abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2009 @ 18:05:54 #126
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67076610
Negeren doe ik nooit overigens. Als ik érgens een trauma aan heb overgehouden van mijn jeugd was het wel het eeuwige negeren als ik iets fout had gedaan. Hoewel we hier wel redelijk vaak (in stressvolle periodes) op elkaar kunnen vitten, worden ruzies eigenlijk altijd meteen uitgepraat. Niets zo erg als dagenlang ruzie hebben .
pi_67076638
Voor Vivi, gecondoleerd meid.. Ik ben er stil van. Ontzettend veel sterkte, pff ik wil graag een paar mooie woorden neerzetten, maar er komt niks bij me op.. Sorry...
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67076705
Ik heb ons kaasplankje ontmoet vanmiddag!
  zondag 15 maart 2009 @ 18:09:49 #129
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_67076719
Negeren is volgens mij niet echt de manier om ruzie op te losen... daar word je nog chagrijniger van en dan loopt het conflict helemaal uit de hand. Vooruit ladies, uitpraten!

Cycle, hoe is kaas IRL?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_67076738
Oh Viev, gecondoleerd . Dat ze nu rust mag krijgen en een mooi plekje in je hart blijft.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_67076739
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:02 schreef Abbadon het volgende:

[..]

is dat dat Fair Trade African Original?...nee,daar krijg je geen spijt van, denk ik

en negeren?! dames toch...we weten toch allemaal dat communicatie de sleutel naar een goede relatie is?!
Nja, negeren is misschien ook een groot woord. Je mond houden om te zorgen dat je geen lelijke dingen gaat schreeuwen, dan
pi_67076781
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:09 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb ons kaasplankje ontmoet vanmiddag!
Ik ben benieuwd: vertel eens wat meer?
pi_67076792
Problemen of mensen negeren is het stomste wat je kan doen.
pi_67076793
Even voor het ontopic-gehalte: eetlijst!

O: 2 eitjes
S: hardlopen
L: bobotie met daarbij rijst, chutney, banaan en tomaat, glas wijn
T: als de zondag-carrefour cranberrysap verkoopt: peach cosmo en wat rijstzoutjes
D/T: nachos
pi_67076853
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd: vertel eens wat meer?
Hij was in Utrecht wezen fietsen, en wilde wel even een vakkundige blik op mijn fiets werpen (mijn versnellingen werken niet helemaal) dus zodoende ben ik even op de racefiets naar de kroeg gefietst en hebben we een biertje (nou ja ik had cola light) gedronken, tussen alle wielrenners
Hij bijt niet
pi_67076892
Als ik ruzie heb met mijn vriend komt het erop neer dat ik eerst heel boos ben, hij ook op mij en mij negeert, en ik daarna wanhopige pogingen ga doen om niet negeerd te worden (wat lastig is, als je elkaar alleen via msn spreekt doordeweeks) en uiteindelijk komt het na een dag of 2 wel weer goed . En waarom ie me negeert: hij wéét dat ik er een hekel aan heb, de ultieme manier om mij op mn kop te geven voor stom gedrag .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_67076942
Hier ook nog een mooie in de categorie ruzie-met-vriend:

Gisteren zijn verjaardag gevierd, was hij daarna nog even uit gegaan met wat vrienden (ik was moe, het was ook al half 2, dus naar bed gegaan). Hij om drie uur thuis, ik slapen natuurlijk, hij ook. Word ik om half 5 wakker, heeft hij het hele bed onder gekotst !

Hartstikke dronken dus, hij weet er nu ook niets meer van - maar ik heb dus om half 5 alles in de wasmachine gedaan en het hele matras schoon staan boenen... terwijl hij boven de wc zijn maag aan het leeggooien was. Ik vanochtend hele huis gezogen/gedweild, hij ligt al de hele dag in bed..

zondag 15 maart 2009 @ 18:22:28 #138
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67077104
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Gisteren zijn verjaardag gevierd, was hij daarna nog even uit gegaan met wat vrienden (ik was moe, het was ook al half 2, dus naar bed gegaan). Hij om drie uur thuis, ik slapen natuurlijk, hij ook. Word ik om half 5 wakker, heeft hij het hele bed onder gekotst !

Hartstikke dronken dus, hij weet er nu ook niets meer van - maar ik heb dus om half 5 alles in de wasmachine gedaan en het hele matras schoon staan boenen... terwijl hij boven de wc zijn maag aan het leeggooien was. Ik vanochtend hele huis gezogen/gedweild, hij ligt al de hele dag in bed..

ah...liefde *zucht*

Ik heb nooit ruzie met mijn vriendin...

...ik heb geen vriendin...dat scheelt...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_67077196
Ik heb krieltjes in schil gekocht (dus gewoon ongekookte kleine aardappeltjes) hoe moet ik die klaarmaken? eerst koken en dan in de oven (ik wil ze graag in 1 pakketje met vis en groente uit de oven eten) en hoe lang dan koken?

*zucht het leven van een keukenprinses gaat niet over rozen*
pi_67077342
10 minuutjes voorkoken, dan in een ovenschaaltje en omscheppen met gelijke delen grove mosterd, honing en sojasaus. En dan 20 minuutje of een half uur in de oven naast je vispakketje.
Heb ik niet zelf bedacht
pi_67077422
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
10 minuutjes voorkoken, dan in een ovenschaaltje en omscheppen met gelijke delen grove mosterd, honing en sojasaus. En dan 20 minuutje of een half uur in de oven naast je vispakketje.
Heb ik niet zelf bedacht
Oohh dankje!! Dat sausje had ik nog niet bedacht, wilde gewoon wat losse kruiden gaan strooien, maar ik hou van mosterd!
  zondag 15 maart 2009 @ 18:32:48 #142
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67077424
Zo, nu lekker zelfgemaakte nasi aan het oppeuzelen . Had honger, niet normaal.
  zondag 15 maart 2009 @ 18:34:54 #143
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_67077476
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Dit doet me denken aan de keer dat ik een surpriseparty voor mijn meneer had georganiseerd. Hij kwam al dronken binnen, en toen ik hem een paar uur later (in de kroeg inmiddels) verzocht had om geen alcohol meer te nemen, ging hij toch verder met drinken (hij was inmiddels strontlazarus). Ik boos weggegaan, hij achter me aan, kotst hij de hele nachtbus onder
pi_67077487
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:22 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ah...liefde *zucht*

Ik heb nooit ruzie met mijn vriendin...

...ik heb geen vriendin...dat scheelt...
Heb je wel seks met je vriendin?

hihihihihi
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 15 maart 2009 @ 18:36:00 #145
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_67077512
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:32 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Oohh dankje!! Dat sausje had ik nog niet bedacht, wilde gewoon wat losse kruiden gaan strooien, maar ik hou van mosterd!
Ik kan je zeggen dat een mengsel van honing en mosterd (gelijke delen) als marinade voor karbonade ook erg smakelijk is
pi_67077533
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:34 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan de keer dat ik een verassingsfeestje voor mijn meneer had georganiseerd. Hij kwam al dronken binnen, en toen ik hem een paar uur later (in de kroeg inmiddels) verzocht had om geen alcohol meer te nemen, ging hij toch verder met drinken (hij was inmiddels strontlazarus). Ik boos weggegaan, hij achter me aan, kotst hij de hele nachtbus onder
Oh, the drama!

Kotsende mensen in de bus
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_67077535
Nou, PPP, jij wint Maar of je daar blij mee moet zijn? What an ass
  zondag 15 maart 2009 @ 18:36:48 #148
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67077540
Als mijn vriend dronken wordt, is het alleen maar lachwekkend. Wordt 'ie helemaal emotioneel van. Zo hebben we eens anderhalf uur gedaan over het thuiskomen vanuit de stad (normaal 15 minuutjes met de fiets), omdat 'ie ruzie kreeg met z'n fiets. In de struiken gooien en alles. En daarna huilen, omdat 'ie het zo stom vond van zichzelf.

. Ik heb me prima vermaakt toen.
  zondag 15 maart 2009 @ 18:37:30 #149
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67077563
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, PPP, jij wint Maar of je daar blij mee moet zijn? What an ass
Valt wel mee toch? Als er één dag is dat iemand zoiets kan maken, vind ik het wel op z'n verjaardag .

.
  zondag 15 maart 2009 @ 18:38:18 #150
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_67077589
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, the drama!

Kotsende mensen in de bus
Ja, ik schaamde me dood. We zijn een paar haltes eerder uitgestapt en toen maar verder gaan lopen (lees: een half uur). Ik was echt heel kwaad. Zeker omdat ik dat feestje georganiseerd had, en ik toen al had gevraagd of hij niet meer wilde drinken, omdat hij al zo dronken was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')