Nou bij mij nietquote:Op zondag 15 maart 2009 19:36 schreef mspoez het volgende:
Verliefd is toch niet eten? Vlinders enzo?
Dat is vóór je weet dat de ander jou ook leuk vind. Daarna is ie in the pocket en ga je samen leuke dingen doen (waarbij heel ongezond gegeten wordt)quote:Op zondag 15 maart 2009 19:36 schreef mspoez het volgende:
Verliefd is toch niet eten? Vlinders enzo?
De komkommer in de tzatziki telt zeker niet?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:38 schreef conleche het volgende:
Ik mis wat groenten DML!!! Schupperdeschup!!!![]()
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De komkommer in de tzatziki telt zeker niet?
De meeste koolsalades moet je speciaal ruim van te voren in hun dressing zetten. Dus ik zou gokken dat het juist heel goed kan.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik morgen een spitskoolsalade mee wil nemen naar m'n stage, kan ik de dressing er thuis nog niet op doen, lijkt me?.
In Engeland is het verschil tussen de onder- en bovenklassen sowieso veel groter. Een middenklasse zoals in Nederland (waar het grootste deel van de bevolking toe behoort) heb je daar niet echt.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de britse 'onderklasse' echt erger dan in bijv. NL. Die kleding!!! Als je maat 48 hebt, doe je toch geen MINIROK aan![]()
En dan van die bleke britse benen zonder panty's, terwijl het buiten 12 graden is
Ik baseer me overigens niet op TV-beeldenBrr, de britse hangjongerencultuur
Oh, dat zou heel fijn zijn! Zou dat dan ook nu al kunnen, dat ik het vannacht in een bakje in de koelkast zet? Ik denk dat ik daar morgenochtend om 7 uur verdomd weinig zin in heb, namelijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
De meeste koolsalades moet je speciaal ruim van te voren in hun dressing zetten. Dus ik zou gokken dat het juist heel goed kan.
hmmz...ik zag vandaag hier in de omgeving ook een mini-spijkerrokje lopen, met een vervaalde tijgerprint legging eronder, een leren jasje van franje erboven, en een niet al te recent geblondeerde suikerspin erbovenop...quote:Op zondag 15 maart 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de britse 'onderklasse' echt erger dan in bijv. NL. Die kleding!!! Als je maat 48 hebt, doe je toch geen MINIROK aan![]()
En dan van die bleke britse benen zonder panty's, terwijl het buiten 12 graden is
Ik baseer me overigens niet op TV-beeldenBrr, de britse hangjongerencultuur
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Vivi, ik wens je veel sterkte in deze rare tijd...
Tja en over ruzie met je vriend, hier gaat de strijd meestal over het huishouden....ik kwam gistermiddag thuis na een avond en een nacht te zijn weggeweest en alles stond er nog precies zo bij als de ochtend waarop ik was vertrokken: vaatwasser vol, stapels wasgoed, je kent het wel. En dat terwijl híj naast zijn baan geen enkele verplichting/hobby heeft, dus hij heeft zeeën van tijd.
En elke piep van mij daarover slaat hij dood met de opmerking dat hij meer betaalt (hij verdient het dubbele van wat ik verdien).
en jij laat dat toe?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:50 schreef cinnamongirl het volgende:
En elke piep van mij daarover slaat hij dood met de opmerking dat hij meer betaalt (hij verdient het dubbele van wat ik verdien).
Ik vind het meest verontrustende van dit hele verhaal dat hij geen enkele hobby heeft. Is er niets wat hij leuk vindt??quote:Op zondag 15 maart 2009 19:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Vivi, ik wens je veel sterkte in deze rare tijd...
Tja en over ruzie met je vriend, hier gaat de strijd meestal over het huishouden....ik kwam gistermiddag thuis na een avond en een nacht te zijn weggeweest en alles stond er nog precies zo bij als de ochtend waarop ik was vertrokken: vaatwasser vol, stapels wasgoed, je kent het wel. En dat terwijl híj naast zijn baan geen enkele verplichting/hobby heeft, dus hij heeft zeeën van tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |