Oke, zie je, ik dacht het al. Want ik wilde vragen of ze de nieuwe Greys episode al heeft gezien.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee! watn ik wou haar nog vertellen dat ik een goede plaats had gevonden om HIMYM season 2 te downloaden! Ik dacht ook al even 'he'!
Gender-theoretici houden van je nuquote:Op zondag 15 maart 2009 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mijn vriend is een vrouw en ik een man..
Jeutje
Ik ben ook benieuwd!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee! watn ik wou haar nog vertellen dat ik een goede plaats had gevonden om HIMYM season 2 te downloaden! Ik dacht ook al even 'he'!
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd!
En nu je het zeg ja, Greys... Sms haar eens dan?Misschien heeft ze gewoon een leuk weekendje met mister Muis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Nee hoor, ik ookquote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef sigme het volgende:
Ben ik de enige die meer verdient dan haar mannelijke wederhelft?
quote:
Ik denk wel dat jij in de minderheid bent, ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef sigme het volgende:
Hangt er vanaf of je per uur of per maand rekentquote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef sigme het volgende:
Oh. Nou dan maakte ik me voor niets druk.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef conleche het volgende:
Ze was vanochtend nog actief op een zekere andere plaats....
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: kennelijk doen jullie dan wat goed, want jullie zijn al lang samen en nog steeds blij!
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk ook, die reclame er om heen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Oh, daar hangen jullie uit. Ik vond het al zo stil hier dit weekend.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef conleche het volgende:
Ze was vanochtend nog actief op een zekere andere plaats....
ik denk dat dat over een jaar of 6 hier ook het geval isquote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef sigme het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef sigme het volgende:
Ik moest daarstraks een heel topic bijlezen, sinds gisteravondquote:Op zondag 15 maart 2009 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, daar hangen jullie uit. Ik vond het al zo stil hier dit weekend.
Hier of daar, bedoel je?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moest daarstraks een heel topic bijlezen, sinds gisteravond.
Heerlijk hoor. Fijn voor jou!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
that all depends. Hij is nu aan het solliciteren in Bremen. Dan zou hij vanaf september daarheen gaan, en ik zit nog een jaar hier, na juni. Maar, hij wil ook nog solliciteren in Amsterdam, dat zou ideaal zijn, want daar zijn de kansen voor mij voor het vinden van een baan het grootste. En hij heeft al in Stockholm gesolliciteerd, wat zou betekenen dat we over een half jaartje misschien wel in Stockholm kunnen gaan wonen. Dan hoef ik toch allleen mn scriptie maar te schrijven en kan ik wel heen en weer met de trein.
Maar goed, niets is zeker, maar tis wel tof om te weten dat we op dezelfde lijn zitten...
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, daar hangen jullie uit. Ik vond het al zo stil hier dit weekend.
Ik ken beide "andere forums" niet, dus voor mij is het echt mysterieus. Ik heb het ook al druk genoeg met Fok!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nu is het een echt dieet/slank topic! In dat andere dieettopic werd ook regelmatig gesproken over 'dat andere forum'.Heerlijk mysterieus!
Ik doe ook maar een wilde gok hoor, nav wat ik net hier las. Mss zit ik er naast en gaat het om hyves ofzo.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap er niks van? Is er een ander forum? En waarom weet ik daar niks van?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |