abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:34:58 #26
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_67138570
Hoeveel invloed heeft een persconferentie voorafgaande aan een wedstrijd?

Heb wel eens gehad dat ik zei dat ik denk dat we een kans maken, als we ons niveau halen en dan met 2-0 verliezen. Zelfde game opnieuw opgestart, en toen in de persconferentie gezegd dat ik denk dat we niet gaan winnen, staat er bij de spelers een reactie in de trend van: "wilt ongelijk bewijzen van de trainer " en dan winnen we de wedstrijd met 7-1
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_67140045
tvp
pi_67140606
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:34 schreef jpg97 het volgende:
Hoeveel invloed heeft een persconferentie voorafgaande aan een wedstrijd?

Heb wel eens gehad dat ik zei dat ik denk dat we een kans maken, als we ons niveau halen en dan met 2-0 verliezen. Zelfde game opnieuw opgestart, en toen in de persconferentie gezegd dat ik denk dat we niet gaan winnen, staat er bij de spelers een reactie in de trend van: "wilt ongelijk bewijzen van de trainer " en dan winnen we de wedstrijd met 7-1
Uh je geeft zelf al antwoord op je vraag?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:39:13 #29
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_67141011
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:28 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Uh je geeft zelf al antwoord op je vraag?
Uh nee hoor. Dit is nu 1x voorgekomen. Kan toeval geweest zijn,maar kan ook inderdaad van invloed geweest zijn. Ik zie wel vaak van die verslagen voorbij komen na een persconferentie, waarin staat dat de groep al dan niet goed reageert ( of een individuele speler ) maar nog nooit meegemaakt dat het zo'n impact had.

Was dan ook benieuwd in hoeverre iemand dit ook zo heeft meegemaakt of dat het puur toeval was.

Overigens had ik in beide gevallen hetzelfde elftal, opstelling en instructies gebruikt.
PieAir
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:48:53 #30
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67141350
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:39 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Uh nee hoor. Dit is nu 1x voorgekomen. Kan toeval geweest zijn,maar kan ook inderdaad van invloed geweest zijn. Ik zie wel vaak van die verslagen voorbij komen na een persconferentie, waarin staat dat de groep al dan niet goed reageert ( of een individuele speler ) maar nog nooit meegemaakt dat het zo'n impact had.

Was dan ook benieuwd in hoeverre iemand dit ook zo heeft meegemaakt of dat het puur toeval was.

Overigens had ik in beide gevallen hetzelfde elftal, opstelling en instructies gebruikt.
Je speelt dus altijd een wedstrijd opnieuw als je hem verloren hebt?
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_67141370
Ik heb bij die tips die voorbijkomen als je laadt wel es gelezen dat persconferentie impact kan hebben op de prestaties van je spelers. Net zoals de praatjes voor, tijdens en na de wedstrijd. Maar kennelijk zal het wel meegespeeld hebben, als je van 0-2 naar 7-1 ging. Al denk ik ook dat er gewoon elke wedstrijd wel een gedeelte 'random' inzit. Geen enkele wedstrijd is hetzelfde, ook niet als je em honderd keer speelt.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:42:06 #32
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67142922

Met deze selectie moet ik proberen te overleven in seizoen 4. Qua talent zit het wel goed maar we misschien gewoon heel veel ervaring. Gelukkig hebben we dit seizoen Tomassi aan kunnen trekken want anders was het wel heel mager geweest.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 18:50:13 #33
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_67144811
Ik wil weer eens wat kleiner beginnen. Wat raden jullie me aan? Liefst wel in een groot voetballand, dwz. Engeland, Italië, Spanje of Portugal. Duitsland en Frankrijk zijn natuurlijk ook groot maar vind ik niet boeiend, en Nederland heb ik nou wel eens gezien .
><(({°>
pi_67145208
er staat ook altijd bij RE dat de spelers tevreden waren over de persconferentie..

doen jullie de persconferentie altijd zelf??
ik laat die altijd door mijn assistent doen..
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:05:03 #35
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67145271
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:50 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil weer eens wat kleiner beginnen. Wat raden jullie me aan? Liefst wel in een groot voetballand, dwz. Engeland, Italië, Spanje of Portugal. Duitsland en Frankrijk zijn natuurlijk ook groot maar vind ik niet boeiend, en Nederland heb ik nou wel eens gezien .
Italie.

Spanje is in mijn ogen niks doordat het zeer moeilijk is om de club makkelijk te managen doordat er een apart B-team is en Engeland trekt mij nooit zo.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:13:07 #36
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_67145540
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:48 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Je speelt dus altijd een wedstrijd opnieuw als je hem verloren hebt?
Nee, niet altijd. Alleen als ik van Ajax verlies
PieAir
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:36:19 #37
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67146480
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Nee, niet altijd. Alleen als ik van Ajax verlies
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:09:31 #38
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67147865
Wanneer wordt er eigenlijk bekend gemaakt wat het nieuwe transferbudget van het aankomende seizoen zal zijn? Op dit moment (15 juli 2009) zit ik met 600K als budget. Zal vast wel iemand voor gekocht kunnen worden, het is echter zo dat ik alleen maar spelers koop die ik zelf scout. En op dit moment zit daar weinig tussen wat voldoet aan een minimum vraagprijs van, laten we zeggen, 400K.

Voorlopig alleen Klavan aangetrokken, als stand-in voor Van Bronckhorst. En ben nog bezig met Mads Albaek, een 19 jarige AMC.

Helaas zit ik ook nog eens in de voorronde voor plaatsing bij de Europa cup. Stroomde bij de 2de ronde in en moest tegen Hibernians. Vrij eenvoudig gewonnen:

Volgende ronde tegen ZTE uit Hongarije. Heb ook niet het idee dat dit een zware opgave zal worden. Enige probleem nu is dat al mijn spitsen er met lange blessures uitliggen. Ben dus volledig aangewezen op mijn aanvallende middenvelders.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_67148739
quote:
Italië.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_67154720
Zal morgen de stats posten

net een geniale match met Ajax - Groningen eindigde in 3-3
zat echt op het puntje van mn stoel na 2-0 voor staan 2-3 achter komen en door goede wissels en tactiek veranderingen nog de 3-3 afdwingen
Narf!
pi_67154742
Kan ik trouwens ook ergens een nederlandse manual vinden?
Narf!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 23:29:21 #42
185115 Juk
Misschien
pi_67155459
Nou mijn Europese avontuur met Cambuur strandde in de 4de kwalificatie ronde.
Helaas lootte ik Tottenham.

Na de eerste wedstrijd met een rode kaart te zijn afgeslacht met 0-6 kon ik uit nog gelijkspelen maar dat was niet tegen hun sterkste elftal.

In de competitie wel een goede start door te winnen tegen AZ en NAC thuis en uit bij PSV gelijk te spelen.
The only thing I fear is my MoM
  woensdag 18 maart 2009 @ 09:26:54 #43
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_67160701
quote:
Ik ben een fan van Lower League Management in Engeland. De Blue Square North & South hebben genoeg leuke clubs die een uitdaging zijn. Zo heb ik FM08 Eastleigh naar het Championship geloost...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_67161645
Het seizoen zit er alweer bijna op, nog 1 wedstrijd te gaan in de Serie A, en ik ga 10-12e worden met Verona.

Toch wel een teleurstellend seizoen ondanks het behalen van de kwartfinale van de Euro League, ik had nml. toch minimaal weer 6e willen worden in de Serie A, maar het heeft er geen moment ingezeten.

Heb ook mijn tactiek maar drastisch veranderd, nu 4-4-2 ipv 4-2-3-1, maar echt geholpen heeft het nog niet.

Ook zijn er een paar spelers die hun vertrouwen in mijn capaciteiten hebben verloren, schijnbaar telt het niet meer dat ik de club vanuit de Serie C1 naar de Serie A heb gekregen en zelfs in Europa mooie resultaten heb geboekt…

Weet nog niet of ik verder ga, misschien was dit seizoen een incident en wordt het komend seizoen beter, maar misschien ook wel niet.
pi_67163724
quote:
Wolverhampton Wolves heb ik wel een leuke game mee gedraaid. Die hebben op zich een aardig team om mee te beginnen, play-offs halen van de Coca Cola Championship is haalbaar.

Bovendien krijgen Engelse clubs erg veel geld. 37.000.000 per seizoen aan tv-rechten, plus nog es iets van 20.000.000 als je bij de eerste 5-6 eindigt. Hoe zit dat in Italië?
  woensdag 18 maart 2009 @ 12:50:42 #46
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_67167200
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:36 schreef Prik0 het volgende:

[..]

PieAir
pi_67167408
Wie doet dat eigenlijk wel eens? Na een belangrijke wedstrijd die je verliest opnieuw loadgame. Ik moet zeggen dat ik dat nooit doe aangezien het in mijn opinie het spel daardoor niet meer reeel is.
pi_67167534
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Apekoek het volgende:
Wie doet dat eigenlijk wel eens? Na een belangrijke wedstrijd die je verliest opnieuw loadgame. Ik moet zeggen dat ik dat nooit doe aangezien het in mijn opinie het spel daardoor niet meer reeel is.
Nooit, dan is er niets meer aan.
pi_67167572
quote:
Met fifa 09 doe ik het soms als al mn ballen steeds op de lat knallen en er niets lukt

Met manager wil ik het absoluut niet doen want dan is het niet reeel idd..
Narf!
pi_67167728
quote:
Het is lam. Simpelweg cheaten. Als je verliest, dan verlies je. Als je niet wilt verliezen, moet je het beter voor elkaar hebben. Is niet juist het mooie van zo'n spel het gevoel van realisme? (niet als in fotografisch-realistisch uiteraard, maar je snapt wat ik bedoel )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')