abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67195216

wtf
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:28:48 #77
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_67197163
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 05:16 schreef Pacmaniac het volgende:
[ afbeelding ]

wtf
haha geniaal
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:04:01 #78
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_67198153
Heb mijn Ajax-game in de ijskast gezet. Had geen zin meer om er mee door te gaan, ook al was het een redelijk goed seizoen (sta 1e in de competitie, zit in kwartfinale Uefa cup en in kwartfinale Beker).

Heb een game aangemaakt met Thurrock. Geen idee waarom ik die club heb gekozen (misschien omdat de naam leek op Turok, en ik dat een leuk spel vond op de N64). Eerst maar eens aan de slag gegaan om alles een beetje te reorganiseren. Tot nu toe (1 uurtje mee bezig geweest pas) in ieder geval een 31 jarige verdediger gratis aangetrokken, hij gaat wel ¤50 euro verdienen haha. In verhouding met het niveau van het team is het een superverdediger. In verhouding met de top een zeer matige.

Vanavond maar eens kijken of ik meer spelers zo gek kan maken om bij de geweldige club Thurrock te komen spelen!
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:01:18 #79
168255 J.Herrer
pi_67199853
Ik ben ff een nieuwe game gestart met Chelsea
Soms kan een simpele game waar je flink met geld kan gooien ook wel leuk zijn
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_67201482
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:01 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben ff een nieuwe game gestart met Chelsea
Soms kan een simpele game waar je flink met geld kan gooien ook wel leuk zijn
hoe veel uur per dag speel jij FM?
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:47:30 #81
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_67201679
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 05:16 schreef Pacmaniac het volgende:
[ afbeelding ]

wtf
Haha, dat heb ik nog nooit gezien
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_67203068
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:08 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Misschien kun je hem nog verleiden met een bijzonder hoog salaris en een signing on fee van een paar ton...
signing fee van 3 miljoen en salaris van 90k week kan hem nog niet overhalen
pi_67203115
Tottenham verslagen in de kwartfinale FM. Na 0-0 thuis, uit een krankzinnige wedstrijd gespeeld. Met rust stond het 3-3, hele tweede helft onder druk gestaan, maar uiteindelijk met 10 man nog in blessuretijd de 3-4 gescoord

Nu in de halve finale tegen.. jawel: Arsenal Engelse teams roeleren wel in Europa: 2 van de 4 CL-teams zijn Engels, en 3 van de 4 Europacup teams ook.
pi_67203954
Met FH 1e seizoen 2e geindigd..
Nu in het 2e seizoen net de liga beker gespeeld. Groepswinnaar en uiteindelijk finale gehaald, in de halve finale won ik uit met 1-5 van regerend kampioen Keflavik..Uit eindelijk finale met 1-0 van titelverdediger Valur verloren.

Ben benieuwd wat komend seizoen gaat brengen..
pi_67212249
Ik had het dus helemaal gehad met ManU, dus toen ik naar de sportschool was heb ik het spel door laten lopen en kwam ik terug als manager op 27 mei de dag dat de competitie net afgelopen zou zijn.
Zie ik dat ik 2e ben geworden, niet slecht dacht ik eerst totdat, ik ff naar het verloop van de wedstrijden op die laatste speeldag ging kijken:

Typisch FM

Nu ontslag genomen en opzoek naar een nieuwe uitdaging.
It Never Hurts To Help!
pi_67212318
iemand een idee of ik mn engelse versie ook NL kan krijgen?

mn engels is heel goed en opzich heb ik er geen problemen mee maar mischien dat sommige termen wat makkelijker zijn in het nederlands?
Narf!
pi_67212365
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:36 schreef Sickert het volgende:

mn engels is heel goed en opzich heb ik er geen problemen mee maar mischien dat sommige termen wat makkelijker zijn in het nederlands?
Dat is gewoon in het spel te veranderen: ----> options -----> preferences. Hier kun je de taal in-game veranderen.
It Never Hurts To Help!
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:31:44 #88
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_67219491
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:38 schreef -Willempie- het volgende:

[..]

Dat is gewoon in het spel te veranderen: ----> options -----> preferences. Hier kun je de taal in-game veranderen.
Moet je wel een taalbestandje hebben. Kan je op googlen, gewoon iets van "FM 2009 dutch language download". Krijg je als het goed is een .ltc-bestandje, en die moet je zetten in de map "/Sports Interactive/Football Manager 2009/data/languages".

NIET bij Mijn Documenten dus, gewoon in de installatiemap .
><(({°>
pi_67220968
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:32 schreef VonHinten het volgende:
Tottenham verslagen in de kwartfinale FM. Na 0-0 thuis, uit een krankzinnige wedstrijd gespeeld. Met rust stond het 3-3, hele tweede helft onder druk gestaan, maar uiteindelijk met 10 man nog in blessuretijd de 3-4 gescoord

Nu in de halve finale tegen.. jawel: Arsenal Engelse teams roeleren wel in Europa: 2 van de 4 CL-teams zijn Engels, en 3 van de 4 Europacup teams ook.
Hoe vaak heb je het overgespeeld. En moet je de loting niet ook nog even overnieuw doen?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_67221084
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:36 schreef Sickert het volgende:

Ik heb dat taalbestandje. Als je je email PM paas ik hem je door!
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:14:49 #91
185115 Juk
Misschien
pi_67221381
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:04 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je het overgespeeld. En moet je de loting niet ook nog even overnieuw doen?
Op de vorige pagina zegt hij nooit overnieuw te spelen.
Nu is dat niet te controleren natuurlijk maar vanwaar die haat?
The only thing I fear is my MoM
pi_67225866
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:04 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Euh.. óf je hebt mijn post verkeerd gelezen, óf je hebt de verkeerde voor je. Ik speel nooit wedstrijden over Verliezen is verliezen.
pi_67228932
Gister heb ik een corner gescoord En dan bedoel ik niet dat de corner genomen wordt en die wordt binnengekopt, dat gebeurt me wel vaker namelijk.. nee, de corner nemer scoorde

Het verslag:
Hoekschop
Mattias Gudmundsson met een hoge hoekschop
Mattias Gudmundsson scoorde met veel geluk!

Na 4 duels staat regerend kampioen Keflavik al op 7 punten achterstand.
We starten allebei met een 0-0. Vervolgens speelde zij 2x gelijk en ik wone met 4-0 en 2-0. In het onderlinge duelkwam Keflavik met 0-1 voor, mijn 1e tegengoal.. Vervolgens maakte Villhjalmsson 1-1, kregen zij een rode kaart en scoorde Villhjalmsson vlak voor blessure tijd de 2-1 .
Concurenten Valur en KR staan 1 punt achter mij.

Valencia, dat vorig jaar de UEFA Cup won, won de CL, Arsenal de UEFA Cup.
Dit betekent dat de UEFA Cup weer bijna voor me begint

Kleine edit:
Na 5 duels staat Keflavik op 10 punten achterstand..

[ Bericht 6% gewijzigd door MMUFC op 20-03-2009 07:52:29 ]
pi_67229384
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 07:46 schreef MMUFC het volgende:
Gister heb ik een corner gescoord En dan bedoel ik niet dat de corner genomen wordt en die wordt binnengekopt, dat gebeurt me wel vaker namelijk.. nee, de corner nemer scoorde

Het verslag:
Hoekschop
Mattias Gudmundsson met een hoge hoekschop
Mattias Gudmundsson scoorde met veel geluk!

Na 4 duels staat regerend kampioen Keflavik al op 7 punten achterstand.
We starten allebei met een 0-0. Vervolgens speelde zij 2x gelijk en ik wone met 4-0 en 2-0. In het onderlinge duelkwam Keflavik met 0-1 voor, mijn 1e tegengoal.. Vervolgens maakte Villhjalmsson 1-1, kregen zij een rode kaart en scoorde Villhjalmsson vlak voor blessure tijd de 2-1 .
Concurenten Valur en KR staan 1 punt achter mij.

Valencia, dat vorig jaar de UEFA Cup won, won de CL, Arsenal de UEFA Cup.
Dit betekent dat de UEFA Cup weer bijna voor me begint

Kleine edit:
Na 5 duels staat Keflavik op 10 punten achterstand..
Netjes. Welk land speel je eigenlijk? Zweden ofzo?
pi_67232264
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 08:36 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Netjes. Welk land speel je eigenlijk? Zweden ofzo?
FH, voluit Fimleikafélag Hafnarfjarðar, speelt in de IJslandse Eredivisie. Ze komen uit Hafnarfjarðar wat met ong. 25.000 inwoners de 3e plaats van IJsland is.

FH is een van de topclubs in de Eredivisie maar zijn dit pas sinds 2004. In 2004, 2005 en 2006 werd FH drie keer op rij kampioen(seizoen loopt van April tot September, en in februari en maart is de Liga Beker).

Mijn streven bij deze club is om:
- Recordkampioen te worden van IJsland. Dan ben ik wel even bezig want FH staat op 3 en KR op 24..
- Groepsfase UEFA Cup behalen en later ook de groepsfase van de CL.

Wat overigens wel grappig is.. Van de 12 clubs uit de eredivisie komen 6 clubs uit Reykjavik. 5 clubs uit plaatsjes rondom Reykjavik(allemaal in zuid-west van het land..) en 1 club van een eilandje onder IJsland.
Van de clubs op het vaste land is Grindavik het verst van Reykjavik vandaan en dat is een kilometer of 50..
In het zuiden, oosten, noorden en westen spelen dus geen clubs op het hoogste niveau..
  vrijdag 20 maart 2009 @ 10:51:47 #96
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_67232726
TerugVindbookmarkPlaatsen. In mijn 6e seizoen met Roda gaat het steeds lekkerder. Een aantal goede spelers kunnen kopen zoals Schaars, Swerts, Da Silva, Wielaert. Goede regens die goed genoeg zijn voor de basis gekregen. Ik ben tevree.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_67240077
Nou, mijn dubbele encounter met Arsenal in de halve finale CL is achter de rug: 3-4 verloren.

Arsenal 2 - 0 Man City
Hoewel ik meer balbezit en kansen had, hadden mijn spitsen een collectieve skele-bennies-dag. Van de 13 schoten waren er 2 op goal. Arsenal was dodelijk als altijd en schoot er 2 van de 8 schoten in.

Man City 3 - 2 Arsenal
Allereerst: gewonnen! Eindelijk es Arsenal verslagen. Nadat ik snel met 1-0 voorkwam, maakte Arsenal binnen no-time 1-1. Einde van mijn Europese avontuur, dacht ik, aangezien ik er nu nog 3 moest maken. Maar ik begon steeds beter te voetballen, maakte de 2-1 begin tweede helft en een schitterende 3-1 in de 80e minuut. Arsenal stond onder druk, nog één goal. Pats, gelijk suffige countergoal om de oren, op randje buitenspel: 3-2 in de 83e minuut. Daarna was het gedaan en kreeg Arsenal zelfs nog goede kansen op 3-3.

Ik kan tevreden terugkijken op mijn eerste CL-ervaring met Man City De PRM League heeft nog 5 wedstrijden te gaan en ik vecht nog met Chelsea om de tweede plaats achter, jawel.. Arsenal Chelsea en ik staan gelijk in punten, en moeten de laatste wedstrijd tegen elkaar spelen. Kan het mooier?
pi_67240197
tvp
pi_67245836
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:07 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ik heb dat taalbestandje. Als je je email PM paas ik hem je door!
doe ik thnx
Narf!
pi_67245890
Einduitslag PRM League:

1. Arsenal - 101 punten
2. Man City - 83 punten
3. Chelsea - 77 punten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')