Uh je geeft zelf al antwoord op je vraag?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:34 schreef jpg97 het volgende:
Hoeveel invloed heeft een persconferentie voorafgaande aan een wedstrijd?
Heb wel eens gehad dat ik zei dat ik denk dat we een kans maken, als we ons niveau halen en dan met 2-0 verliezen. Zelfde game opnieuw opgestart, en toen in de persconferentie gezegd dat ik denk dat we niet gaan winnen, staat er bij de spelers een reactie in de trend van: "wilt ongelijk bewijzen van de trainer " en dan winnen we de wedstrijd met 7-1
Uh nee hoor. Dit is nu 1x voorgekomen. Kan toeval geweest zijn,maar kan ook inderdaad van invloed geweest zijn. Ik zie wel vaak van die verslagen voorbij komen na een persconferentie, waarin staat dat de groep al dan niet goed reageert ( of een individuele speler ) maar nog nooit meegemaakt dat het zo'n impact had.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:28 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Uh je geeft zelf al antwoord op je vraag?
Je speelt dus altijd een wedstrijd opnieuw als je hem verloren hebt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Uh nee hoor. Dit is nu 1x voorgekomen. Kan toeval geweest zijn,maar kan ook inderdaad van invloed geweest zijn. Ik zie wel vaak van die verslagen voorbij komen na een persconferentie, waarin staat dat de groep al dan niet goed reageert ( of een individuele speler ) maar nog nooit meegemaakt dat het zo'n impact had.
Was dan ook benieuwd in hoeverre iemand dit ook zo heeft meegemaakt of dat het puur toeval was.
Overigens had ik in beide gevallen hetzelfde elftal, opstelling en instructies gebruikt.
Italie.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:50 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil weer eens wat kleiner beginnen. Wat raden jullie me aan? Liefst wel in een groot voetballand, dwz. Engeland, Italië, Spanje of Portugal. Duitsland en Frankrijk zijn natuurlijk ook groot maar vind ik niet boeiend, en Nederland heb ik nou wel eens gezien.
Nee, niet altijd. Alleen als ik van Ajax verliesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:48 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Je speelt dus altijd een wedstrijd opnieuw als je hem verloren hebt?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee, niet altijd. Alleen als ik van Ajax verlies
Italië.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:50 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil weer eens wat kleiner beginnen. Wat raden jullie me aan? Liefst wel in een groot voetballand, dwz. Engeland, Italië, Spanje of Portugal. Duitsland en Frankrijk zijn natuurlijk ook groot maar vind ik niet boeiend, en Nederland heb ik nou wel eens gezien.
Ik ben een fan van Lower League Management in Engeland. De Blue Square North & South hebben genoeg leuke clubs die een uitdaging zijn. Zo heb ik FM08 Eastleigh naar het Championship geloost...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:50 schreef BigKahuna het volgende:
Wolverhampton Wolves heb ik wel een leuke game mee gedraaid. Die hebben op zich een aardig team om mee te beginnen, play-offs halen van de Coca Cola Championship is haalbaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:50 schreef BigKahuna het volgende:
quote:
Nooit, dan is er niets meer aan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Apekoek het volgende:
Wie doet dat eigenlijk wel eens? Na een belangrijke wedstrijd die je verliest opnieuw loadgame. Ik moet zeggen dat ik dat nooit doe aangezien het in mijn opinie het spel daardoor niet meer reeel is.
Met fifa 09 doe ik het somsquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Apekoek het volgende:
Wie doet dat eigenlijk wel eens? Na een belangrijke wedstrijd die je verliest opnieuw loadgame. Ik moet zeggen dat ik dat nooit doe aangezien het in mijn opinie het spel daardoor niet meer reeel is.
Het is lam. Simpelweg cheaten. Als je verliest, dan verlies je. Als je niet wilt verliezen, moet je het beter voor elkaar hebben. Is niet juist het mooie van zo'n spel het gevoel van realisme? (niet als in fotografisch-realistisch uiteraard, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Apekoek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |