abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67685856
Ok, I have had it! Het gaat nu zover dat ik m'n backup niet meer kan laden. Zit ik daar weer 2 maanden terug .
pi_67689172
Sta nu na 13 wedstrijden op een 3e plaats. 3 punten achter Ajax en 2 achter Sparta..
Mijn topaankoop van het jaar is Jan Vennegoor of Hesselink.Heeft 11 doelpunten in 12 competitieduels.

Er rust alleen een vloek op de speler naast VofH. In een periode van 4 duels raakten Toivonen, Lazovic, Hutten en Gueye geblesseerd. Toen ik Koef erin wilde zetten bleek die ook geblesseerd
Momenteel zijn Toivonen en Lazovic weer geblesseerd..

Champions League zit er op, maar wel naar UEFA Cup.
Begon met een afstraffing(3-0) tegen Olympiakos..
Vervolgens een punt tegen Lyon en 6 tegen Club Brugge.
Als ik vervolgens van Olympiakos zou winnen zou ik door zijn.. Sta 1-0 voor, ben de betere.. en 6 minuten voor tijd maakt Isaksson een eigen goal.
Nu zou ik aan een punt genoeg hebben tegen Lyon, of Brugge moest minimaal een punt pakken tegen Olympiakos. Het liep anders.. Olympiakos won met 2-0 en ik werd met 4-0 ingemaakt :S
  vrijdag 3 april 2009 @ 22:48:07 #283
185115 Juk
Misschien
pi_67692487
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:09 schreef Happel het volgende:

[..]

De AI heeft je tactiek gekraakt.

Dat probleem heb ik nu ook. Win nagenoeg niks meer en mijn beide spitsen staan beide al ruim 600 minuten zonder doelpunt. Kampioenschap daardoor verspeeld. Stond bovenaan en nu al afgezakt tot plaats vier. Aan het eind van dit seizoen maar weer aan de tekentafel voor een nieuwe tactiek.

Mijn U19 kan het tenminste wel:

[ afbeelding ]
Ik speelde vroegâh ook altijd met dezelfde tactiek. Op ten duur lijkt het dan inderdaad dat de computer op al je zwakke plekken inspeelt. Opzich is dat in het echt ook zo maar kunnen mindere clubs daar gewoon niet van profiteren, in FM kunnen ze dat dus wel.

Tegenwoordig tweak ik gewoon het hele seizoen door mijn opstelling. Om de paar wedstrijden analyseer ik de stats en pas ik waar nodig wat aan. Niks groots en drastisch maar het lijkt erop dat nu de AI mijn tactiek niet kraakt.
The only thing I fear is my MoM
  vrijdag 3 april 2009 @ 22:58:28 #284
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67692843
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 22:48 schreef Juk het volgende:

[..]

Ik speelde vroegâh ook altijd met dezelfde tactiek. Op ten duur lijkt het dan inderdaad dat de computer op al je zwakke plekken inspeelt. Opzich is dat in het echt ook zo maar kunnen mindere clubs daar gewoon niet van profiteren, in FM kunnen ze dat dus wel.

Tegenwoordig tweak ik gewoon het hele seizoen door mijn opstelling. Om de paar wedstrijden analyseer ik de stats en pas ik waar nodig wat aan. Niks groots en drastisch maar het lijkt erop dat nu de AI mijn tactiek niet kraakt.
Wat tweak je zoal dan?

Ik bepaal per wedstrijd tempo, width en defensive line en tegen sterke tegenstanders haal ik fwr van mijn backs af en zet ik cross ball op deep.

Deed het mijn laatste paar wedstrijden wel aardig trouwens. Omdat het moraal laag was en er al een tijd niets meer gewonnen werd had ik elke wedstrijd mijn defensieve tactiek gebruikt, met resultaat. Won alles met redelijk gemak.

Seizoen dan ook als vierde afgesloten. Ajax gewoon weer kampioen, echt absurd. Net als vorige jaar gewoon ruim 20 wedstrijden ongeslagen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 3 april 2009 @ 23:10:22 #285
185115 Juk
Misschien
pi_67693213
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 22:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat tweak je zoal dan?

Ik bepaal per wedstrijd tempo, width en defensive line en tegen sterke tegenstanders haal ik fwr van mijn backs af en zet ik cross ball op deep.

Deed het mijn laatste paar wedstrijden wel aardig trouwens. Omdat het moraal laag was en er al een tijd niets meer gewonnen werd had ik elke wedstrijd mijn defensieve tactiek gebruikt, met resultaat. Won alles met redelijk gemak.

Seizoen dan ook als vierde afgesloten. Ajax gewoon weer kampioen, echt absurd. Net als vorige jaar gewoon ruim 20 wedstrijden ongeslagen.
Heel herkenbaar. Ik snap ook niet dat bv Huntelaar en Suarez er nog zitten in 2014. Huntelaar elk seizoen topscoorder en op 1 jaar na alle gouden schoenen (vorig jaar was mijn Jackie Tuyp de winnaar).

Maar ik tweak inderdaad dat soort dingen en dan vooral mentality van mijn buitenspelers en centrale verdedigers.. En door mijn smalle selectie kan ik niet altijd met 2 wingers spelen dus dan spelen mijn buitenste middenvelders veel meer als middenvelders.
Maar ik pas me eigenlijk nooit aan aan tegenstanders. Alleen in europa soms. Ik heb altijd het idee dat als ik wat defensiever speel tegen toppers dat ik dan niet onder hun druk vandaan kom.

Voorlopig heb ik al 5 jaar dezelfde formatie en behalve af en toe een dipje heb ik niet het idee dat ik ontspoor qua resultaten. Sterker nog, elk jaar eindig ik een paar plekkies hoger dan het jaar daarvoor. Ik ben nu op koers voor Europees voetbal.
The only thing I fear is my MoM
pi_67756642
Bij mij(PSV) ook Ajax kampioen..
Wat bij mij ook altijd het probleem is dat na het eerste seizoen mijn halve selectie begint te muiten.
Afellay -> Wil naar grotere club
Amrabat -> Na 1 jaar PSV, wil naar grotere club
Dzsudzsak -> Wil naar grotere club
Skjelbred -> Wil naar grotere club
Parejo -> Hekel aan Bakkal, wil basisplaats

Verder is er ook interesse in Molinaro, Marcellis, Toivonen en Simons.

Op den duur was er interesse in 8 van de 11 basisspelerts!
En een gedeelte wil dan meteen weg...

Na seizoen 1 daalt de harmonie in mijn selectie ook altijd tot een dieptepunt, omdat ik spelers als Afellay wegwillen..
  maandag 6 april 2009 @ 21:38:27 #287
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67774822

13 minuten verlenging in de eerste helft.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_67784226
Echte voetbaltrainers eten niet.
pi_67784406
Ik heb net mijn meest dramatische seizoenshelft -ooit- achter de rug. Ben begonnen met AC Milan (old time's sake, veel met AC gespeeld in fm2005/2006 )

Sta in de winterstop 12e niks ging goed.

Grote schoonmaak gehouden:

Ronaldinho, Gattuso, Pirlo, Bonera, Seedorf, Favalli, Kalac, Dida, Antonini en Emerson weggetrapt

Voor dat geld gekocht:

Suarez, Mascherano, Van der Wiel, Veloso, Kjaer, Afellay, Marquinhos, Asenjo, De Jong en Gareth Bale

Ik wil dit keer eens goed gaan presteren zonder meteen namen als Aguero te kopen Suarez is qua stats niet super, maar ik kon m goedkoop kopen toen ik krap zat in de aanvallende spelers, en hij presteert gewoon prima

v/d wiel heeft Zambrotta uit de basis gespeeld btw
pi_67806258
Eerste keer dat ik dit zie trouwens !

- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_67833145
GVD, in de uefacup tegen Heerenveen sta ik voor met 1 doelpunt verschil. Nog 20 minuutjes en ik ben door....

Dus ik laat mijn spelers even tijd rekken, heb ik gvd de verdedigende lijn helemaal open gezet ipv tijd rekken. In de 87e minuut een cruciale tegengoal en ik lig er dus uit. BAH
Patat Friet
  woensdag 8 april 2009 @ 17:09:12 #292
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_67834775
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:25 schreef ganzenherder het volgende:
GVD, in de uefacup tegen Heerenveen sta ik voor met 1 doelpunt verschil. Nog 20 minuutjes en ik ben door....

Dus ik laat mijn spelers even tijd rekken, heb ik gvd de verdedigende lijn helemaal open gezet ipv tijd rekken. In de 87e minuut een cruciale tegengoal en ik lig er dus uit. BAH
God straft onmiddelijk! Tijd rekken
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_67835824
Ok, voor de kenners heb ik wellicht een hele simpele vraag. Ik heb FM08 ORIGINEEL icm. ORIGINELE crack
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Maar nu wil ik dit spel spelen met de huidige selecties & transfers. Hoe update ik hem precies zo dat ik hem dus 'als nieuw' kan spelen ?
  woensdag 8 april 2009 @ 17:58:33 #294
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_67836240
Ik ben gestopt met FM ´09. Want ik kan het gewoon niet winnen...
  donderdag 9 april 2009 @ 09:49:29 #295
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_67854514
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:58 schreef Saninl het volgende:
Ik ben gestopt met FM ´09. Want ik kan het gewoon niet winnen...
PieAir
  donderdag 9 april 2009 @ 09:51:56 #296
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_67854596
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:45 schreef Flankengott het volgende:
Ok, voor de kenners heb ik wellicht een hele simpele vraag. Ik heb FM08 ORIGINEEL icm. ORIGINELE crack
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Maar nu wil ik dit spel spelen met de huidige selecties & transfers. Hoe update ik hem precies zo dat ik hem dus 'als nieuw' kan spelen ?
Een originele crack

Bedoel je niet een originele key?

Voor updates e.d. voor FM 08 zie onderstaande link:

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=23101
PieAir
pi_67855937
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:45 schreef Flankengott het volgende:
SPOILER
ff originele .exe kopieren, update uitvoeren, nieuwe crack zoeken
  donderdag 9 april 2009 @ 14:47:34 #298
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_67864336
Ik begin altijd overnieuw, ik kom nooit zo ver in een FM game... Ik ga Hamsik denk ik kopen, dat is wel een goede speler

Ik speel nu dus met Bayern, en heb Hamsik binnen

[ Bericht 40% gewijzigd door Gtaboy107 op 09-04-2009 15:00:47 ]
  donderdag 9 april 2009 @ 17:50:05 #299
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_67870664
STOM FM! Krijg ik een foutmelding toen ik door wou gaan, nu moet ik weer overnieuw beginnen!
pi_67878078
gaat eindelijk soepel met fctwente, 4de seizoen alweer
7 wedstrijden gewonnen 2 gelijk 0 verloren.. sta 2de achter psv, omdat die zijn overgenomen door een of andere rijke rus , enkele zeer goedkope talenten weten te strikken voor de toekomst , veel uit België..
gouden toekomst
pi_67879044
Ik heb inmiddels al zo'n 15 Duitse regens gekocht, allemaal supertalenten volgens m'n scouts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')