Ik moest even mijn computer mores leren. Is lief er niet, gaat internet steigerenquote:
Ik was gewoon op Tex0l!!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, daar hangen jullie uit. Ik vond het al zo stil hier dit weekend.
Klinkt heerlijk Kwak!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef kwakveense het volgende:
dikke kus voor Viv.... heel veel sterkte....
[..]
Ik was gewoon op Tex0l!!
hoi, ik ben er weer. niet heel gezond gegeten, wel lekker ver gefietst, veel gekletst, vanochtend lekker sauna en zonnebankje gepakt. als t goed is ben ik weer opgeladen...
Gewoon op Fokquote:
Lekker zeg!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef kwakveense het volgende:
dikke kus voor Viv.... heel veel sterkte....
[..]
Ik was gewoon op Tex0l!!
hoi, ik ben er weer. niet heel gezond gegeten, wel lekker ver gefietst, veel gekletst, vanochtend lekker sauna en zonnebankje gepakt. als t goed is ben ik weer opgeladen...
Praag lijkt me echt een ontzettend toffe stad. Hopelijk is het een beetje mooi weer, want we zijn van plan veel lopend te doen!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:06 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, Goodbye! Ik ben nooit in het voorjaar in Praag geweest, maar heb erg goede herinneringen aan Praag in de winter!
Wij slapen er volgend maand een nacht op de terugweg van St Petersburg
Haha ja.. hij voelt zich wel heel schuldig hoor nu, en hij heeft al iets gepland morgen om het goed te maken. Hoop alleen dat dat niet tijdens ANTM valtquote:Op zondag 15 maart 2009 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, PPP, jij wintMaar of je daar blij mee moet zijn? What an ass
Hij's leuk hequote:Op zondag 15 maart 2009 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Coldfeet, we hebben al een aantal recepten uit Ainsley's boek gemaakt! Zo lekker!
Net de noodles met garnalen-curry op.
En de kipburgers zijn ook helemaal in de smaak gevallen hier!
Nu kan ik er ook wel om lachen hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 18:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Jawel, in jouw geval vind ik het ook wel anders. Maar dan gaat het niet zozeer om het kotsen, maar meer dat 'ie je oproep keihard negeert en je daarna publiekelijk voor schut zet. Bij PPP vind ik dat wel anders en zou ik er - denk ik - eerder om kunnen lachen.
ik heb het eten net op!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:01 schreef ColdFeet het volgende:
Fuck, is het al 9 uurIk moet nog eten maken
welk boek van hem is dat? Ik wil langzamerhand m'n kookboeken collectie uitbreiden, zeker met de stand van de pond nu!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij's leuk heIk heb er ook altijd veel uit gemaakt. En dat wil wel wat zeggen, want ik heb echt heel veel kookboeken
De salade met gegrillde perziken is zoooo lekker in de zomer, met een stuk brood en een glas wijn
Low-fat meals in minutes.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
welk boek van hem is dat? Ik wil langzamerhand m'n kookboeken collectie uitbreiden, zeker met de stand van de pond nu!
Ja, ik heb er ook super veel zin in. Had al goede verhalen gehoord van mijn zusquote:Op zondag 15 maart 2009 21:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Praag!! Zo ontzettend mooi... En lekker eten! Ze weten daar heel erg goed wat lekker is... Fijn hoor!
Zal ik morgen even zoeken!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat wel. We hebben een goede basis gelegd: de eerste 2 jaar zaten we bij elkaar in de klas en zagen we elkaar 6 dagen per week. Na 2 vette jaren kunnen we ook wel wat magere jaren aan
. En dan hoop ik daarna jou achterna te gaan en te gaan wonen in een ubercool huisje. Heb je eigenlijk een foto van de voorkant ofzo?
Voor de beeldvorming?
Meervoud?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zal ik morgen even zoeken!![]()
Ik ben nu even verder afk!
En hoop ook voor ubercoole huisjes voor Chico's met vriendjes
Ik ben me er van bewustquote:Op zondag 15 maart 2009 21:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Praag is fantastisch!! Het eten is heerlijk, maar niet echt lijnvriendelijk: knoedels, veel (varkens)vlees, zware roomsauzen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |