Ze liggen verfrommeld in een hoekje bij de sale? In Almere hebben ze ze wel.. Ik moet voor 6 uur in Amsterdam zijn en volgens mij is het niet eens koopzondag??quote:Op zondag 15 maart 2009 15:54 schreef Laureline het volgende:
@PF: Leuk, dat voor het eerst op kamers gaan en de wondere wereld van electrische draadjes ontdekken! Ik had een oude 3-kameropslagzolder helemaal opgeknapt om in te wonen, en stond bij de lampen die ik overal ging aansluiten echt de hele tijd onder stroom![]()
O, net bij de Zara geweest trouwens, en ze hadden jouw truien helemaal niet in Den Haag, alleen hele lelijke gastarbeidertruien. Toen maar een witte en zwarte coltrui in de sale gekocht, voor mijn collectie coltruien.
Dat lijkt me een meer dan uitstekende reden om pissig te zijn...quote:Op zondag 15 maart 2009 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Greys en Ewelina: Ik was nogal pissig gister omdat m'n vriend pas toen ik al twee uren thuis was uit m'n werk z'n koptelefoon afzette en stopte met online pokeren - alleen om te gaan eten nog.
Ik heb de zonnebloem avatar gekozen omdat Viev het daarover had op haar Hyves:quote:Op zondag 15 maart 2009 16:10 schreef P.F het volgende:
Greys, ik dacht te lezen dat Vivi's moeder iets met zonnebloemen heeft of heb ik dat zelf bedacht?
Daar zou ik ook flink pissig om worden. Zeker als hij niet eens even gedag zei.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Greys en Ewelina: Ik was nogal pissig gister omdat m'n vriend pas toen ik al twee uren thuis was uit m'n werk z'n koptelefoon afzette en stopte met online pokeren - alleen om te gaan eten nog.
Ik heb hem anders vaak genoeg hier genoemd dacht ikquote:Op zondag 15 maart 2009 16:36 schreef P.F het volgende:
Ewelina, jij hebt 't eigenlijk nooit over je vriend (viel mij gewoon op)
is dat dat Fair Trade African Original?...nee,daar krijg je geen spijt van, denk ikquote:Op zondag 15 maart 2009 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je mag natuurlijk altijd eventueel pmen hè?.
In die stand sta ik ook, hehe. Zo af en toe sla ik een deur heel hard dicht voor het dramatische effect, maar dat lijkt geen indruk te maken als je er niet ook hysterisch bij schreeuwt..
Oh, ik heb trouwens een pepermix gekocht bij de Wereldwinkel met sinaasappel, citroen en knoflook. Zou ik er heel veel spijt van krijgen als ik daar wat van door m'n ballen deed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |