Nee, dus niet, in theorie is het anderhalf uur per consumptie, 4 x 1,5 = 6, 20.00h = 6 = 02.00. Sigjme zei het net en zo staat het ook in het blaadje dat ik meekreeg. Maar ik had in die tijd niet gegeten, en dat maakt dat de alcohol in je maag meer meespeelt in je adem, Aldus meneer Boer, de hulpofficier van justitie. Maar goed, het zal wel, voortaan dus maar niets meer, want die regel van 1 per anderhalf uur gaat dus niet op, blijkt.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan zou je volgens mij pas om 3:30 of zelfs pas 6:30 mogen rijden?
Nee, want die laatste heb je om 01:30 gedronken dus zou je pas om 03:00 mogen rijden?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:10 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nee, dus niet, in theorie is het anderhalf uur per consumptie, 4 x 1,5 = 6, 20.00h = 6 = 02.00. Sigjme zei het net en zo staat het ook in het blaadje dat ik meekreeg. Maar ik had in die tijd niet gegeten, en dat maakt dat de alcohol in je maag meer meespeelt in je adem, Aldus meneer Boer, de hulpofficier van justitie. Maar goed, het zal wel, voortaan dus maar niets meer, want die regel van 1 per anderhalf uur gaat dus niet op, blijkt.
Goed. Het is mooi weer en de tuin roept. Bollen planten maar!
Vind ik ook leuk. Hoewel ik soep altijd heel moeilijk vind. Vooral als er veel verkeerslichten zijnquote:Op zondag 15 maart 2009 11:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind etentjes op de fiets daarom ook veel leuker.
Laatste post vorig topic:quote:Op zondag 15 maart 2009 11:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, want die laatste heb je om 01:30 gedronken dus zou je pas om 03:00 mogen rijden?
Met 1 wijntje op zou je moeten mogen rijden (theorie).quote:Op zondag 15 maart 2009 10:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan zou je volgens mij pas om 3:30 of zelfs pas 6:30 mogen rijden?
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk. Hoewel ik soep altijd heel moeilijk vind. Vooral als er veel verkeerslichten zijn
[..]
Vind ik ook leuk. Hoewel ik soep altijd heel moeilijk vind. Vooral als er veel verkeerslichten zijn
Eigenlijk mag je ook niet dronken op de fiets zitten.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind etentjes op de fiets daarom ook veel leuker.
Maar volgens mij heeft MsPoez een beginnersrijbewijs? Want dan mag je maar 0,2 promille hebben..quote:Op zondag 15 maart 2009 11:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Laatste post vorig topic:
[..]
Met 1 wijntje op zou je moeten mogen rijden (theorie).
En na anderhalf uur zou het wijntje verwerkt moeten zijn (theorie).
4 wijntjes om 8 uur; dan moet je er 3 laten uitwerken, dus 4,5 uur later mag je weer rijden. Volgens de rekensommenalgemenegemiddeldentheorie.
[..]
dat had ik ook altijd, maar rietjes zijn de oplossing!quote:Op zondag 15 maart 2009 11:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat had ik ook altijd, maar rietjes zijn de oplossing!![]()
Het KAN wel. Alleen is de kans erg klein (over het algemeen berokken je jezelf meer schade dan degene die je aanrijdt). Maar goed, ik ben zelf ook vaak genoeg in een beslist niet nuchtere toestand naar huis gefietst, dus ik moet niet de moraalridder uithangen.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:31 schreef conleche het volgende:
Ik kan moeilijk iemand dood rijden op de fiets. Dat vind ik wel een criterium.
Een kennis van me is er eens voor bekeurd en -wegens niet betalen- gedaagd.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eigenlijk mag je ook niet dronken op de fiets zitten.Alleen is er geen haan die ernaar kraait.
Ter waarde van de hoeveelheid geld die je aan Serious Request gedoneerd hebt op naam van de SHE-actie, krijg je van fok een abonnement.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:56 schreef P.F het volgende:
Ik heb opeens een abo
Je hebt zeker gedoneerd voor last reques/she?quote:
Ik heb een keer een boete wegens te hard rijden expres niet betaald, omdat er naar mijn mening onduidelijkheid was met verkeersborden. (er stond een 70km bord, zo'n 50m voor een dorpsgrens, wat weer buiten de bebouwde kom lag en toch werd je verondersteld 50 te gaan rijden daar.) Bovendien was de datum die op de bekeuring stond onjuist. Dit alles was in Belgie. Ik dus op een ochtend naar de rechtbank in Turnhout. En daar zag ik ook de een na de andere DUI zaak voorbijkomen. Te triest!! Bijna iedereen kreeg overigens alleen een geldboete.quote:
Succes daarmeequote:Op zondag 15 maart 2009 11:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen damesbijna klaar met afstuderen... dinsdag praktijkexamen....
SPANNEND!
en dan kom ik ook weer gezellig doen i think
Driving Under the Influencequote:Op zondag 15 maart 2009 12:04 schreef mspoez het volgende:
Gelukkig Co. Wat is DUI?
En Sigme, wat een stom verhaal. Hoe krom kan het wezen.
Beginnersrijbewijs heb ik niet, hoor, ik heb het al *reken* 17 jaar. De knul in de cel naast me wel en die kreeg een rijtonzegging tot vanmiddag. Terwijl die hetzelfde blies als ik.
Ja!quote:Op zondag 15 maart 2009 11:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt zeker gedoneerd voor last reques/she?
Pilletjes bedoel je?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:08 schreef mspoez het volgende:
Ow, keej.
Er werd ook een jongen binnengebracht op het bureau die echt finaal uit zijn bol was. Dat kunnen ze toch niet zien met een blaastest? Zouden ze hem dan wel vast kunnen houden? Zouden ze dan iets anders 'verzinnen'?
En dan van die fietstassen met tafellakens en bestekquote:Op zondag 15 maart 2009 11:25 schreef conleche het volgende:
Ik zie dat nu voor me. Zo'n 5 gangendiner onder de snelbinders.
![]()
Sommige rechters denken ook niet naquote:
quote:
Sorry.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
MsPoez, je moet je echt schamen. Ik dacht dat je een maand niet zou drinken. Ik begrijp sowieso niet zo goed waarom je steeds komt melden dat je een alcoholprobleem hebt, maar dit vind ik echt een dieptepunt
Controle is overrated.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:31 schreef conleche het volgende:
Ik kan moeilijk iemand dood rijden op de fiets. Dat vind ik wel een criterium. Bovendien ben ik eigenlijk nooit dronken. Ik hou graag wat controle!!
Dus jij staat wel graag op de tafel te dansen en zulks??quote:
Heb je een drankprobleem?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:50 schreef mspoez het volgende:
Sorry.
Plus die naam die er bij staatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |