abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67079299
Als ik morgen een spitskoolsalade mee wil nemen naar m'n stage, kan ik de dressing er thuis nog niet op doen, lijkt me? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67079300
Vroegah, toen ik mijn vakantie in Frankrijk verlengde door daar wat te gaan werken op een vakantiepark heb ik mijn ogen uitgekeken. Engelse jongeren zijn echt anders. Niet alleen zuipen ze als zeemannen, maar iedereen doet het met iedereen. Zelden zo'n losbandigheid gezien. Wel waren ze heel hartelijk, op een bepaalde manier, niet achterbaks. Afijn; leuk om naar te kijken.......
pi_67079324
Ik verbaas me regelmatig over de manier waarop sommige mensen erbij lopen, ordinair enzo. Programma's als dames in de dop vind ik dan wel weer heel leuk, maar ik hou stiekem wel van dat soort reality-tv waarbij er steeds eentje afvalt. Voor tijdens het strijken .

Pffff ik wil trainen, maar er is dinsdag pas weer training . En ik wil goed nieuws donderdag, want dan kan ik meedoen aan een wedstrijd in mei ... en en en ... ik ben in een zeikbui . Ik zal het hierbij houden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_67079360
Zucht, verliefd zijn en leuke dingen ondernemen is echt dramatisch voor de eetlijstjes...

Ik heb een schop onder mijn hol nodig.

Lijstje zaterdag:

O twee witte boterhammen met paté
T ruim twee uur door het bos gelopen en bijna de weg kwijt
L saucijzenbroodje
T twee glazen champagne
D Schotel bij de Griek

Lijstje zondag:

O twee waldkornbroodjes met pindakaas
T uur banjeren over het strand
L pannenkoek met kaas en spek
T speculaasijs
D ..........

* Dizzy-Miss-Lizzy geeft zichzelf

Morgen aan de Evy en normaal gaan doen!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 15 maart 2009 @ 19:36:28 #180
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_67079405
Verliefd is toch niet eten? Vlinders enzo?
Prrrrr
pi_67079439
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:36 schreef mspoez het volgende:
Nou bij mij niet
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 maart 2009 @ 19:37:49 #182
163650 Greys
pi_67079449
DML, als het goed is verbrand je ook extra calorietjes door meer lichaamsbeweging
Dus dan vallen die lijstjes nog wel mee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67079475
Ik mis wat groenten DML!!! Schupperdeschup!!!

Lijstje:

O: niks
T: 2 chocovolkorenbiscuitjes
L: 4 crackers filet americain
T: wodka light chips
D: beetje spaghetti met veel witlof met ham/kaassaus.
pi_67079498
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:36 schreef mspoez het volgende:
Dat is vóór je weet dat de ander jou ook leuk vind. Daarna is ie in the pocket en ga je samen leuke dingen doen (waarbij heel ongezond gegeten wordt) .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_67079526
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:38 schreef conleche het volgende:
Ik mis wat groenten DML!!! Schupperdeschup!!!
De komkommer in de tzatziki telt zeker niet?
The way you rock'n'roll
pi_67079550
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

De komkommer in de tzatziki telt zeker niet?

Nope, da's 90% water....
pi_67079602
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik morgen een spitskoolsalade mee wil nemen naar m'n stage, kan ik de dressing er thuis nog niet op doen, lijkt me? .
De meeste koolsalades moet je speciaal ruim van te voren in hun dressing zetten. Dus ik zou gokken dat het juist heel goed kan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_67079662
Hoe is je nieuwe baan, Sigme?
  zondag 15 maart 2009 @ 19:44:54 #189
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_67079674
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind sowieso de britse 'onderklasse' echt erger dan in bijv. NL. Die kleding!!! Als je maat 48 hebt, doe je toch geen MINIROK aan En dan van die bleke britse benen zonder panty's, terwijl het buiten 12 graden is

Ik baseer me overigens niet op TV-beelden Brr, de britse hangjongerencultuur
In Engeland is het verschil tussen de onder- en bovenklassen sowieso veel groter. Een middenklasse zoals in Nederland (waar het grootste deel van de bevolking toe behoort) heb je daar niet echt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_67079686
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:42 schreef sigme het volgende:

[..]

De meeste koolsalades moet je speciaal ruim van te voren in hun dressing zetten. Dus ik zou gokken dat het juist heel goed kan.
Oh, dat zou heel fijn zijn! Zou dat dan ook nu al kunnen, dat ik het vannacht in een bakje in de koelkast zet? Ik denk dat ik daar morgenochtend om 7 uur verdomd weinig zin in heb, namelijk.

Suggesties voor dressings hoor ik ook graag. .
  zondag 15 maart 2009 @ 19:50:34 #191
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67079809
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind sowieso de britse 'onderklasse' echt erger dan in bijv. NL. Die kleding!!! Als je maat 48 hebt, doe je toch geen MINIROK aan En dan van die bleke britse benen zonder panty's, terwijl het buiten 12 graden is

Ik baseer me overigens niet op TV-beelden Brr, de britse hangjongerencultuur
hmmz...ik zag vandaag hier in de omgeving ook een mini-spijkerrokje lopen, met een vervaalde tijgerprint legging eronder, een leren jasje van franje erboven, en een niet al te recent geblondeerde suikerspin erbovenop...

Ik denk dat er in nederland een meer glijdende schaal is van onder- naar bovenklasse...aan de andere kant van het kanaal lijkt het meer getrapt te zijn, met hele grote treden aan de bodem...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_67079813
Vivi, ik wens je veel sterkte in deze rare tijd...

Tja en over ruzie met je vriend, hier gaat de strijd meestal over het huishouden....ik kwam gistermiddag thuis na een avond en een nacht te zijn weggeweest en alles stond er nog precies zo bij als de ochtend waarop ik was vertrokken: vaatwasser vol, stapels wasgoed, je kent het wel. En dat terwijl híj naast zijn baan geen enkele verplichting/hobby heeft, dus hij heeft zeeën van tijd.
En elke piep van mij daarover slaat hij dood met de opmerking dat hij meer betaalt (hij verdient het dubbele van wat ik verdien).
pi_67079839
De nieuwe baan komt wel goed .
Het is een heel jong bedrijf, met bijbehorend enthousiasme en dynamiek. En fouten .
Ik had een beetje vrees voor het zijn van het eenmanstestteam, omdat mijn technische kennis niet zo groot is en ik daar normaal gesproken voor op nerdiger testers of programmeurs leun. Maar dat gaat geen punt zijn, ik ben een stuk technischer dan de tester die er tot nu toe zat.
Gelukkig is dat wel een leuke meid, die mij goed inwerkt (zij heeft de vaste baan geweigerd).

Er valt daar een hoop te verbeteren, dus wel wat eer te behalen. Nog niet vastgeroest, en niet stukgemanaged vol KPI's en BBSC's en urenverantwoordingen enzo.

Reizen is nog even wat puzzelen. Met de trein duurt echt langer maar is wel veel relaxter. Naar het station fietsen is een heel end, moet eenmaal per week als lief de auto meeheeft, en moet komende week twee dagen extra omdat hij dus weg is. Maar dat komt allemaal wel goed, ik ga vaak treinen denk ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 maart 2009 @ 19:52:47 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67079866
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:50 schreef cinnamongirl het volgende:

Tja en over ruzie met je vriend, hier gaat de strijd meestal over het huishouden....ik kwam gistermiddag thuis na een avond en een nacht te zijn weggeweest en alles stond er nog precies zo bij als de ochtend waarop ik was vertrokken: vaatwasser vol, stapels wasgoed, je kent het wel. En dat terwijl híj naast zijn baan geen enkele verplichting/hobby heeft, dus hij heeft zeeën van tijd.
En elke piep van mij daarover slaat hij dood met de opmerking dat hij meer betaalt (hij verdient het dubbele van wat ik verdien).
Dat maakt je toch nog niet meteen tot zijn huishoudster!

Sorry, deze ontschoot me.
pi_67079885
Hoe lang zit je dagelijks in de trein, sigme? Ik vind dat juist dodelijk vermoeiend, en verre van relaxt.
  zondag 15 maart 2009 @ 19:54:01 #196
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67079908
quote:
en jij laat dat toe?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_67079938
quote:

Ik vind het meest verontrustende van dit hele verhaal dat hij geen enkele hobby heeft. Is er niets wat hij leuk vindt??

Het een na verontrustendste is dat hij je toewerpt dat hij meer betaalt.......bah!
  zondag 15 maart 2009 @ 19:56:33 #198
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67079983
Ik ben trouwens zó blij met het bos hier in de buurt . Als ik ga hardlopen zoals vandaag (en dus ook die afstand) kan ik bijna het hele stuk door een geweldig mooi bos heenrennen. Niet die muffe stinkende stad, maar natuur . En dat dan op 2 minuten van de voordeur. Perfect toch?
  zondag 15 maart 2009 @ 19:57:44 #199
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67080020
Misschien hebben ze het afgesproken? Dat hebben wij ook, meneer verdient meer, ik doe meer in het huishouden. Maar dat betekent niet dat 'ie niets doet, anders wil ik graag een arbeidscontract voor schoonmaakdiensten .
pi_67080027
* Goodbye komt net uit bad Heerlijk zo op zondagavond. Nu even een filmpje kijken op tv
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')