Nee, op tafels dansen laat ik graag aan dames over. Ik word hooguit wat losser en praatzamer met veel alcohol opquote:Op zondag 15 maart 2009 12:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus jij staat wel graag op de tafel te dansen en zulks??![]()
Jij bent wel überschattig als je dronken bent!![]()
Kater??
Genoeg gedronken? En gegeten?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:02 schreef P.F het volgende:
Iedere keer als ik op sta wordt het zwart voor m'n ogen. En verlies ik m'n evenwicht en zo.
Ben net ongesteld geweest???
4 koppen theequote:
Blijven zitten.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:02 schreef P.F het volgende:
Iedere keer als ik op sta wordt het zwart voor m'n ogen. En verlies ik m'n evenwicht en zo.
Ben net ongesteld geweest???
EDIT: ze is al zachtjes ingeslapen lees ik net.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
Ik lees net dat haar mama is overleden.....
quote:Wat mooi Miran, ik denk dat ik die ga gebruiken voor de toespraak. Ik las het net voor aan Stanley en hij moest er ook om glimlachen, herkenning idd!!!
Dank je wel, jij lieve schat!
Ik voel me vandaag rustiger dan gisteren, toen voelde ik me vreselijk te weten dat ze nog zo lag te vechten in dat bedje en dat ik niet wist of ze op een bepaald level misschien nog bang was. Maar het dringt nog niet door hoor, dat niet.
We gaan straks naar de uitvaartbegeleider om e.e.a. te bespreken en vanavond met zijn allen uit eten, dat zei ze 2 dagen geleden nog toen ze even wakker werd en al helemaal in de war, dat ze met zijn allen uit eten wilde. Toen viel ze weer weg. Dus dat leek me wel mooi, in haar geest.
Dikke kus van mij, alle berichtjes zijn heel fijn om te lezen, geef dat maar door op Fok ook![]()
idem.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er de tranen van in mijn ogen staan. Kreeg daarstraks al een sms-je van Lois dat het idd vannacht gebeurd was.
Fijn dat ze vrij is nu, maar zo ongelofelijk verdrietig...
Vievke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |