Ik ben toch meer Moutinho-fanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:38 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Toulalan is in het echt ook een held hoor.
Ik heb met Liverpool uiteindelijk een periode gehad van 4 jaar waar ik ongenaakbaar was(in een game van 15 jaar). Maar Arsenal was echt reteschoppend sterk telkens, gewoon niet meer normaal/realistisch. De overige 11 jaar heb ik echt moeten knokken tegen Arsenal...soms kon ik met een gelukje boven ze eindigen, soms met een ongelukje net eronder...maar nooit overtuigendquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde! Ook met man city, en arsenal wint elk jaar bijna alles wat er in engeland te winnen valt. 2015.
2.20?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:11 schreef magnifor het volgende:
Dacht in het verleden een regen gezien te hebben van 2.20m. Wel FM2008.
In die positie kom je dr nog wel mee weg jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:20 schreef magnifor het volgende:
Gewicht weet ik niet meer, was een spits.
Nee, wel een neger genaamd Tonnie Boksquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:45 schreef magnifor het volgende:
Heeft iemand in FM2009 een regen gehad met een abnormale lengte? 2.10m of hoger? Vroeg het me af
Heb ik met de positie van linkshalf.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik heb -altijd- problemen met het vinden van een goede linksback
Ik kan ze ook niet vinden inderdaadquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Welke club ben je?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:23 schreef ganzenherder het volgende:
Bij FM leven we inmiddels in het jaar 2020 en mijn bestuur wil nog steeds geen nieuw stadion laten bouwen. Terwijl ik structureel in subtop eindig de afgelopen seizoenen en terwijl ik meer dan genoeg geld heb.
En een ultimatum loopt altijd slecht af bij mijn games
Aaah VVV. Momenteel mijn grote concurrent voor promotie naar de Eredivisie!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Oja, VVV. Zit je dus met je stadionnetje waar 6000 man inkunnen
Ik heb daar William Matheus staan, een Braziliaan. Doet goed z'n werk. Geen gekke spectaculaire capriolen, maar wel altijd constant een hoog cijfer. Nooit geblesseerd ook, en hij staat in de belangstelling van onder anderen FC Twente, FC Groningen, NAC en Heerenveen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Daar heb ik nooit zo een moeite mee, spelers vinden. Enige probleem wat ik overvind is dat ze 9 van de 10 keer niet te betalen zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heb ik met de positie van linkshalf.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
john goossens? heeft echt superstats in mijn game.. en kan op verschillende posities goed uit de voeten..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heb ik met de positie van linkshalf.
Games, films, boeken.. ga naar Amazon.co.uk nu de Britse pond een lachertje is.. (1 pond = 1,08 euro, terwijl dat niet lang geleden nog 1,70 euro was)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:40 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Op Bol.com is Football Manager 30 euro, is dat goedkoop?
Tevens een meekijktvp aangezien ik dit spel nog niet heb
Hoe werkt dat? Ik snap dr niet zoveel vanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:57 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Games, films, boeken.. ga naar Amazon.co.uk nu de Britse pond een lachertje is.. (1 pond = 1,08 euro, terwijl dat niet lang geleden nog 1,70 euro was)
Dus ook voor FM 09 naar Amazon! (Nog geen ¤20 excl. verzendkosten)
Op Amazon kun je online spullen kopen, die dan per post worden geleverd. Je kunt binnen drie minuten een account aanmaken (adres opgeven, e.d.) en dan kun je spullen bestellen. Een soort Engelse Bol.com eigenlijk. Enige 'nadeel', je hebt een creditcard nodig om te betalen, en die heeft niet iedereen. Maar ook díe kunnen aangevraagd wordenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:14 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Ik snap dr niet zoveel van
Gelukkig hebben mijn ouders diequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:34 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Op Amazon kun je online spullen kopen, die dan per post worden geleverd. Je kunt binnen drie minuten een account aanmaken (adres opgeven, e.d.) en dan kun je spullen bestellen. Een soort Engelse Bol.com eigenlijk. Enige 'nadeel', je hebt een creditcard nodig om te betalen, en die heeft niet iedereen. Maar ook díe kunnen aangevraagd worden
Wel eens 22 miljoen uitgegeven voor een ventje van 16. Gelukkig maakt ie z'n potentieel waar!quote:Op zondag 29 maart 2009 23:08 schreef J.Herrer het volgende:
Zouden jullie 7 miljoen uitgeven voor een rechtsback van 16, die momenteel niet eens zulke specials stats heeft maar volgens je scout beter kan worden dan Micah Richards?
Ik vind 7 miljoen wel veel voor zo'n snotneus, maar aan de andere kant kan het dus wel een wereldtopper worden... dilemma
Ik ben met Chelsea trouwens
Henk Vos?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:11 schreef Prik0 het volgende:
[..]
En wie heb je er allemaal van gekocht?
Hehe ik ook, en speelt nu nog steeds als een zakhooi, hoort er bij!quote:Op zondag 29 maart 2009 23:35 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wel eens 22 miljoen uitgegeven voor een ventje van 16. Gelukkig maakt ie z'n potentieel waar!
Hoogste bedrag wat ik neergelegd heb is voor een gen in mijn Liverpool-game. Peter Corcoran, 24 miljoen euro. Zag er toen niet zo speciaal uit/quote:Op zondag 29 maart 2009 23:35 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wel eens 22 miljoen uitgegeven voor een ventje van 16. Gelukkig maakt ie z'n potentieel waar!
Leeftijd misschien? Potential? Speelde die speler van Arsenal in de basis?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:31 schreef J.Herrer het volgende:
Het valt me wel op dat als je trainer bent van een bepaalde club, dat je niet zo snel van je reservespelers af komt
Sevilla deed navraag, speler is 9 miljoen waard. Ik vraag 3,5 miljoen contant en 4 miljoen in termijnen van 18 maanden + 50% doorverkoop. Gaan ze niet op in. 2 dagen later halen ze wel een speler van Arsenal voor 25 miljoen ofzo...![]()
Het kan natuurlijk met reputatie te maken hebben, maar ze waren beide continentaal en volgens mij had mijn speler iets betere stats. Waarom doen ze dan zo krenterig maar betalen ze wel de volle pot voor een andere speler?
Is dat in FM09 ook zo?
http://lmgtfy.com/?q=pdf+fm+09+tacticsquote:Op maandag 30 maart 2009 11:24 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben op zoek naar het PDF bestandje wat hier een tijdje geleden stond, met allemaal goede tips over taktieken enzo. Staat dat nog ergens?
Basisspeler bij Arsenal, of een speler die in ieder geval regematig in het eerste van Arsenal speelt en daardoor zijn waarde/zichzelf bewijst.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:31 schreef J.Herrer het volgende:
Het valt me wel op dat als je trainer bent van een bepaalde club, dat je niet zo snel van je reservespelers af komt
Sevilla deed navraag, speler is 9 miljoen waard. Ik vraag 3,5 miljoen contant en 4 miljoen in termijnen van 18 maanden + 50% doorverkoop. Gaan ze niet op in. 2 dagen later halen ze wel een speler van Arsenal voor 25 miljoen ofzo...![]()
Het kan natuurlijk met reputatie te maken hebben, maar ze waren beide continentaal en volgens mij had mijn speler iets betere stats. Waarom doen ze dan zo krenterig maar betalen ze wel de volle pot voor een andere speler?
Is dat in FM09 ook zo?
Standaard bij mij, als mn FM crasht moét ik minimaal elke wedstrijden hetzelfde óf een beter resultaat halen dan voorheenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:34 schreef Sulejmani het volgende:
Telt dit als cheaten? Ik zit met FC Emmenn in de nacompetitie en die had ik gewonnen alleen had ik nog niet opgeslagen. Nou heeft mijn vader mijn pc uitgezet en nu ben ik dus de hele tijd opnieuw aan het laden tot ik die nacompetitie weer gewonnen heb.
...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Krijg ik in de laatste minuut van de blessuretijd nog een penalty, loopt m'n speler aan, fluit de scheidsrechter af!
Zie hem er nog niet tussen.. Of ik ben erg blind.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:04 schreef VonHinten het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=pdf+fm+09+tactics
quote:
TT&F bedoel je denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:51 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zie hem er nog niet tussen.. Of ik ben erg blind.
ow die komt nooit meer terug, er zitten namelijk ook fraude contracten in fm, zo kan een speler naar eigen inzicht zijn termijn bij een andere club verlengen. dit proces kan net zo lang doorgaan tot zijn contract bij jou afloopt waarna hij bij die andere club een contract aanneemt.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:38 schreef ganzenherder het volgende:
Ik snap er niks meer van. Ik heb vorig jaar een speler uitgeleend, alles goed en wel en de club vraagt of ik de uitleenbeurt wil verlengen. Ik zeg elke keer nee want de speler heeft zich wel genoeg ontwikkeld. Maar nu kijk ik steeds wanneer de uitleenbeurt afloopt, maar deze verandert steeds. Eerst stond er 20 juli, toen 30 augustus en nu weer 16 september. Ik snap er niks van
Het is dat het 1 april is, anders had ik het nog geloofd ookquote:Op woensdag 1 april 2009 14:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ow die komt nooit meer terug, er zitten namelijk ook fraude contracten in fm, zo kan een speler naar eigen inzicht zijn termijn bij een andere club verlengen. dit proces kan net zo lang doorgaan tot zijn contract bij jou afloopt waarna hij bij die andere club een contract aanneemt.
1 april staat in dit geval buiten kijf dat het er mee te maken heeft.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het is dat het 1 april is, anders had ik het nog geloofd ook
http://www.raymania.nl/FM.pdfquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:51 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zie hem er nog niet tussen.. Of ik ben erg blind.
http://www.lmgtfy.com/?q=(...)+line+1+of+speed.xmlquote:Op donderdag 2 april 2009 21:56 schreef inZanity het volgende:
steeds wanneer ik FM speel en een paar keer verder heb geklikt valt het spel uit en krijg ik deze foutmelding:
[ afbeelding ]
wie kan me helpen..?
edit: ik heb m al op nieuw geinstalleerd maar hij doet het nog steeds niet..:(
Ik heb er ook last van gehad. Ik ben FM daarna in een venster gaan spelen en had er geen last meer van (nog wel de melding 1x gehad, maar zonder crash).quote:Op donderdag 2 april 2009 21:56 schreef inZanity het volgende:
steeds wanneer ik FM speel en een paar keer verder heb geklikt valt het spel uit en krijg ik deze foutmelding:
[ afbeelding ]
wie kan me helpen..?
edit: ik heb m al op nieuw geinstalleerd maar hij doet het nog steeds niet..:(
De AI heeft je tactiek gekraakt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:04 schreef Spougle het volgende:
Na met Ajax 17 wedstrijden gewonnen te hebben. Is mijn team nu helemaal de weg kwijt.
Ik heb nu achterelkaar deze wedstrijden gespeeld
1-1 tegen De Graafschap
1-1 tegen NEC
2-3 tegen Feyenoord
1-4 tegen Roma
1-3 tegen Groningen
Echt heel gek ik speel met precies de zelfde tactiek en met precies de zelfde opstelling.
Edit: Ook met 1-2 van Vitesse verloren![]()
Ik speelde vroegâh ook altijd met dezelfde tactiek. Op ten duur lijkt het dan inderdaad dat de computer op al je zwakke plekken inspeelt. Opzich is dat in het echt ook zo maar kunnen mindere clubs daar gewoon niet van profiteren, in FM kunnen ze dat dus wel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:09 schreef Happel het volgende:
[..]
De AI heeft je tactiek gekraakt.
Dat probleem heb ik nu ook. Win nagenoeg niks meer en mijn beide spitsen staan beide al ruim 600 minuten zonder doelpunt. Kampioenschap daardoor verspeeld. Stond bovenaan en nu al afgezakt tot plaats vier. Aan het eind van dit seizoen maar weer aan de tekentafel voor een nieuwe tactiek.
Mijn U19 kan het tenminste wel:
[ afbeelding ]
Wat tweak je zoal dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:48 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik speelde vroegâh ook altijd met dezelfde tactiek. Op ten duur lijkt het dan inderdaad dat de computer op al je zwakke plekken inspeelt. Opzich is dat in het echt ook zo maar kunnen mindere clubs daar gewoon niet van profiteren, in FM kunnen ze dat dus wel.
Tegenwoordig tweak ik gewoon het hele seizoen door mijn opstelling. Om de paar wedstrijden analyseer ik de stats en pas ik waar nodig wat aan. Niks groots en drastisch maar het lijkt erop dat nu de AI mijn tactiek niet kraakt.
Heel herkenbaar. Ik snap ook niet dat bv Huntelaar en Suarez er nog zitten in 2014. Huntelaar elk seizoen topscoorder en op 1 jaar na alle gouden schoenen (vorig jaar was mijn Jackie Tuyp de winnaar).quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat tweak je zoal dan?
Ik bepaal per wedstrijd tempo, width en defensive line en tegen sterke tegenstanders haal ik fwr van mijn backs af en zet ik cross ball op deep.
Deed het mijn laatste paar wedstrijden wel aardig trouwens. Omdat het moraal laag was en er al een tijd niets meer gewonnen werd had ik elke wedstrijd mijn defensieve tactiek gebruikt, met resultaat. Won alles met redelijk gemak.
Seizoen dan ook als vierde afgesloten. Ajax gewoon weer kampioen, echt absurd. Net als vorige jaar gewoon ruim 20 wedstrijden ongeslagen.
God straft onmiddelijk! Tijd rekkenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:25 schreef ganzenherder het volgende:
GVD, in de uefacup tegen Heerenveen sta ik voor met 1 doelpunt verschil. Nog 20 minuutjes en ik ben door....
Dus ik laat mijn spelers even tijd rekken, heb ik gvd de verdedigende lijn helemaal open gezet ipv tijd rekken. In de 87e minuut een cruciale tegengoal en ik lig er dus uit. BAH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar nu wil ik dit spel spelen met de huidige selecties & transfers. Hoe update ik hem precies zo dat ik hem dus 'als nieuw' kan spelen ?
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:58 schreef Saninl het volgende:
Ik ben gestopt met FM ´09. Want ik kan het gewoon niet winnen...
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:45 schreef Flankengott het volgende:
Ok, voor de kenners heb ik wellicht een hele simpele vraag. Ik heb FM08 ORIGINEEL icm. ORIGINELE crackEen originele crackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar nu wil ik dit spel spelen met de huidige selecties & transfers. Hoe update ik hem precies zo dat ik hem dus 'als nieuw' kan spelen ?
Bedoel je niet een originele key?
Voor updates e.d. voor FM 08 zie onderstaande link:
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=23101Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:45 schreef Flankengott het volgende:
Ok, voor de kenners heb ik wellicht een hele simpele vraag. Ik heb FM08 ORIGINEEL icm. ORIGINELE crackff originele .exe kopieren, update uitvoeren, nieuwe crack zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar nu wil ik dit spel spelen met de huidige selecties & transfers. Hoe update ik hem precies zo dat ik hem dus 'als nieuw' kan spelen ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |