abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67080042
Ai Cinna, da's niet best! Daar zou ik echt furieus van worden, van zo'n opmerking.
pi_67080101
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat maakt je toch nog niet meteen tot zijn huishoudster!

Sorry, deze ontschoot me.
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:54 schreef Abbadon het volgende:

[..]

en jij laat dat toe?
Ik moet het wel even nuanceren; ik heb zelf ooit gezegd dat ik het wel redelijk vind dat ik wat meer doe omdat hij meer verdient/meer werkt. Daar heb ik achteraf wel een beetje spijt van. Want ik heb het ook druk met nog een deeltijdstudie ernaast.
pi_67080124
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Misschien hebben ze het afgesproken? Dat hebben wij ook, meneer verdient meer, ik doe meer in het huishouden. Maar dat betekent niet dat 'ie niets doet, anders wil ik graag een arbeidscontract voor schoonmaakdiensten .
Nah, dat hangt er maar net vanaf! Als je evenveel uren werkt/ even druk bent, vind ik eigenlijk niet dat degene met het laagste inkomen meer moet doen
  zondag 15 maart 2009 @ 20:01:30 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_67080183
@ Cinnamon Bij mij zou de discussie dan pas echt beginnen-
@ sigme: klinkt goed je baan. Fijn dat het meevalt

Wat niet goed klinkt is mijn eetlijstje van vandaag.
o. weetabix met melk
t. muffin
t. tosti kaas
t. handje cashews
l. spaghetti + tomatenroomsaus + gehaktballetjes + 6 chocoladekoekjes + 2 glazen wijn
t. koffieslagroomtaart (punt)
d. salade van spinazie, tomaat, beetje kipfilet, pitten en zaden, tabasco

Op bezoek bij Duitse familie resulteert standaard in dit soort eetlijstjes. Taart en koekjes afslaan is gewoon niet mogelijk. Zó onbeleefd.

Tot slot wou ik Vivi nog even zeggen dat ik in gedachten bij haar ben, maar ik vermoed dat ze dit helemaal niet zal lezen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 15 maart 2009 @ 20:01:51 #205
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67080200
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Misschien hebben ze het afgesproken? Dat hebben wij ook, meneer verdient meer, ik doe meer in het huishouden. Maar dat betekent niet dat 'ie niets doet, anders wil ik graag een arbeidscontract voor schoonmaakdiensten .
ah...afgesproken...nee, dan is het geen enkel probleem dat hij zich op zijn inkomen beroept om lekker op de bank te blijven zitten terwijl hij meer vrije tijd heeft, zo te horen

alsof het hebben van een relatie een contract met een taakomschrijving inhoudt...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_67080201
Daar gaat het niet eens om. Dat iemand dat als argument gebruikt is echt heel erg beneden alle peil.
pi_67080222
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind het meest verontrustende van dit hele verhaal dat hij geen enkele hobby heeft. Is er niets wat hij leuk vindt??
Dat is wel jammer ja, dat komt voornamelijk door het internet. Dat slokt een hoop tijd op (dat geldt trouwens ook voor mij ).

Hij doet het trouwens wel gewoon als ik het zeg. Dus als ik duidelijk opdracht geef tot een taak, dan doet hij dat. Maar anders niet. Als ik dus een week wegga en ik zeg niks, dan gebeurt er niks in huis.
pi_67080247
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:45 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, dat zou heel fijn zijn! Zou dat dan ook nu al kunnen, dat ik het vannacht in een bakje in de koelkast zet? Ik denk dat ik daar morgenochtend om 7 uur verdomd weinig zin in heb, namelijk.

Suggesties voor dressings hoor ik ook graag. .
Suggestie voor dressingloze koolsla: de kool eh dingus. Hier weet ik geen woord voor.
Snij kool aan flardjes, doe de flardjes in een stevige bak. Beetje zout erover. En dan met gesloten vuist de kool "stampen". Heeft een eigenaardig effect; probeer het eens. Spitskool is er misschien iets te teer voor, ik ken het met witte kool.

Met dressing: ik hou van kool met een piestje olie en knoflook. Als / aangezien knoflook niet zo geschikt is, is dit waarschijnlijk heel goed te vervangen door mierikswortel. De Poolse welteverstaan. Jumbo, Poolse meter in het exotenvak .

Anders: met echt zure azijn. Duitse essig essenz:

Gewoon een kwakje yoghurt, eventueel aangevuld met wat mayo en/of mosterd is ook goed.

Ik zou wel er in alle varianten een snufje zout bij doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 15-03-2009 20:11:48 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 maart 2009 @ 20:03:46 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67080251
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:59 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

[..]

Ik moet het wel even nuanceren; ik heb zelf ooit gezegd dat ik het wel redelijk vind dat ik wat meer doe omdat hij meer verdient/meer werkt. Daar heb ik achteraf wel een beetje spijt van. Want ik heb het ook druk met nog een deeltijdstudie ernaast.
Als hij meer werkt is het logischer, maar nu jij het ook zo druk hebt (deeltijdstudie is nie niks!) kunnen jullie misschien aan de onderhandeltafel gaan zitten? Fair's fair, hoeveel iemand verdient heeft daar niet echt wat mee te maken, alleen de hoe druk iemand het heeft (want jullie vinden mekaar lief en willen dat de ander niet overwerkt raakt )!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 15 maart 2009 @ 20:04:09 #210
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67080262
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nah, dat hangt er maar net vanaf! Als je evenveel uren werkt/ even druk bent, vind ik eigenlijk niet dat degene met het laagste inkomen meer moet doen
Dat hangt er zeker vanaf! Maar ik ben een fulltime student en hij werkt fulltime. Dat is niet te vergelijken, ik zit veel meer thuis. Dus dan doe ik ook wel wat meer, geen probleem. Het meeste van de tijd dan .
  zondag 15 maart 2009 @ 20:05:47 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67080306
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:59 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

[..]

Ik doe ook wel wat meer hier, maar ik werk dan ook minder, 2,5 dag en hij full time. Dan vind ik het niet meer dan logisch dat je iets meer doet. Maar als je beide full time werkt (of het equivalent, zoals jij) vind ik het toch een klein tikkie vreemd of de een nou flink meer verdient of niet.
Niet iedereen heeft de mogelijkheden tot een vreselijk goeie baan toch?
  zondag 15 maart 2009 @ 20:05:50 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67080308
The pursuit of happyness (en nee dat is geen typo ) komt ervoor straks . Weet zo niet op welke zender, maar het is een erg fijne film! Tip dus! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 maart 2009 @ 20:06:20 #213
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67080330
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Als hij meer werkt is het logischer, maar nu jij het ook zo druk hebt (deeltijdstudie is nie niks!) kunnen jullie misschien aan de onderhandeltafel gaan zitten? Fair's fair, hoeveel iemand verdient heeft daar niet echt wat mee te maken, alleen de hoe druk iemand het heeft (want jullie vinden mekaar lief en willen dat de ander niet overwerkt raakt )!
waarom zou je daar uberhaupt over moeten onderhandelen? als je 'mekaar lief vindt' dan doe je dat toch gewoon, zonder dat er speciaal iets afgesproken hoeft te worden?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 15 maart 2009 @ 20:06:31 #214
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67080334
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ah...afgesproken...nee, dan is het geen enkel probleem dat hij zich op zijn inkomen beroept om lekker op de bank te blijven zitten terwijl hij meer vrije tijd heeft, zo te horen

alsof het hebben van een relatie een contract met een taakomschrijving inhoudt...
Nee, natuurlijk niet . Je moet altijd redelijk blijven en de situatie opnieuw kunnen bekijken. Als de ene veel meer werkt (tijdelijk) dan de ander, zou die laatste gewoon moeten bijspringen. Hoeveel wie verdient maakt dan, vind ik, niet uit.
pi_67080363
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:05 schreef Viking84 het volgende:
The pursuit of happyness (en nee dat is geen typo ) komt ervoor straks . Weet zo niet op welke zender, maar het is een erg fijne film! Tip dus! .
Rtl4
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_67080407
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

We praten er ook vaak over, hoor. Het probleem is dat hij nooit dingen ad hoc zal doen. Ikzelf doe dat wel; ik doe het huishouden 'on the fly': meteen fixen terwijl je het signaleert. Hij 'ziet' dat niet en zo stapelt het werk zich op en gaat hij er enorm tegenop zien.
We gaan het nu proberen met een schema waaraan we ons allebei houden. Hoop dat het werkt!!!!
pi_67080416
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe lang zit je dagelijks in de trein, sigme? Ik vind dat juist dodelijk vermoeiend, en verre van relaxt.
Drie kwartier per rit, dus anderhalf uur in totaal. Ik doezel wat of lees een boek, heerlijk. Zeker gezien het alternatief: afremmen & optrekken op de snelweg.

Wat vind je er vermoeiend aan?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_67080423
Alsie dan toch zoveel verdient: laat hem een werkster inhuren!!!
pi_67080451
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:05 schreef Viking84 het volgende:
Hij is om 8 uur al begonnen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 15 maart 2009 @ 20:09:28 #220
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67080468
wij hebben het net gehad over samenwonen! niet concreet, maar meer dat we dat allebei wel fijn zouden vinden op den duur, en dat we allebei een lange toekomstvisieon hebben.

Ik zei dat het enige waar we over zouden vechten het schoonmaken zou worden, want is nogal een rommelig tiep..Nee, zei hij: 'als ik met iemand anders ben maak ik veel meer schoon...'..

Nog een half jaar/jaar ofzo, hangt een beetje van ons beider toekomst af, maar dan lijkt het me geweldig...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_67080487
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:06 schreef Abbadon het volgende:

[..]

waarom zou je daar uberhaupt over moeten onderhandelen? als je 'mekaar lief vindt' dan doe je dat toch gewoon, zonder dat er speciaal iets afgesproken hoeft te worden?
Daar heb je wel gelijk in, maar....de één vindt niet dezelfde dingen belangrijk als de ander. Ik vind een enigzins schoon huis belangrijk, hij niet. Dus een directe poetsprikkel heeft hij niet.
pi_67080524
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef conleche het volgende:
Alsie dan toch zoveel verdient: laat hem een werkster inhuren!!!
Dat is wel een goeie om zijn plicht af te kopen, ja
  zondag 15 maart 2009 @ 20:11:11 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67080525
quote:

[..]

Hehe ik bedoelde niet letterlijk onderhandelen, maar ja, soms heb je het dat mensen uit zichzelf bepaalde dingen gewoon niet 'zien', omdat het bijvoorbeeld altijd voor ze gedaan wordt ofzo. Dan is het handig dat je even afspreekt dat diegene bepaalde dingen toch echt zelf/samen met jou moet doen

Als je het zelf al 'ziet' zou ik idd ook denken dat je voor je partner van je gat komt indien nodig

Cinnamon: denk je dat het zoiets is? Dat hij niet ziet dat het nodig is als jij het niet vraagt / doet? Klinkt wel zo namelijk. Want hij wíl het best doen, dus.
pi_67080531
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Suggestie voor dressingloze koolsla: de kool eh dingus. Hier weet ik geen woord voor.
Snij kool aan flardjes, doe de flardjes in een stevige bak. Beetje zout erover. En dan met gesloten vuist de kool "stampen". Heeft een eigenaardig effect; probeer het eens. Spitskool is er misschien iets te teer voor, ik ken het met witte kool.

Met dressing: ik hou van kool met een piestje olie en knoflook. Als / aangezien knoflook niet zo geschikt is, is dit waarschijnlijk heel goed te vervangen door mierikswortel. De Poolse welteverstaan. Jumbo, Poolse meter in het exotenvak .

Anders: met echt zure azijn. Duitse essig essenz:
[ afbeelding ]

Gewoon een kwakje yoghurt, eventueel aangevuld met wat mato en/of mosterd is ook goed.

Ik zou wel er in alle varianten een snufje zout bij doen.
Knoflook zie ik inderdaad niet zo zitten en naar de Jumbo kan niet meer, maar yoghurt, mayo en mosterd heb ik wel in huis. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als ik m'n vuist in de strijd gooi. . Nog wat rozijntjes erbij en dan ben ik weer gevrijwaard van de Burger King. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 maart 2009 @ 20:13:10 #225
163650 Greys
pi_67080590
quote:

[..]

Ja, in een ideale wereld wel ja....
Niet helemaal realistisch wat je daar zegt McA
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67080608
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Cinnamon: denk je dat het zoiets is? Dat hij niet ziet dat het nodig is als jij het niet vraagt / doet? Klinkt wel zo namelijk. Want hij wíl het best doen, dus.
Dat is het dus precíes! Geen echte onwil dus. Ik dacht aanvankelijk dat dat wel zo was. Hij ziet dus echt niet wat er moet gebeuren in huis!
Maar dat is een schrale troost want...het resultaat is hetzelfde: geen schoon huis. En je voelt je ook zo'n zeur als je er steeds om moet vragen.
  zondag 15 maart 2009 @ 20:13:54 #227
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_67080615
Aknynke wat spannend! Maarreh, wáár dan? Zweden, Duistland, Nederland..?
Prrrrr
pi_67080636
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:09 schreef AKnynke het volgende:
wij hebben het net gehad over samenwonen! niet concreet, maar meer dat we dat allebei wel fijn zouden vinden op den duur, en dat we allebei een lange toekomstvisieon hebben.

Ik zei dat het enige waar we over zouden vechten het schoonmaken zou worden, want is nogal een rommelig tiep..Nee, zei hij: 'als ik met iemand anders ben maak ik veel meer schoon...'..

Nog een half jaar/jaar ofzo, hangt een beetje van ons beider toekomst af, maar dan lijkt het me geweldig...
Wat leuk . Is het al bekend waar hij/jij naartoe gaan na Zweden?

Ik had vandaag ook zo'n gesprek met mn vriend. Eigenlijk redelijk vaak de laatste tijd. Het komt erop neer dat het over 5 jaar pas haalbaar is en we elkaar tot die tijd 1x per week zien.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_67080680
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:13 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat is het dus precíes! Geen echte onwil dus. Ik dacht aanvankelijk dat dat wel zo was. Hij ziet dus echt niet wat er moet gebeuren in huis!
Maar dat is een schrale troost want...het resultaat is hetzelfde: geen schoon huis. En je voelt je ook zo'n zeur als je er steeds om moet vragen.
Nee, maar dat hij dat soort dingen niet ziet en dus niet doet, vind ik ook veel minder erg. Ik was vooral verbaasd (om niet te zeggen verbijsterd) om het feit dat hij durft te zeggen dat jij het maar moet doen, omdat hij meer geld inbrengt.
pi_67080703
Of ik nu 0 dagen werk of 4 dagen; ik doe boodschappen en kook.
Mijn liefste werkt 2 dagen per week. Op de dagen dat hij niet werkt doet hij de afwas.
Hij zorgt voor stoffen / stofzuigen, ik voor in de boenwas zetten.

En als hij er is ruim ik alles netjes direct op, als hij, zoals vandaag, er niet is, is het huis direct een grote puinhoop. Ik kan niet zonder hem, ik verslons binnen een dag .
pi_67080713
Chico! Jullie zijn toch al best een tijd bij elkaar? Dat je elkaar maar eens per week ziet, joh. Woont hij aan de andere kant van het land?

Nynke, wat leuk voor je Stockholm?
  zondag 15 maart 2009 @ 20:19:07 #232
236335 neen
schone schijn
pi_67080785
Vrouwen kunnen gewoon goed het huishouden runnen.
het lijkt niet wat het is
  zondag 15 maart 2009 @ 20:19:15 #233
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67080788
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:13 schreef Greys het volgende:

[..]

kennelijk ik heb niet veel verstand van relaties...
pi_67080796
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat leuk . Is het al bekend waar hij/jij naartoe gaan na Zweden?

Ik had vandaag ook zo'n gesprek met mn vriend. Eigenlijk redelijk vaak de laatste tijd. Het komt erop neer dat het over 5 jaar pas haalbaar is en we elkaar tot die tijd 1x per week zien.
1x per week maar? Toen ik nog niet samenwoonde zag ik mijn vriend alleen in het weekend. Mistte hem dan doordeweeks echt heel erg!

Niet dat ik het niet lekker vind om af en toe alleen te zijn hoor
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_67080823
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef Abbadon het volgende:

[..]

kennelijk ik heb niet veel verstand van relaties...
Nouja, als jij er zo over denkt (qua schoonmaken enzo) zou dat in jouw relatie wel goed verlopen denk ik. Maar iedereen is anders he
pi_67080858
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Bij meneer ex c. ging het wel vrij automatisch hoor. Hij huurde gewoon een werkster in voor Belgie en ik deed zelf m'n eigen huisje in Amsterdam. Ik geloof niet dat we ooit 1x woorden om het huishouden hebben gehad.....
  zondag 15 maart 2009 @ 20:21:37 #237
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67080874
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:13 schreef mspoez het volgende:
Aknynke wat spannend! Maarreh, wáár dan? Zweden, Duistland, Nederland..?
that all depends. Hij is nu aan het solliciteren in Bremen. Dan zou hij vanaf september daarheen gaan, en ik zit nog een jaar hier, na juni. Maar, hij wil ook nog solliciteren in Amsterdam, dat zou ideaal zijn, want daar zijn de kansen voor mij voor het vinden van een baan het grootste. En hij heeft al in Stockholm gesolliciteerd, wat zou betekenen dat we over een half jaartje misschien wel in Stockholm kunnen gaan wonen. Dan hoef ik toch allleen mn scriptie maar te schrijven en kan ik wel heen en weer met de trein.

Maar goed, niets is zeker, maar tis wel tof om te weten dat we op dezelfde lijn zitten...
pi_67080878
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef neen het volgende:
  zondag 15 maart 2009 @ 20:22:21 #239
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_67080905
Recept voor Krautsalat (witte kool)
- kool fijn snijden
- zout eroverheen gooien (veel!). Uurtje of 2 laten staan.
- afspoelen
- dressing maken van uitje, azijn en olie, eventueel wat peterselie
- over kool heengooien en mengen

Blijft ongeveer een week goed in een tupperwaredoos.
pi_67080911
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:16 schreef ColdFeet het volgende:
Chico! Jullie zijn toch al best een tijd bij elkaar? Dat je elkaar maar eens per week ziet, joh. Woont bij aan de andere kant van het land?

Nynke, wat leuk voor je Stockholm?
We wonen zelfs in dezelfde stad .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 maart 2009 @ 20:22:56 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_67080933
quote:
Ik ben geen vrouw.
pi_67080945
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, maar dat hij dat soort dingen niet ziet en dus niet doet, vind ik ook veel minder erg. Ik was vooral verbaasd (om niet te zeggen verbijsterd) om het feit dat hij durft te zeggen dat jij het maar moet doen, omdat hij meer geld inbrengt.
Klopt, en ik krijg ook altijd een waas voor mijn ogen als hij dat zegt. Dan heeft hij ook nog de moed om te zeggen dat dat oorspronkelijk míjn woorden waren.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 maart 2009 @ 20:24:11 #243
163650 Greys
pi_67080976
Zeg, even wat anders.... moet ik me zorgen maken om het Muizelientje?
Voor mijn gevoel is ze al best lang niet online geweest? Of gister nog wel?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 maart 2009 @ 20:24:49 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_67080995
We zijn vanmiddag wezen bowlen.. whehe, ik heb weer iets wat ik niet kan

Lijst was dus:
Peer, drinkyoghurt
Kwarktaart met veel slagroom
3 handen borrelnootjes
6 toastjes met komkommersalade
3 x boterham
8 x bittergarnituur
Veel hapjes met tonijn en toastjes...

Wat een flutdag zeg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 15 maart 2009 @ 20:25:03 #245
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67081003
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
Zeg, even wat anders.... moet ik me zorgen maken om het Muizelientje?
Voor mijn gevoel is ze al best lang niet online geweest? Of gister nog wel?
nee! watn ik wou haar nog vertellen dat ik een goede plaats had gevonden om HIMYM season 2 te downloaden! Ik dacht ook al even 'he'!
pi_67081013
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

1x per week maar? Toen ik nog niet samenwoonde zag ik mijn vriend alleen in het weekend. Mistte hem dan doordeweeks echt heel erg!

Niet dat ik het niet lekker vind om af en toe alleen te zijn hoor
Nou, dat dus . Precies waar ik nu in zit. Maar samenwonen kan pas over 5 jaar.
  zondag 15 maart 2009 @ 20:25:43 #247
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_67081036
quote:
Mijn vriend is een vrouw en ik een man..
Jeutje
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 maart 2009 @ 20:25:48 #248
163650 Greys
pi_67081040
Mijn meneer doet overigens ook zo goed als niets in het huishouden.
Maar dat is hier zo geregeld, omdat ik twee middagen in de week vrij heb.
En omdat hij het dubbele verdient en betaalt (jawel, ook hier ) en ik daarom die twee middagen vrij kan hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 maart 2009 @ 20:25:56 #249
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67081045
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nou, dat dus . Precies waar ik nu in zit. Maar samenwonen kan pas over 5 jaar.
maar, waarom pas over 5 jaar? en waarom niet eerst op kamers?
pi_67081049
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

We wonen zelfs in dezelfde stad .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die hele avonden op msn kan je niet bij elkaar langsgaan? Of gewoon 1 avond in de week dan, zegmaar?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 maart 2009 @ 20:26:56 #251
163650 Greys
pi_67081078
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:25 schreef AKnynke het volgende:

[..]

nee! watn ik wou haar nog vertellen dat ik een goede plaats had gevonden om HIMYM season 2 te downloaden! Ik dacht ook al even 'he'!
Oke, zie je, ik dacht het al. Want ik wilde vragen of ze de nieuwe Greys episode al heeft gezien.
Ik ga er even een smsje tegenaan gooien voor de zekerheid. Misschien is ze een weekendje weg ofzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 maart 2009 @ 20:27:16 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67081087
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mijn vriend is een vrouw en ik een man..
Jeutje
Gender-theoretici houden van je nu

Gender is niet in het lichaam!

*laat mentale baard staan*
pi_67081089
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:25 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd!

En nu je het zeg ja, Greys... Sms haar eens dan? Misschien heeft ze gewoon een leuk weekendje met mister Muis?
pi_67081116
Ze was vanochtend nog actief op een zekere andere plaats....
pi_67081147
Ben ik de enige die meer verdient dan haar mannelijke wederhelft?
  zondag 15 maart 2009 @ 20:29:19 #256
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67081160
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd!

En nu je het zeg ja, Greys... Sms haar eens dan? Misschien heeft ze gewoon een leuk weekendje met mister Muis?
SPOILER
pi_67081253
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef sigme het volgende:
Nee hoor, ik ook . Hij verdient níets en ik verdien een klein beetje . Wat meteen een van de redenen is dat we allebei niet op kamers kunnen.

Avond op msn = msn staat aan tijdens het huiswerk en tussendoor klets je wat. Ik maak nooit huiswerk zonder ondertussen te praten op msn/op internet te hangen. Daarom duurt het ook zo lang . En verder sport ik 3x per week, en de andere avonden heeft hij deadlines. Doordeweeks gaat alleen als we toevallig allebei vrij zijn. Of elkaar in de trein tegenkomen .
pi_67081300
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
*laat mentale baard staan*
Prikken die nu ook, mentale baarden?
pi_67081304
quote:
Ik denk wel dat jij in de minderheid bent, ja.

Ach, dankzij mijn studie -die hij helpt mogelijk te maken!!!- komt er een tijd waarin ik meer verdien dan hij.
En dan zal ik hem eens meenemen op reis en dan heel opzichtig alles voor het meneertje betalen

Hij is overigens geen haantje: we hebben het erover gehad dat als ik veel meer zou verdienen dan hij en er zouden kinderen komen, hij rustig huisman zou willen zijn. Al denk ik dat hij die taak onderschat en denkt de hele dag te kunnen gamen tussen de luiers door.
  zondag 15 maart 2009 @ 20:34:01 #260
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67081332
quote:
Hangt er vanaf of je per uur of per maand rekent
Hij werkt fulltime en ik heb een bijbaantje, maar mijn bijbaantje heeft best een goed uurloon wat net iets meer is dan dat van hem

Chico: kennelijk doen jullie dan wat goed, want jullie zijn al lang samen en nog steeds blij!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 maart 2009 @ 20:35:02 #261
163650 Greys
pi_67081371
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef conleche het volgende:
Oh. Nou dan maakte ik me voor niets druk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67081413
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: kennelijk doen jullie dan wat goed, want jullie zijn al lang samen en nog steeds blij!
Ja dat wel. We hebben een goede basis gelegd: de eerste 2 jaar zaten we bij elkaar in de klas en zagen we elkaar 6 dagen per week. Na 2 vette jaren kunnen we ook wel wat magere jaren aan . En dan hoop ik daarna jou achterna te gaan en te gaan wonen in een ubercool huisje. Heb je eigenlijk een foto van de voorkant ofzo? Voor de beeldvorming?
pi_67081457
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:29 schreef AKnynke het volgende:

[..]
SPOILER
Thanks!

Leuk ook, die reclame er om heen
  zondag 15 maart 2009 @ 20:37:33 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_67081470
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef conleche het volgende:
Oh, daar hangen jullie uit. Ik vond het al zo stil hier dit weekend.
pi_67081543
quote:
ik denk dat dat over een jaar of 6 hier ook het geval is
  zondag 15 maart 2009 @ 20:40:26 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67081587
quote:

Althans, ik verdien met mijn 20 uur werk bijna net zoveel als mijn vent full time. Telt dat ook?
pi_67081596
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik moest daarstraks een heel topic bijlezen, sinds gisteravond .
pi_67081597
Ik verdiende de afgelopen twee jaar netto ruim twee keer zoveel als hij.
Zijn bruto/netto-verdeling is veel gunstiger dan de mijne, en ik heb vorig jaar maar 7 van de 12 maanden gewerkt.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 maart 2009 @ 20:46:19 #269
163650 Greys
pi_67081834
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:40 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik moest daarstraks een heel topic bijlezen, sinds gisteravond .
Hier of daar, bedoel je?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 maart 2009 @ 20:48:01 #270
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_67081894
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:21 schreef AKnynke het volgende:

[..]

that all depends. Hij is nu aan het solliciteren in Bremen. Dan zou hij vanaf september daarheen gaan, en ik zit nog een jaar hier, na juni. Maar, hij wil ook nog solliciteren in Amsterdam, dat zou ideaal zijn, want daar zijn de kansen voor mij voor het vinden van een baan het grootste. En hij heeft al in Stockholm gesolliciteerd, wat zou betekenen dat we over een half jaartje misschien wel in Stockholm kunnen gaan wonen. Dan hoef ik toch allleen mn scriptie maar te schrijven en kan ik wel heen en weer met de trein.

Maar goed, niets is zeker, maar tis wel tof om te weten dat we op dezelfde lijn zitten...

Heerlijk hoor. Fijn voor jou!
Prrrrr
  zondag 15 maart 2009 @ 20:50:36 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67082000
quote:

[..]

Nu is het een echt dieet/slank topic! In dat andere dieettopic werd ook regelmatig gesproken over 'dat andere forum'. Heerlijk mysterieus!
  zondag 15 maart 2009 @ 20:51:31 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67082035
Ik snap er niks van? Is er een ander forum? En waarom weet ik daar niks van? .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 maart 2009 @ 20:51:51 #273
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_67082047
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nu is het een echt dieet/slank topic! In dat andere dieettopic werd ook regelmatig gesproken over 'dat andere forum'. Heerlijk mysterieus!
Ik ken beide "andere forums" niet, dus voor mij is het echt mysterieus. Ik heb het ook al druk genoeg met Fok!
  zondag 15 maart 2009 @ 20:56:46 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_67082224
Heb ik jullie weggejaagd
  zondag 15 maart 2009 @ 20:57:56 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67082267
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap er niks van? Is er een ander forum? En waarom weet ik daar niks van? .
Ik doe ook maar een wilde gok hoor, nav wat ik net hier las. Mss zit ik er naast en gaat het om hyves ofzo.

Tink, ik kom ook nergens 'anders' dan hier. Zou ik geen tijd voor hebben.
pi_67082290
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Heb ik jullie weggejaagd
Ik moest even mijn computer mores leren. Is lief er niet, gaat internet steigeren .
Maar ik heb gewonnen.
  zondag 15 maart 2009 @ 21:00:49 #277
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67082394
dikke kus voor Viv.... heel veel sterkte....
quote:

[..]

Ik was gewoon op Tex0l!!

hoi, ik ben er weer. niet heel gezond gegeten, wel lekker ver gefietst, veel gekletst, vanochtend lekker sauna en zonnebankje gepakt. als t goed is ben ik weer opgeladen...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67082440
Fuck, is het al 9 uur Ik moet nog eten maken
  zondag 15 maart 2009 @ 21:03:16 #279
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_67082485
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]

Ik was gewoon op Tex0l!!

hoi, ik ben er weer. niet heel gezond gegeten, wel lekker ver gefietst, veel gekletst, vanochtend lekker sauna en zonnebankje gepakt. als t goed is ben ik weer opgeladen...
Klinkt heerlijk Kwak!
pi_67082491
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Hier of daar, bedoel je?
Gewoon op Fok .
pi_67082498
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]

Ik was gewoon op Tex0l!!

Lekker zeg!

Ik wil binnenkort ook weer eens een weekendje weg! Begin mei gaan we als het goed is wel naar Praag
pi_67082552
Ik weet ook van geen ander forum, hoor!
pi_67082579
Lijstje voor vandaag:

O: cracker jam (11.30)
L: 2 boterhammen met 2 gebakke eieren (12.30)
T: yoghurt + halve banaan + handje frambozen in de blender (15.30 ofzo)
D: 2 kommen soep en stokbrood met tapenade (18.00)

Geen honger meer nu. Lekker de hele avond thee gedronken
pi_67082609
Leuk, Goodbye! Ik ben nooit in het voorjaar in Praag geweest, maar heb erg goede herinneringen aan Praag in de winter!
Wij slapen er volgend maand een nacht op de terugweg van St Petersburg
  zondag 15 maart 2009 @ 21:07:35 #285
236335 neen
schone schijn
pi_67082657
Kut! Ik moet ook weg maar ik vergeet altijd te mailen enzo, ik ga het nu doen!
het lijkt niet wat het is
pi_67082733
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:06 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, Goodbye! Ik ben nooit in het voorjaar in Praag geweest, maar heb erg goede herinneringen aan Praag in de winter!
Wij slapen er volgend maand een nacht op de terugweg van St Petersburg
Praag lijkt me echt een ontzettend toffe stad. Hopelijk is het een beetje mooi weer, want we zijn van plan veel lopend te doen! We gaan met vrienden, dus ook lekker shoppen, uit eten en stappen daar

We hebben hier ook nog een hotelbon liggen, dus ik wil voor de zomer ook nog even een weekendje met vriendje weg. Naar ergens met een sauna, als het even kan
  zondag 15 maart 2009 @ 21:10:56 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67082802
Coldfeet, we hebben al een aantal recepten uit Ainsley's boek gemaakt! Zo lekker!
Net de noodles met garnalen-curry op.

En de kipburgers zijn ook helemaal in de smaak gevallen hier!
pi_67082863
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, PPP, jij wint Maar of je daar blij mee moet zijn? What an ass
Haha ja.. hij voelt zich wel heel schuldig hoor nu, en hij heeft al iets gepland morgen om het goed te maken. Hoop alleen dat dat niet tijdens ANTM valt .
pi_67082891
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Coldfeet, we hebben al een aantal recepten uit Ainsley's boek gemaakt! Zo lekker!
Net de noodles met garnalen-curry op.

En de kipburgers zijn ook helemaal in de smaak gevallen hier!
Hij's leuk he Ik heb er ook altijd veel uit gemaakt. En dat wil wel wat zeggen, want ik heb echt heel veel kookboeken
De salade met gegrillde perziken is zoooo lekker in de zomer, met een stuk brood en een glas wijn
pi_67082909
Ik heb overigens net een halve zak chips gegeten - ik was echt toe aan iets vreterigs nadat ik het hele huis had schoongemaakt.. en vriendlief-met-kater zelfs nog eten op bed heb gebracht.
pi_67082963
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:41 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Jawel, in jouw geval vind ik het ook wel anders. Maar dan gaat het niet zozeer om het kotsen, maar meer dat 'ie je oproep keihard negeert en je daarna publiekelijk voor schut zet. Bij PPP vind ik dat wel anders en zou ik er - denk ik - eerder om kunnen lachen .
Nu kan ik er ook wel om lachen hoor . Alleen was het niet zo grappig om half 5 vanochtend..
  zondag 15 maart 2009 @ 21:14:59 #292
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67082976
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:01 schreef ColdFeet het volgende:
Fuck, is het al 9 uur Ik moet nog eten maken
ik heb het eten net op!

Nu zo een toetje!
  zondag 15 maart 2009 @ 21:17:20 #293
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67083061
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hij's leuk he Ik heb er ook altijd veel uit gemaakt. En dat wil wel wat zeggen, want ik heb echt heel veel kookboeken
De salade met gegrillde perziken is zoooo lekker in de zomer, met een stuk brood en een glas wijn
welk boek van hem is dat? Ik wil langzamerhand m'n kookboeken collectie uitbreiden, zeker met de stand van de pond nu!
  zondag 15 maart 2009 @ 21:18:09 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_67083095
Praag!! Zo ontzettend mooi... En lekker eten! Ze weten daar heel erg goed wat lekker is... Fijn hoor!
pi_67083160
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:17 schreef AKnynke het volgende:

[..]

welk boek van hem is dat? Ik wil langzamerhand m'n kookboeken collectie uitbreiden, zeker met de stand van de pond nu!
Low-fat meals in minutes.

Ook kopen: boeken van Rachel Allen; Desserts van James Martin.
pi_67083179
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Praag!! Zo ontzettend mooi... En lekker eten! Ze weten daar heel erg goed wat lekker is... Fijn hoor!
Ja, ik heb er ook super veel zin in. Had al goede verhalen gehoord van mijn zus
  zondag 15 maart 2009 @ 21:21:25 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67083222
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja dat wel. We hebben een goede basis gelegd: de eerste 2 jaar zaten we bij elkaar in de klas en zagen we elkaar 6 dagen per week. Na 2 vette jaren kunnen we ook wel wat magere jaren aan . En dan hoop ik daarna jou achterna te gaan en te gaan wonen in een ubercool huisje. Heb je eigenlijk een foto van de voorkant ofzo? Voor de beeldvorming?
Zal ik morgen even zoeken!

Ik ben nu even verder afk!

En hoop ook voor ubercoole huisjes voor Chico's met vriendjes
pi_67083254
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zal ik morgen even zoeken!

Ik ben nu even verder afk!

En hoop ook voor ubercoole huisjes voor Chico's met vriendjes
Meervoud?
pi_67083292
Praag is fantastisch!! Het eten is heerlijk, maar niet echt lijnvriendelijk: knoedels, veel (varkens)vlees, zware roomsauzen...
pi_67083331
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Praag is fantastisch!! Het eten is heerlijk, maar niet echt lijnvriendelijk: knoedels, veel (varkens)vlees, zware roomsauzen...
Ik ben me er van bewust Maargoed, ik ga maar een weekendje, dus dan ga ik er ook gewoon lekker van genieten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')