haha geniaalquote:
hoe veel uur per dag speel jij FM?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:01 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben ff een nieuwe game gestart met Chelsea
Soms kan een simpele game waar je flink met geld kan gooien ook wel leuk zijn
signing fee van 3 miljoen en salaris van 90k week kan hem nog niet overhalenquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:08 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Misschien kun je hem nog verleiden met een bijzonder hoog salaris en een signing on fee van een paar ton...
Dat is gewoon in het spel te veranderen: ----> options -----> preferences. Hier kun je de taal in-game veranderen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:36 schreef Sickert het volgende:
iemand een idee of ik mn engelse versie ook NL kan krijgen?
mn engels is heel goed en opzich heb ik er geen problemen mee maar mischien dat sommige termen wat makkelijker zijn in het nederlands?
Moet je wel een taalbestandje hebben. Kan je op googlen, gewoon iets van "FM 2009 dutch language download". Krijg je als het goed is een .ltc-bestandje, en die moet je zetten in de map "/Sports Interactive/Football Manager 2009/data/languages".quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:38 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Dat is gewoon in het spel te veranderen: ----> options -----> preferences. Hier kun je de taal in-game veranderen.
Hoe vaak heb je het overgespeeld. En moet je de loting niet ook nog even overnieuw doen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:32 schreef VonHinten het volgende:
Tottenham verslagen in de kwartfinale FM. Na 0-0 thuis, uit een krankzinnige wedstrijd gespeeld. Met rust stond het 3-3, hele tweede helft onder druk gestaan, maar uiteindelijk met 10 man nog in blessuretijd de 3-4 gescoord![]()
Nu in de halve finale tegen.. jawel: ArsenalEngelse teams roeleren wel in Europa: 2 van de 4 CL-teams zijn Engels, en 3 van de 4 Europacup teams ook.
Ik heb dat taalbestandje. Als je je email PM paas ik hem je door!quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:36 schreef Sickert het volgende:
iemand een idee of ik mn engelse versie ook NL kan krijgen?
mn engels is heel goed en opzich heb ik er geen problemen mee maar mischien dat sommige termen wat makkelijker zijn in het nederlands?
Op de vorige pagina zegt hij nooit overnieuw te spelen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je het overgespeeld. En moet je de loting niet ook nog even overnieuw doen?
Euh.. óf je hebt mijn post verkeerd gelezen, óf je hebt de verkeerde voor je. Ik speel nooit wedstrijden overquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je het overgespeeld. En moet je de loting niet ook nog even overnieuw doen?
Netjes. Welk land speel je eigenlijk? Zweden ofzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:46 schreef MMUFC het volgende:
Gister heb ik een corner gescoordEn dan bedoel ik niet dat de corner genomen wordt en die wordt binnengekopt, dat gebeurt me wel vaker namelijk.. nee, de corner nemer scoorde
Het verslag:
Hoekschop
Mattias Gudmundsson met een hoge hoekschop
Mattias Gudmundsson scoorde met veel geluk!
Na 4 duels staat regerend kampioen Keflavik al op 7 punten achterstand.
We starten allebei met een 0-0. Vervolgens speelde zij 2x gelijk en ik wone met 4-0 en 2-0. In het onderlinge duelkwam Keflavik met 0-1 voor, mijn 1e tegengoal.. Vervolgens maakte Villhjalmsson 1-1, kregen zij een rode kaart en scoorde Villhjalmsson vlak voor blessure tijd de 2-1.
Concurenten Valur en KR staan 1 punt achter mij.
Valencia, dat vorig jaar de UEFA Cup won, won de CL, Arsenal de UEFA Cup.
Dit betekent dat de UEFA Cup weer bijna voor me begint
Kleine edit:
Na 5 duels staat Keflavik op 10 punten achterstand..
FH, voluit Fimleikafélag Hafnarfjarðar, speelt in de IJslandse Eredivisie. Ze komen uit Hafnarfjarðar wat met ong. 25.000 inwoners de 3e plaats van IJsland is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:36 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Netjes. Welk land speel je eigenlijk? Zweden ofzo?
doe ik thnxquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:07 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik heb dat taalbestandje. Als je je email PM paas ik hem je door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |