Dat is het dus precíes! Geen echte onwil dus. Ik dacht aanvankelijk dat dat wel zo was. Hij ziet dus echt niet wat er moet gebeuren in huis!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Cinnamon: denk je dat het zoiets is? Dat hij niet ziet dat het nodig is als jij het niet vraagt / doet? Klinkt wel zo namelijk. Want hij wíl het best doen, dus.
Wat leukquote:Op zondag 15 maart 2009 20:09 schreef AKnynke het volgende:
wij hebben het net gehad over samenwonen! niet concreet, maar meer dat we dat allebei wel fijn zouden vinden op den duur, en dat we allebei een lange toekomstvisieon hebben.
Ik zei dat het enige waar we over zouden vechten het schoonmaken zou worden, wantis nogal een rommelig tiep..Nee, zei hij: 'als ik met iemand anders ben maak ik veel meer schoon...'..
Nog een half jaar/jaar ofzo, hangt een beetje van ons beider toekomst af, maar dan lijkt het me geweldig...
Nee, maar dat hij dat soort dingen niet ziet en dus niet doet, vind ik ook veel minder erg. Ik was vooral verbaasd (om niet te zeggen verbijsterd) om het feit dat hij durft te zeggen dat jij het maar moet doen, omdat hij meer geld inbrengt.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is het dus precíes! Geen echte onwil dus. Ik dacht aanvankelijk dat dat wel zo was. Hij ziet dus echt niet wat er moet gebeuren in huis!
Maar dat is een schrale troost want...het resultaat is hetzelfde: geen schoon huis. En je voelt je ook zo'n zeur als je er steeds om moet vragen.
kennelijkquote:Op zondag 15 maart 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, in een ideale wereld wel ja....
Niet helemaal realistisch wat je daar zegt McA
1x per week maar? Toen ik nog niet samenwoonde zag ik mijn vriend alleen in het weekend. Mistte hem dan doordeweeks echt heel erg!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat leuk. Is het al bekend waar hij/jij naartoe gaan na Zweden?
Ik had vandaag ook zo'n gesprek met mn vriend. Eigenlijk redelijk vaak de laatste tijd. Het komt erop neer dat het over 5 jaar pas haalbaar is en we elkaar tot die tijd 1x per week zien.
Nouja, als jij er zo over denkt (qua schoonmaken enzo) zou dat in jouw relatie wel goed verlopen denk ik. Maar iedereen is anders hequote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kennelijkik heb niet veel verstand van relaties...
Bij meneer ex c. ging het wel vrij automatisch hoor. Hij huurde gewoon een werkster in voor Belgie en ik deed zelf m'n eigen huisje in Amsterdam. Ik geloof niet dat we ooit 1x woorden om het huishouden hebben gehad.....quote:Op zondag 15 maart 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, in een ideale wereld wel ja....
Niet helemaal realistisch wat je daar zegt McA
that all depends. Hij is nu aan het solliciteren in Bremen. Dan zou hij vanaf september daarheen gaan, en ik zit nog een jaar hier, na juni. Maar, hij wil ook nog solliciteren in Amsterdam, dat zou ideaal zijn, want daar zijn de kansen voor mij voor het vinden van een baan het grootste. En hij heeft al in Stockholm gesolliciteerd, wat zou betekenen dat we over een half jaartje misschien wel in Stockholm kunnen gaan wonen. Dan hoef ik toch allleen mn scriptie maar te schrijven en kan ik wel heen en weer met de trein.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:13 schreef mspoez het volgende:
Aknynke wat spannend! Maarreh, wáár dan? Zweden, Duistland, Nederland..?
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef neen het volgende:
Vrouwen kunnen gewoon goed het huishouden runnen.
We wonen zelfs in dezelfde stadquote:Op zondag 15 maart 2009 20:16 schreef ColdFeet het volgende:
Chico! Jullie zijn toch al best een tijd bij elkaar? Dat je elkaar maar eens per week ziet, joh. Woont bij aan de andere kant van het land?
Nynke, wat leuk voor jeStockholm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef neen het volgende:
Klopt, en ik krijg ook altijd een waas voor mijn ogen als hij dat zegt. Dan heeft hij ook nog de moed om te zeggen dat dat oorspronkelijk míjn woorden waren.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, maar dat hij dat soort dingen niet ziet en dus niet doet, vind ik ook veel minder erg. Ik was vooral verbaasd (om niet te zeggen verbijsterd) om het feit dat hij durft te zeggen dat jij het maar moet doen, omdat hij meer geld inbrengt.
nee! watn ik wou haar nog vertellen dat ik een goede plaats had gevonden om HIMYM season 2 te downloaden! Ik dacht ook al even 'he'!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
Zeg, even wat anders.... moet ik me zorgen maken om het Muizelientje?
Voor mijn gevoel is ze al best lang niet online geweest? Of gister nog wel?
Nou, dat dusquote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
1x per week maar? Toen ik nog niet samenwoonde zag ik mijn vriend alleen in het weekend. Mistte hem dan doordeweeks echt heel erg!
Niet dat ik het niet lekker vind om af en toe alleen te zijn hoor
Mijn vriend is een vrouw en ik een man..quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef neen het volgende:
maar, waarom pas over 5 jaar? en waarom niet eerst op kamers?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Precies waar ik nu in zit. Maar samenwonen kan pas over 5 jaar.
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
We wonen zelfs in dezelfde stad.
Maar die hele avonden op msn kan je niet bij elkaar langsgaan? Of gewoon 1 avond in de week dan, zegmaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |