Ik speelde vroegâh ook altijd met dezelfde tactiek. Op ten duur lijkt het dan inderdaad dat de computer op al je zwakke plekken inspeelt. Opzich is dat in het echt ook zo maar kunnen mindere clubs daar gewoon niet van profiteren, in FM kunnen ze dat dus wel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:09 schreef Happel het volgende:
[..]
De AI heeft je tactiek gekraakt.
Dat probleem heb ik nu ook. Win nagenoeg niks meer en mijn beide spitsen staan beide al ruim 600 minuten zonder doelpunt. Kampioenschap daardoor verspeeld. Stond bovenaan en nu al afgezakt tot plaats vier. Aan het eind van dit seizoen maar weer aan de tekentafel voor een nieuwe tactiek.
Mijn U19 kan het tenminste wel:
[ afbeelding ]
Wat tweak je zoal dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:48 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik speelde vroegâh ook altijd met dezelfde tactiek. Op ten duur lijkt het dan inderdaad dat de computer op al je zwakke plekken inspeelt. Opzich is dat in het echt ook zo maar kunnen mindere clubs daar gewoon niet van profiteren, in FM kunnen ze dat dus wel.
Tegenwoordig tweak ik gewoon het hele seizoen door mijn opstelling. Om de paar wedstrijden analyseer ik de stats en pas ik waar nodig wat aan. Niks groots en drastisch maar het lijkt erop dat nu de AI mijn tactiek niet kraakt.
Heel herkenbaar. Ik snap ook niet dat bv Huntelaar en Suarez er nog zitten in 2014. Huntelaar elk seizoen topscoorder en op 1 jaar na alle gouden schoenen (vorig jaar was mijn Jackie Tuyp de winnaar).quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat tweak je zoal dan?
Ik bepaal per wedstrijd tempo, width en defensive line en tegen sterke tegenstanders haal ik fwr van mijn backs af en zet ik cross ball op deep.
Deed het mijn laatste paar wedstrijden wel aardig trouwens. Omdat het moraal laag was en er al een tijd niets meer gewonnen werd had ik elke wedstrijd mijn defensieve tactiek gebruikt, met resultaat. Won alles met redelijk gemak.
Seizoen dan ook als vierde afgesloten. Ajax gewoon weer kampioen, echt absurd. Net als vorige jaar gewoon ruim 20 wedstrijden ongeslagen.
God straft onmiddelijk! Tijd rekkenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:25 schreef ganzenherder het volgende:
GVD, in de uefacup tegen Heerenveen sta ik voor met 1 doelpunt verschil. Nog 20 minuutjes en ik ben door....
Dus ik laat mijn spelers even tijd rekken, heb ik gvd de verdedigende lijn helemaal open gezet ipv tijd rekken. In de 87e minuut een cruciale tegengoal en ik lig er dus uit. BAH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar nu wil ik dit spel spelen met de huidige selecties & transfers. Hoe update ik hem precies zo dat ik hem dus 'als nieuw' kan spelen ?
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:58 schreef Saninl het volgende:
Ik ben gestopt met FM ´09. Want ik kan het gewoon niet winnen...
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:45 schreef Flankengott het volgende:
Ok, voor de kenners heb ik wellicht een hele simpele vraag. Ik heb FM08 ORIGINEEL icm. ORIGINELE crackEen originele crackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar nu wil ik dit spel spelen met de huidige selecties & transfers. Hoe update ik hem precies zo dat ik hem dus 'als nieuw' kan spelen ?
Bedoel je niet een originele key?
Voor updates e.d. voor FM 08 zie onderstaande link:
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=23101Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:45 schreef Flankengott het volgende:
Ok, voor de kenners heb ik wellicht een hele simpele vraag. Ik heb FM08 ORIGINEEL icm. ORIGINELE crackff originele .exe kopieren, update uitvoeren, nieuwe crack zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar nu wil ik dit spel spelen met de huidige selecties & transfers. Hoe update ik hem precies zo dat ik hem dus 'als nieuw' kan spelen ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |