 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Gewoon steeds de wedstrijd herladen. Je komt vanzelf in een flow als je een paar keer op rij wint en dan hoef je minder vaak te herladen.
Herladen is voor pussysquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:40 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Gewoon steeds de wedstrijd herladen. Je komt vanzelf in een flow als je een paar keer op rij wint en dan hoef je minder vaak te herladen.
Ik heb precies hetzelfde! Ook met man city, en arsenal wint elk jaar bijna alles wat er in engeland te winnen valt. 2015.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:01 schreef VonHinten het volgende:
Ik begin aardig bored te raken met mijn Man City game. Arsenal is ongenaakbaar, maar voor de rest win ik alles wel aardig makkelijk. Ben nu 3-3-4 gaan spelen, kijken of dat het wat leuker en doelpuntrijker maakt allemaal. Zo niet, dan begin ik een nieuwe game. Eerstedivisieclub in NL lijkt me wel wat
Seizoen 2011/2012:quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde! Ook met man city, en arsenal wint elk jaar bijna alles wat er in engeland te winnen valt. 2015.
Toulalan is in het echt ook een held hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:22 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Seizoen 2011/2012:
PRM League: 2e achter Arsenal
CL: in halve finale verslagen door Arsenal
League Cup: in finale verslagen door Arsenal
FA Cup: in finale gewonnen van Arsenal
Arsenal is 4x op rij kampioen geworden en heeft van de 4 CL's die er tot nu toe gespeeld zijn 3 gewonnen...En ze hebben praktisch geen speler aangekocht! Alleen ene Toulalan die alles van buiten de zestien in de kruising pegelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |