Ligt eraan. Als je gevraagd hebt of ie niet zoveel wil drinken, dan vind ik dat je best boos mag zijn. Zeker als je ook nog het feestje hebt georganiseerd.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Als er één dag is dat iemand zoiets kan maken, vind ik het wel op z'n verjaardag.
.
Jawel, in jouw geval vind ik het ook wel anders. Maar dan gaat het niet zozeer om het kotsen, maar meer dat 'ie je oproep keihard negeert en je daarna publiekelijk voor schut zet. Bij PPP vind ik dat wel anders en zou ik er - denk ik - eerder om kunnen lachenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je gevraagd hebt of ie niet zoveel wil drinken, dan vind ik dat je best boos mag zijn. Zeker als je ook nog het feestje hebt georganiseerd.
Zat de bus vol of viel het nog mee? De nachtbussen die ik wel eens nam vanaf een discotheek stopte gewoon als er iemand aangaf te moeten kotsen. Gingen de deuren open, werd er even gekotst, reden we weer verderquote:Op zondag 15 maart 2009 18:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik schaamde me dood. We zijn een paar haltes eerder uitgestapt en toen maar verder gaan lopen (lees: een half uur). Ik was echt heel kwaad. Zeker omdat ik dat feestje georganiseerd had, en ik toen al had gevraagd of hij niet meer wilde drinken, omdat hij al zo dronken was.
Bus was wel vrij vol ja. We zaten achter de buschauffeur, maar hou het erop dat het na de eerste kotsneigingen er heel snel uit kwam. Te snel om nog even te stoppen.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zat de bus vol of viel het nog mee? De nachtbussen die ik wel eens nam vanaf een discotheek stopte gewoon als er iemand aangaf te moeten kotsen. Gingen de deuren open, werd er even gekotst, reden we weer verder![]()
Gebeurde niet al te vaak, though.
Verschil is alleen dat ik zijn zooi niet op zou ruimen denk ik. Of misschien ook wel, maar dan mag hij als compensatie toch wel het één en ander aan huishoudelijke klusjes uitvoerenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Jawel, in jouw geval vind ik het ook wel anders. Maar dan gaat het niet zozeer om het kotsen, maar meer dat 'ie je oproep keihard negeert en je daarna publiekelijk voor schut zet. Bij PPP vind ik dat wel anders en zou ik er - denk ik - eerder om kunnen lachen.
Alsof vrouwen niet kunnen kotsen.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:14 schreef Viking84 het volgende:
Whoeh, ben ik even blij dat ik niet op meneren val!
same here, Vik...same here...quote:Op zondag 15 maart 2009 19:14 schreef Viking84 het volgende:
Whoeh, ben ik even blij dat ik niet op meneren val!
Ik zie op televisie wel eens van die Engelse drankorgels voorbij komen, van die echte zuipwijven die dan met hun mollige lichamen in veel te strakke hoerige spandex jurkjes over straat lopen te lallen en agenten lastig lopen te vallenquote:
Dat zijn geen vrouwen, maar dellen.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie op televisie wel eens van die Engelse drankorgels voorbij komen, van die echte zuipwijven die dan met hun mollige lichamen in veel te strakke hoerige spandex jurkjes over straat lopen te lallen en agenten lastig lopen te vallen
Ik vind sowieso de britse 'onderklasse' echt erger dan in bijv. NL. Die kleding!!! Als je maat 48 hebt, doe je toch geen MINIROK aanquote:Op zondag 15 maart 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie op televisie wel eens van die Engelse drankorgels voorbij komen, van die echte zuipwijven die dan met hun mollige lichamen in veel te strakke hoerige spandex jurkjes over straat lopen te lallen en agenten lastig lopen te vallen
Dat ja, maar ook wel eens een programma over de Engelse politie. Als je dan ziet wat ze tijdens een dienst over straat zien lallen... ik weet niet wie er erger zijn, de 'dames' of de 'heren'quote:Op zondag 15 maart 2009 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrouwen, maar dellen.
(en je bedoelt zeker de serie Van del tot dame oid? Vreselijk was dat).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |