Ze liggen verfrommeld in een hoekje bij de sale? In Almere hebben ze ze wel.. Ik moet voor 6 uur in Amsterdam zijn en volgens mij is het niet eens koopzondag??quote:Op zondag 15 maart 2009 15:54 schreef Laureline het volgende:
@PF: Leuk, dat voor het eerst op kamers gaan en de wondere wereld van electrische draadjes ontdekken! Ik had een oude 3-kameropslagzolder helemaal opgeknapt om in te wonen, en stond bij de lampen die ik overal ging aansluiten echt de hele tijd onder stroom![]()
O, net bij de Zara geweest trouwens, en ze hadden jouw truien helemaal niet in Den Haag, alleen hele lelijke gastarbeidertruien. Toen maar een witte en zwarte coltrui in de sale gekocht, voor mijn collectie coltruien.
Dat lijkt me een meer dan uitstekende reden om pissig te zijn...quote:Op zondag 15 maart 2009 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Greys en Ewelina: Ik was nogal pissig gister omdat m'n vriend pas toen ik al twee uren thuis was uit m'n werk z'n koptelefoon afzette en stopte met online pokeren - alleen om te gaan eten nog.
Ik heb de zonnebloem avatar gekozen omdat Viev het daarover had op haar Hyves:quote:Op zondag 15 maart 2009 16:10 schreef P.F het volgende:
Greys, ik dacht te lezen dat Vivi's moeder iets met zonnebloemen heeft of heb ik dat zelf bedacht?
Daar zou ik ook flink pissig om worden. Zeker als hij niet eens even gedag zei.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Greys en Ewelina: Ik was nogal pissig gister omdat m'n vriend pas toen ik al twee uren thuis was uit m'n werk z'n koptelefoon afzette en stopte met online pokeren - alleen om te gaan eten nog.
Ik heb hem anders vaak genoeg hier genoemd dacht ikquote:Op zondag 15 maart 2009 16:36 schreef P.F het volgende:
Ewelina, jij hebt 't eigenlijk nooit over je vriend (viel mij gewoon op)
is dat dat Fair Trade African Original?...nee,daar krijg je geen spijt van, denk ikquote:Op zondag 15 maart 2009 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je mag natuurlijk altijd eventueel pmen hè?.
In die stand sta ik ook, hehe. Zo af en toe sla ik een deur heel hard dicht voor het dramatische effect, maar dat lijkt geen indruk te maken als je er niet ook hysterisch bij schreeuwt..
Oh, ik heb trouwens een pepermix gekocht bij de Wereldwinkel met sinaasappel, citroen en knoflook. Zou ik er heel veel spijt van krijgen als ik daar wat van door m'n ballen deed?
Nja, negeren is misschien ook een groot woord. Je mond houden om te zorgen dat je geen lelijke dingen gaat schreeuwen, danquote:Op zondag 15 maart 2009 18:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is dat dat Fair Trade African Original?...nee,daar krijg je geen spijt van, denk ik![]()
en negeren?! dames toch...we weten toch allemaal dat communicatie de sleutel naar een goede relatie is?!
Ik ben benieuwd: vertel eens wat meer?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:09 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb ons kaasplankje ontmoet vanmiddag!
Hij was in Utrecht wezen fietsen, en wilde wel even een vakkundige blik op mijn fiets werpen (mijn versnellingen werken niet helemaal) dus zodoende ben ik even op de racefiets naar de kroeg gefietst en hebben we een biertje (nou ja ik had cola light) gedronken, tussen alle wielrennersquote:Op zondag 15 maart 2009 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd: vertel eens wat meer?
ah...liefde *zucht*quote:Op zondag 15 maart 2009 18:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hier ook nog een mooie in de categorie ruzie-met-vriend:
Gisteren zijn verjaardag gevierd, was hij daarna nog even uit gegaan met wat vrienden (ik was moe, het was ook al half 2, dus naar bed gegaan). Hij om drie uur thuis, ik slapen natuurlijk, hij ook. Word ik om half 5 wakker, heeft hij het hele bed onder gekotst !![]()
Hartstikke dronken dus, hij weet er nu ook niets meer van - maar ik heb dus om half 5 alles in de wasmachine gedaan en het hele matras schoon staan boenen... terwijl hij boven de wc zijn maag aan het leeggooien was. Ik vanochtend hele huis gezogen/gedweild, hij ligt al de hele dag in bed..
Oohh dankje!! Dat sausje had ik nog niet bedacht, wilde gewoon wat losse kruiden gaan strooien, maar ik hou van mosterd!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
10 minuutjes voorkoken, dan in een ovenschaaltje en omscheppen met gelijke delen grove mosterd, honing en sojasaus. En dan 20 minuutje of een half uur in de oven naast je vispakketje.
Heb ik niet zelf bedacht
Dit doet me denken aan de keer dat ik een surpriseparty voor mijn meneer had georganiseerd. Hij kwam al dronken binnen, en toen ik hem een paar uur later (in de kroeg inmiddels) verzocht had om geen alcohol meer te nemen, ging hij toch verder met drinken (hij was inmiddels strontlazarus). Ik boos weggegaan, hij achter me aan, kotst hij de hele nachtbus onderquote:Op zondag 15 maart 2009 18:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hier ook nog een mooie in de categorie ruzie-met-vriend:
Gisteren zijn verjaardag gevierd, was hij daarna nog even uit gegaan met wat vrienden (ik was moe, het was ook al half 2, dus naar bed gegaan). Hij om drie uur thuis, ik slapen natuurlijk, hij ook. Word ik om half 5 wakker, heeft hij het hele bed onder gekotst !![]()
Hartstikke dronken dus, hij weet er nu ook niets meer van - maar ik heb dus om half 5 alles in de wasmachine gedaan en het hele matras schoon staan boenen... terwijl hij boven de wc zijn maag aan het leeggooien was. Ik vanochtend hele huis gezogen/gedweild, hij ligt al de hele dag in bed..
Heb je wel seks met je vriendin?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ah...liefde *zucht*
Ik heb nooit ruzie met mijn vriendin...
...ik heb geen vriendin...dat scheelt...![]()
Ik kan je zeggen dat een mengsel van honing en mosterd (gelijke delen) als marinade voor karbonade ook erg smakelijk isquote:Op zondag 15 maart 2009 18:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oohh dankje!! Dat sausje had ik nog niet bedacht, wilde gewoon wat losse kruiden gaan strooien, maar ik hou van mosterd!![]()
Oh, the drama!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de keer dat ik een verassingsfeestje voor mijn meneer had georganiseerd. Hij kwam al dronken binnen, en toen ik hem een paar uur later (in de kroeg inmiddels) verzocht had om geen alcohol meer te nemen, ging hij toch verder met drinken (hij was inmiddels strontlazarus). Ik boos weggegaan, hij achter me aan, kotst hij de hele nachtbus onder
Valt wel mee toch? Als er één dag is dat iemand zoiets kan maken, vind ik het wel op z'n verjaardagquote:Op zondag 15 maart 2009 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, PPP, jij wintMaar of je daar blij mee moet zijn? What an ass
Ja, ik schaamde me dood. We zijn een paar haltes eerder uitgestapt en toen maar verder gaan lopen (lees: een half uur). Ik was echt heel kwaad. Zeker omdat ik dat feestje georganiseerd had, en ik toen al had gevraagd of hij niet meer wilde drinken, omdat hij al zo dronken was.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, the drama!![]()
Kotsende mensen in de bus
Ligt eraan. Als je gevraagd hebt of ie niet zoveel wil drinken, dan vind ik dat je best boos mag zijn. Zeker als je ook nog het feestje hebt georganiseerd.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Als er één dag is dat iemand zoiets kan maken, vind ik het wel op z'n verjaardag.
.
Jawel, in jouw geval vind ik het ook wel anders. Maar dan gaat het niet zozeer om het kotsen, maar meer dat 'ie je oproep keihard negeert en je daarna publiekelijk voor schut zet. Bij PPP vind ik dat wel anders en zou ik er - denk ik - eerder om kunnen lachenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je gevraagd hebt of ie niet zoveel wil drinken, dan vind ik dat je best boos mag zijn. Zeker als je ook nog het feestje hebt georganiseerd.
Zat de bus vol of viel het nog mee? De nachtbussen die ik wel eens nam vanaf een discotheek stopte gewoon als er iemand aangaf te moeten kotsen. Gingen de deuren open, werd er even gekotst, reden we weer verderquote:Op zondag 15 maart 2009 18:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik schaamde me dood. We zijn een paar haltes eerder uitgestapt en toen maar verder gaan lopen (lees: een half uur). Ik was echt heel kwaad. Zeker omdat ik dat feestje georganiseerd had, en ik toen al had gevraagd of hij niet meer wilde drinken, omdat hij al zo dronken was.
Bus was wel vrij vol ja. We zaten achter de buschauffeur, maar hou het erop dat het na de eerste kotsneigingen er heel snel uit kwam. Te snel om nog even te stoppen.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zat de bus vol of viel het nog mee? De nachtbussen die ik wel eens nam vanaf een discotheek stopte gewoon als er iemand aangaf te moeten kotsen. Gingen de deuren open, werd er even gekotst, reden we weer verder![]()
Gebeurde niet al te vaak, though.
Verschil is alleen dat ik zijn zooi niet op zou ruimen denk ik. Of misschien ook wel, maar dan mag hij als compensatie toch wel het één en ander aan huishoudelijke klusjes uitvoerenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Jawel, in jouw geval vind ik het ook wel anders. Maar dan gaat het niet zozeer om het kotsen, maar meer dat 'ie je oproep keihard negeert en je daarna publiekelijk voor schut zet. Bij PPP vind ik dat wel anders en zou ik er - denk ik - eerder om kunnen lachen.
Alsof vrouwen niet kunnen kotsen.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:14 schreef Viking84 het volgende:
Whoeh, ben ik even blij dat ik niet op meneren val!
same here, Vik...same here...quote:Op zondag 15 maart 2009 19:14 schreef Viking84 het volgende:
Whoeh, ben ik even blij dat ik niet op meneren val!
Ik zie op televisie wel eens van die Engelse drankorgels voorbij komen, van die echte zuipwijven die dan met hun mollige lichamen in veel te strakke hoerige spandex jurkjes over straat lopen te lallen en agenten lastig lopen te vallenquote:
Dat zijn geen vrouwen, maar dellen.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie op televisie wel eens van die Engelse drankorgels voorbij komen, van die echte zuipwijven die dan met hun mollige lichamen in veel te strakke hoerige spandex jurkjes over straat lopen te lallen en agenten lastig lopen te vallen
Ik vind sowieso de britse 'onderklasse' echt erger dan in bijv. NL. Die kleding!!! Als je maat 48 hebt, doe je toch geen MINIROK aanquote:Op zondag 15 maart 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie op televisie wel eens van die Engelse drankorgels voorbij komen, van die echte zuipwijven die dan met hun mollige lichamen in veel te strakke hoerige spandex jurkjes over straat lopen te lallen en agenten lastig lopen te vallen
Dat ja, maar ook wel eens een programma over de Engelse politie. Als je dan ziet wat ze tijdens een dienst over straat zien lallen... ik weet niet wie er erger zijn, de 'dames' of de 'heren'quote:Op zondag 15 maart 2009 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrouwen, maar dellen.
(en je bedoelt zeker de serie Van del tot dame oid? Vreselijk was dat).
Nou bij mij nietquote:Op zondag 15 maart 2009 19:36 schreef mspoez het volgende:
Verliefd is toch niet eten? Vlinders enzo?
Dat is vóór je weet dat de ander jou ook leuk vind. Daarna is ie in the pocket en ga je samen leuke dingen doen (waarbij heel ongezond gegeten wordt)quote:Op zondag 15 maart 2009 19:36 schreef mspoez het volgende:
Verliefd is toch niet eten? Vlinders enzo?
De komkommer in de tzatziki telt zeker niet?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:38 schreef conleche het volgende:
Ik mis wat groenten DML!!! Schupperdeschup!!!![]()
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De komkommer in de tzatziki telt zeker niet?
De meeste koolsalades moet je speciaal ruim van te voren in hun dressing zetten. Dus ik zou gokken dat het juist heel goed kan.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik morgen een spitskoolsalade mee wil nemen naar m'n stage, kan ik de dressing er thuis nog niet op doen, lijkt me?.
In Engeland is het verschil tussen de onder- en bovenklassen sowieso veel groter. Een middenklasse zoals in Nederland (waar het grootste deel van de bevolking toe behoort) heb je daar niet echt.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de britse 'onderklasse' echt erger dan in bijv. NL. Die kleding!!! Als je maat 48 hebt, doe je toch geen MINIROK aan![]()
En dan van die bleke britse benen zonder panty's, terwijl het buiten 12 graden is
Ik baseer me overigens niet op TV-beeldenBrr, de britse hangjongerencultuur
Oh, dat zou heel fijn zijn! Zou dat dan ook nu al kunnen, dat ik het vannacht in een bakje in de koelkast zet? Ik denk dat ik daar morgenochtend om 7 uur verdomd weinig zin in heb, namelijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
De meeste koolsalades moet je speciaal ruim van te voren in hun dressing zetten. Dus ik zou gokken dat het juist heel goed kan.
hmmz...ik zag vandaag hier in de omgeving ook een mini-spijkerrokje lopen, met een vervaalde tijgerprint legging eronder, een leren jasje van franje erboven, en een niet al te recent geblondeerde suikerspin erbovenop...quote:Op zondag 15 maart 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de britse 'onderklasse' echt erger dan in bijv. NL. Die kleding!!! Als je maat 48 hebt, doe je toch geen MINIROK aan![]()
En dan van die bleke britse benen zonder panty's, terwijl het buiten 12 graden is
Ik baseer me overigens niet op TV-beeldenBrr, de britse hangjongerencultuur
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Vivi, ik wens je veel sterkte in deze rare tijd...
Tja en over ruzie met je vriend, hier gaat de strijd meestal over het huishouden....ik kwam gistermiddag thuis na een avond en een nacht te zijn weggeweest en alles stond er nog precies zo bij als de ochtend waarop ik was vertrokken: vaatwasser vol, stapels wasgoed, je kent het wel. En dat terwijl híj naast zijn baan geen enkele verplichting/hobby heeft, dus hij heeft zeeën van tijd.
En elke piep van mij daarover slaat hij dood met de opmerking dat hij meer betaalt (hij verdient het dubbele van wat ik verdien).
en jij laat dat toe?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:50 schreef cinnamongirl het volgende:
En elke piep van mij daarover slaat hij dood met de opmerking dat hij meer betaalt (hij verdient het dubbele van wat ik verdien).
Ik vind het meest verontrustende van dit hele verhaal dat hij geen enkele hobby heeft. Is er niets wat hij leuk vindt??quote:Op zondag 15 maart 2009 19:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Vivi, ik wens je veel sterkte in deze rare tijd...
Tja en over ruzie met je vriend, hier gaat de strijd meestal over het huishouden....ik kwam gistermiddag thuis na een avond en een nacht te zijn weggeweest en alles stond er nog precies zo bij als de ochtend waarop ik was vertrokken: vaatwasser vol, stapels wasgoed, je kent het wel. En dat terwijl híj naast zijn baan geen enkele verplichting/hobby heeft, dus hij heeft zeeën van tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |