Nee, dus niet, in theorie is het anderhalf uur per consumptie, 4 x 1,5 = 6, 20.00h = 6 = 02.00. Sigjme zei het net en zo staat het ook in het blaadje dat ik meekreeg. Maar ik had in die tijd niet gegeten, en dat maakt dat de alcohol in je maag meer meespeelt in je adem, Aldus meneer Boer, de hulpofficier van justitie. Maar goed, het zal wel, voortaan dus maar niets meer, want die regel van 1 per anderhalf uur gaat dus niet op, blijkt.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan zou je volgens mij pas om 3:30 of zelfs pas 6:30 mogen rijden?
Nee, want die laatste heb je om 01:30 gedronken dus zou je pas om 03:00 mogen rijden?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:10 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nee, dus niet, in theorie is het anderhalf uur per consumptie, 4 x 1,5 = 6, 20.00h = 6 = 02.00. Sigjme zei het net en zo staat het ook in het blaadje dat ik meekreeg. Maar ik had in die tijd niet gegeten, en dat maakt dat de alcohol in je maag meer meespeelt in je adem, Aldus meneer Boer, de hulpofficier van justitie. Maar goed, het zal wel, voortaan dus maar niets meer, want die regel van 1 per anderhalf uur gaat dus niet op, blijkt.
Goed. Het is mooi weer en de tuin roept. Bollen planten maar!
Vind ik ook leuk. Hoewel ik soep altijd heel moeilijk vind. Vooral als er veel verkeerslichten zijnquote:Op zondag 15 maart 2009 11:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind etentjes op de fiets daarom ook veel leuker.
Laatste post vorig topic:quote:Op zondag 15 maart 2009 11:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, want die laatste heb je om 01:30 gedronken dus zou je pas om 03:00 mogen rijden?
Met 1 wijntje op zou je moeten mogen rijden (theorie).quote:Op zondag 15 maart 2009 10:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan zou je volgens mij pas om 3:30 of zelfs pas 6:30 mogen rijden?
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk. Hoewel ik soep altijd heel moeilijk vind. Vooral als er veel verkeerslichten zijn
[..]
Vind ik ook leuk. Hoewel ik soep altijd heel moeilijk vind. Vooral als er veel verkeerslichten zijn
Eigenlijk mag je ook niet dronken op de fiets zitten.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind etentjes op de fiets daarom ook veel leuker.
Maar volgens mij heeft MsPoez een beginnersrijbewijs? Want dan mag je maar 0,2 promille hebben..quote:Op zondag 15 maart 2009 11:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Laatste post vorig topic:
[..]
Met 1 wijntje op zou je moeten mogen rijden (theorie).
En na anderhalf uur zou het wijntje verwerkt moeten zijn (theorie).
4 wijntjes om 8 uur; dan moet je er 3 laten uitwerken, dus 4,5 uur later mag je weer rijden. Volgens de rekensommenalgemenegemiddeldentheorie.
[..]
dat had ik ook altijd, maar rietjes zijn de oplossing!quote:Op zondag 15 maart 2009 11:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat had ik ook altijd, maar rietjes zijn de oplossing!![]()
Het KAN wel. Alleen is de kans erg klein (over het algemeen berokken je jezelf meer schade dan degene die je aanrijdt). Maar goed, ik ben zelf ook vaak genoeg in een beslist niet nuchtere toestand naar huis gefietst, dus ik moet niet de moraalridder uithangen.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:31 schreef conleche het volgende:
Ik kan moeilijk iemand dood rijden op de fiets. Dat vind ik wel een criterium.
Een kennis van me is er eens voor bekeurd en -wegens niet betalen- gedaagd.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eigenlijk mag je ook niet dronken op de fiets zitten.Alleen is er geen haan die ernaar kraait.
Ter waarde van de hoeveelheid geld die je aan Serious Request gedoneerd hebt op naam van de SHE-actie, krijg je van fok een abonnement.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:56 schreef P.F het volgende:
Ik heb opeens een abo
Je hebt zeker gedoneerd voor last reques/she?quote:
Ik heb een keer een boete wegens te hard rijden expres niet betaald, omdat er naar mijn mening onduidelijkheid was met verkeersborden. (er stond een 70km bord, zo'n 50m voor een dorpsgrens, wat weer buiten de bebouwde kom lag en toch werd je verondersteld 50 te gaan rijden daar.) Bovendien was de datum die op de bekeuring stond onjuist. Dit alles was in Belgie. Ik dus op een ochtend naar de rechtbank in Turnhout. En daar zag ik ook de een na de andere DUI zaak voorbijkomen. Te triest!! Bijna iedereen kreeg overigens alleen een geldboete.quote:
Succes daarmeequote:Op zondag 15 maart 2009 11:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen damesbijna klaar met afstuderen... dinsdag praktijkexamen....
SPANNEND!
en dan kom ik ook weer gezellig doen i think
Driving Under the Influencequote:Op zondag 15 maart 2009 12:04 schreef mspoez het volgende:
Gelukkig Co. Wat is DUI?
En Sigme, wat een stom verhaal. Hoe krom kan het wezen.
Beginnersrijbewijs heb ik niet, hoor, ik heb het al *reken* 17 jaar. De knul in de cel naast me wel en die kreeg een rijtonzegging tot vanmiddag. Terwijl die hetzelfde blies als ik.
Ja!quote:Op zondag 15 maart 2009 11:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt zeker gedoneerd voor last reques/she?
Pilletjes bedoel je?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:08 schreef mspoez het volgende:
Ow, keej.
Er werd ook een jongen binnengebracht op het bureau die echt finaal uit zijn bol was. Dat kunnen ze toch niet zien met een blaastest? Zouden ze hem dan wel vast kunnen houden? Zouden ze dan iets anders 'verzinnen'?
En dan van die fietstassen met tafellakens en bestekquote:Op zondag 15 maart 2009 11:25 schreef conleche het volgende:
Ik zie dat nu voor me. Zo'n 5 gangendiner onder de snelbinders.
![]()
Sommige rechters denken ook niet naquote:
quote:
Sorry.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
MsPoez, je moet je echt schamen. Ik dacht dat je een maand niet zou drinken. Ik begrijp sowieso niet zo goed waarom je steeds komt melden dat je een alcoholprobleem hebt, maar dit vind ik echt een dieptepunt
Controle is overrated.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:31 schreef conleche het volgende:
Ik kan moeilijk iemand dood rijden op de fiets. Dat vind ik wel een criterium. Bovendien ben ik eigenlijk nooit dronken. Ik hou graag wat controle!!
Dus jij staat wel graag op de tafel te dansen en zulks??quote:
Heb je een drankprobleem?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:50 schreef mspoez het volgende:
Sorry.
Plus die naam die er bij staatquote:
Nee, op tafels dansen laat ik graag aan dames over. Ik word hooguit wat losser en praatzamer met veel alcohol opquote:Op zondag 15 maart 2009 12:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus jij staat wel graag op de tafel te dansen en zulks??![]()
Jij bent wel überschattig als je dronken bent!![]()
Kater??
Genoeg gedronken? En gegeten?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:02 schreef P.F het volgende:
Iedere keer als ik op sta wordt het zwart voor m'n ogen. En verlies ik m'n evenwicht en zo.
Ben net ongesteld geweest???
4 koppen theequote:
Blijven zitten.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:02 schreef P.F het volgende:
Iedere keer als ik op sta wordt het zwart voor m'n ogen. En verlies ik m'n evenwicht en zo.
Ben net ongesteld geweest???
EDIT: ze is al zachtjes ingeslapen lees ik net.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
Ik lees net dat haar mama is overleden.....
quote:Wat mooi Miran, ik denk dat ik die ga gebruiken voor de toespraak. Ik las het net voor aan Stanley en hij moest er ook om glimlachen, herkenning idd!!!
Dank je wel, jij lieve schat!
Ik voel me vandaag rustiger dan gisteren, toen voelde ik me vreselijk te weten dat ze nog zo lag te vechten in dat bedje en dat ik niet wist of ze op een bepaald level misschien nog bang was. Maar het dringt nog niet door hoor, dat niet.
We gaan straks naar de uitvaartbegeleider om e.e.a. te bespreken en vanavond met zijn allen uit eten, dat zei ze 2 dagen geleden nog toen ze even wakker werd en al helemaal in de war, dat ze met zijn allen uit eten wilde. Toen viel ze weer weg. Dus dat leek me wel mooi, in haar geest.
Dikke kus van mij, alle berichtjes zijn heel fijn om te lezen, geef dat maar door op Fok ook![]()
idem.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er de tranen van in mijn ogen staan. Kreeg daarstraks al een sms-je van Lois dat het idd vannacht gebeurd was.
Fijn dat ze vrij is nu, maar zo ongelofelijk verdrietig...
Vievke
Ik moest hem drie keer lezen voor ik hem snapte, maar:quote:Op zondag 15 maart 2009 11:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja die zijn tof idd, ware het niet dat ik op een Netbook werk en mijn scherm dan net, net, nèt te klein is om aan de onderkant van die Youtube popovers op het kruisje te klikken om hem weer weg te doenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef Adelante het volgende:
Abonnees en crew kunnen voor de bag v2009 kiezen, met o.a. handige youtube popovers
Neuhquote:Op zondag 15 maart 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat je abo vandaag is ingegaan inderdaad Vik!
Had je gedoneerd voor SHE?
Oh ja. Domme vraagquote:Op zondag 15 maart 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben totaal niet geïnteresseerd in vrouwelijk naakt.
Kijk naar het tijdstip van deze post. Dat was vast je kleine grijze momentje!quote:Op zondag 15 maart 2009 14:33 schreef Viking84 het volgende:
Nou, zonet was jullie tekst grijs en alle icoontje boven jullie posts waren weg. Toen refreshte ik en was de tekst zwart en de icoontjes waren terug. En er staat ook een balkje voor het envelopje met daarin aangegeven welk abbo je hebt. Dus mijn abbo is kennelijk geactiveerd vandaag?
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, kom maar op met dat recept voor die baked mousse. Alleen een hele hoop calorieën kunnen mijn dag nog redden.
Ik vind alles met banaan lekker, ik moet bijna oppassen dat ik ze niet teveel eet!quote:Op zondag 15 maart 2009 15:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik lust geen bananen als ze ergens doorheen zitten.. Stom hè.
.
PF: lijkt ingewikkeld, maar het is simple comme bonjour.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:32 schreef P.F het volgende:
P.Fje gaat zelf speakers aansluiten.. Let op de aantekeningen
[ afbeelding ]
Ze liggen verfrommeld in een hoekje bij de sale? In Almere hebben ze ze wel.. Ik moet voor 6 uur in Amsterdam zijn en volgens mij is het niet eens koopzondag??quote:Op zondag 15 maart 2009 15:54 schreef Laureline het volgende:
@PF: Leuk, dat voor het eerst op kamers gaan en de wondere wereld van electrische draadjes ontdekken! Ik had een oude 3-kameropslagzolder helemaal opgeknapt om in te wonen, en stond bij de lampen die ik overal ging aansluiten echt de hele tijd onder stroom![]()
O, net bij de Zara geweest trouwens, en ze hadden jouw truien helemaal niet in Den Haag, alleen hele lelijke gastarbeidertruien. Toen maar een witte en zwarte coltrui in de sale gekocht, voor mijn collectie coltruien.
Dat lijkt me een meer dan uitstekende reden om pissig te zijn...quote:Op zondag 15 maart 2009 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Greys en Ewelina: Ik was nogal pissig gister omdat m'n vriend pas toen ik al twee uren thuis was uit m'n werk z'n koptelefoon afzette en stopte met online pokeren - alleen om te gaan eten nog.
Ik heb de zonnebloem avatar gekozen omdat Viev het daarover had op haar Hyves:quote:Op zondag 15 maart 2009 16:10 schreef P.F het volgende:
Greys, ik dacht te lezen dat Vivi's moeder iets met zonnebloemen heeft of heb ik dat zelf bedacht?
Daar zou ik ook flink pissig om worden. Zeker als hij niet eens even gedag zei.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Greys en Ewelina: Ik was nogal pissig gister omdat m'n vriend pas toen ik al twee uren thuis was uit m'n werk z'n koptelefoon afzette en stopte met online pokeren - alleen om te gaan eten nog.
Ik heb hem anders vaak genoeg hier genoemd dacht ikquote:Op zondag 15 maart 2009 16:36 schreef P.F het volgende:
Ewelina, jij hebt 't eigenlijk nooit over je vriend (viel mij gewoon op)
is dat dat Fair Trade African Original?...nee,daar krijg je geen spijt van, denk ikquote:Op zondag 15 maart 2009 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je mag natuurlijk altijd eventueel pmen hè?.
In die stand sta ik ook, hehe. Zo af en toe sla ik een deur heel hard dicht voor het dramatische effect, maar dat lijkt geen indruk te maken als je er niet ook hysterisch bij schreeuwt..
Oh, ik heb trouwens een pepermix gekocht bij de Wereldwinkel met sinaasappel, citroen en knoflook. Zou ik er heel veel spijt van krijgen als ik daar wat van door m'n ballen deed?
Nja, negeren is misschien ook een groot woord. Je mond houden om te zorgen dat je geen lelijke dingen gaat schreeuwen, danquote:Op zondag 15 maart 2009 18:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is dat dat Fair Trade African Original?...nee,daar krijg je geen spijt van, denk ik![]()
en negeren?! dames toch...we weten toch allemaal dat communicatie de sleutel naar een goede relatie is?!
Ik ben benieuwd: vertel eens wat meer?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:09 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb ons kaasplankje ontmoet vanmiddag!
Hij was in Utrecht wezen fietsen, en wilde wel even een vakkundige blik op mijn fiets werpen (mijn versnellingen werken niet helemaal) dus zodoende ben ik even op de racefiets naar de kroeg gefietst en hebben we een biertje (nou ja ik had cola light) gedronken, tussen alle wielrennersquote:Op zondag 15 maart 2009 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd: vertel eens wat meer?
ah...liefde *zucht*quote:Op zondag 15 maart 2009 18:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hier ook nog een mooie in de categorie ruzie-met-vriend:
Gisteren zijn verjaardag gevierd, was hij daarna nog even uit gegaan met wat vrienden (ik was moe, het was ook al half 2, dus naar bed gegaan). Hij om drie uur thuis, ik slapen natuurlijk, hij ook. Word ik om half 5 wakker, heeft hij het hele bed onder gekotst !![]()
Hartstikke dronken dus, hij weet er nu ook niets meer van - maar ik heb dus om half 5 alles in de wasmachine gedaan en het hele matras schoon staan boenen... terwijl hij boven de wc zijn maag aan het leeggooien was. Ik vanochtend hele huis gezogen/gedweild, hij ligt al de hele dag in bed..
Oohh dankje!! Dat sausje had ik nog niet bedacht, wilde gewoon wat losse kruiden gaan strooien, maar ik hou van mosterd!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
10 minuutjes voorkoken, dan in een ovenschaaltje en omscheppen met gelijke delen grove mosterd, honing en sojasaus. En dan 20 minuutje of een half uur in de oven naast je vispakketje.
Heb ik niet zelf bedacht
Dit doet me denken aan de keer dat ik een surpriseparty voor mijn meneer had georganiseerd. Hij kwam al dronken binnen, en toen ik hem een paar uur later (in de kroeg inmiddels) verzocht had om geen alcohol meer te nemen, ging hij toch verder met drinken (hij was inmiddels strontlazarus). Ik boos weggegaan, hij achter me aan, kotst hij de hele nachtbus onderquote:Op zondag 15 maart 2009 18:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hier ook nog een mooie in de categorie ruzie-met-vriend:
Gisteren zijn verjaardag gevierd, was hij daarna nog even uit gegaan met wat vrienden (ik was moe, het was ook al half 2, dus naar bed gegaan). Hij om drie uur thuis, ik slapen natuurlijk, hij ook. Word ik om half 5 wakker, heeft hij het hele bed onder gekotst !![]()
Hartstikke dronken dus, hij weet er nu ook niets meer van - maar ik heb dus om half 5 alles in de wasmachine gedaan en het hele matras schoon staan boenen... terwijl hij boven de wc zijn maag aan het leeggooien was. Ik vanochtend hele huis gezogen/gedweild, hij ligt al de hele dag in bed..
Heb je wel seks met je vriendin?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ah...liefde *zucht*
Ik heb nooit ruzie met mijn vriendin...
...ik heb geen vriendin...dat scheelt...![]()
Ik kan je zeggen dat een mengsel van honing en mosterd (gelijke delen) als marinade voor karbonade ook erg smakelijk isquote:Op zondag 15 maart 2009 18:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oohh dankje!! Dat sausje had ik nog niet bedacht, wilde gewoon wat losse kruiden gaan strooien, maar ik hou van mosterd!![]()
Oh, the drama!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de keer dat ik een verassingsfeestje voor mijn meneer had georganiseerd. Hij kwam al dronken binnen, en toen ik hem een paar uur later (in de kroeg inmiddels) verzocht had om geen alcohol meer te nemen, ging hij toch verder met drinken (hij was inmiddels strontlazarus). Ik boos weggegaan, hij achter me aan, kotst hij de hele nachtbus onder
Valt wel mee toch? Als er één dag is dat iemand zoiets kan maken, vind ik het wel op z'n verjaardagquote:Op zondag 15 maart 2009 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, PPP, jij wintMaar of je daar blij mee moet zijn? What an ass
Ja, ik schaamde me dood. We zijn een paar haltes eerder uitgestapt en toen maar verder gaan lopen (lees: een half uur). Ik was echt heel kwaad. Zeker omdat ik dat feestje georganiseerd had, en ik toen al had gevraagd of hij niet meer wilde drinken, omdat hij al zo dronken was.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, the drama!![]()
Kotsende mensen in de bus
Ligt eraan. Als je gevraagd hebt of ie niet zoveel wil drinken, dan vind ik dat je best boos mag zijn. Zeker als je ook nog het feestje hebt georganiseerd.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Als er één dag is dat iemand zoiets kan maken, vind ik het wel op z'n verjaardag.
.
Jawel, in jouw geval vind ik het ook wel anders. Maar dan gaat het niet zozeer om het kotsen, maar meer dat 'ie je oproep keihard negeert en je daarna publiekelijk voor schut zet. Bij PPP vind ik dat wel anders en zou ik er - denk ik - eerder om kunnen lachenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je gevraagd hebt of ie niet zoveel wil drinken, dan vind ik dat je best boos mag zijn. Zeker als je ook nog het feestje hebt georganiseerd.
Zat de bus vol of viel het nog mee? De nachtbussen die ik wel eens nam vanaf een discotheek stopte gewoon als er iemand aangaf te moeten kotsen. Gingen de deuren open, werd er even gekotst, reden we weer verderquote:Op zondag 15 maart 2009 18:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik schaamde me dood. We zijn een paar haltes eerder uitgestapt en toen maar verder gaan lopen (lees: een half uur). Ik was echt heel kwaad. Zeker omdat ik dat feestje georganiseerd had, en ik toen al had gevraagd of hij niet meer wilde drinken, omdat hij al zo dronken was.
Bus was wel vrij vol ja. We zaten achter de buschauffeur, maar hou het erop dat het na de eerste kotsneigingen er heel snel uit kwam. Te snel om nog even te stoppen.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zat de bus vol of viel het nog mee? De nachtbussen die ik wel eens nam vanaf een discotheek stopte gewoon als er iemand aangaf te moeten kotsen. Gingen de deuren open, werd er even gekotst, reden we weer verder![]()
Gebeurde niet al te vaak, though.
Verschil is alleen dat ik zijn zooi niet op zou ruimen denk ik. Of misschien ook wel, maar dan mag hij als compensatie toch wel het één en ander aan huishoudelijke klusjes uitvoerenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Jawel, in jouw geval vind ik het ook wel anders. Maar dan gaat het niet zozeer om het kotsen, maar meer dat 'ie je oproep keihard negeert en je daarna publiekelijk voor schut zet. Bij PPP vind ik dat wel anders en zou ik er - denk ik - eerder om kunnen lachen.
Alsof vrouwen niet kunnen kotsen.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:14 schreef Viking84 het volgende:
Whoeh, ben ik even blij dat ik niet op meneren val!
same here, Vik...same here...quote:Op zondag 15 maart 2009 19:14 schreef Viking84 het volgende:
Whoeh, ben ik even blij dat ik niet op meneren val!
Ik zie op televisie wel eens van die Engelse drankorgels voorbij komen, van die echte zuipwijven die dan met hun mollige lichamen in veel te strakke hoerige spandex jurkjes over straat lopen te lallen en agenten lastig lopen te vallenquote:
Dat zijn geen vrouwen, maar dellen.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie op televisie wel eens van die Engelse drankorgels voorbij komen, van die echte zuipwijven die dan met hun mollige lichamen in veel te strakke hoerige spandex jurkjes over straat lopen te lallen en agenten lastig lopen te vallen
Ik vind sowieso de britse 'onderklasse' echt erger dan in bijv. NL. Die kleding!!! Als je maat 48 hebt, doe je toch geen MINIROK aanquote:Op zondag 15 maart 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie op televisie wel eens van die Engelse drankorgels voorbij komen, van die echte zuipwijven die dan met hun mollige lichamen in veel te strakke hoerige spandex jurkjes over straat lopen te lallen en agenten lastig lopen te vallen
Dat ja, maar ook wel eens een programma over de Engelse politie. Als je dan ziet wat ze tijdens een dienst over straat zien lallen... ik weet niet wie er erger zijn, de 'dames' of de 'heren'quote:Op zondag 15 maart 2009 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrouwen, maar dellen.
(en je bedoelt zeker de serie Van del tot dame oid? Vreselijk was dat).
Nou bij mij nietquote:Op zondag 15 maart 2009 19:36 schreef mspoez het volgende:
Verliefd is toch niet eten? Vlinders enzo?
Dat is vóór je weet dat de ander jou ook leuk vind. Daarna is ie in the pocket en ga je samen leuke dingen doen (waarbij heel ongezond gegeten wordt)quote:Op zondag 15 maart 2009 19:36 schreef mspoez het volgende:
Verliefd is toch niet eten? Vlinders enzo?
De komkommer in de tzatziki telt zeker niet?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:38 schreef conleche het volgende:
Ik mis wat groenten DML!!! Schupperdeschup!!!![]()
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De komkommer in de tzatziki telt zeker niet?
De meeste koolsalades moet je speciaal ruim van te voren in hun dressing zetten. Dus ik zou gokken dat het juist heel goed kan.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik morgen een spitskoolsalade mee wil nemen naar m'n stage, kan ik de dressing er thuis nog niet op doen, lijkt me?.
In Engeland is het verschil tussen de onder- en bovenklassen sowieso veel groter. Een middenklasse zoals in Nederland (waar het grootste deel van de bevolking toe behoort) heb je daar niet echt.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de britse 'onderklasse' echt erger dan in bijv. NL. Die kleding!!! Als je maat 48 hebt, doe je toch geen MINIROK aan![]()
En dan van die bleke britse benen zonder panty's, terwijl het buiten 12 graden is
Ik baseer me overigens niet op TV-beeldenBrr, de britse hangjongerencultuur
Oh, dat zou heel fijn zijn! Zou dat dan ook nu al kunnen, dat ik het vannacht in een bakje in de koelkast zet? Ik denk dat ik daar morgenochtend om 7 uur verdomd weinig zin in heb, namelijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
De meeste koolsalades moet je speciaal ruim van te voren in hun dressing zetten. Dus ik zou gokken dat het juist heel goed kan.
hmmz...ik zag vandaag hier in de omgeving ook een mini-spijkerrokje lopen, met een vervaalde tijgerprint legging eronder, een leren jasje van franje erboven, en een niet al te recent geblondeerde suikerspin erbovenop...quote:Op zondag 15 maart 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de britse 'onderklasse' echt erger dan in bijv. NL. Die kleding!!! Als je maat 48 hebt, doe je toch geen MINIROK aan![]()
En dan van die bleke britse benen zonder panty's, terwijl het buiten 12 graden is
Ik baseer me overigens niet op TV-beeldenBrr, de britse hangjongerencultuur
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Vivi, ik wens je veel sterkte in deze rare tijd...
Tja en over ruzie met je vriend, hier gaat de strijd meestal over het huishouden....ik kwam gistermiddag thuis na een avond en een nacht te zijn weggeweest en alles stond er nog precies zo bij als de ochtend waarop ik was vertrokken: vaatwasser vol, stapels wasgoed, je kent het wel. En dat terwijl híj naast zijn baan geen enkele verplichting/hobby heeft, dus hij heeft zeeën van tijd.
En elke piep van mij daarover slaat hij dood met de opmerking dat hij meer betaalt (hij verdient het dubbele van wat ik verdien).
en jij laat dat toe?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:50 schreef cinnamongirl het volgende:
En elke piep van mij daarover slaat hij dood met de opmerking dat hij meer betaalt (hij verdient het dubbele van wat ik verdien).
Ik vind het meest verontrustende van dit hele verhaal dat hij geen enkele hobby heeft. Is er niets wat hij leuk vindt??quote:Op zondag 15 maart 2009 19:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Vivi, ik wens je veel sterkte in deze rare tijd...
Tja en over ruzie met je vriend, hier gaat de strijd meestal over het huishouden....ik kwam gistermiddag thuis na een avond en een nacht te zijn weggeweest en alles stond er nog precies zo bij als de ochtend waarop ik was vertrokken: vaatwasser vol, stapels wasgoed, je kent het wel. En dat terwijl híj naast zijn baan geen enkele verplichting/hobby heeft, dus hij heeft zeeën van tijd.
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat maakt je toch nog niet meteen tot zijn huishoudster!
Sorry, deze ontschoot me.
Ik moet het wel even nuanceren; ik heb zelf ooit gezegd dat ik het wel redelijk vind dat ik wat meer doe omdat hij meer verdient/meer werkt. Daar heb ik achteraf wel een beetje spijt van. Want ik heb het ook druk met nog een deeltijdstudie ernaast.quote:
Nah, dat hangt er maar net vanaf! Als je evenveel uren werkt/ even druk bent, vind ik eigenlijk niet dat degene met het laagste inkomen meer moet doenquote:Op zondag 15 maart 2009 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Misschien hebben ze het afgesproken? Dat hebben wij ook, meneer verdient meer, ik doe meer in het huishouden. Maar dat betekent niet dat 'ie niets doet, anders wil ik graag een arbeidscontract voor schoonmaakdiensten.
ah...afgesproken...nee, dan is het geen enkel probleem dat hij zich op zijn inkomen beroept om lekker op de bank te blijven zitten terwijl hij meer vrije tijd heeft, zo te horenquote:Op zondag 15 maart 2009 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Misschien hebben ze het afgesproken? Dat hebben wij ook, meneer verdient meer, ik doe meer in het huishouden. Maar dat betekent niet dat 'ie niets doet, anders wil ik graag een arbeidscontract voor schoonmaakdiensten.
Dat is wel jammer ja, dat komt voornamelijk door het internet. Dat slokt een hoop tijd op (dat geldt trouwens ook voor mijquote:Op zondag 15 maart 2009 19:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het meest verontrustende van dit hele verhaal dat hij geen enkele hobby heeft. Is er niets wat hij leuk vindt??
Suggestie voor dressingloze koolsla: de kool eh dingus. Hier weet ik geen woord voor.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat zou heel fijn zijn! Zou dat dan ook nu al kunnen, dat ik het vannacht in een bakje in de koelkast zet? Ik denk dat ik daar morgenochtend om 7 uur verdomd weinig zin in heb, namelijk.
Suggesties voor dressings hoor ik ook graag..
Als hij meer werkt is het logischer, maar nu jij het ook zo druk hebt (deeltijdstudie is nie niks!) kunnen jullie misschien aan de onderhandeltafel gaan zitten?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[..]
Ik moet het wel even nuanceren; ik heb zelf ooit gezegd dat ik het wel redelijk vind dat ik wat meer doe omdat hij meer verdient/meer werkt. Daar heb ik achteraf wel een beetje spijt van. Want ik heb het ook druk met nog een deeltijdstudie ernaast.
Dat hangt er zeker vanaf! Maar ik ben een fulltime student en hij werkt fulltime. Dat is niet te vergelijken, ik zit veel meer thuis. Dus dan doe ik ook wel wat meer, geen probleem. Het meeste van de tijd danquote:Op zondag 15 maart 2009 20:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, dat hangt er maar net vanaf! Als je evenveel uren werkt/ even druk bent, vind ik eigenlijk niet dat degene met het laagste inkomen meer moet doen
Ik doe ook wel wat meer hier, maar ik werk dan ook minder, 2,5 dag en hij full time. Dan vind ik het niet meer dan logisch dat je iets meer doet. Maar als je beide full time werkt (of het equivalent, zoals jij) vind ik het toch een klein tikkie vreemd of de een nou flink meer verdient of niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[..]
Ik moet het wel even nuanceren; ik heb zelf ooit gezegd dat ik het wel redelijk vind dat ik wat meer doe omdat hij meer verdient/meer werkt. Daar heb ik achteraf wel een beetje spijt van. Want ik heb het ook druk met nog een deeltijdstudie ernaast.
waarom zou je daar uberhaupt over moeten onderhandelen?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als hij meer werkt is het logischer, maar nu jij het ook zo druk hebt (deeltijdstudie is nie niks!) kunnen jullie misschien aan de onderhandeltafel gaan zitten?Fair's fair, hoeveel iemand verdient heeft daar niet echt wat mee te maken, alleen de hoe druk iemand het heeft (want jullie vinden mekaar lief en willen dat de ander niet overwerkt raakt
)!
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ah...afgesproken...nee, dan is het geen enkel probleem dat hij zich op zijn inkomen beroept om lekker op de bank te blijven zitten terwijl hij meer vrije tijd heeft, zo te horen
alsof het hebben van een relatie een contract met een taakomschrijving inhoudt...
Rtl4quote:Op zondag 15 maart 2009 20:05 schreef Viking84 het volgende:
The pursuit of happyness (en nee dat is geen typo) komt ervoor straks
. Weet zo niet op welke zender, maar het is een erg fijne film! Tip dus!
.
We praten er ook vaak over, hoor. Het probleem is dat hij nooit dingen ad hoc zal doen. Ikzelf doe dat wel; ik doe het huishouden 'on the fly': meteen fixen terwijl je het signaleert. Hij 'ziet' dat niet en zo stapelt het werk zich op en gaat hij er enorm tegenop zien.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als hij meer werkt is het logischer, maar nu jij het ook zo druk hebt (deeltijdstudie is nie niks!) kunnen jullie misschien aan de onderhandeltafel gaan zitten?Fair's fair, hoeveel iemand verdient heeft daar niet echt wat mee te maken, alleen de hoe druk iemand het heeft (want jullie vinden mekaar lief en willen dat de ander niet overwerkt raakt
)!
Drie kwartier per rit, dus anderhalf uur in totaal. Ik doezel wat of lees een boek, heerlijk. Zeker gezien het alternatief: afremmen & optrekken op de snelweg.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe lang zit je dagelijks in de trein, sigme? Ik vind dat juist dodelijk vermoeiend, en verre van relaxt.
Hij is om 8 uur al begonnenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:05 schreef Viking84 het volgende:
The pursuit of happyness (en nee dat is geen typo) komt ervoor straks
. Weet zo niet op welke zender, maar het is een erg fijne film! Tip dus!
.
Daar heb je wel gelijk in, maar....de één vindt niet dezelfde dingen belangrijk als de ander. Ik vind een enigzins schoon huis belangrijk, hij niet. Dus een directe poetsprikkel heeft hij niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarom zou je daar uberhaupt over moeten onderhandelen?als je 'mekaar lief vindt' dan doe je dat toch gewoon, zonder dat er speciaal iets afgesproken hoeft te worden?
Dat is wel een goeie om zijn plicht af te kopen, jaquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef conleche het volgende:
Alsie dan toch zoveel verdient: laat hem een werkster inhuren!!!
Hehe ik bedoelde niet letterlijk onderhandelen, maar ja, soms heb je het dat mensen uit zichzelf bepaalde dingen gewoon niet 'zien', omdat het bijvoorbeeld altijd voor ze gedaan wordt ofzo. Dan is het handig dat je even afspreekt dat diegene bepaalde dingen toch echt zelf/samen met jou moet doenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarom zou je daar uberhaupt over moeten onderhandelen?als je 'mekaar lief vindt' dan doe je dat toch gewoon, zonder dat er speciaal iets afgesproken hoeft te worden?
Knoflook zie ik inderdaad niet zo zitten en naar de Jumbo kan niet meer, maar yoghurt, mayo en mosterd heb ik wel in huis. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als ik m'n vuist in de strijd gooi.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Suggestie voor dressingloze koolsla: de kool eh dingus. Hier weet ik geen woord voor.
Snij kool aan flardjes, doe de flardjes in een stevige bak. Beetje zout erover. En dan met gesloten vuist de kool "stampen". Heeft een eigenaardig effect; probeer het eens. Spitskool is er misschien iets te teer voor, ik ken het met witte kool.
Met dressing: ik hou van kool met een piestje olie en knoflook. Als / aangezien knoflook niet zo geschikt is, is dit waarschijnlijk heel goed te vervangen door mierikswortel. De Poolse welteverstaan. Jumbo, Poolse meter in het exotenvak.
Anders: met echt zure azijn. Duitse essig essenz:
[ afbeelding ]
Gewoon een kwakje yoghurt, eventueel aangevuld met wat mato en/of mosterd is ook goed.
Ik zou wel er in alle varianten een snufje zout bij doen.
Ja, in een ideale wereld wel ja....quote:Op zondag 15 maart 2009 20:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dat is het dus precíes! Geen echte onwil dus. Ik dacht aanvankelijk dat dat wel zo was. Hij ziet dus echt niet wat er moet gebeuren in huis!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Cinnamon: denk je dat het zoiets is? Dat hij niet ziet dat het nodig is als jij het niet vraagt / doet? Klinkt wel zo namelijk. Want hij wíl het best doen, dus.
Wat leukquote:Op zondag 15 maart 2009 20:09 schreef AKnynke het volgende:
wij hebben het net gehad over samenwonen! niet concreet, maar meer dat we dat allebei wel fijn zouden vinden op den duur, en dat we allebei een lange toekomstvisieon hebben.
Ik zei dat het enige waar we over zouden vechten het schoonmaken zou worden, wantis nogal een rommelig tiep..Nee, zei hij: 'als ik met iemand anders ben maak ik veel meer schoon...'..
Nog een half jaar/jaar ofzo, hangt een beetje van ons beider toekomst af, maar dan lijkt het me geweldig...
Nee, maar dat hij dat soort dingen niet ziet en dus niet doet, vind ik ook veel minder erg. Ik was vooral verbaasd (om niet te zeggen verbijsterd) om het feit dat hij durft te zeggen dat jij het maar moet doen, omdat hij meer geld inbrengt.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is het dus precíes! Geen echte onwil dus. Ik dacht aanvankelijk dat dat wel zo was. Hij ziet dus echt niet wat er moet gebeuren in huis!
Maar dat is een schrale troost want...het resultaat is hetzelfde: geen schoon huis. En je voelt je ook zo'n zeur als je er steeds om moet vragen.
kennelijkquote:Op zondag 15 maart 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, in een ideale wereld wel ja....
Niet helemaal realistisch wat je daar zegt McA
1x per week maar? Toen ik nog niet samenwoonde zag ik mijn vriend alleen in het weekend. Mistte hem dan doordeweeks echt heel erg!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat leuk. Is het al bekend waar hij/jij naartoe gaan na Zweden?
Ik had vandaag ook zo'n gesprek met mn vriend. Eigenlijk redelijk vaak de laatste tijd. Het komt erop neer dat het over 5 jaar pas haalbaar is en we elkaar tot die tijd 1x per week zien.
Nouja, als jij er zo over denkt (qua schoonmaken enzo) zou dat in jouw relatie wel goed verlopen denk ik. Maar iedereen is anders hequote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kennelijkik heb niet veel verstand van relaties...
Bij meneer ex c. ging het wel vrij automatisch hoor. Hij huurde gewoon een werkster in voor Belgie en ik deed zelf m'n eigen huisje in Amsterdam. Ik geloof niet dat we ooit 1x woorden om het huishouden hebben gehad.....quote:Op zondag 15 maart 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, in een ideale wereld wel ja....
Niet helemaal realistisch wat je daar zegt McA
that all depends. Hij is nu aan het solliciteren in Bremen. Dan zou hij vanaf september daarheen gaan, en ik zit nog een jaar hier, na juni. Maar, hij wil ook nog solliciteren in Amsterdam, dat zou ideaal zijn, want daar zijn de kansen voor mij voor het vinden van een baan het grootste. En hij heeft al in Stockholm gesolliciteerd, wat zou betekenen dat we over een half jaartje misschien wel in Stockholm kunnen gaan wonen. Dan hoef ik toch allleen mn scriptie maar te schrijven en kan ik wel heen en weer met de trein.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:13 schreef mspoez het volgende:
Aknynke wat spannend! Maarreh, wáár dan? Zweden, Duistland, Nederland..?
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef neen het volgende:
Vrouwen kunnen gewoon goed het huishouden runnen.
We wonen zelfs in dezelfde stadquote:Op zondag 15 maart 2009 20:16 schreef ColdFeet het volgende:
Chico! Jullie zijn toch al best een tijd bij elkaar? Dat je elkaar maar eens per week ziet, joh. Woont bij aan de andere kant van het land?
Nynke, wat leuk voor jeStockholm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef neen het volgende:
Klopt, en ik krijg ook altijd een waas voor mijn ogen als hij dat zegt. Dan heeft hij ook nog de moed om te zeggen dat dat oorspronkelijk míjn woorden waren.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, maar dat hij dat soort dingen niet ziet en dus niet doet, vind ik ook veel minder erg. Ik was vooral verbaasd (om niet te zeggen verbijsterd) om het feit dat hij durft te zeggen dat jij het maar moet doen, omdat hij meer geld inbrengt.
nee! watn ik wou haar nog vertellen dat ik een goede plaats had gevonden om HIMYM season 2 te downloaden! Ik dacht ook al even 'he'!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
Zeg, even wat anders.... moet ik me zorgen maken om het Muizelientje?
Voor mijn gevoel is ze al best lang niet online geweest? Of gister nog wel?
Nou, dat dusquote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
1x per week maar? Toen ik nog niet samenwoonde zag ik mijn vriend alleen in het weekend. Mistte hem dan doordeweeks echt heel erg!
Niet dat ik het niet lekker vind om af en toe alleen te zijn hoor
Mijn vriend is een vrouw en ik een man..quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef neen het volgende:
maar, waarom pas over 5 jaar? en waarom niet eerst op kamers?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Precies waar ik nu in zit. Maar samenwonen kan pas over 5 jaar.
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
We wonen zelfs in dezelfde stad.
Maar die hele avonden op msn kan je niet bij elkaar langsgaan? Of gewoon 1 avond in de week dan, zegmaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Oke, zie je, ik dacht het al. Want ik wilde vragen of ze de nieuwe Greys episode al heeft gezien.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee! watn ik wou haar nog vertellen dat ik een goede plaats had gevonden om HIMYM season 2 te downloaden! Ik dacht ook al even 'he'!
Gender-theoretici houden van je nuquote:Op zondag 15 maart 2009 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mijn vriend is een vrouw en ik een man..
Jeutje
Ik ben ook benieuwd!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee! watn ik wou haar nog vertellen dat ik een goede plaats had gevonden om HIMYM season 2 te downloaden! Ik dacht ook al even 'he'!
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd!
En nu je het zeg ja, Greys... Sms haar eens dan?Misschien heeft ze gewoon een leuk weekendje met mister Muis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Nee hoor, ik ookquote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef sigme het volgende:
Ben ik de enige die meer verdient dan haar mannelijke wederhelft?
quote:
Ik denk wel dat jij in de minderheid bent, ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef sigme het volgende:
Hangt er vanaf of je per uur of per maand rekentquote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef sigme het volgende:
Oh. Nou dan maakte ik me voor niets druk.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef conleche het volgende:
Ze was vanochtend nog actief op een zekere andere plaats....
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: kennelijk doen jullie dan wat goed, want jullie zijn al lang samen en nog steeds blij!
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk ook, die reclame er om heen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Oh, daar hangen jullie uit. Ik vond het al zo stil hier dit weekend.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef conleche het volgende:
Ze was vanochtend nog actief op een zekere andere plaats....
ik denk dat dat over een jaar of 6 hier ook het geval isquote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef sigme het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef sigme het volgende:
Ik moest daarstraks een heel topic bijlezen, sinds gisteravondquote:Op zondag 15 maart 2009 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, daar hangen jullie uit. Ik vond het al zo stil hier dit weekend.
Hier of daar, bedoel je?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moest daarstraks een heel topic bijlezen, sinds gisteravond.
Heerlijk hoor. Fijn voor jou!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
that all depends. Hij is nu aan het solliciteren in Bremen. Dan zou hij vanaf september daarheen gaan, en ik zit nog een jaar hier, na juni. Maar, hij wil ook nog solliciteren in Amsterdam, dat zou ideaal zijn, want daar zijn de kansen voor mij voor het vinden van een baan het grootste. En hij heeft al in Stockholm gesolliciteerd, wat zou betekenen dat we over een half jaartje misschien wel in Stockholm kunnen gaan wonen. Dan hoef ik toch allleen mn scriptie maar te schrijven en kan ik wel heen en weer met de trein.
Maar goed, niets is zeker, maar tis wel tof om te weten dat we op dezelfde lijn zitten...
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ken beide "andere forums" niet, dus voor mij is het echt mysterieus. Ik heb het ook al druk genoeg met Fok!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nu is het een echt dieet/slank topic! In dat andere dieettopic werd ook regelmatig gesproken over 'dat andere forum'.Heerlijk mysterieus!
Ik doe ook maar een wilde gok hoor, nav wat ik net hier las. Mss zit ik er naast en gaat het om hyves ofzo.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap er niks van? Is er een ander forum? En waarom weet ik daar niks van?.
Ik moest even mijn computer mores leren. Is lief er niet, gaat internet steigerenquote:
Ik was gewoon op Tex0l!!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk Kwak!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef kwakveense het volgende:
dikke kus voor Viv.... heel veel sterkte....
[..]
Ik was gewoon op Tex0l!!
hoi, ik ben er weer. niet heel gezond gegeten, wel lekker ver gefietst, veel gekletst, vanochtend lekker sauna en zonnebankje gepakt. als t goed is ben ik weer opgeladen...
Gewoon op Fokquote:
Lekker zeg!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef kwakveense het volgende:
dikke kus voor Viv.... heel veel sterkte....
[..]
Ik was gewoon op Tex0l!!
hoi, ik ben er weer. niet heel gezond gegeten, wel lekker ver gefietst, veel gekletst, vanochtend lekker sauna en zonnebankje gepakt. als t goed is ben ik weer opgeladen...
Praag lijkt me echt een ontzettend toffe stad. Hopelijk is het een beetje mooi weer, want we zijn van plan veel lopend te doen!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:06 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, Goodbye! Ik ben nooit in het voorjaar in Praag geweest, maar heb erg goede herinneringen aan Praag in de winter!
Wij slapen er volgend maand een nacht op de terugweg van St Petersburg
Haha ja.. hij voelt zich wel heel schuldig hoor nu, en hij heeft al iets gepland morgen om het goed te maken. Hoop alleen dat dat niet tijdens ANTM valtquote:Op zondag 15 maart 2009 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, PPP, jij wintMaar of je daar blij mee moet zijn? What an ass
Hij's leuk hequote:Op zondag 15 maart 2009 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Coldfeet, we hebben al een aantal recepten uit Ainsley's boek gemaakt! Zo lekker!
Net de noodles met garnalen-curry op.
En de kipburgers zijn ook helemaal in de smaak gevallen hier!
Nu kan ik er ook wel om lachen hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 18:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Jawel, in jouw geval vind ik het ook wel anders. Maar dan gaat het niet zozeer om het kotsen, maar meer dat 'ie je oproep keihard negeert en je daarna publiekelijk voor schut zet. Bij PPP vind ik dat wel anders en zou ik er - denk ik - eerder om kunnen lachen.
ik heb het eten net op!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:01 schreef ColdFeet het volgende:
Fuck, is het al 9 uurIk moet nog eten maken
welk boek van hem is dat? Ik wil langzamerhand m'n kookboeken collectie uitbreiden, zeker met de stand van de pond nu!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij's leuk heIk heb er ook altijd veel uit gemaakt. En dat wil wel wat zeggen, want ik heb echt heel veel kookboeken
De salade met gegrillde perziken is zoooo lekker in de zomer, met een stuk brood en een glas wijn
Low-fat meals in minutes.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
welk boek van hem is dat? Ik wil langzamerhand m'n kookboeken collectie uitbreiden, zeker met de stand van de pond nu!
Ja, ik heb er ook super veel zin in. Had al goede verhalen gehoord van mijn zusquote:Op zondag 15 maart 2009 21:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Praag!! Zo ontzettend mooi... En lekker eten! Ze weten daar heel erg goed wat lekker is... Fijn hoor!
Zal ik morgen even zoeken!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat wel. We hebben een goede basis gelegd: de eerste 2 jaar zaten we bij elkaar in de klas en zagen we elkaar 6 dagen per week. Na 2 vette jaren kunnen we ook wel wat magere jaren aan
. En dan hoop ik daarna jou achterna te gaan en te gaan wonen in een ubercool huisje. Heb je eigenlijk een foto van de voorkant ofzo?
Voor de beeldvorming?
Meervoud?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zal ik morgen even zoeken!![]()
Ik ben nu even verder afk!
En hoop ook voor ubercoole huisjes voor Chico's met vriendjes
Ik ben me er van bewustquote:Op zondag 15 maart 2009 21:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Praag is fantastisch!! Het eten is heerlijk, maar niet echt lijnvriendelijk: knoedels, veel (varkens)vlees, zware roomsauzen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |