Nja, negeren is misschien ook een groot woord. Je mond houden om te zorgen dat je geen lelijke dingen gaat schreeuwen, danquote:Op zondag 15 maart 2009 18:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is dat dat Fair Trade African Original?...nee,daar krijg je geen spijt van, denk ik![]()
en negeren?! dames toch...we weten toch allemaal dat communicatie de sleutel naar een goede relatie is?!
Ik ben benieuwd: vertel eens wat meer?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:09 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb ons kaasplankje ontmoet vanmiddag!
Hij was in Utrecht wezen fietsen, en wilde wel even een vakkundige blik op mijn fiets werpen (mijn versnellingen werken niet helemaal) dus zodoende ben ik even op de racefiets naar de kroeg gefietst en hebben we een biertje (nou ja ik had cola light) gedronken, tussen alle wielrennersquote:Op zondag 15 maart 2009 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd: vertel eens wat meer?
ah...liefde *zucht*quote:Op zondag 15 maart 2009 18:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hier ook nog een mooie in de categorie ruzie-met-vriend:
Gisteren zijn verjaardag gevierd, was hij daarna nog even uit gegaan met wat vrienden (ik was moe, het was ook al half 2, dus naar bed gegaan). Hij om drie uur thuis, ik slapen natuurlijk, hij ook. Word ik om half 5 wakker, heeft hij het hele bed onder gekotst !![]()
Hartstikke dronken dus, hij weet er nu ook niets meer van - maar ik heb dus om half 5 alles in de wasmachine gedaan en het hele matras schoon staan boenen... terwijl hij boven de wc zijn maag aan het leeggooien was. Ik vanochtend hele huis gezogen/gedweild, hij ligt al de hele dag in bed..
Oohh dankje!! Dat sausje had ik nog niet bedacht, wilde gewoon wat losse kruiden gaan strooien, maar ik hou van mosterd!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
10 minuutjes voorkoken, dan in een ovenschaaltje en omscheppen met gelijke delen grove mosterd, honing en sojasaus. En dan 20 minuutje of een half uur in de oven naast je vispakketje.
Heb ik niet zelf bedacht
Dit doet me denken aan de keer dat ik een surpriseparty voor mijn meneer had georganiseerd. Hij kwam al dronken binnen, en toen ik hem een paar uur later (in de kroeg inmiddels) verzocht had om geen alcohol meer te nemen, ging hij toch verder met drinken (hij was inmiddels strontlazarus). Ik boos weggegaan, hij achter me aan, kotst hij de hele nachtbus onderquote:Op zondag 15 maart 2009 18:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hier ook nog een mooie in de categorie ruzie-met-vriend:
Gisteren zijn verjaardag gevierd, was hij daarna nog even uit gegaan met wat vrienden (ik was moe, het was ook al half 2, dus naar bed gegaan). Hij om drie uur thuis, ik slapen natuurlijk, hij ook. Word ik om half 5 wakker, heeft hij het hele bed onder gekotst !![]()
Hartstikke dronken dus, hij weet er nu ook niets meer van - maar ik heb dus om half 5 alles in de wasmachine gedaan en het hele matras schoon staan boenen... terwijl hij boven de wc zijn maag aan het leeggooien was. Ik vanochtend hele huis gezogen/gedweild, hij ligt al de hele dag in bed..
Heb je wel seks met je vriendin?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ah...liefde *zucht*
Ik heb nooit ruzie met mijn vriendin...
...ik heb geen vriendin...dat scheelt...![]()
Ik kan je zeggen dat een mengsel van honing en mosterd (gelijke delen) als marinade voor karbonade ook erg smakelijk isquote:Op zondag 15 maart 2009 18:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oohh dankje!! Dat sausje had ik nog niet bedacht, wilde gewoon wat losse kruiden gaan strooien, maar ik hou van mosterd!![]()
Oh, the drama!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de keer dat ik een verassingsfeestje voor mijn meneer had georganiseerd. Hij kwam al dronken binnen, en toen ik hem een paar uur later (in de kroeg inmiddels) verzocht had om geen alcohol meer te nemen, ging hij toch verder met drinken (hij was inmiddels strontlazarus). Ik boos weggegaan, hij achter me aan, kotst hij de hele nachtbus onder
Valt wel mee toch? Als er één dag is dat iemand zoiets kan maken, vind ik het wel op z'n verjaardagquote:Op zondag 15 maart 2009 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, PPP, jij wintMaar of je daar blij mee moet zijn? What an ass
Ja, ik schaamde me dood. We zijn een paar haltes eerder uitgestapt en toen maar verder gaan lopen (lees: een half uur). Ik was echt heel kwaad. Zeker omdat ik dat feestje georganiseerd had, en ik toen al had gevraagd of hij niet meer wilde drinken, omdat hij al zo dronken was.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, the drama!![]()
Kotsende mensen in de bus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |