Mja. Ben ik blij dat ik er vorige week toevallig wat extra last van had, anders liep ik nu nog rond met "nee ik ga niet naar de huisarts want het is niets". Ben blij dat die man meteen gezegd heeft dat hij denkt dat er echt wat mis is (hij kon de pijn vinden en zag vocht zitten) anders zou ik nu zo mn afspraak donderdag afzeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ha, stom is dat he?
Toen ik vandaag bedacht dat ik de dokter moest bellen voor die bult onder m'n ribben was 'ie ineens wegEn nu zit 'ie er weer
Nee, dat wilde ik een keer doen, maar ze hadden daar van die idiote verzendkosten, als ik me goed herinner. Ze hebben inderdaad wel echt hele leuke!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Co, haalde jij je bikini's nou bij Victoria's Secret? Enig idee hoe die vallen qua maat? Ze hebben zoveel leuke!
Door jouw hardlooplijstje begin ik me bijna te schamen voor de mijnequote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:24 schreef sigme het volgende:![]()
Werd ik zo netjes elke week een halve kilo lichter, komt er werk, en nu sta ik stil. Op 66 rond.
Dan moet ik maar die drie dagen dat ik niet naar kantoor ga iets doen, denk ik.
Vandaag alvast een eindje hardgelopen:
Twintig minuten hardlopen, kwartier langzaam wandelen, tien minuten hardlopen
Zonnebank
Tien minuten hardlopen, vijf minuten wandelen, half uur hardlopen.
Ervoor een bakje brinta, erna twee gekookte eitjes.
En ik denk dat ik nu maar een groentesoep in elkaar ga knutselen.
Hoe zijn de zaken hier? Belangrijke bijzonderheden of z'n gangetje?
Is er iemand die die PM uberhaupt gekregen heeftquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook graag een pm van ColdFeet.
I seriously doubt it.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Is er iemand die die PM uberhaupt gekregen heeft
Geen reden tot schaamte, lijkt me.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Door jouw hardlooplijstje begin ik me bijna te schamen voor de mijneMaargoed, ik begin pas
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Na een hardlooprondje met de arm onder de tieten heb ik mij dan maar een officiele sportbh aangeschaft. Morgen weer lopen, les 9 van Evy. Met stukken van 4 en 5 minuten.
Klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:12 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
Net heerlijk ontbeten meten nu weer hard aan het werk. Denk dat ik vanmiddag een taart/cake/koekjes oid ga bakken...lekker huiselijk!
Uhuh!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Is er iemand die die PM uberhaupt gekregen heeft
Dat geeft de burger moed!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen reden tot schaamte, lijkt me.
Ikzelf, drie maanden terug, was nog zeer onder de indruk van (jawel!) vier en vijf minuten hardlopen.
[..].
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:26 schreef P.F het volgende:
Ik heb hem gekregen! Ze heeft best een girly gezicht, had ik niet verwacht! Ik dacht meer Co achtig (stoere wenkbrauwen etc.)
CF heeft een leuk gezicht jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:26 schreef P.F het volgende:
Ik heb hem gekregen! Ze heeft best een girly gezicht, had ik niet verwacht! Ik dacht meer Co achtig (stoere wenkbrauwen etc.)
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb toevallig momenteel heel nette wenkbrauwen voor mijn doen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb toevallig momenteel heel nette wenkbrauwen voor mijn doen.
We gaan lekker alles bestellen en Bink kan natuurlijk mee!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Moek nog wat meenemen vanaaf? Of bestellen we gewoon alles?
Ik kan nog shoppen vanmiddag, dus roept u maar! En kan Bink mee? Die kan ook best een paar uur thuis zijn, dus laat maar even weten. En ik zal een mooie kaart meenemen die we dan kunnen schrijven.
Hihihi, vanwege die Godfather foto??quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:51 schreef P.F het volgende:
[..]Ja? Fotoo!
Ik ben mijne aan het laten groeien
Ik dacht eerst een tijdje dat jij echt een snor had.
Ja! En ik vond het een beetje gênant om te vragenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihihi, vanwege die Godfather foto??
tussen 12 en 1....ik gok op lunchquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
Ik stond net ergens in de wacht.
Al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek.
Het aantal wachtenden is op dit moment: 1.
En dat ongeveer een kwartier lang???
Dus OF er is maar 1 telefoniste en een heel langdradige klant, of ik ben die ene wachtende en ze zitten allemaal te lunchen
Dan moeten ze dat bandje aanpassen en/of de telefoon niet opnemenquote:
Mooi!quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zo, net gesport (voor het eerst in lange tijd). Mijn GOD, ik ben echt niets meer waard. Moet nodig m'n conditie en spieren weer eens een zetje geven! Maar wel heeeeeeeeeeeeeerlijk weer en ik heb zin om zo naar de stad te fietsen
. Even naar de zonnebank, ben benieuwd!
quote:
Nope, elke dag open, ook zaterdag en zondag.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is zaterdag hè. Misschien zijn ze gewoon dicht en hebben ze het verkeerde bandje erin gedaan?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:36 schreef mspoez het volgende:
Goeiemorgen!
wenkbrauwen zijn leuk, ije kan er veel mee zeggen! I ben blij dat ik flinke heb. Ze zijn ook wel weer in de mode volgens mij, toch?
[ afbeelding ]
Ja nu weer wel! Mijn ogen verkleuren met mijn gemoed mee, zo noem ik het dan altijd maar, en ze zijn de afgelopen jaren alsmaar bruin geweest. Ik had me er al min of meer bij neergelegd dat het verkleuren niet meer gebeurde, maar ziehier! Ik ben er heel blij mee!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:38 schreef conleche het volgende:
poes, jij hebt ook al van die mooie groene ogen!!
1x glazig in de camera kijken voor mevrouwquote:
jouw haar is langer dan dat van mij!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
1x glazig in de camera kijken voor mevrouw
[ afbeelding ]
Ik heb de beschrijving uitgebreider gemaakt! Je kunt alles kopen bij het kruidvat en de Chanel bij Ici Paris XL mocht je nog dingen willen kopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:47 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ja nu weer wel! Mijn ogen verkleuren met mijn gemoed mee, zo noem ik het dan altijd maar, en ze zijn de afgelopen jaren alsmaar bruin geweest. Ik had me er al min of meer bij neergelegd dat het verkleuren niet meer gebeurde, maar ziehier! Ik ben er heel blij mee!
En PieF, ik heb daar volgens mij een restje zwart potloodje nog, meer zit er niet. Veel meer doe ik eigenlijk nooit! *lui*
Ik ga je suggestie vanavond proberen, heb twee feestjes!!
en langer dan ik het ooit gehad heb, maar het bevalt eigenlijk wel vooralsnog...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jouw haar is langer dan dat van mij!
You are a darling! Ga ik nu weer even huisvrouwen, die kleurtjes halen en dan laat ik je voor ik wegga het resultaat nog zien goed?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb de beschrijving uitgebreider gemaakt! Je kunt alles kopen bij het kruidvat en de Chanel bij Ici Paris XL mocht je nog dingen willen kopen.
Mijn haar is drie keer zo lang, give it a try zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en langer dan ik het ooit gehad heb, maar het bevalt eigenlijk wel vooralsnog...
Is goed!! Ik kijk voor de zekerheid nog of het oogpotloodje de goede is. Hij is echt heel erg fijn want hij veegt niet uit en blijft de hele avond zittenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:59 schreef mspoez het volgende:
[..]
You are a darling! Ga ik nu weer even huisvrouwen, die kleurtjes halen en dan laat ik je voor ik wegga het resultaat nog zien goed?
hahaha...zou me vast goed staan jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn haar is drie keer zo lang, give it a try zou ik zeggen!
Meng poedersuiker en water en meng er een huisje van. En lok dan kinderen naar binnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:02 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb nog 4 uur lang niets te doen en er staat een pak speculaasjes voor mijn neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoiquote:
Nou, je haar is wel móói genoeg.quote:
Broekie? Je doet net alsof je oud bent. Jullie schelen maar een paar jaar volgensmijquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:04 schreef conleche het volgende:
Ik vind dit precies de goede haarlengte voor een man. Het is dat McAbba zo'n broekie is, maar anders........
nee, amper...hooguit soms een klein beetje gel of waxquote:
nee, qua lengte moet het echt niet veel langer dan ik het nu heb...nu is het nog iets van stoer en mannelijk enzoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, je haar is wel móói genoeg.
Maar ik vind écht écht lang haar nooit zo mooi bij mannen. Een enkeling die het kan hebben.
Hm.. Hoevaak was je je haar?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, amper...hooguit soms een klein beetje gel of wax
om de paar dagen....ehmm....3x per week, denk ik, gemiddeld genomen...quote:
10 jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Broekie? Je doet net alsof je oud bent. Jullie schelen maar een paar jaar volgensmij
Ik vind lang stijl haar sowieso lelijk (van die Kurt Cobain kapselsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, je haar is wel móói genoeg.
Maar ik vind écht écht lang haar nooit zo mooi bij mannen. Een enkeling die het kan hebben.
Agreed! Maar dat was al geconstateerd toch?quote:
Dat is prima! Het ziet er een beetje vettig uitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
om de paar dagen....ehmm....3x per week, denk ik, gemiddeld genomen...
quote:
dit is het gevolg van een maand of 7-8 niet naar de kapper gaan...verder niks aan gedaan...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is prima! Het ziet er een beetje vettig uit
en ik heb het idee dat het er nog beter uit kan zien! Heb je je haar gewoon zo laten groeien of ben je nog naar de kapper geweest?
quote:
Misschien dat een kleine knipbeurt het weer opfrist?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dit is het gevolg van een maand of 7-8 niet naar de kapper gaan...verder niks aan gedaan...
en het is inderdaad net een beetje vettig nu...maar irritant genoeg zit het dan wel beter
Ja maar nu ik het ook gezegd heb is het pas officieelquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Agreed! Maar dat was al geconstateerd toch?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:15 schreef P.F het volgende:
Ik wou een afspraak maken bij mijn kapster,
maar jeetje wat een hunk.
Oeh
[ afbeelding ]
Met een ander kapsel wellichtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:15 schreef P.F het volgende:
Ik wou een afspraak maken bij mijn kapster,
maar jeetje wat een hunk.
Oeh
[ afbeelding ]
Ach, ik ga over een maand op vakantie, dus ik denk dat ik het voor die tijd weer even flink laat kortwieken...al ben ik daar nog niet helemaal uitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Misschien dat een kleine knipbeurt het weer opfrist?
Het ziet er tof uit hoor! Maar ik ben mevrouw-zeurt-over-perfectie
Het is iewl.quote:
250 gram is een klein schaaltje.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is iewl.
Hmmm had lekker grote bak met magere kwark en handje verse frambozen erin. Werd mijn moeder boos op me, want het was teveel (250 gram ofzo?) en ik at steeds alles op en waarom nam ik niet gewoon brood. Nou zeg
. Zij is degene die ooit begonnen is met een halve bak kwark als lunch?
Daar kijk ik toch doorheenquote:
Nee toch? We hebben kleine bakje (150-200 ml) en grote bakken (200-300 ml) Ik doe altijd ongeveer 200 ml melk in mn brinta, en dan zit die grote schaal vrij vol. En het was nu ongeveer evenveel kwark, maar leek meer doordat er ook nog frambozen in zaten.quote:
Of mijn maten kloppen nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:31 schreef P.F het volgende:
Dan hebben wij een andere perceptie van klein
Foei!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
Lijstje tot nu toe:
Mijn moeder heeft eierkoek met vezels gekochtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
Lijstje tot nu toe:
1 rozijnen-eierkoek
Maar ik neem nu nog een cracker met rosbief en in de stad misschien nog yoghurt met ananas ofzo
Is dat lekker?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
Lijstje tot nu toe:
1 rozijnen-eierkoek
Maar ik neem nu nog een cracker met rosbief en in de stad misschien nog yoghurt met ananas ofzo
Gewoon bij de C1000!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foei!![]()
.
Nooit van gehoord, eierkoeken met rozijnen!Haal je die op de markt ofzo?
Nou, dit weer is wel echt kut. Motregen in Amsterdamquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:14 schreef conleche het volgende:
Die klote-ananas stukjes zijn keihard.![]()
En de zon is ook al weg.
Qu'es-ce qu'il s'est passé avec m'n humeur!! Compleet afhankelijk van zon en ananas????
Heb je wel kaneel?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef Goodbye het volgende:
* noteert: appels kopen!
Dan eet ik morgen mijn eerste microwave appel
Ja, dat heb ik al in huis!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je wel kaneel?.
Moet ik ook ff kopen. Gaat hard met die kaneel de laatste weken.
ok...die zie ik steeds staan...qu'est ce que c'est? ik heb appels en ik heb een microwave...enlighten me?!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef Goodbye het volgende:
okay, mijn boodschappenlijstje so far:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je wel kaneel?.
Moet ik ook ff kopen. Gaat hard met die kaneel de laatste weken.
Appel schillen en in stukjes snijden. In de magnetron (hoe lang hangt af van hoe zompig je hem hebben wiltquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ok...die zie ik steeds staan...qu'est ce que c'est? ik heb appels en ik heb een microwave...enlighten me?!
gewoon warme appel met kaneel dus...oh kayquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Appel schillen en in stukjes snijden. In de magnetron (hoe lang hangt af van hoe zompig je hem hebben wilt), dan kaneel erover. Eet smakelijk
.
Kán! Maar dat zijn calorieënbommetjes begreep ik van Goodbye?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
gewoon warme appel met kaneel dus...oh kay
moeten daar dan eigenlijk niet nog wat rozijntjes door?
Dat laatste pas nadat je een killer body hebt, bennyquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
gewoon warme appel met kaneel dus...oh kay
moeten daar dan eigenlijk niet nog wat rozijntjes door? eventueel een paar drupjes rum...
...en een toefje versgeklopte slagroom, om het af te makenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:31 schreef Viking84 het volgende:
Haha, die toevoeging 'met rum'. Je maakt er wel een feestje van hè.
In één zo'n doosje zitten 160 kcal, terwijl er in een mars 81 kcal zitten. Kan je dus net zo goed 2 marsen door je appel heenflikkerenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kán! Maar dat zijn calorieënbommetjes begreep ik van Goodbye?.
En je mag er géén suiker overheen strooien.
Foei! Het water loopt me in de mond nuquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en een toefje versgeklopte slagroom, om het af te maken
81 calorieën in een Mars? No way!!!! Maak daar maar > 200 van hoor!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In één zo'n doosje zitten 160 kcal, terwijl er in een mars 81 kcal zitten. Kan je dus net zo goed 2 marsen door je appel heenflikkeren![]()
mini mars, lieve schat.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
81 calorieën in een Mars? No way!!!! Maak daar maar > 200 van hoor!.
Minimarsje waarschijnlijk? Die zijn wel 80 p/s.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
81 calorieën in een Mars? No way!!!! Maak daar maar > 200 van hoor!.
Minimarsquote:
Die vind ik dan weer niet te pruimen...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Minimars!
Ik lust ze niet. Geef mij maar een Bounty of een Snickers. Oh my, ik moet zo nog naar de supermarkt
.
Ook lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niet te pruimen...
Ik ga voor de Lion of M&Ms
Hoezo voor gratis?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:49 schreef P.F het volgende:
Wat leuk Co!!
Ik ga zo naar de kapper (voor gratis!) dus ik word ook vrolijk!
Sommige kappers hebben gratis een bijknip- of ponyservice.quote:
Knippen is 29 euro (Dat doe ik eens per 2.5-3 maanden) En dan is pony knippen voor altijd gratis, en dat doe ik iedere maandquote:
Welke stijl Vik?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind lang stijl haar sowieso lelijk (van die Kurt Cobain kapsels)
...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Meng poedersuiker en water en meng er een huisje van. En lok dan kinderen naar binnen.thanks voor de tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ze maar opgegeten
de kinderen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
thanks voor de tip
heb ze maar opgegeten
Wat grappig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:48 schreef conleche het volgende:
Ik heb mezelf weer een goed humeur geshopt!!
Op welk moment dan? Gehuild?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb net gehuild bij x-factor
Ga zo maar eens eten koken... of tenminste voor de jongens diepvriespizza in de oven en voor mij wat roerbakgroente met kipreepjes en salade
Nee ik ga nu naar de Appie. Heb je nog speciale wensen qua drank? Red Bull? Sappie? Daarna ga ik nog even in en uit bad. Geen buurtafsluiting!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Op welk moment dan? Gehuild?
Co! Zit je al in bad? Zijn er nog buurtafsluitingen vandaag?
Komt voor de bakker. Tot zo!! En rij voorzichtig!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:40 schreef Greys het volgende:
Doe maar colaatje light als ik toch mag kiezen!
Tot strakkies!
Ik ben fier op uquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:59 schreef Laureline het volgende:
Veel plezier straks dames!
Mijn lijstje vandaag:
O: verse ananas yoghurt, sinaasappel-grapefruitsap
T: 3 kwartier crosstrainer, 2 cappuccino
T: volkorenboterham filet americain
L: volkorenboterham filet, volkorenboterham pindakaas
T: biogarde stand, cashewnootjes, 3 stuks gedroogd fruit
D: spruitjes en vegetarische balletjes met indonesisch sausje![]()
T: magere kwark en vanilleyoghurt, stukje pure choco
Ben al best trots op mezelf, dat ik gisteren licht gedeprimeerd en met enorme honger in de AH stond, en helemaal niets aan troep heb gehaald. Terwijl alles me zo toelonkte: het chipspad, de wijnflessen, het paasschap...
Ik ben nog steeds niet een echt groot mens, want ik houd ook niet van spruitjesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben fier op u. Mooi lijstje ook, al houd ik niet van spruitjes en pure choco
.
Mooi! Oooo! Van die waterproof bruine oogpotlood heb je ook een gouden, misschien mooi om dat nog extra als onderste randje te doen en in je binnenste ooghoeken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:46 schreef mspoez het volgende:
PieF; ik ben aan het rommelen geweest. Bedoel je het zo?
[ afbeelding ]
Jammer dat de meet niet doorgaat (?), ik wil dolgraag make-uptips van jou. Mijn bolle bruine ogen worden nu alleen nog benadrukt door subtiele paarse kringen eronder. Maar dat kan vast beterquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Mooi! Oooo! Van die waterproof bruine oogpotlood heb je ook een gouden, misschien mooi om dat nog extra als onderste randje te doen en in je binnenste ooghoeken?
Maar staat je goed
Ik weet er niet zo veel van af hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jammer dat de meet niet doorgaat (?), ik wil dolgraag make-uptips van jou. Mijn bolle bruine ogen worden nu alleen nog benadrukt door subtiele paarse kringen eronder. Maar dat kan vast beter
Die toevoegingquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn vriend en zoon had ik diepvriespizza voorgeschoteld... ze hebben nog nooit zo lekker gegeten, zomaar op en geen geklaag van zoon dat hij vol zit...
Dat kwetst wel een beetje hoor... Tja, ik kan ook niet helpen dat ik ze gezonde dingen voorschotel.. trouwens die jongens krijgen elke week wel patat, pizza of shoarm...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar moet je je niet druk om maken joh! Mijn kinderen "lusten" ook geen gezond eten op het moment
Dat hoort zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen dan met iets andere greepjes en een wat toffer aanrechtblad (deze is zwart met frutsels in grijs en bruin en mijne is zwart met een beetje grijzige frutsels, dus ziet er niet 'vies' uit), en uitgebreid tot een L-vorm
Dan maken we optimaal gebruik van de ruimte. We hebben dan:
Koelkast op mediumhoogte met kastjes boven en onder --> kastjes boven en kastjes onder de ronde spoelbak --> hoek --> kastjes--> oven met gaskookplaat erboven en daar boven zo'n kapvormige afzuiger in aluminium --> nog een kastje. En we moeten nog tegeltjes uitzoeken voor tegen de wand![]()
En Chico, ik heb nu deze camera:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Olympus Mju 1010, 7 optische zoom en 10.1 megapixels!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So sexy it hurrrrrts....!![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja hij is heel kleinheeel handig!
En ik ga uitvogelen hoe dat moet, die digi-zoom uitzetten! Thanks! Had ik zelf niet eens aan gedacht![]()
En deze foto heeft de dude in de fotowinkel gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So sexy it hurrrrrts....!![]()
![]()
Het zal ergens in het menu bij instellen staan ... ik heb een canon, daar zal het menu wel anders zijn.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Er wordt toch helemaal digitale zoom toegepast als je nog in je optische bereik zit? Dus nog geen kwaliteitsverlies? nou ja, niet helemaal maar je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het zal ergens in het menu bij instellen staan ... ik heb een canon, daar zal het menu wel anders zijn.
Klopt, maar het kan wel eens zo zijn dat hij gemakkelijk over gaat van optisch naar digitaal. En dat een onervaren gebruiker dat niet door heeft en denkt nog steeds kwalitatief dezelfde soort foto's te maken. Dat was bij mijn oude HP ook zo. Maarja, als je maar op de lens let weet je altijd wel wanneer hij optisch of digitaal bezig isquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:01 schreef neen het volgende:
[..]
Er wordt toch helemaal digitale zoom toegepast als je nog in je optische bereik zit? Dus nog geen kwaliteitsverlies? nou ja, niet helemaal maar je snapt wat ik bedoel
Als je door de zoeker kijkt, kan je niet zien dat/of ie al overgaat op digitaal. En daarbij hebben veel mensen zoiets van "nouja, dat kleine beetje kan geen kwaad" terwijl in de computer bijsnijden zoveel mooier isquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:01 schreef neen het volgende:
[..]
Er wordt toch helemaal digitale zoom toegepast als je nog in je optische bereik zit? Dus nog geen kwaliteitsverlies? nou ja, niet helemaal maar je snapt wat ik bedoel
Jij bent juist fijntjes! Met zo'n zacht huidje en zo. Ik heb een soort Neanderthalervoorhoofd en een platgedrukte neus als een ruige visser (wat m'n opa ook wasquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Post je zo'n geflipte foto, krijg je nóg alleen maar lieve complimentjesYou girls are too shweet.
En DaD: ik neem aan dat je opposite in kleurstelling bedoelt?Jij bent idd echt heel blond en fijntjes en ik rond en donkerig! En disconnect zn online poker!
Je mag ook één keer raden hoe de sfeer hier nu is.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
Tssss. Ik kan daar echt heel slecht tegen. Ik eis altijd wederzijdse interesse, anders word ik een chagrijnig kreng. Als je samenwoont is dat toch niet te veel moeite?
.
Ptish jezelf naar beneden halen kan iedereen (ik ben er HEUL goed in!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij bent juist fijntjes! Met zo'n zacht huidje en zo. Ik heb een soort Neanderthalervoorhoofd en een platgedrukte neus als een ruige visser (wat m'n opa ook was).
lijstje:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:20 schreef AKnynke het volgende:
Het sneeuwt hier!
Lijstje tot nu toe:
O: 2 minicroissantjes en grote bak fruitsalade (appel, sinaasappel, banaan, kiwi).
T: -
L: paar stukjes kruidenstokbrood, 2 boterhammen met roomkaas en gekookte kip. Glas rode wijn.![]()
T: straks iets van taart/cake/koekjes bakken.
D: nog niet echt een idee. Misschien iets pasta'igs.
kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je mag ook één keer raden hoe de sfeer hier nu is..
Blijft dat bij jullie dan ook zo? Als één van ons eenmaal chagrijnig is, komt dat binnen 5 minuten uit. We zijn zo ingespeeld op elkaar dat het echt niet te doen is dat niet te laten merken. Meestal praten we het dan ook meteen wel uitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je mag ook één keer raden hoe de sfeer hier nu is..
Oh, hij heeft wel door dat ik chagrijnig ben. Hij vindt het alleen onzinnig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Blijft dat bij jullie dan ook zo? Als één van ons eenmaal chagrijnig is, komt dat binnen 5 minuten uit. We zijn zo ingespeeld op elkaar dat het echt niet te doen is dat niet te laten merken. Meestal praten we het dan ook meteen wel uit. Tenzij we geen tijd hebben.
kom maar een stukje halen..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag Mariameisje!.
Oeh, rabarbercumble. Klinkt goed!.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Goedzo. Mannen die geen prioriteiten kunnen stellen.
Zijn ze allemaal sterren in..
Ja, mijn meneer heeft zijn prioriteiten fantastisch gesteld: mij!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet generaliseren. Je hebt ook beter gelukte exemplaren
Ahumquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
Zo. er is een PM onderweg naar DaD, co en Goodbye.
Jij weet alleng hoe ik eruit zie, troelalaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ahum. Of moet ik die pm eerst verdienen met een goed lijstje?
.
Ik heb volgens mij nooit een foto van je hoofd gezien hoor en die staat er nu wel duidelijk op heb ik begrepen uit de andere reacties.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij weet alleng hoe ik eruit zie, troelala
Oeh.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:33 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en DaD, ik ga morgen het recept voor de baked chocolate mousse plaatsen. Ik weet dat je er niet om hebt gevraagd, maar het is zo lekker dat je het echt een keer moet proberen!!
Zeggen dat het de volgende keer fijn is als ze het eerder verteld. Plus misschien kun je zelf informeren wanneer de verjaardagen gevierd worden?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Dilemma:
Ik heb al geen contact meer met mijn zus sinds kerst () door een miscommunicatie.
Nu schreef ze me gisteren dat ik morgen wel mag komen op de verjaardag van haar dochter maar morgen ben ik de hele dag al weg.
Ik durf dat niet tegen haar te zeggen want ze geloofd dat toch niet... 6 week geleden was het eigenlijk hetzelfde toen was er nog een jarig van mijn broer maar die vierde het pas 3 week later, daar kreeg ik 1 dag van te voren bericht van, toen kon ik ook niet.
Ze waren boos toen... maar nu kan ik gewoon weer nietWat nu?
Och, die van mij is prima gelukt hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet generaliseren. Je hebt ook beter gelukte exemplaren
én tietenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:55 schreef P.F het volgende:
Ik heb drie nieuwe truien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is geen andere oplossing denk ik, uniekhoorn.. Wist je wel dat ze morgen jarig was of viert ze het alleen morgen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo PF, die staat je fantastisch! Mooi hoor.
Ja, zal je denken he?? Dat je dat kan vertellen.. Jammer genoeg niet... Laat maar
Omdat ik normaal alleen zwart draag, vond ik dit al best een stapquote:
maar, maar maar...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Er is geen andere oplossing denk ik, uniekhoorn.. Wist je wel dat ze morgen jarig was of viert ze het alleen morgen?
Hoewel het de relatie tussen jullie niet ten goede zal komen, moet je natuurlijk wel reeel blijven. Zou je wel zo veel moeite hebben met de keus als het een gewone vriend was die het vroeg? Verdient zij die extra aandacht?
maar ik nog nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij weet alleng hoe ik eruit zie, troelala
Bah wat enorm vervelend zo'n situatie... beetje zoals bij de familie van mijn vriend..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat ze jarig was maar ik mocht niet contact opnemen totdat zij er aan toe was.. blijkbaar morgen dus.
Ik ben ook eigenwijs hoor maar dit had ik nou even niet verwacht... En normaal gesproken leg je dat uit en klaar maar in dit geval kan ik het uitleggen maar ben ik toch fout. En ik kan morgen een uur komen maar dan ben ik weer te kort.
Ja datte!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:22 schreef progje het volgende:
[..]
Bah wat enorm vervelend zo'n situatie... beetje zoals bij de familie van mijn vriend..
Wordt zijn stiefmoeder opgenomen in het ziekenhuis op zondag middag, hoort hij het woensdag avond "al" via een mailtje![]()
kun je niet morgen je nichtje op bellen en zeggen dat je het heel jammer vindt dat je niet op haar verjaardag kan komen.. maar dat je snel langskomt zodra je wel kan? of zoiets
Ja datte!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:22 schreef progje het volgende:
[..]
Bah wat enorm vervelend zo'n situatie... beetje zoals bij de familie van mijn vriend..
Wordt zijn stiefmoeder opgenomen in het ziekenhuis op zondag middag, hoort hij het woensdag avond "al" via een mailtje![]()
kun je niet morgen je nichtje op bellen en zeggen dat je het heel jammer vindt dat je niet op haar verjaardag kan komen.. maar dat je snel langskomt zodra je wel kan? of zoiets
Enquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:21 schreef conleche het volgende:
Et voilà. Pour le Viktateur:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Moet ik ze halen in maat L (ik heb M aan)? Of kijk anders bij de Zara in de sale!quote:Op zondag 15 maart 2009 00:09 schreef Laureline het volgende:
Leuke foto's allemaal! En Co en Greys lijken wel 17 zo![]()
De truien van PF wil ik ook wel allemaal. Perfecte kleur voor bruinharigen met een gele huid, dacht ik zo.
Welterusten trouwens, mijn goede voornemen is vanavond even gestrand, want het is nu al na 12 uur
Konden jullie daar niet wat van zeggen dan? Even vragen of het wat zachter kon?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:51 schreef AKnynke het volgende:
ik zit in bed.
blegh, wat baal ik van het bezoek van m'n huisgenoot. Ze hebben vriendje weggejaagd omdat ie hier niet rustig kon werken door het hysterische gegil omdat ze d'r id-kaart kwijt is. blegh.
Hij is heel erg lang en smal dus lijk ik automatisch dunner (lang kleed af). Plus de hoek is natuurlijk zeer gunstig! En ik ben idd ook wel slank/lang.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:47 schreef Greys het volgende:
PF, die trui toont wel superslank zeg!
Nou bén je ook superslank, dat scheelt natuurlijk...
quote:
ikm hop dat je con een leuke avond hebt bezorgd, shiekls worth id!quote:Op zondag 15 maart 2009 02:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het typen gaat je gelukkig vlekkeloos af!
Zie de foto's op de vorige pagina.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
ikm hop dat je con een leuke avond hebt bezorgd, shiekls worth id!Io
Wat ontzettend lief dit!!quote:Op zondag 15 maart 2009 02:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
ikm hop dat je con een leuke avond hebt bezorgd, shiekls worth id!Io
Dat hoefde ik wel!quote:
Het is hier (Adam) schitterend weer!quote:Op zondag 15 maart 2009 08:55 schreef Viking84 het volgende:
Rijden met drank op is gewoon stom. Wat als je een ongeluk had veroorzaakt?
.
Goedemorgen. Wat een druilerig kutweer.
Lekker leesvoeder hè! Nog 1 tip: ga echt nooit die film zien, die slaat nergens op na de boeken, zit je je alleen maar te ergeren.quote:Op zondag 15 maart 2009 08:55 schreef Viking84 het volgende:
Rijden met drank op is gewoon stom. Wat als je een ongeluk had veroorzaakt?
.
Goedemorgen. Wat een druilerig kutweer. Ik blijf lekker binnen met m'n boek. Ben eindelijk aan het laatste deel van de Northern Lights-trilogie begonnen, Laureline!.
Ik heb de film al gezienquote:Op zondag 15 maart 2009 10:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Lekker leesvoeder hè! Nog 1 tip: ga echt nooit die film zien, die slaat nergens op na de boeken, zit je je alleen maar te ergeren.
maar ja....die vervelende praktijk gooit weer roet in het eten...quote:Op zondag 15 maart 2009 10:51 schreef P.F het volgende:
In theorie zou je om 8 uur de laatste van je vier wijntjes gedronken mogen hebben en dan kun je om 0:00 rijden. In theorie.
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:08 schreef Adelante het volgende:
0Uinteeliigent of niet, I would so hit your both! B_/)
maar helaads gaat ik trouwren enzo....
In de praktijk kan een beetje stevige vent veel drank naar binnen gooien en fluitend een blaastest doorstaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar ja....die vervelende praktijk gooit weer roet in het eten...
Dan zou je volgens mij pas om 3:30 of zelfs pas 6:30 mogen rijden?quote:Op zondag 15 maart 2009 10:58 schreef mspoez het volgende:
In de praktijk waren het 4 wijntjes tussen 20.00 en 02.30. In theorie is dat dus toelaatbaar, want anderhalf uur per wijntje. In de praktijk dus niet. Voortaan dus geen wijntjes meer.
Goedemorgen ook.Hoezo je bed niet bereikt loveli?
Met 1 wijntje op zou je moeten mogen rijden (theorie).quote:Op zondag 15 maart 2009 10:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan zou je volgens mij pas om 3:30 of zelfs pas 6:30 mogen rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |